Mnjah Skrevet 17. oktober 2018 #10121 Skrevet 17. oktober 2018 21 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Selvsagt er det mulig at hun ikke har det, men jeg tror dessverre det er en stor mulighet for det. Jeg tror hun er mer enn usikker når hun har operert hele kroppen. Usikkerhet har de fleste. Kombinerer du usikkerhet med å ta 100 bilder av seg selv hver dag og tilgang til penger, så er veien til operasjon kortere enn for oss vanlig dødelige. Det er fremdeles ikke dysmorfobi. 6
Gjest Newroz Skrevet 17. oktober 2018 #10122 Skrevet 17. oktober 2018 5 minutter siden, Mnjah skrev: Usikkerhet har de fleste. Kombinerer du usikkerhet med å ta 100 bilder av seg selv hver dag og tilgang til penger, så er veien til operasjon kortere enn for oss vanlig dødelige. Det er fremdeles ikke dysmorfobi. Nettopp!
Raven Emerald Skrevet 17. oktober 2018 #10123 Skrevet 17. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette. Raven Emerald, mod.
Mnjah Skrevet 17. oktober 2018 #10124 Skrevet 17. oktober 2018 5 timer siden, Berga skrev: @Carina Maria Er det greit at Sophie Elise opererer seg til et nytt utseende, men feil av andre å gjøre det samme? Bare lurer litt, på grunn av denne tråden https://forum.kvinneguiden.no/topic/1068455-bloggernes-ansvar-i-blogging-om-kosmetiske-behandlinger/ Hvorfor dra inn et 2 år gammelt innlegg fra brukeren, fra en annen tråd? 2
Mnjah Skrevet 17. oktober 2018 #10125 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Jeg skjønner det men det er ikke vits i og diskutere når flere av dere Sofie Elise motstandere bare er ute etter og rakke ned på henne for alt det er verdt. En ting er dem plastiske operasjonene og kosmetiske behandlingene hun har gjort men som jeg har skrevet før ble dem gjort da hun var 18 år og hun har vært åpen om at hun har hatt lav selv tillit og selv bilde og hun har vært åpen om at hun har slitt psykisk og gått på en psykisk smell. Dette gjør at jeg forstår Sophie Elise for at hun har gjort som hun har gjort men jeg støtter henne ikke i det hun har gjort. Det jeg synes er er fint er at jeg mener at Sophie Elise tørr og vise sin sårbarhet og hun tørr og si at hun ikke er perfekt og hun har sakt i intervjue da hun var med på Bloggerne og mitt danse crew at hun trodde operasjonene gjorde henne lykkelig og hun har sagt at dem ikke dem har gjort henne lykkelig. Det er bare og gå inn på bloggerne for og se episodene der hun var med. Jeg ser at Sophie Elise har vokst mye på det siste året for da hun var med i programmet Sophie Elise sin verden var hun en skygge av seg selv og det vistes at hun slet med seg selv. Det kommer en dag da Sophie Elise vil forandre seg og forandre holdningene om kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner og jeg tror hun er i ferd med og komme dit. Derfor har jeg endret mitt syn på Sophie Elise for jeg mener hun er en ekte og ærlig blogger som tørr og vise sårbarheten sin og jeg ser den sårbarheten hos Sophie Elise som jeg ikke har sett før. Jeg reagerer på når jante loven er den som er gjeldene på en tråd som dette og andre tråder når alt det Sophie Elise gjør blir rakket ned på. Skriver hun en bok er det galt, er hun med i skal vi danse er det mange som som skriver at hun ikke kan og danse og det er noen på tråden her som mente at hun ikke er bra for kjæresten sin. Jeg tror kjæresten til Sophie Elise gjør henne godt og hun har forandret seg etter hun har blitt sammen han og det virker som om ingen unner henne noe som helst fordi hun har prioritert feil med operasjoner og behandlinger. Jeg støtter ikke behandlingene hun har tatt og hun har vært et dårlig forbilde på bloggen sin men hun har vært ærlig om hvorfor hun har gjort det hun har gjort og hun har vært åpen om hva hun har tenkt. Den eneste operasjonen hun gjorde da hun var 18 var brystoperasjon. Hvor får du det fra? Dette er jo feil? 4
Gjest Berga Skrevet 17. oktober 2018 #10126 Skrevet 17. oktober 2018 9 minutter siden, Mnjah skrev: Hvorfor dra inn et 2 år gammelt innlegg fra brukeren, fra en annen tråd? Fordi jeg stusset over helomvendingen. Er det så rart? Eller var det ufint å lure på hvorfor den ene bloggeren angripes for å ha utført og frontet kosmetiske inngrep, mens den andre unnskyldes?
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10127 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: En ting er dem plastiske operasjonene og kosmetiske behandlingene hun har gjort men som jeg har skrevet før ble dem gjort da hun var 18 år Kjære deg, hvor tar du påstandene dine fra? Du sier du leser bloggen.. Du har antagelig heller ikke lest linkene du fikk før i dag som tilbakeviste dine andre påstander? Hun tok den første operasjonen da hun fylte 18 år, det var silikonpuppene. Etter det har hun tatt to neseoperasjoner og en rumpeoperasjon. Pluss alle slags andre behandlinger.. Det ville vært fint for deg selv om du leste deg litt opp før du påstår ting. Hennes egen blogg eller Google feks 😊 Det er slitsomt hvordan du rakker ned på de som ikke er enig i dine påstander når du stadig kommer med ting som ikke stemmer. Og som stadig blir tilbakevist med linker. 14
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10128 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Justlooking skrev: Kjære deg, hvor tar du påstandene dine fra? Du sier du leser bloggen.. Du har antagelig heller ikke lest linkene du fikk før i dag som tilbakeviste dine andre påstander? Hun tok den første operasjonen da hun fylte 18 år, det var silikonpuppene. Etter det har hun tatt to neseoperasjoner og en rumpeoperasjon. Pluss alle slags andre behandlinger.. Det ville vært fint for deg selv om du leste deg litt opp før du påstår ting. Hennes egen blogg eller Google feks 😊 Det er slitsomt hvordan du rakker ned på de som ikke er enig i dine påstander når du stadig kommer med ting som ikke stemmer. Og som stadig blir tilbakevist med linker. Jeg tar påstandene mine fra det jeg selv har sett i interjuer med henne på bloggerne, da hun var med i mitt danse crew og nå under skal vi danse og det er hennes egne ord og hva hun har sagt jeg forholder meg til. Jeg har lest meg opp og jeg vet og det forandrer ikke mitt syn for at jeg synes hun har blitt en ærlig blogger som tørr og være sårbar. Aksepter det eller la vær. Ikke rakk ned på meg for at jeg har min mening om henne. Dere må bare mene det dere vil men dere holder dere til jante loven har jeg sett.
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10129 Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg tar påstandene mine fra det jeg selv har sett i interjuer med henne på bloggerne, da hun var med i mitt danse crew og nå under skal vi danse og det er hennes egne ord og hva hun har sagt jeg forholder meg til. Jeg har lest meg opp og jeg vet og det forandrer ikke mitt syn for at jeg synes hun har blitt en ærlig blogger som tørr og være sårbar. Aksepter det eller la vær. Ikke rakk ned på meg for at jeg har min mening om henne. Dere må bare mene det dere vil men dere holder dere til jante loven har jeg sett. Jeg påpekte kun at du kommer med feilaktige påstander som lett kan finnes svar på ved å lese bloggen hennes eller Google. Mener du virkelig det du skrev, at hun kun tok operasjon og behandlinger som 18 åring? Da har du absolutt ikke fulgt med i timen og det er en forutsetning for å kunne diskutere. 11
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10130 Skrevet 17. oktober 2018 5 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg påpekte kun at du kommer med feilaktige påstander som lett kan finnes svar på ved å lese bloggen hennes eller Google. Mener du virkelig det du skrev, at hun kun tok operasjon og behandlinger som 18 åring? Da har du absolutt ikke fulgt med i timen og det er en forutsetning for å kunne diskutere. Det har jeg aldri sakt. Hun tok sine første operasjoner som 18 åring men har tatt flere operasjoner og behandlinger etter hun la inn silikon og etter hun ble eldre.
Mnjah Skrevet 17. oktober 2018 #10131 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) 40 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg tar påstandene mine fra det jeg selv har sett i interjuer med henne på bloggerne, da hun var med i mitt danse crew og nå under skal vi danse og det er hennes egne ord og hva hun har sagt jeg forholder meg til. Jeg har lest meg opp og jeg vet og det forandrer ikke mitt syn for at jeg synes hun har blitt en ærlig blogger som tørr og være sårbar. Aksepter det eller la vær. Ikke rakk ned på meg for at jeg har min mening om henne. Dere må bare mene det dere vil men dere holder dere til jante loven har jeg sett. At du synes hun er ærlig og tør å være sårbar skal du få lov til å synes. Det er helt OK at noen liker henne, noen må jo faktisk det ellers hadde hun ikke tjent så mye penger som hun har gjort. Det handler ikke om janteloven, det handler om at hun i de siste årene er blitt mer dobbeltmoralsk og derfor giftigere som forbilde, dessverre. For 4-5 år siden kunne jeg finne på å ta henne i forsvar, men så har det vært operasjoner og løgner, moralisering om miljø, men overforbruk osv. Så det handler ikke om janteloven. Ellers beklager jeg den ekstremt usaklige tonen du har blitt utsatt for på de siste sidene. Det er ikke alltid lett for alle å takle at én person ikke føyer seg i ekkokammeret her inne. Endret 17. oktober 2018 av Mnjah 5
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10132 Skrevet 17. oktober 2018 14 minutter siden, Carina Maria skrev: Det har jeg aldri sakt. Hun tok sine første operasjoner som 18 åring men har tatt flere operasjoner og behandlinger etter hun la inn silikon og etter hun ble eldre. Det har du aldri sagt? Les hva du selv skrev for to timer siden og som jeg reagerte på. Jeg gjengir hva du skrev atter en gang: En ting er dem plastiske operasjonene og kosmetiske behandlingene hun har gjort men som jeg har skrevet før ble dem gjort da hun var 18 år Det er lett å mistenke deg for å være et nettroll når du er så påståelig hele tiden. Troll eller ei, jeg gir opp og ønsker deg en fin kveld og alt godt videre i livet 👍 8
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. oktober 2018 #10133 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Mnjah skrev: Usikkerhet har de fleste. Kombinerer du usikkerhet med å ta 100 bilder av seg selv hver dag og tilgang til penger, så er veien til operasjon kortere enn for oss vanlig dødelige. Det er fremdeles ikke dysmorfobi. Det er hvertfall ikke helt normalt...
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10134 Skrevet 17. oktober 2018 11 minutter siden, Justlooking skrev: Det har du aldri sagt? Les hva du selv skrev for to timer siden og som jeg reagerte på. Jeg gjengir hva du skrev atter en gang: En ting er dem plastiske operasjonene og kosmetiske behandlingene hun har gjort men som jeg har skrevet før ble dem gjort da hun var 18 år Det er lett å mistenke deg for å være et nettroll når du er så påståelig hele tiden. Troll eller ei, jeg gir opp og ønsker deg en fin kveld og alt godt videre i livet 👍 Nett troll fordi jeg har positivt syn på Sophie Elise da veit du ikke hva et nett roll er.
Infinity Skrevet 17. oktober 2018 #10135 Skrevet 17. oktober 2018 16 minutter siden, Carina Maria skrev: Nett troll fordi jeg har positivt syn på Sophie Elise da veit du ikke hva et nett roll er. Hvorfor blir du så hissig på folk som ikke forguder henne like mye som du selv gjør ? 7
Mnjah Skrevet 17. oktober 2018 #10136 Skrevet 17. oktober 2018 20 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Det er hvertfall ikke helt normalt... Kommer an på hvordan du kategoriserer. I kategorien «unge jenter i 20-årene» er det ikke helt normalt. I kategorien «bloggere» ser det ut til å være mer normalt. 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. oktober 2018 #10137 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) På 17.10.2018 den 22.49, Mnjah skrev: Kommer an på hvordan du kategoriserer. I kategorien «unge jenter i 20-årene» er det ikke helt normalt. I kategorien «bloggere» ser det ut til å være mer normalt. Ja. Jeg tror det er sykelig å måtte slette et bilde fra Instagram om det ikke har fått 100 likes på et minutt. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10138 Skrevet 17. oktober 2018 20 minutter siden, Infinity skrev: Hvorfor blir du så hissig på folk som ikke forguder henne like mye som du selv gjør ? Jeg har aldri blitt hissig på dem som ikke liker Sophie Elise men jeg blir oppgitt for at flere av der flyr i strupen på meg når jeg prøver og fortelle hvorfor jeg har begynt og like henne og hvorfor jeg oppfatter henne som ærlig.
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10139 Skrevet 17. oktober 2018 15 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja. Jeg tror det er sykelig å måtte slette et bilde fra Instagram om det ikke har fått 100 likes på et minutt. Jeg har omtrent aldri fått 100 likes tilsammen, og jeg har ikke grått av den grunn. Var litt kjipt da jeg var yngre, så fant jeg ut at likes ikke var så viktige. Koselig at de jeg er glad i (familie og venner) liker, resten er det ikke så farlig med. Jeg er glad for at jeg ikke har instagram jeg for jeg gikk lei og slettet den etter jul i år.
Gjest Keikolina Skrevet 18. oktober 2018 #10140 Skrevet 18. oktober 2018 (endret) . Endret 18. oktober 2018 av Keikolina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå