Justlooking Skrevet 14. oktober 2018 #10021 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Der var reklamen for bio Oil tilbake igjen Går det nedover med tilbud eller tar hun bare alt som byr seg uansett hvor dumt det virker? Hun er blitt mangemillionær og er vel den av bloggerne som håver inn mest penger 😊 3
Mnjah Skrevet 16. oktober 2018 #10022 Skrevet 16. oktober 2018 Innlegget på Instagram (live feed? Nei, hva heter det? Gud så gammel jeg ble nå) viser hvor kunnskapsløst og tomt engasjementet hennes for miljøet er. Hun formaner at man ikke skal sløse med mat og alltid må ta med seg maten hjem fra restaurant, det er bra for miljøet og en liten ting man kan gjøre. Så vises en boks maten hennes ligger oppi, svart plast med plastlokk.... Svart plast kan ikke resirkuleres engang. Mat kan i det minste komposteres eller resirkuleres.... jeg blir tom for ord. 12
-Fyrstikk- Skrevet 16. oktober 2018 #10023 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Mnjah skrev: Innlegget på Instagram (live feed? Nei, hva heter det? Gud så gammel jeg ble nå) viser hvor kunnskapsløst og tomt engasjementet hennes for miljøet er. Hun formaner at man ikke skal sløse med mat og alltid må ta med seg maten hjem fra restaurant, det er bra for miljøet og en liten ting man kan gjøre. Så vises en boks maten hennes ligger oppi, svart plast med plastlokk.... Svart plast kan ikke resirkuleres engang. Mat kan i det minste komposteres eller resirkuleres.... jeg blir tom for ord. SoMe handler kun om fasade. Dessverre. Men fasade er jobben til bloggerne, hva tror du ellers det er? 6
Llise Skrevet 16. oktober 2018 #10024 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Mnjah skrev: Innlegget på Instagram (live feed? Nei, hva heter det? Gud så gammel jeg ble nå) viser hvor kunnskapsløst og tomt engasjementet hennes for miljøet er. Hun formaner at man ikke skal sløse med mat og alltid må ta med seg maten hjem fra restaurant, det er bra for miljøet og en liten ting man kan gjøre. Så vises en boks maten hennes ligger oppi, svart plast med plastlokk.... Svart plast kan ikke resirkuleres engang. Mat kan i det minste komposteres eller resirkuleres.... jeg blir tom for ord. Beklager om jeg virker dum nå eller misforstår, men denne boksen hennes kan hun vel bruke mange ganger? Jeg har ikke sett bildet du snakker om, men regner ikke med det er en engangsboks? 2
Mnjah Skrevet 16. oktober 2018 #10025 Skrevet 16. oktober 2018 2 timer siden, Llise skrev: Beklager om jeg virker dum nå eller misforstår, men denne boksen hennes kan hun vel bruke mange ganger? Jeg har ikke sett bildet du snakker om, men regner ikke med det er en engangsboks? Det er en take away-boks i plast. Tror ikke SE tok med seg matboksen sin på restaurant, foråsidetsånn. 7
Gjest Carina Maria Skrevet 16. oktober 2018 #10026 Skrevet 16. oktober 2018 Sophie Elise var 18 år da hun tok silikon i puppene og hun har tatt en rekke andre kosmetiske behandlinger. Jeg er i mot kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner samme hvem det gjelder men jeg veit at fiksing og operasjon for og se bedre ut er en psykisk sykdom. Det har også Sophie Elise sakt og hun advarer andre jenter og gjøre samme feilen som hun har gjort og det er tøft gjort. Sophie Elise sier at jenter som er usikre på seg selv at dem vil justere på utseende må søke hjelp. Hun har holdt noen kosmetiske behandlinger skjult men jeg skjønner henne for med den hekse jakten hun har opplevd i media og på diskusjons forum som dette er det ikke enkelt. Her handler det om psykologi med en sårbar og usikker jente som har vokst som person og som i dag ser feile hun har gjort. Jeg skjønner ikke greia med og kalle henne for løgner og dobbeltmoralist. Jeg synes Sophie Elise frem står som en reflektert ung jente med egne meninger og hun er ikke en dobbeltmoralist og en løgner som noen av dere vil ha det til. At hun har gjort ukloke valg med kosmetiske justeringer på kroppen støtter jeg ikke. Jeg klarer og se en flott jente med flotte verdier om samfunnet men som blir halshugd mye på grunn av sjalusi og jeg ser en mye mer sikrere jente nå enn for 2 år siden og jeg ser en jente som lyser opp for tiden når hun får utfolde seg i dansen.
Gjest Marist Skrevet 16. oktober 2018 #10027 Skrevet 16. oktober 2018 22 minutter siden, Carina Maria skrev: Sophie Elise var 18 år da hun tok silikon i puppene og hun har tatt en rekke andre kosmetiske behandlinger. Jeg er i mot kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner samme hvem det gjelder men jeg veit at fiksing og operasjon for og se bedre ut er en psykisk sykdom. Det har også Sophie Elise sakt og hun advarer andre jenter og gjøre samme feilen som hun har gjort og det er tøft gjort. Sophie Elise sier at jenter som er usikre på seg selv at dem vil justere på utseende må søke hjelp. Hun har holdt noen kosmetiske behandlinger skjult men jeg skjønner henne for med den hekse jakten hun har opplevd i media og på diskusjons forum som dette er det ikke enkelt. Her handler det om psykologi med en sårbar og usikker jente som har vokst som person og som i dag ser feile hun har gjort. Jeg skjønner ikke greia med og kalle henne for løgner og dobbeltmoralist. Jeg synes Sophie Elise frem står som en reflektert ung jente med egne meninger og hun er ikke en dobbeltmoralist og en løgner som noen av dere vil ha det til. At hun har gjort ukloke valg med kosmetiske justeringer på kroppen støtter jeg ikke. Jeg klarer og se en flott jente med flotte verdier om samfunnet men som blir halshugd mye på grunn av sjalusi og jeg ser en mye mer sikrere jente nå enn for 2 år siden og jeg ser en jente som lyser opp for tiden når hun får utfolde seg i dansen. Enig i mye av det du sier, men har én innvending. Hun har i eget kommentarfelt skrevet at hun var glad for at hun hadde operert seg, og det er ikke så lenge siden (mener det var i vår/sommer). Da vil jeg ikke si at hun advarer imot.
Petra00 Skrevet 16. oktober 2018 #10028 Skrevet 16. oktober 2018 4 timer siden, Mnjah skrev: Innlegget på Instagram (live feed? Nei, hva heter det? Gud så gammel jeg ble nå) viser hvor kunnskapsløst og tomt engasjementet hennes for miljøet er. Hun formaner at man ikke skal sløse med mat og alltid må ta med seg maten hjem fra restaurant, det er bra for miljøet og en liten ting man kan gjøre. Så vises en boks maten hennes ligger oppi, svart plast med plastlokk.... Svart plast kan ikke resirkuleres engang. Mat kan i det minste komposteres eller resirkuleres.... jeg blir tom for ord. Faktisk så er matsvinn et stort miljøproblem (se f.eks https://naturvernforbundet.no/spis-naturen/slik-kaster-du-mindre-mat-article32597-3469.html, https://www.framtiden.no/201609097039/aktuelt/mat/utslipp-fra-matkasting-tilsvarer-all-persontransport.html). Plast er først og fremst et forsøplingsproblem, og handler i grunnen ikke så mye om klima og klimagasser. At restauranten bruker svart plastemballasje til take away er vel strengt tatt ikke SE sin feil. 8
Justlooking Skrevet 16. oktober 2018 #10029 Skrevet 16. oktober 2018 18 minutter siden, Marist skrev: Enig i mye av det du sier, men har én innvending. Hun har i eget kommentarfelt skrevet at hun var glad for at hun hadde operert seg, og det er ikke så lenge siden (mener det var i vår/sommer). Da vil jeg ikke si at hun advarer imot. Jeg har aldri hørt hun har advart mot det, heller tvert i mot. 8
korallrev Skrevet 16. oktober 2018 #10030 Skrevet 16. oktober 2018 55 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg klarer og se en flott jente med flotte verdier om samfunnet men som blir halshugd mye på grunn av sjalusi og jeg ser en mye mer sikrere jente nå enn for 2 år siden og jeg ser en jente som lyser opp for tiden når hun får utfolde seg i dansen. Sjalusi på hva da? 7
Raven Emerald Skrevet 16. oktober 2018 #10031 Skrevet 16. oktober 2018 Ryddet for brukerdebatt. Raven Emerald, mod.
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #10032 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Jeg klarer og se en flott jente med flotte verdier om samfunnet men som blir halshugd mye på grunn av sjalusi og jeg ser en mye mer sikrere jente nå enn for 2 år siden og jeg ser en jente som lyser opp for tiden når hun får utfolde seg i dansen. Say what? Har da vel ikke noe med saken at hun er mer sikker nå enn for to år siden? Hun har blitt eldre og har korriger alt hun hatet med seg selv igjennom plastikkirurgi... Hun utfolder seg ikke i dansen, hun trekker bare med seg flere unge usikker jenter og gutter til å kjøpe boken hennes, lese bloggen og kjøpe det hun reklamerer for. Gir en inntrykk på at hun vil hjelpe dem, med de har da ikke flere hundretusen kr til å kjøpe seg operasjoner? Ei heller vesker til titals tusen kr ja hun er vegetarianer (spiser fisk) hun støtter ikke pels eller tortur av dyr ( kjøper dyre designer vesker som ikke er akkurat dyrevennlige). Det finnes faktisk grenser! 12
Justlooking Skrevet 16. oktober 2018 #10033 Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 1 time siden, korallrev skrev: Sjalusi på hva da? Er det så mye å være sjalu på da? Ville ikke vært en influenser som har blitt mangemillionær på å mistede unge jenter. De er målgruppen hennes, og om det gjelder operasjoner osv som hun er glad hun har utført, eller alt det useriøse hun reklamerer for, så er det de som blir lurt. Nå reklamerer hun for tannbleking igjen, et kjapt googlesøk viser minst fem forskjellige merker hun har solgt seg til - og alle er best. Så er det forskjellige vippeserum, hårpiller, hudpiller, krem for strekkmerker osv. Hun bruker løsvipper, parykker eller løshår, klager over dårlig hud og strekkmerker. Hun er overhode ikke troverdig eller ærlig som reklameplakat/influenser. Så nei, jeg ville ikke solgt integriteten min for penger eller bevisst lurt unge jenter med dårlig og dyr påvirkning. Hun er og blir blandt de verste som fremmer kropp og utseendepress. Endret 16. oktober 2018 av Justlooking 9
Gjest Carina Maria Skrevet 16. oktober 2018 #10034 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Jeg har aldri hørt hun har advart mot det, heller tvert i mot. Det har hun sakt mange ganger i det siste halve året.
Gjest Carina Maria Skrevet 16. oktober 2018 #10035 Skrevet 16. oktober 2018 47 minutter siden, lille humla skrev: Say what? Har da vel ikke noe med saken at hun er mer sikker nå enn for to år siden? Hun har blitt eldre og har korriger alt hun hatet med seg selv igjennom plastikkirurgi... Hun utfolder seg ikke i dansen, hun trekker bare med seg flere unge usikker jenter og gutter til å kjøpe boken hennes, lese bloggen og kjøpe det hun reklamerer for. Gir en inntrykk på at hun vil hjelpe dem, med de har da ikke flere hundretusen kr til å kjøpe seg operasjoner? Ei heller vesker til titals tusen kr ja hun er vegetarianer (spiser fisk) hun støtter ikke pels eller tortur av dyr ( kjøper dyre designer vesker som ikke er akkurat dyrevennlige). Det finnes faktisk grenser! Hun har blitt sikrere etter at hun ble med i skal vi danse og jeg ser at hun lyser i øynene for det gjør hun godt I dag så jeg henne på god morgen Norge og det var en jente hvor øynene lyste.
Justlooking Skrevet 16. oktober 2018 #10036 Skrevet 16. oktober 2018 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Det har hun sakt mange ganger i det siste halve året. Hvor har hun sagt dette? Er du sikker på du ikke blander med Isabel Raad? 6
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #10037 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Hun har blitt sikrere etter at hun ble med i skal vi danse og jeg ser at hun lyser i øynene for det gjør hun godt I dag så jeg henne på god morgen Norge og det var en jente hvor øynene lyste. og så. Det veier jo ikke opp for alt elendighet hun gjør... 10
Gjest Carina Maria Skrevet 16. oktober 2018 #10038 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, lille humla skrev: og så. Det veier jo ikke opp for alt elendighet hun gjør... Ikke for deg nei men jeg kjenner meg igjen med den usikkerheten som Sophie Elise har slitt med for jeg var usikker jeg også. Jeg kom aldri så langt at jeg tok kosmetiske behandlinger fordi mamma og pappa fikk meg til psykolog som hjalp meg. Enten du liker det eller ei har jenta gode verdier når man ser bort fra kosmetiske behandlinger.
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #10039 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Ikke for deg nei men jeg kjenner meg igjen med den usikkerheten som Sophie Elise har slitt med for jeg var usikker jeg også. Jeg kom aldri så langt at jeg tok kosmetiske behandlinger fordi mamma og pappa fikk meg til psykolog som hjalp meg. Enten du liker det eller ei har jenta gode verdier når man ser bort fra kosmetiske behandlinger. Hvem er ikke usikker da? Jeg er drit usikker hele tiden, vil ikke tjene penger på andres usikkerhet selvom... 10
Infinity Skrevet 16. oktober 2018 #10040 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Ikke for deg nei men jeg kjenner meg igjen med den usikkerheten som Sophie Elise har slitt med for jeg var usikker jeg også. Jeg kom aldri så langt at jeg tok kosmetiske behandlinger fordi mamma og pappa fikk meg til psykolog som hjalp meg. Enten du liker det eller ei har jenta gode verdier når man ser bort fra kosmetiske behandlinger. De gode verdiene hadde tatt seg bedre ut hvis hun faktisk klarte å etterleve dem. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå