K91 Skrevet 6. oktober 2018 #9961 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Synes hun har blitt kjempeflink til å danse, men når hun blir intervjuet etterpå klarer jeg ikke å se på noe annet enn haka.. HVA har skjedd med den? Så utrolig lang. Endret 6. oktober 2018 av K91 8
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9962 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) På 6.10.2018 den 20.45, Marist skrev: Hva er hun IKKE diagnostisert med lurer jeg på? Hun har jo alskens diagnoser, de fleste satt av henne selv og Dr Google. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest hulillerunde Skrevet 6. oktober 2018 #9963 Skrevet 6. oktober 2018 I dag var det flott! Det virker som hun har koblet sammen noe som er bra, både teknikk og personlig fokus, og virkelig jobbet hardt. Det er fint å se denne siden av henne! Det er derimot synd at lysene er så mørke og skiftende under dansen deres, og at de forsvinner litt i mørket, men DET er ikke SE og dansepartneren hennes sin feil
Gjest Carina Maria Skrevet 6. oktober 2018 #9964 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, Pinkee skrev: Hun imponerer meg, kjempeutvikling fra 1. program. Jeg bøyer meg i støvet for nydelige Sophie Elise og hvordan hun har utviklet danse ferdighetene sine og jeg blir temmelig irritert på dem som rakker ned på henne og finner feil. Dem hadde ikke klart og være i Sophie Elise sine sko men og sitte og rakke ned på henne det er det eneste dem kan. Hun imponerer meg også og jeg har klokke tro på at hun kan komme i finalen. Viss hun fortsetter utviklingen som hun har gjort får hun 10 x 4 neste lørdag.
Gjest Newroz Skrevet 6. oktober 2018 #9965 Skrevet 6. oktober 2018 21 timer siden, Berga skrev: Det kan nesten se ut som en konkurranse mellom bloggerne. Jeg syns det blir litt vel mye av det gode og tror markedet snart er mettet. Orker vi mer av dette? Det er minst to igjen: Isabel Raad og Camilla Phil kommer begge med bok denne høsten. Camilla Phil syns jeg har vært god på å verne om eget privatliv, og strengt talt ikke delt noenting så syns det er litt skuffende at også hun må ty til denne utleveringen av seg selv og andre.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9966 Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Newroz skrev: Det er minst to igjen: Isabel Raad og Camilla Phil kommer begge med bok denne høsten. Camilla Phil syns jeg har vært god på å verne om eget privatliv, og strengt talt ikke delt noenting så syns det er litt skuffende at også hun må ty til denne utleveringen av seg selv og andre. Hva er negativt med å utlevere seg selv om man velger det? Uansett hvor mye man skriver, så vet ingen alltid alt om en annen person.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9967 Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg bøyer meg i støvet for nydelige Sophie Elise og hvordan hun har utviklet danse ferdighetene sine og jeg blir temmelig irritert på dem som rakker ned på henne og finner feil. Dem hadde ikke klart og være i Sophie Elise sine sko men og sitte og rakke ned på henne det er det eneste dem kan. Hun imponerer meg også og jeg har klokke tro på at hun kan komme i finalen. Viss hun fortsetter utviklingen som hun har gjort får hun 10 x 4 neste lørdag. Så enig! Hun er kjempeflink! Fikk ikke sett programmet idag, men gleder meg til å se henne. Hun blomstrer 😘😘
Gjest Newroz Skrevet 6. oktober 2018 #9968 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Hva er negativt med å utlevere seg selv om man velger det? Uansett hvor mye man skriver, så vet ingen alltid alt om en annen person. Jeg syns det er en fin ting at man kan selge, være en inspirator som mange av disse går bloggerne går under, uten at man må selge seg selv og eget privatliv. I hvert fall at man ikke deler andre sitt. Når det er sagt står selvsagt alle fritt til å dele det de ønsker om seg selv.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9969 Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Newroz skrev: Jeg syns det er en fin ting at man kan selge, være en inspirator som mange av disse går bloggerne går under, uten at man må selge seg selv og eget privatliv. I hvert fall at man ikke deler andre sitt. Når det er sagt står selvsagt alle fritt til å dele det de ønsker om seg selv. Man skal ikke fortelle andres. Det er faktisk straffbart. Men så lenge man vet hva man gjør når man deler av seg selv, så ser jeg ikke problemet. Eller jo, det kan få uheldige konsekvenser, men det er jo noe man må kjenne på hvor mye man er villig til å utlevere.
Gjest Newroz Skrevet 6. oktober 2018 #9970 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Man skal ikke fortelle andres. Det er faktisk straffbart. Men så lenge man vet hva man gjør når man deler av seg selv, så ser jeg ikke problemet. Eller jo, det kan få uheldige konsekvenser, men det er jo noe man må kjenne på hvor mye man er villig til å utlevere. De står så klart fritt som sagt til å fortelle egne historier, og noen ganger kan det være kjempeviktig - særlig hvis man ser på alle metoo historiene. Samtidig så syns jeg det er viktig at man verner om privatlivet når man allerede er en offentlig person, fordi jeg både tenker det kan være belastende at så mange mennesker vet hvem du er og vet intime detaljer om deg, men også fordi jeg tror at man kan selge like mye/få frem samme budskap uten å dele disse private detaljene. I en virkelighet hvor vi leverer av å dele og blottlegge oss selv, syns jeg det er litt tøft at noen får det til ved å ikke gjøre det
Gjest Marist Skrevet 6. oktober 2018 #9971 Skrevet 6. oktober 2018 2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Det var ikke snakk om SE, men om en annen her som kommenterte at hun hadde dystymi og dermed ikke kunne være narsissistisk Ok, da leste jeg ikke godt nok, beklager.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9972 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Marist skrev: Ok, da leste jeg ikke godt nok, beklager. Går veldig bra 😘
Viking-girl Skrevet 6. oktober 2018 #9973 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, Newroz skrev: Det er minst to igjen: Isabel Raad og Camilla Phil kommer begge med bok denne høsten. Camilla Phil syns jeg har vært god på å verne om eget privatliv, og strengt talt ikke delt noenting så syns det er litt skuffende at også hun må ty til denne utleveringen av seg selv og andre. Eh... Phil og privatliv. Jeg hørte de første podcastene til Camilla og Marthe, der mangler det ikke på deling av fnising og privatliv for og si det sånn. Jeg orket hvertfall ikke å abonnere på dem lengre. 6
Gjest Newroz Skrevet 7. oktober 2018 #9974 Skrevet 7. oktober 2018 12 timer siden, Viking-girl skrev: Eh... Phil og privatliv. Jeg hørte de første podcastene til Camilla og Marthe, der mangler det ikke på deling av fnising og privatliv for og si det sånn. Jeg orket hvertfall ikke å abonnere på dem lengre. Har ikke fått med meg det? Hva handlet/handler den om? Jeg har bare lest bloggen hennes, og der syns jeg aldri det er noe privatliv som deles.
Gjest Berga Skrevet 7. oktober 2018 #9975 Skrevet 7. oktober 2018 14 timer siden, Newroz skrev: Det er minst to igjen: Isabel Raad og Camilla Phil kommer begge med bok denne høsten. Camilla Phil syns jeg har vært god på å verne om eget privatliv, og strengt talt ikke delt noenting så syns det er litt skuffende at også hun må ty til denne utleveringen av seg selv og andre. Jeg håper Isabel Raads forlag har høy moral og ser at dette kan være et viktig dokument for unge jenter og gutter, innvandrere eller ikke. Rusmisbrukende og voldelige foreldre er et tema som må behandles på en ordentlig måte, og ikke falle i hendene på skruppelløse pengepugere.
Gjest Berga Skrevet 7. oktober 2018 #9976 Skrevet 7. oktober 2018 SVD og SE: Endelig har hun fått kjoler som viser at hun danser med kroppen og ikke bare er en ball med viftende armer og ben. De vide og rare kjolene hun hadde i starten av serien var virkelig uheldige. Hvordan kunne dommerne se dansen gjennom alle tekstilene?
Mnjah Skrevet 7. oktober 2018 #9977 Skrevet 7. oktober 2018 På 6.10.2018 den 0.49, Jegskulleønskeat skrev: Det virket som om hun fikk angstanfall egentlig... Er så lei av at nerver skal omtales som angst. Det er helt normalt å være nervøs før events, fester, sammenkomster, når man er under press, etc. Det å bli overveldet av disse nervene er også HELT NORMALT. Til og med det å bli lamslått av nerver er helt normalt, men det er ikke angst. Når kroppen er i beredskapsmodus uten noen ytre faktorer, da kan vi snakke angst. Ytre faktorer som setter kroppen i beredskapsmodus derimot, HELT NORMALT. Skulle ønske bloggerne forstod dette. 48
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. oktober 2018 #9978 Skrevet 7. oktober 2018 6 minutter siden, Mnjah skrev: Er så lei av at nerver skal omtales som angst. Det er helt normalt å være nervøs før events, fester, sammenkomster, når man er under press, etc. Det å bli overveldet av disse nervene er også HELT NORMALT. Til og med det å bli lamslått av nerver er helt normalt, men det er ikke angst. Når kroppen er i beredskapsmodus uten noen ytre faktorer, da kan vi snakke angst. Ytre faktorer som setter kroppen i beredskapsmodus derimot, HELT NORMALT. Skulle ønske bloggerne forstod dette. Veldig godt poeng. Egentlig helt enig.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. oktober 2018 #9979 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Mnjah skrev (På 7.10.2018 den 13.35): Er så lei av at nerver skal omtales som angst. Det er helt normalt å være nervøs før events, fester, sammenkomster, når man er under press, etc. Det å bli overveldet av disse nervene er også HELT NORMALT. Til og med det å bli lamslått av nerver er helt normalt, men det er ikke angst. Når kroppen er i beredskapsmodus uten noen ytre faktorer, da kan vi snakke angst. Ytre faktorer som setter kroppen i beredskapsmodus derimot, HELT NORMALT. Skulle ønske bloggerne forstod dette. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
lykte Skrevet 7. oktober 2018 #9980 Skrevet 7. oktober 2018 17 timer siden, K91 skrev: Synes hun har blitt kjempeflink til å danse, men når hun blir intervjuet etterpå klarer jeg ikke å se på noe annet enn haka.. HVA har skjedd med den? Så utrolig lang. Jeg skjønner ikke hva du og alle de andre snakker om når dere sier haka hennes er så stor? Den virker helt normal størrelse og passer godt til ansiktet hennes synes jeg. Jeg hadde aldri tenkt noe over at den var unormal stor før jeg leste kommentarer her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå