Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Det er ikke mye å sippe over.

Unskyld meg? Er ikke det noe og vise følelser over når dansen i går skulle vere en dans til ære for noen. Enn om det hadde vert deg selv som hadde mistet en nær venn og skulle lese et dikt til minne om han. Det er ikke noe og sippe over det heller da? Tror du skriver det bare for at det gjelder Sophie Elise og at hun vinner hele dritten til spott og spe for alle som elsker og kritisere henne og da skal noen bite i seg et hvert ord dem har sakt men det blir vel galt det også da. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Unskyld meg? Er ikke det noe og vise følelser over når dansen i går skulle vere en dans til ære for noen. Enn om det hadde vert deg selv som hadde mistet en nær venn og skulle lese et dikt til minne om han. Det er ikke noe og sippe over det heller da? Tror du skriver det bare for at det gjelder Sophie Elise og at hun vinner hele dritten til spott og spe for alle som elsker og kritisere henne og da skal noen bite i seg et hvert ord dem har sakt men det blir vel galt det også da. 

Jeg biter ikke i meg noe, sippeguri bør gå ut.

Skrevet

Alvorlig talt dere SE-kritikere/hatere/mislikere. Si meg tåler dere ikke at andre kan ha en annen oppfatning av SE? Dere går rett i strupen på noen som klarer å se positivt på det SE gjør i Skal vi danse og eller. Og dere burde skamme dere på måten dere går i strupen på noen som ikke har samme oppfatning og meninger enn dere.

Diskusjonen om SE gjelder ikke bare hennes kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner. Det kommer jeg alddri til å støtte. Men SE er mye mer enn det kosmetiske operasjoner og plastiske operasjoner. Noen av oss klarer å se det.

De som ser postive ting i SE har like mye rett til å si hva de mener. Har TS skrevet noen steder at tråden gjelder kun negative meninger om SE? Jeg bare spør. For det virker som om denne tråden er kun for de som har negativt å si om SE. Og det er ikke plass til positive meninger om henne.

Ta dere sammen dere SE-kritikere/hatere/mislikere. Og ikke fly i strupen på de som klarer å se positive egenskaper i SE.

Jeg satt og leste blogginnlegget som SE skrev i går. Og jeg ble fysisk uvel og kvalm av de anonyme nettrollene som sitter bak tastaturet og hakker løs på SE. Jeg håper de sover godt om natten. Og jeg håper at nettrollene har vonde drømmer og mareritt om nettoppførselen sin 😡

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, Keikolina skrev:

Jeg biter ikke i meg noe, sippeguri bør gå ut.

Nei det bør hun ikke.

• Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet
Akkurat nå, Lambigirl skrev:

Nei det bør hun ikke.

Jopp 😁

Skrevet
25 minutter siden, Carina Maria skrev:

Mulig det er like stykt skrevet som det at hun skal gråte seg i seier når hun hadde en tøff kveld med mange følelser og at foreldrene hans var til stede i studio. 

Jeg er enig. Og jeg heier på SE i Skal vi danse. Hun og Thea er de to beste. SE har vært mer stabil enn Thea. Jeg gleder meg til å ta en titt på tråden hvis SE vinner. Da skal jeg fryde meg grønn 😄 Det samme skal jeg gjøre når det gjelder de anonyme nettrollene. De bør bite i seg hatefulle ord de har skrevet om SE. Det skal bli godt å se 😄

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Keikolina skrev:

Jopp 😁

Nei

• Liker 1
Gjest Xstrella
Skrevet

Carina Maria: nå må du lese hva jeg skrev. Det står ingenting om at hun ikke kan danse. Skrev heller ikke at jeg ikke likte henne. Her dikter du opp!

Jeg skrev hun sutrer og gråter seg gjennom programmene. Her sanker hun sympatistemmer, for selvsagt vil hun vinne. Jeg heier ikke på henne, men Einar. Jeg synes ikke han danser som en stiv stokk. Mener du det var pent skrevet av deg om han? Ikke lag usannheter jeg ikke har skrevet hvertfall.  

S.E er butikk selv i programmet SVD. Jo mer oppmerksomhet, jo mer tjener hun. Dette VET hun veldig godt!

Gjest Carina Maria
Skrevet
14 minutter siden, Xstrella skrev:

Carina Maria: nå må du lese hva jeg skrev. Det står ingenting om at hun ikke kan danse. Skrev heller ikke at jeg ikke likte henne. Her dikter du opp!

Jeg skrev hun sutrer og gråter seg gjennom programmene. Her sanker hun sympatistemmer, for selvsagt vil hun vinne. Jeg heier ikke på henne, men Einar. Jeg synes ikke han danser som en stiv stokk. Mener du det var pent skrevet av deg om han? Ikke lag usannheter jeg ikke har skrevet hvertfall.  

S.E er butikk selv i programmet SVD. Jo mer oppmerksomhet, jo mer tjener hun. Dette VET hun veldig godt!

Når ble det galt og vise følelser for det er det hun gjør og ilkke noe annet og for pokket hold At hun er butikk utenom Skal vi danse for Sophie Elise er med på lik linje som alle de andre deltakerne men det er sånne kritikere som deg som fordømmer alt hun gjør. 

Når hun viser følelser som hun lommer det til utrykk i dansen til hun og det kaller jeg ærlighet. Du får bare mislike meningen min. Jeg endrer aldri, aldri, aldri mine synspunk og meninger om Sophie Elise i Skal vi danse. 

Hun kommer til og vinne. Vi to kommer aldri til og bli enig med hverandre saken. Du får bare mene det du gjør så mener jeg det jeg gjør.

Gjest Carina Maria
Skrevet
33 minutter siden, Keikolina skrev:

😂

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 😆

Skrevet
6 timer siden, Xstrella skrev:

For å bruke ditt argument.. Einar har jo spilt på positive følelser de siste gangene, er det kun for å sanke stemmer? Er det riktig da? Hvis du mener SE spiller på sympati så kan du vel like godt mene at han spiller på glede? Men det er greit? Eller skal alle bare få danse slike de ønsker også dømmer vi etter hvor flinke de er, uavhengig av om det er glede, dramatikk eller sorg? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke meg-fokuset til SE. Jeg synes det er dritkjedelig at det hver gang trekkes frem hva hun har overvunnet, i forhold til angst,usikkerhet osv. Har skjønt det nå liksom, det holder 

Men det forandrer likevel ikke det faktum at pr idag er hun min favoritt i SVD( sammen med Thea) fordi hun har hatt en veldig utvikling DANSEMESSIG. Akkurat det er utrolig gøy å se på. 

• Liker 18
Gjest Carina Maria
Skrevet
42 minutter siden, Zenhouse skrev:

Men det forandrer likevel ikke det faktum at pr idag er hun min favoritt i SVD( sammen med Thea) fordi hun har hatt en veldig utvikling DANSEMESSIG. Akkurat det er utrolig gøy å se på. 

Det er det poenget mitt også og du får sakt det jeg har prøvd og si men ikke fikk frem. 

Skrevet (endret)

Jeg tenker SE er i utvikling på mange plan og har møter med seg selv hver eneste dag. Jeg tror for de som har fulgt henne lenge, jeg fra starten, så klapper en fordi det er mye å kjenne seg igjen i. Det å møte hverdagen som tenåring  hvor læringskurven er bratt er ikke bare lett. Det vet vi alle og så kan vi diskutere å gjøre det offentlig som henne, men det var nå det hun valgte.  

En kan alltid kommentere operasjoner, og disse er jeg ikke enig i, men kan tildels forstå de for det handler om en skjevt bilde på seg selv som har gått i en ekstrem retning. Jeg er rimelig sikker på at hun om 10 år kommer til å se seg tilbake og riste på hodet av seg selv, noe vi vokse kan relatere oss til. Vi gjør det alle sammen, men velger en å se læringen kommer en videre. 

Hun har et behov for å uttrykke seg og valgte blogg med alt som fulgte med av kommentarer og meninger. Det har nok gjort mye med henne på godt og vondt. Mest på vondt tror jeg. Som en veldig høysensitiv person skulle hun nok valgt en annen vei men så har hun fått det til å funke. Evig læring å leve dette livet, det er hun et levende bevis på.

Endret av TøffeSnåkus
Feilskriving
  • Liker 7
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg synes også hun er fantastisk skjønn, vakker og flink på dansegulvet. Jeg har ingenting imot henne. Det eneste jeg har reagert på før er promotering av kosmetiske operasjoner, dobbeltmoralske holdninger og selvdiagnostisering. Ellers synes jeg at hun gjør mye bra! ❤️

Gjest Carina Maria
Skrevet
20 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg synes også hun er fantastisk skjønn, vakker og flink på dansegulvet. Jeg har ingenting imot henne. Det eneste jeg har reagert på før er promotering av kosmetiske operasjoner, dobbeltmoralske holdninger og selvdiagnostisering. Ellers synes jeg at hun gjør mye bra! ❤️

Det er det samme jeg mener også. Det eneste jeg har reagert på Sophie Elise er promoteringen kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi men jeg synes hun er nydelig, flink og dødsflink på dansegulvet ❤️ Jeg er enig at hun gjør mye bra.

Gjest Carina Maria
Skrevet
1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg tenker SE er i utvikling på mange plan og har møter meg seg selv hver eneste dag. Jeg tror for de som har fulgt henne lenge, jeg fra starten, så klapper en fordi det er mye å kjenne seg igjen i. Det å møte hverdagen som tenåring  hvor læringskurven er bratt er ikke bare lett. Det vet vi alle og så kan vi diskutere å gjøre det offentlig som henne, men det var nå det hun valgte.  

En kan alltid kommentere operasjoner, og disse er jeg ikke enig i, men kan tildels forstå de for det handler om en skjevt bilde på seg selv som har gått i en ekstrem retning. Jeg er rimelig sikker på at hun om 10 år kommer til å se seg tilbake og riste på hodet av seg selv, noe vi vokse kan relatere oss til. Vi gjør det alle sammen, men velger en å se læringen kommer en videre. 

Hun har et behov for å uttrykke seg og valgte blogg med alt som fulgte med av kommentarer og meninger. Det har nok gjort mye med henne på godt og vondt. Mest på vondt tror jeg. Som en veldig høysensitiv person skulle hun nok valgt en annen vei men så har hun fått det til å funke. Evig læring å leve dette livet, det er hun et levende bevis på.

Det var en fin måte og se det på og fra en annen syns vinkel og det er interesant og lese det du skriver. Hun er bare 23 år og det skjer mye mellom 20 - 30 år og jeg er sikker på at når hun er i 30 årene vil hun tenke på en annen måte. Dem sier jo at det kognitive ikke er ferdig utviklet før vi er rundt 25 år. 

Style connecition og Sophie Elise har begge to sakt at det handler om skevt selv bilde når det gjelder trangen til og ta en kosmetisk behandling og plastisk kirurgi. Style connection som er bloggeren som har kjempet mot dette har sakt det mange ganger i videoblogger og i intervjuer. Sophie Elise har også sakt at hun har blitt påvirket av og desverre har hun kansje påvirket sine idoler med sine behandlinger. Alt henger sammen.

Jeg unskylder ikke hennes kosmetiske behandlinger og kirurgiske inngrep for jeg er motstander av dette men jeg klarer og plukke av meg skylappene for dem kosmetiske behandlingene og kirurgiske inngrepene og SE andre sider ved Sophie Elise som for eksempel hennes danse ferdigheter og engasjementet hennes på forskjellige områder. 

Jeg var døds usikker på meg selv til jeg var 25 år gammel og da forstod jeg at det handlet om tanke mønsteret mitt og jeg vokste mye i dem årene mellom 25 og 30 år. 

Gjest Xstrella
Skrevet
6 timer siden, Hoody skrev:

For å bruke ditt argument.. Einar har jo spilt på positive følelser de siste gangene, er det kun for å sanke stemmer? Er det riktig da? Hvis du mener SE spiller på sympati så kan du vel like godt mene at han spiller på glede? Men det er greit? Eller skal alle bare få danse slike de ønsker også dømmer vi etter hvor flinke de er, uavhengig av om det er glede, dramatikk eller sorg? 

For en sammenligning. Einar er bare god og med godt humør. Han har naturlig sjarm. S.E er ikke i nærheten. Du får mene hva du vil, så mener jeg mitt. S.E er for mye i media. Det blir for mye av alt. Orker det ikke. Ser derfor ikke på SVD i år. Det var gøy de første årene. Nå er det en parodi på seg selv. Ser ikke på bloggere og paradisdeltakere som kjendiser. 

Gjest Carina Maria
Skrevet
7 timer siden, Hoody skrev:

Bra innspill. Det er akkurat det samme og Einar spiller på positive følelser og det er også for og sanke stemmer han gjør det. Begge to har like rett til og danse helt uavhengig av glede eller sorg og begge to danser ut fra hjertene sine. Dans er følelser. 

Jeg tror at dem som ikke liker at Sophie Elise viser følelser som hun gjør møter seg selv i døren og de liker ikke at andre viser følelser. 

Jeg tror dem kritiserer Sophie Elise for dem må ha noe og ta henne på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...