Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
7 timer siden, Uglesjel skrev:

Åh?

Hva er det hun har "jobbet"  så "hardt" for? 

Man skal være rimelig dyktig i jobben sin for å klare og oppnå så mye som SE. Hun ble kjent i svært tidlig alder for å skrive en blogg. Det er ekstremt få som klarer å komme seg til topplisten og få navnet sitt kjent i hele landet. I tillegg har hun spilt inn sang, skrevet to bøker, lagd TV-serie. Hvem andre på hennes alder har klart det- nesten helt alene? 

Jeg synes hun er dyktig til å få det til. Hadde jeg hatt blogg hadde jeg ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle fått lesere. Så bare det å gå fra å være ei jente i mengden i en liten bygd til å bli Norges kjent er imponerende, og noe nok mange ikke hadde klart å få til. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tror hun er one of a kind. Hun tror hun er den eneste som har tanker hun har. Og at det gjør henne spesiell. 

Vel, det tar hun grådig feil. Man er ikke mer interresant i mine øyne bare fordi man har skjønnhetsoperert x antall ganger og har filosofiske tanker. 

• Liker 22
Skrevet
6 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Man skal være rimelig dyktig i jobben sin for å klare og oppnå så mye som SE. Hun ble kjent i svært tidlig alder for å skrive en blogg. Det er ekstremt få som klarer å komme seg til topplisten og få navnet sitt kjent i hele landet. I tillegg har hun spilt inn sang, skrevet to bøker, lagd TV-serie. Hvem andre på hennes alder har klart det- nesten helt alene? 

Jeg synes hun er dyktig til å få det til. Hadde jeg hatt blogg hadde jeg ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle fått lesere. Så bare det å gå fra å være ei jente i mengden i en liten bygd til å bli Norges kjent er imponerende, og noe nok mange ikke hadde klart å få til. 

Du så at jeg brukte " tegnet? For jeg vet det du ramset opp. Men det var likevel ikke det jeg skulle fram til

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Både og.

Hun ble så stor på en tid det var veldig lett å bli "stor" på blogg,da det rett å slett ikke fantes så mange.

Samme gjelder de andre store bloggerne,de startet rett å slett på riktig tid.

Det andre mølet hun har gjort,har hun ikke fått tilbud om pga talent,men navnet sitt.

Akkurat som når andre kjendiser "lager" parfyme,klær eller lignende.

De får ett tilbud pga navnet sitt,setter navnet ssitt på produktet å alle vet det selger.

Mer imponerende når folk drar i land slike avtaler via talentet sitt.

• Liker 9
Skrevet

Hun startet å blogge på en tid det ikke var så mange nei, men hun har annerledes og skilte seg ut. Hun var ikke den typiske rosebloggeren. Jeg likte henne og leste bloggen jevnlig. For på den tiden var blogging som en offentlig dagbok. Så timing har alt å si.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Hun startet å blogge på en tid det ikke var så mange nei, men hun har annerledes og skilte seg ut. Hun var ikke den typiske rosebloggeren. Jeg likte henne og leste bloggen jevnlig. For på den tiden var blogging som en offentlig dagbok. Så timing har alt å si.

Men det var,og er,nettopp det hun var/er.

I starten var det jo 3 til jeg kan komme på i farta som var akkurat som henne,både utseende å innhold.

1 ga seg på topp,2 ble noen av Norges største (større enn SE på ett punkt) for så å legge opp.

SE har valgt å holde koken ved å slenge inn noen hjertesaker (som egentlig ikke er så viktig..) samt provokasjon,som da gir resultatet vi ser idag.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, smalls skrev:

Anser det slik når de meste populære bloggerne på det tidspunktet ga seg. Så ga det henne en ekstra spillerom og større mulighet for få flere lesere. Hun har spilt mye på og at andre bloggere hat gitt seg. Det har ført til at hun har klart og holdt så lenge. Men til tider så skulle man tro at hun har glemt av hva det vil si og blogge. For nå oser bloggen hennes av 4-5 reklameringer, enn personelige innlegger. Eller saker som folket kan ta til seg.

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Uglesjel skrev:

Anser det slik når de meste populære bloggerne på det tidspunktet ga seg. Så ga det henne en ekstra spillerom og større mulighet for få flere lesere. Hun har spilt mye på og at andre bloggere hat gitt seg. Det har ført til at hun har klart og holdt så lenge. Men til tider så skulle man tro at hun har glemt av hva det vil si og blogge. For nå oser bloggen hennes av 4-5 reklameringer, enn personelige innlegger. Eller saker som folket kan ta til seg.

Ikke så rart,når blogg har blitt en reklamejobb.

Kan ikke engang huske sist jeg så ett innlegg hos henne uten ordene reklame/annonse.

Endret av J..
  • Liker 1
Gjest hulillerunde
Skrevet
8 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hun ble kjent i en tid da det var få bloggere, og hun ble kjent fordi det hun skrev om ofte sjokkerte i tillegg til at hun på det tidspunktet så ut som en Barbie. Hun har på ingen måte klart noe alene! Hun er kommet dit hun er kommet på bakgrunn av leserne sine! Hun har skrevet bøker, lagd TV-serie og spilt inn låter på bakgrunn av at hun har manipulert, og løyet til leserne sine i årevis... Personlig synes ikke jeg DET er noe å skryte av

Liten bygd? Harstad er da virkelig en by... Å bli kjendis i Norge i dag er ikke voldsomt vanskelig.

Skrevet
6 minutter siden, hulillerunde skrev:

Hun ble kjent i en tid da det var få bloggere, og hun ble kjent fordi det hun skrev om ofte sjokkerte i tillegg til at hun på det tidspunktet så ut som en Barbie. Hun har på ingen måte klart noe alene! Hun er kommet dit hun er kommet på bakgrunn av leserne sine! Hun har skrevet bøker, lagd TV-serie og spilt inn låter på bakgrunn av at hun har manipulert, og løyet til leserne sine i årevis... Personlig synes ikke jeg DET er noe å skryte av

Liten bygd? Harstad er da virkelig en by... Å bli kjendis i Norge i dag er ikke voldsomt vanskelig.

Harstad er en liten by for mange. Har aldri hørt om den før sophie ble kjent. 

Skrevet
8 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Vet du forskjellen på bygd og by?

Les deg opp på hva Harstad er for noe.

Og før du ramser flere ganger opp så sjekk faktaene. For det er myye feil med det du kommer med her. SE har ikke klart en eneste ting ALENE. Hun har alltid hatt noen bak eller ved siden av seg. Man leser aldri at SE hat gjort ting alene  verken i media eller i bloggen hennes. Er jo blitt en trend og bli "kjendis" av og ikke ha talent i det hele tatt nå dagens tid.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Elevbruker skrev:

Harstad har vært i nyhetbildene. Folk som følger med på nyheten vet at Harstad er en by og ikke bygd.

• Liker 8
Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Elevbruker skrev:

Definisjon bygd: Bygd er et område uten bymessig bebyggelse der næringslivet særlig er knyttet til primærnæringene jordbruk, skogbruk og fiske. I noen sammenhenger kan bygd brukes synonymt med «kommunen» og således ha definerte grenser.

Definisjon by: En by er et område med konsentrert bebyggelse for boligarbeid, handel og kultur, og ofte et knutepunkt for samferdsel som forbinder byen med et større omland og andre byer. Byer er funksjonelt og geografisk avgrenset i landskapet og mot primærnæringene utenfor.

Så selv om du ikke hadde hørt om Harstad før du hørte om SE så har det ingenting med om det er en by eller bygd...

Endret av hulillerunde
Gjest Gul_gul
Skrevet

Hun er fra Ervik utenfor Harstad. Noen huse langs en fylkesvei, om mulig mindre enn en bygd. 

Skrevet
43 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ja, både VOE, Linnéa Myhre og Ulrikke Lund var store før, men alle har gitt seg. Maria Amanda var veldig stor på slutten av 2000 tallet, men ga seg hun og dessverre. 

Bloggen hennes (og andres) er bare en stor reklameblogg. Kjedelig! 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Ja, både VOE, Linnéa Myhre og Ulrikke Lund var store før, men alle har gitt seg. Maria Amanda var veldig stor på slutten av 2000 tallet, men ga seg hun og dessverre. 

Bloggen hennes (og andres) er bare en stor reklameblogg. Kjedelig! 

Meget så riktig det du skrive nå. Hadde ikke dem gitt seg så ville nok ikke SE vært relevant i det hele tatt. For meg så har det mye om tid og hvordan man bygger opp en image og blogg. Gjør man det i det andre trekker seg tilbake så høster man veldig mye på det. 

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, Gul_gul skrev:

Hun er fra Ervik utenfor Harstad. Noen huse langs en fylkesvei, om mulig mindre enn en bygd. 

Ervika er ei bygd i harstad komunne rundt fem kilometer fra Harstad sentrum. Det stemmer. Men Harstad er forsatt ikke noe "bygd" som SE er fra😅

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Kjærlighetsbarn98 skrev (På 16.6.2019 den 2.53):

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Gul_gul
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Uglesjel said:

Ervika er ei bygd i harstad komunne rundt fem kilometer fra Harstad sentrum. Det stemmer. Men Harstad er forsatt ikke noe "bygd" som SE er fra😅

Ingen har sagt Harstad er en bygd.

Den som skrev hun kom fra en liten bygd, sa ikke Harstad.

9 hours ago, Kjærlighetsbarn98 said:

(...) Så bare det å gå fra å være ei jente i mengden i en liten bygd til å bli Norges kjent er imponerende, og noe nok mange ikke hadde klart å få til. 

1 hour ago, hulillerunde said:

Endret av Gul_gul
Skrevet
18 timer siden, Uglesjel skrev:

Alså.. hva er poenget med og ha en stor skuffe som er stappet fult av lippglose og leppestifter? Er det ikke meningen at man har et par stk, og så kjøpe inn nye når man går tom?

Folk som liker sminke har mer, og hun som er millionær kan kjøpe seg mye mer enn hun trenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...