Gjest Berga Skrevet 16. september 2018 #9821 Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Hvor er det hun maser og sutrer i SVD? Det har ikke jeg lagt merke til. Ikke i programmet, men ellers; på snap, insta og i blogg er et masse sutring knyttet til deltakelsen hennes i SVD. Vi skal føle oss forpliktet til å stemme på henne slik at hun ikke blir deprimert 😬
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #9822 Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, Berga skrev: Ikke i programmet, men ellers; på snap, insta og i blogg er et masse sutring knyttet til deltakelsen hennes i SVD. Vi skal føle oss forpliktet til å stemme på henne slik at hun ikke blir deprimert 😬 Aha, skjønner. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Har ikke fulgt insta og snap, bare blogg og TV
Djungelvrål Skrevet 16. september 2018 #9823 Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, Justlooking skrev: Jeg synes motsatt. Synes de har vært flinke til å skjule den store opererte rumpa, og det tror jeg er viktig for hennes del. At det ikke blir for mye oppmerksomhet og fokus på all den unormale plastikken. Så den godt gjennom den hvite kjolen ihverfall. Har bare sett dette dansenummeret og reagerte som noen av dere andre her på at hun har vidåpen munn hele tiden. Det ser rart ut. 5
Justlooking Skrevet 16. september 2018 #9824 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Så den godt gjennom den hvite kjolen ihverfall. Har bare sett dette dansenummeret og reagerte som noen av dere andre her på at hun har vidåpen munn hele tiden. Det ser rart ut. Tenk hvordan den ville sett ut med ettersittende klær... Derfor synes jeg de gjør en god jobb med å dekke til.. Heller vide enn trange klær synes jeg, for hennes del. Tror kanskje ikke den voksne generasjonen som ser på ville synes det var noe særlig, og det har tidligere vært flest av de som ser på og stemmer. 1
ReinaSiete Skrevet 17. september 2018 #9825 Skrevet 17. september 2018 Melina Johnsen på nr 1 på Spotify Norge med «bitch, hør her». Klarte SE noen gang ta første plassen etter hun signerte med Universal? For en gang skyld har «fuck all your friends» et høyere kvalitetsnivå ved sammenligning. 4
LilleKlump Skrevet 19. september 2018 #9826 Skrevet 19. september 2018 Hørte på poden til Ida Fladen hvor SE er gjest og snakker om boka si som kommer i oktober. Boken er om et forhold med en eldre mann. Noen som vet hvem dette er? Forøvrig en skummel historie om forholdet deres
Llise Skrevet 19. september 2018 #9827 Skrevet 19. september 2018 25 minutter siden, LilleKlump skrev: Hørte på poden til Ida Fladen hvor SE er gjest og snakker om boka si som kommer i oktober. Boken er om et forhold med en eldre mann. Noen som vet hvem dette er? Forøvrig en skummel historie om forholdet deres Vil du utbrodere hva som var skummelt? Jeg har ikke mulighet til å høre gjennom hele podden.
Fynxlace Skrevet 19. september 2018 #9828 Skrevet 19. september 2018 (endret) Hun prater om dissonansen mellom å være sammen med en etablert kulturfyr fra Oslo, og det å være en basic jente fra Harstad. Ingen dramatikk. Hun sier ikke noe vondt om han, bare at hun har hatt det vondt med å "miste seg selv". Hans rolle i det hele er at han fester mye, og er flau over forholdet/evt ikke klarer å forholde seg til situasjonen og vil ikke gjøre ting i offentligheten med henne. Hennes rolle er å være fullstendig forelsket. Tar på seg en rolle hvor hun også liker alt det han liker, men har mest lyst til å gjøre mainstream ting uten å late som at hun er kulere enn hun er. De er bare sammen i leiligheten hans. Ganske enkelt. Endret 19. september 2018 av Fynxlace Gjorde det snillere 10
Superblomst Skrevet 19. september 2018 #9829 Skrevet 19. september 2018 1 hour ago, Fynxlace said: Hun prater om dissonansen mellom å være sammen med en etablert kulturfyr fra Oslo, og det å være en basic jente fra Harstad. Ingen dramatikk. Hun sier ikke noe vondt om han, bare at hun har hatt det vondt med å "miste seg selv". Hans rolle i det hele er at han fester mye, og er flau over forholdet/evt ikke klarer å forholde seg til situasjonen og vil ikke gjøre ting i offentligheten med henne. Hennes rolle er å være fullstendig forelsket. Tar på seg en rolle hvor hun også liker alt det han liker, men har mest lyst til å gjøre mainstream ting uten å late som at hun er kulere enn hun er. De er bare sammen i leiligheten hans. Ganske enkelt. Godt oppsummert. I tillegg snakket hun mye om at dette hadde foregått i hodet hennes, og at om man spurte han ville han nok bare si at de så vidt hadde holdt på. 2
Khloe P.T Skrevet 19. september 2018 #9830 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, Superblomst skrev: Godt oppsummert. I tillegg snakket hun mye om at dette hadde foregått i hodet hennes, og at om man spurte han ville han nok bare si at de så vidt hadde holdt på. Ganske vågalt av henne å skrive en slik bok. Har ikke lest den (den er kanskje ikkekommet ut enda? så hvor bra den er gjenstår å se. Forrige boken hennes hoppet jeg kjapt av. 1
Irja Skrevet 19. september 2018 #9831 Skrevet 19. september 2018 8 minutter siden, Khloe P.T skrev: Avhengig av hvor godt hun har skrevet boken kan en bok basert på hennes opplevelse av forholdet bli veldig bra. Psykologiske thrillere er f.eks ofte basert på følelser mer enn virkelighet. Kan absolut bli en god bok ut av det ja..
Gjest CecilieX Skrevet 19. september 2018 #9832 Skrevet 19. september 2018 15 minutter siden, Irja skrev: Kan absolut bli en god bok ut av det ja.. Det er jo en videreføring av debatten rundt virkelighetslitteratur. Forfatterne leker seg i farvannet mellom virkelighet og fantasi, men der de ekte personene stilletiende må leve med forfatterens kunstneriske frihet. Rimelig ubehagelig. Litt som bloggere alltid har holdt på.
icock Skrevet 19. september 2018 #9833 Skrevet 19. september 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 1
Gjest hulillerunde Skrevet 19. september 2018 #9834 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Jo, det er Henrik, men hun tar også opp det destruktive forholdet til Robin. Hørte podcasten til Ida Fladen i dag, og er 100% sikker på at boka først og fremst handler om Sofie sin etterstrebelse for å passe inn som den perfekte kjæresten til Thodesen. Virket som Thodesen var flau av å være med henne, de møttes kun hjemme hos hverandre og når Thodesen ble oppringt av venner sa han alltid at han var alene. Skjønner veldig godt at dette har gått inn på Sofie, på en negativ måte. Hva gjør jeg galt liksom? Glad hun kom seg over både Robin og Thodesen og har det så fantastisk bra med Kasper. Unner alle å finne kjærligheten. Love is love. Ingen fortjener å bli behandlet som dritt. Om man er flau av den man holder på med så er man kanskje ikke så invistert i forholdet som kanskje den andre parten er, og da burde man avslutte det. Det handler jo om respekt for det andre mennesket i det. Vi ønsker alle å bli elsket og akseptert for den vi er, og når noen tråkker på alt det så gjør det ofte veldig, veldig vondt.
Viking-girl Skrevet 20. september 2018 #9835 Skrevet 20. september 2018 4 timer siden, hulillerunde skrev: Ingen fortjener å bli behandlet som dritt. Om man er flau av den man holder på med så er man kanskje ikke så invistert i forholdet som kanskje den andre parten er, og da burde man avslutte det. Det handler jo om respekt for det andre mennesket i det. Vi ønsker alle å bli elsket og akseptert for den vi er, og når noen tråkker på alt det så gjør det ofte veldig, veldig vondt. Enig 2
Sahara_ Skrevet 20. september 2018 #9836 Skrevet 20. september 2018 På 19.9.2018 den 6.52, WCKD skrev: Nei, hva tror du? Kjøring uten gyldig førerkort, kjøring uten bilbelte, uansvarlig bilkjøring, kjøring uten forsikring. Slapp av, det var bare et genuint spørsmål da det jeg quotet ikke refererte til hvilken situasjon 2
Cookiemonster Skrevet 20. september 2018 #9837 Skrevet 20. september 2018 Jeg må si at jeg ble faktisk litt imponert over SE i podcasten med Ida 👌 6
Gjest Marist Skrevet 20. september 2018 #9838 Skrevet 20. september 2018 Er spent på hva hun sier om R i neste episode med Ida. Det va'kke lite drama i det forholdet!
Viljaa Skrevet 20. september 2018 #9839 Skrevet 20. september 2018 44 minutter siden, Cookiemonster skrev: Jeg må si at jeg ble faktisk litt imponert over SE i podcasten med Ida 👌 Enig. Å snakke om flyktige nesten-forhold er litt tabu. Etter egen erfaring så synes jeg at det er vanskeligere å komme over noen hvis det ikke har vært helt offisielt. Tapet av en stabil kjæreste er kanskje størst i et lengre perspektiv, men den type sorg er mye mer "akseptert" og da har man som regel fått bekreftelse tidligere i forholdet. 6
Gjest ClickB4it Skrevet 20. september 2018 #9840 Skrevet 20. september 2018 2 hours ago, Viljaa said: Enig. Å snakke om flyktige nesten-forhold er litt tabu. Etter egen erfaring så synes jeg at det er vanskeligere å komme over noen hvis det ikke har vært helt offisielt. Tapet av en stabil kjæreste er kanskje størst i et lengre perspektiv, men den type sorg er mye mer "akseptert" og da har man som regel fått bekreftelse tidligere i forholdet. Jeg er så enig! Traff på en fyr 16 år gamle meg hadde "en greie" med. Eller det var vel egentlig ikke en greie, vi lå sammen på regelmessig basis - jeg var helt på knærne etter ham, han har i ettertid - på fylla - proklamert at han var helt på knærne etter meg også, men at det "ikke passet å ha dame". Gikk nylig på ham for første gang på sikkert ti år, SVISJ! så var det tilbake til å være 16 år og stå og rødme og dra seg i håret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå