Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Du mener at Sophie Elise skal fjerne silikon implantatene sine før du tar henne seriøst? Det er noe som heter og modnes kognitivt.Om Sophie Elise ikke tar ut silikon implantatene sine kan hun like mye ha forandret seg og blitt mer moden og fått andre verdier i livet sitt enn  at hun skal se perfekt ut og den kognitive modenheten er den viktigste enn handlinger. 

Nei.

Hun må ikke fjerne noe som helst - bare slutte å operere alt som kan opereres.

Eller slutte å be andre jenter om å operere seg,da det ikke er en quick fix,men fortsette selv.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Usikker er vi alle til tider.

Jeg kjøpte meg ikke ny kropp for det.

Jeg har vert der og for meg var det rett før jeg la inn silikon og fylte leppene mine for jeg syntes jeg så helt jævlig ut og jeg trodde ikke på når andre sa jeg var fin som jeg var for det var klisje av dem og si. 

Alle sammen av oss forandrer oss fra vi er 18 til vi er 23 år og på dem årene skjer det mye når det gjelder utvikling av det kognitive. 

Jeg synes synd på Sophie Elise for hun har fått negative komentarer på utseende sitt fra dag 1 når hun  begynte og blogge. Når hjernedøde lesere sitter i et kommentarfelt til en ung tenåring og kritiserer utseendet er det ikke greit. 

Gjest Carina Maria
Skrevet (endret)
7 minutter siden, J.. skrev:

Nei.

Hun må ikke fjerne noe som helst - bare slutte å operere alt som kan opereres.

Eller slutte å be andre jenter om å operere seg,da det ikke er en quick fix,men fortsette selv.

Hun har ikke operert noe på lenge nå og hun har tatt ut fyllet i leppene og nå er leppene henne vakre og naturlige

Kjeveoperasjonen måtte hun ta på grunn av tannstillingen som på sikt kan være skadelig for nakke.Skjevhet i tannstillingen går til nakkesmerter og forplanter deg videre. Hun hadde aldri fått det dekt viss det ikke var på grunn av helsa. Jeg gikk med regulering i 1 1/2 år og ble operert i kjeven feil tannstilling. 

Operasjonen i nesen gjorde hun da hun var 19-20 år da hun slet som mest med selv tilliten sin. Jeg ser hvor mye den stakkars jenta har slitt. 

Endret av Carina Maria
Skrevet
2 minutter siden, Carina Maria skrev:
Jeg synes synd på Sophie Elise for hun har fått negative komentarer på utseende sitt fra dag 1 når hun  begynte og blogge. Når hjernedøde lesere sitter i et kommentarfelt til en ung tenåring og kritiserer utseendet er det ikke greit. 

Legg ikke skylden på leserne for at hun har operert alt hun har gjort! Alt for smålig og alt for enkelt.

Hun selv har jo «skyldt på» sine forbilder for at hun begynte å ville endre på seg, hvorfor skal hun da selv «fritas» ansvaret fordi hennes lesere liksom greier å tenke selv? Hun har en svært egosentrisk og umoden tankegang, og det skremmer meg at folk forsvarer henne.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Hun har ikke operert noe på lenge nå og hun har tatt ut fyllet i leppene og nå er leppene henne vakre og naturlige

Kjeveoperasjonen måtte hun ta på grunn av tannstillingen som på sikt kan være skadelig for nakke.Skjevhet i tannstillingen går til nakkesmerter og forplanter deg videre. Hun hadde aldri fått det dekt viss det ikke var på grunn av helsa. Jeg gikk med regulering i 1 1/2 år og ble operert i kjeven feil tannstilling. 

Hun har jo fortsatt fett i leppene?!

• Liker 15
Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, korallrev skrev:

Legg ikke skylden på leserne for at hun har operert alt hun har gjort! Alt for smålig og alt for enkelt.

Hun selv har jo «skyldt på» sine forbilder for at hun begynte å ville endre på seg, hvorfor skal hun da selv «fritas» ansvaret fordi hennes lesere liksom greier å tenke selv? Hun har en svært egosentrisk og umoden tankegang, og det skremmer meg at folk forsvarer henne.

Det gjør jeg for det er stykt gjort av lesere til en blogger på 14-15 år og sitte og skrive stykt om kroppen til bloggeren. 

Tankegangen har vert fordi hun har vært usikker på seg selv dårlig selv tillit til utseende sitt. Det er en psykisk avhengighets sykdom på lik linje med anorexi. Jeg forstår den stakkars jenta. 

Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, korallrev skrev:

Hun har jo fortsatt fett i leppene?!

Hun har tatt dem ut og hun sa i et interju og på bloggen sin i et innlegg at hun trivdes bedre med små lepper. 

Skrevet
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Hun har tatt dem ut og hun sa i et interju og på bloggen sin i et innlegg at hun trivdes bedre med små lepper. 

Hvor har hun sagt at fettet er fjernet fra leppene, og ikke bare Restylane? Leppene er IKKE slik de er fra naturens side 😅

• Liker 13
Skrevet

Ja, men i ettertid så har hun fyllt leppene med fett i stedet. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det gjør jeg for det er stykt gjort av lesere til en blogger på 14-15 år og sitte og skrive stykt om kroppen til bloggeren. 

Tankegangen har vert fordi hun har vært usikker på seg selv dårlig selv tillit til utseende sitt. Det er en psykisk avhengighets sykdom på lik linje med anorexi. Jeg forstår den stakkars jenta. 

Det er bra for bloggerne at det finnes folk som kjøper det de sier.

• Liker 6
Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Ja, men i ettertid så har hun fyllt leppene med fett i stedet. 

Det vet du med sikkerhet eller rykter du har hørt? 

Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Jeg synes det er bedre med fett enn med fillers jeg da for det ser mye mer naturlig ut. 

Skrevet

Man kan ikke vite noe med sikkerhet. Hverken når det gjelder SE eller mange andre bloggere. 

• Liker 2
Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, korallrev skrev:

Det er bra for bloggerne at det finnes folk som kjøper det de sier.

Det handler om at Soiphie Elise var ung og usikker, og hun trodde operasjonene og behandlingene skulle gjøre henne lykkelig noe de ikke gjorde og det er og blir en psykisk avhengighets sykdom på lik linje som anorexi og det og se tynnest mulig ut. 

Jeg synes synd på Sophie når jeg fikk øynene opp hvor mye hun har slitt og alle vet at noen sliter mer enn andre. 

Skrevet

Det er jo bare å se på eldre bilder det. Hun har ikke den størrelsen på leppene hun har nå fra naturens side. 

• Liker 8
Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Man kan ikke vite noe med sikkerhet. Hverken når det gjelder SE eller mange andre bloggere. 

Da synes jeg man skal vere forsiktig med og skrive slike ting som kanskje ikke stemmer samme hvem blogger det gjelder. 

Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Kristanna skrev:

Det er jo bare å se på eldre bilder det. Hun har ikke den størrelsen på leppene hun har nå fra naturens side. 

Det blir spekulasjoner som ingen vet med sikkerhet. 

Skrevet

13 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg synes det er bedre med fett enn med fillers jeg da for det ser mye mer naturlig ut. 

Hæ? Det finnes ikke naturlig å flytte fett fra et annet sted på kroppen for så å putte det inn i leppene. Æsj.

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Da synes jeg man skal vere forsiktig med og skrive slike ting som kanskje ikke stemmer samme hvem blogger det gjelder. 

Hun har skrevet det selv. http://sophieelise.blogg.no/1523540831_ukens_sprsml__jeg_svarer_p_kritikk.html

Kanskje greit å dokumentere egne påstander også?

• Liker 16
Skrevet
12 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det blir spekulasjoner som ingen vet med sikkerhet. 

Hun har bekreftet i flere blogginnlegg. Bare å Google: Sophie Elise fett i leppene..

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...