penny_ Skrevet 30. september 2018 #9921 Skrevet 30. september 2018 Fikk hun så mye poeng pga historien eller dansen? Frank Løke fikk jo ikke poeng etter hvordan han danset... 8
Gjest Plannergirl Skrevet 30. september 2018 #9922 Skrevet 30. september 2018 5 timer siden, penny_ skrev: Fikk hun så mye poeng pga historien eller dansen? Frank Løke fikk jo ikke poeng etter hvordan han danset... Dans er en kunstform og både teknikk av dans og formidlingsevne ble vurdert av dommere. Du hører det på tilbakemeldingene. Formidling er utrolig viktig, og selv om hun ikke var 100% perfekt i teknikk gjennomførte hun virkelig på helhet og teknikken var betydelig bedre fra forrige gang. Frank Løke ble vurdert av hvordan han danset, men samtidig for sin mangel på respekt for programmet og egen partner (Alexander fikk lignende kommentarer første episode fordi de ikke følte han tok det seriøst) samt flere av dommerne var for sjokkert til å faktisk klare å se på han. Når det er sagt eier ikke Løke dansetalent og var stiv og kjedelig gjennom dansen, som alle de andre ukene.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 30. september 2018 #9923 Skrevet 30. september 2018 Synes SE var imponerende rå! Faktisk flink! Hun fortjente hvert eneste et av de poengene hun fikk.
Justlooking Skrevet 1. oktober 2018 #9924 Skrevet 1. oktober 2018 På 30.9.2018 den 13.28, penny_ skrev: Fikk hun så mye poeng pga historien eller dansen? Frank Løke fikk jo ikke poeng etter hvordan han danset... Synes det virket som at hun fikk noen tilleggspoeng for historien. 6
Mnjah Skrevet 1. oktober 2018 #9925 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, Justlooking skrev: Synes det virket som at hun fikk noen tilleggspoeng for historien. Vet ikke. Men synes Martine Lunde f.eks. har prestert veldig bra av og til, men får uansett mer kritikk, mens SE blir omfavnet. Forøvrig morsomt at SoMe-folka bare fokuserte på emo-historier om seg selv, mens de andre dedikerte til store opplevelser eller andre kjære. 17
Gjest Plannergirl Skrevet 1. oktober 2018 #9926 Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, Mnjah skrev: Vet ikke. Men synes Martine Lunde f.eks. har prestert veldig bra av og til, men får uansett mer kritikk, mens SE blir omfavnet. Forøvrig morsomt at SoMe-folka bare fokuserte på emo-historier om seg selv, mens de andre dedikerte til store opplevelser eller andre kjære. Martine Lunde har også fått bedre karakterer utenom sist lørdag.
Gjest Carina Maria Skrevet 2. oktober 2018 #9927 Skrevet 2. oktober 2018 7 timer siden, Mnjah skrev: Vet ikke. Men synes Martine Lunde f.eks. har prestert veldig bra av og til, men får uansett mer kritikk, mens SE blir omfavnet. Forøvrig morsomt at SoMe-folka bare fokuserte på emo-historier om seg selv, mens de andre dedikerte til store opplevelser eller andre kjære. Jeg forstår at du ikke liker Sophie Elise og har behov for og rakke ned på hennes danse prestasjoner. Enten du vil innrømme det eller ei hadde hun utviklet danse ferdighetene sine sist uke og hun var bedre. Det var historie dem skulle fortelle og hun fortalte sin historie om den forbanna nettmobbingen hun hadde opplevd og du sitter og du kaller det emo historier. Hvor kald går det an går det an og bli. Jeg er ingen fan av Sophie Elise men når det gjelder dansingen blomstrer hun.
Mnjah Skrevet 2. oktober 2018 #9928 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 11 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg forstår at du ikke liker Sophie Elise og har behov for og rakke ned på hennes danse prestasjoner. Enten du vil innrømme det eller ei hadde hun utviklet danse ferdighetene sine sist uke og hun var bedre. Det var historie dem skulle fortelle og hun fortalte sin historie om den forbanna nettmobbingen hun hadde opplevd og du sitter og du kaller det emo historier. Hvor kald går det an går det an og bli. Jeg er ingen fan av Sophie Elise men når det gjelder dansingen blomstrer hun. Nå får du rulle inn. Jeg har ikke rakket ned på SE på noen som helst måte? Jeg har ikke uttalt meg om SEs danseprestasjoner, kun Martine Lundes. Det var Morten Hegseth som kalte det emo-aften på sin Instagram 🙄 Der jeg har det fra, så du kan la være å dra frem krenke-krakken. Poenget var det markante skillet i de som snakket bare om seg selv, mens de med litt mer dybdesyn snakket utover. For hvor mange ganger har man ikke hørt SEs historie? Du sitter selv og sier du ikke er fan av SE, skal jeg begynne å kritisere deg ut av det blå for det, eller? Endret 2. oktober 2018 av Mnjah 11
Mrs O'Donell Skrevet 2. oktober 2018 #9929 Skrevet 2. oktober 2018 19 timer siden, Mnjah skrev: Vet ikke. Men synes Martine Lunde f.eks. har prestert veldig bra av og til, men får uansett mer kritikk, mens SE blir omfavnet. Forøvrig morsomt at SoMe-folka bare fokuserte på emo-historier om seg selv, mens de andre dedikerte til store opplevelser eller andre kjære. Her må man jo ta med i vurderingen at SoMe-folka som du kaller dem knapt har bikket 20 år. Da er det begrenset hvor mange livsendrende øyeblikk man har opplevd. 3
Justlooking Skrevet 2. oktober 2018 #9930 Skrevet 2. oktober 2018 Nå har det vært så mye annet fokus, først den ulovlige bilkjøringen og deretter alt rundt dansingen. Men så leste jeg bloggen og der er det reklame for øyevippeserum igjen. Det tredje forskjellige merket i løpet av kort tid, og dette merket er selvfølgelig også det beste. Og hun er avbildet med løsvipper.. Skjønner ikke at hun som er mangemillionær gjør seg så liten for å tjene kanskje 30-50 tusen til... Nå hadde hun fått et bedre image, men havner rett tilbake til gjengen av useriøse bloggere som gjør alt for penger.. 8
Mnjah Skrevet 2. oktober 2018 #9931 Skrevet 2. oktober 2018 2 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Her må man jo ta med i vurderingen at SoMe-folka som du kaller dem knapt har bikket 20 år. Da er det begrenset hvor mange livsendrende øyeblikk man har opplevd. Sant nok. Men hun Farmen-jenta er like gammel som de andre, er hun ikke? 1
Gjest Carina Maria Skrevet 2. oktober 2018 #9932 Skrevet 2. oktober 2018 5 timer siden, Mnjah skrev: Nå får du rulle inn. Jeg har ikke rakket ned på SE på noen som helst måte? Jeg har ikke uttalt meg om SEs danseprestasjoner, kun Martine Lundes. Det var Morten Hegseth som kalte det emo-aften på sin Instagram 🙄 Der jeg har det fra, så du kan la være å dra frem krenke-krakken. Poenget var det markante skillet i de som snakket bare om seg selv, mens de med litt mer dybdesyn snakket utover. For hvor mange ganger har man ikke hørt SEs historie? Du sitter selv og sier du ikke er fan av SE, skal jeg begynne å kritisere deg ut av det blå for det, eller? Det var personlig for Sophie Elise og for hun er det en sterk historie når hun har opplevd alvorlige trusler og mobbing på nettet og det er en sterk historie.
Sandin Skrevet 3. oktober 2018 #9933 Skrevet 3. oktober 2018 Terningkast 4 i VG på boken. Må jo være fornøyd med det tenker jeg. Mannen omtales som en 19 år eldre musiker. Om det er omskrivning av Thodesen eller ei er jo ikke godt å vite. 12
Justlooking Skrevet 3. oktober 2018 #9934 Skrevet 3. oktober 2018 57 minutter siden, Sandin skrev: Terningkast 4 i VG på boken. Må jo være fornøyd med det tenker jeg. Mannen omtales som en 19 år eldre musiker. Om det er omskrivning av Thodesen eller ei er jo ikke godt å vite. Terningkast 3 i Dagbladet. Tipper det er omskrivning, lønner seg nok å dekke det litt til 😊 Ref Anniken ..., 12
Gjest Berga Skrevet 4. oktober 2018 #9935 Skrevet 4. oktober 2018 https://www.nrk.no/kultur/bok/klisjefylt-om-ugjengjeldt-kjaerlighet-1.14234303 En dårlig bok, sier NRK.
Noomie Skrevet 5. oktober 2018 #9936 Skrevet 5. oktober 2018 Det nye innlegget om angst irriterer meg litt. Fordi hun romantiserer det så til de grader. Skriver som om at hun skal skrive en fiktiv novelle om det å ha angst. Hun har jo null kunnskap om hvordan angst egentlig funker eller føles. Det høres mer ut som "flink pike syndrom" med et gedigent trang til å ha kontroll over absolutt alt. Alle hennes episoder med "angst" skjer i settinger hvor hun skal bli dømt av andre, og hvor hun da har null kontroll over hva andre vil si og mene om henne og det hun gjør. Det er ikke angst kjære deg, det er narsissisme på sitt groveste, med et stort hint av behovet for kontroll. 23
xemiliex Skrevet 5. oktober 2018 #9937 Skrevet 5. oktober 2018 https://www.nrk.no/kultur/helseorganisasjon-reagerer-pa-bloggerboker-1.14235776 Mental helse stiller seg kritisk til alle disse bloggerne som skriver bok «om den tunge tiden». 18
Gjest CecilieX Skrevet 5. oktober 2018 #9938 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 13.43, Berga skrev: https://www.nrk.no/kultur/bok/klisjefylt-om-ugjengjeldt-kjaerlighet-1.14234303 En dårlig bok, sier NRK. Symptomatisk at forlaget lyver på seg gode anmeldelser av første boka. «Skal man tro informasjonen man får på Cappelen Damms nettsider, slo Sophie Elise Isachsen ned som en bombe i det norske bokmarkedet da hun debuterte med selvbiografien «Forbilde» i 2016. «Boken fikk svært gode anmeldelser», skriver forlaget og ser da bort fra terningkast 3 og 4 i henholdsvis Dagbladet og VG, samt en lunken anmeldelse i Morgenbladet. Men joda, en 5-er av Eva Myklebust i regionsavisen Fædrelandsvennen, det skal de ha» Alt blir stor sett blåst opp i Blogglandia, enten det er det gode eller det dårlige, men synd det smitter til andre arenaer.
Gjest Berga Skrevet 5. oktober 2018 #9939 Skrevet 5. oktober 2018 Endelig er det noen som tar bloggernes sykeliggjøring av normalt følelsesliv inn i media - og bruker kloke ord. (hjerte) https://www.nrk.no/kultur/helseorganisasjon-reagerer-pa-bloggerboker-1.14235776
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. oktober 2018 #9940 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Berga skrev: Endelig er det noen som tar bloggernes sykeliggjøring av normalt følelsesliv inn i media - og bruker kloke ord. (hjerte) https://www.nrk.no/kultur/helseorganisasjon-reagerer-pa-bloggerboker-1.14235776 Ja. Som de skriver så kan det gå veldig begge veier. Alt kommer an på vinkling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå