Gjest Ellii Skrevet 8. september 2018 #9721 Skrevet 8. september 2018 1 time siden, TøffeSnåkus skrev: Synes hun imponerer stort i Skal vi danse. Virkelig. Våger å vise personlighet og smiler og ler Ja, enig. Hun sprudler. Minnes at CBE var veldig stiv da hun var med. Hun prøver stadig å velge sine ord med omhu og være «politisk korrekt» i slike sammenhenger. (I sterk motsetning til kommentarfeltet) Men SE viser virkelig en annen side av seg selv. Positivt!
Gjest Xstrella Skrevet 8. september 2018 #9722 Skrevet 8. september 2018 47 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Beklager men gud så dumt å si. Javel. Jeg synes det er dumt å operere seg ihjel.
Gjest hulillerunde Skrevet 8. september 2018 #9723 Skrevet 8. september 2018 51 minutter siden, Xstrella skrev: Javel. Jeg synes det er dumt å operere seg ihjel. Ja det er dumt å operere seg ihjel, men det er også dumt å ikke klare å se når noen forsøker å endre seg til det bedre. Jeg er ingen fan av SE, og jeg synes hun har tatt mange dumme valg i livet. Det som derimot er fint å se er at hun virker til å være på et bedre sted i og med seg selv. Kanskje er SVD det som skal til for at hun klarer å ta positive grep for seg selv, og hvor dumt er det ikke å ikke støtte et menneske i søken etter å gjøre det bedre?
Djungelvrål Skrevet 8. september 2018 #9724 Skrevet 8. september 2018 3 minutter siden, hulillerunde skrev: Ja det er dumt å operere seg ihjel, men det er også dumt å ikke klare å se når noen forsøker å endre seg til det bedre. Jeg er ingen fan av SE, og jeg synes hun har tatt mange dumme valg i livet. Det som derimot er fint å se er at hun virker til å være på et bedre sted i og med seg selv. Kanskje er SVD det som skal til for at hun klarer å ta positive grep for seg selv, og hvor dumt er det ikke å ikke støtte et menneske i søken etter å gjøre det bedre? Jeg tror ikke at noen som har gått så radikalt inn for å endre utseendet fullstendig i både ansikt og kropp har det bra med seg selv. 10
Gjest hulillerunde Skrevet 8. september 2018 #9725 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, Peonjenta skrev: Jeg tror ikke at noen som har gått så radikalt inn for å endre utseendet fullstendig i både ansikt og kropp har det bra med seg selv. Det tror jeg nok du har helt rett i. Hun har jo brukt svært mange år på å studere seg selv, og finne en hver liten "feil" som hun har "måttet" rette opp i. Jeg tenker at SE i utgangspunktet hadde en tilbøyelighet til å ikke være fornøyd med seg selv og eget utseende, og at denne tilbøyeligheten bare ble forsterket igjennom årevis med selvkritikk på egen blogg. Kanskje er SVD et lite skritt i riktig retning for henne. Kanskje vil hun begynne å se på seg selv med nye øyne, og i stedet for å bare ha fokus på det ytre vil se at det indre er langt viktigere. Har man det ikke bra med seg selv så kommer ikke det fra hvordan man ser ut, men fra ett eller annet sted inne i en selv. Og det er dette man bør vektlegge å jobbe med.
TøffeSnåkus Skrevet 9. september 2018 #9726 Skrevet 9. september 2018 7 timer siden, Xstrella skrev: Javel. Jeg synes det er dumt å operere seg ihjel. Men hennes personlighet og presentasjoner i SVD har jo ingenting med operasjoner å gjøre. Igjen, enkelt å si. 10
Gjest Dikteren Skrevet 9. september 2018 #9727 Skrevet 9. september 2018 15 timer siden, Xstrella skrev: Pga kjeveoperasjonen og ny hake. Blir bare for dumt. Kunne smile før og. Men hun trodde hun ikke var pen nok. IGJEN, så klarer mennesker å ikke skille mellom sak og person. Nå er det vel hennes danseferdigheter på SVD det snakkes om her, og ikke hennes utseende som skal måles fra 1-10? Det er bare så idiotisk å sitte å diskutere noe man kan holde fint kjeft om - og som ikke er relevant.
Gjest Xstrella Skrevet 9. september 2018 #9728 Skrevet 9. september 2018 13 minutter siden, Skrueløs skrev: IGJEN, så klarer mennesker å ikke skille mellom sak og person. Nå er det vel hennes danseferdigheter på SVD det snakkes om her, og ikke hennes utseende som skal måles fra 1-10? Det er bare så idiotisk å sitte å diskutere noe man kan holde fint kjeft om - og som ikke er relevant. Jeg skriver det jeg mener. Hun får ros og hyllest fordi hun nå stråler. De skriver hun er så naturlig og flott. Hun var med i en dansekonkurranse før og. Der smilte hun ikke og var mutt. Etter operasjonene så blir hun hyllet for naturlig og vakker. Nei det blir så feil. Det er jo ikke naturlig. Hun har 10-15 operasjoner kirurgisk for å se slik ut. Det må fansen fra 11 år vite! At dette ikke kom naturlig. Media må slutte å skrive om henne. Ja hun fjernet noe av restylanen i leppa, men fikset dem med eget fett. Dette er IKKE naturlig. Derfor ser jeg ikke dette fantastiske dere ser. Om hun er flink å danse bryr meg ikke. Hun får hyllest på feil premisser, mener jeg.
Gjest Superc Skrevet 9. september 2018 #9729 Skrevet 9. september 2018 Respektløst og direkte ufint å skrive om utseende hennes slik. Om du syns nesen og kjeven ser fæl ut, javel, deg om det. Folk opererer seg i disse dager, og det finnes ikke ett menneske der ute som tror hun er naturlig. Hun er åpen om det. Det er hennes valg- akuratt som du kan velge hvordan du ser ut. Og jeg er ingen fan heller, men hun stråler- sansynligvis fordi hun er på et fint sted i livet, med samboer og hus. Trygghet gir selvtillit!
Gjest Vitting Skrevet 9. september 2018 #9730 Skrevet 9. september 2018 9 minutter siden, Superc skrev: Og jeg er ingen fan heller, men hun stråler- sansynligvis fordi hun er på et fint sted i livet, med samboer og hus. Trygghet gir selvtillit! OK, så hvis det var noen med alvorlig brannskade så ville du også sagt de strålet helt uten krystallhvite tenner, perfekt hud, perfekt hår, perfekte øyne, perfekt hake, perfekte kinn, perfekt munn, perfekt kropp - alt bygget og modellert på et sykehus? Hun stråler sett bort fra utseendet, mener du? For det er høyst relevant å påpeke at 80% av hennes "strålendehet" stammer fra operasjonsbordet. Vi kan alle se strålende ut om vi lar oss operere fra rumpe til hodebunn.
Gjest Superc Skrevet 9. september 2018 #9731 Skrevet 9. september 2018 Hun stråler i den forstand at hun smiler, viser trygghet og tilfredshet, utadvendt og vennlig. Før var hun sky- selv med operasjoner. Og ja! Man kan stråle selv med brannskader, ødelagte tenner ol(dvs. Allt du definerer som stygt). Jeg definerer ikke mennesket etter utseende, og det burde heller ikke du.
Elevbruker Skrevet 9. september 2018 #9732 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, Superc skrev: Hun stråler i den forstand at hun smiler, viser trygghet og tilfredshet, utadvendt og vennlig. Før var hun sky- selv med operasjoner. Og ja! Man kan stråle selv med brannskader, ødelagte tenner ol(dvs. Allt du definerer som stygt). Jeg definerer ikke mennesket etter utseende, og det burde heller ikke du. Kunne ikke vært mer enig! 2
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2018 #9733 Skrevet 9. september 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/7lOp5V/sophie-elise-isachsen-23-oevelseskjoerte-ulovlig Er det virkelig ikke mulig for henne å ta selvkritikk på noe som helst?
masekopp Skrevet 9. september 2018 #9734 Skrevet 9. september 2018 Det er mulig hun stråler når hun ikke danser, men når hun danser syns jeg det er mye det samme som da hun var med i "Mitt Dansecrew" - altså, ansiktet henger ikke med og ser nesten ut som det lever sitt eget liv. Ansiktsuttrykk har mye å si for dansen, og her syns jeg Sophie Elise sliter veldig foreløpig (i går observerte jeg det samme hos Martine, for øvrig). 5
Anonym2467 Skrevet 9. september 2018 #9735 Skrevet 9. september 2018 Jeg synes alle som er med der stråler jeg. Vil tro det er mye adrenalin på gang både før og etter dansen, så synes ikke energien til SE skiller seg ut fra de andre deltakerne. Hun virker glad og de andre virker glad, og flott er det 😄 5
Gjest Newroz Skrevet 9. september 2018 #9736 Skrevet 9. september 2018 54 minutter siden, CecilieX skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/7lOp5V/sophie-elise-isachsen-23-oevelseskjoerte-ulovlig Er det virkelig ikke mulig for henne å ta selvkritikk på noe som helst? Nok en blogger som bryter loven, og mener at det ikke er så farlig. Disse bloggerne har virkelig et annet forhold til lover og regler enn folk flest.
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #9737 Skrevet 9. september 2018 (endret) 6 minutter siden, Newroz skrev: Nok en blogger som bryter loven, og mener at det ikke er så farlig. Disse bloggerne har virkelig et annet forhold til lover og regler enn folk flest. De burde virkelig bli ilagt bøter, både hun og Joakim. De driter i en lov som det er livsviktig at vi alle overholder. Makan til tullinger som mener de er hevet over veitrafikkloven 😡 🤬 Endret 9. september 2018 av Berga
Gjest Newroz Skrevet 9. september 2018 #9738 Skrevet 9. september 2018 25 minutter siden, Berga skrev: De burde virkelig bli ilagt bøter, både hun og Joakim. De driter i en lov som det er livsviktig at vi alle overholder. Makan til tullinger som mener de er hevet over veitrafikkloven 😡 🤬 Jeg er helt enig, og håper de får bøter. Ikke fordi jeg ønsker de noe vondt, men fordi det er viktig å få frem et poeng om at reglene er der for en grunn - og bryter du reglene så får det faktisk konsekvenser. Enten du heter Sofie eller om du heter Lars.
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #9739 Skrevet 9. september 2018 11 minutter siden, Newroz skrev: Jeg er helt enig, og håper de får bøter. Ikke fordi jeg ønsker de noe vondt, men fordi det er viktig å få frem et poeng om at reglene er der for en grunn - og bryter du reglene så får det faktisk konsekvenser. Enten du heter Sofie eller om du heter Lars. Det er alt for mange bloggere som mener seg hevet over norsk lov og flirer av det i full offentlighet. Hvorfor tror de vi har innført lover?
Gjest Newroz Skrevet 9. september 2018 #9740 Skrevet 9. september 2018 14 minutter siden, Berga skrev: Det er alt for mange bloggere som mener seg hevet over norsk lov og flirer av det i full offentlighet. Hvorfor tror de vi har innført lover? Hadde de dukket litt ut av sin egen boble kunne de kanskje lært et par ting om akkurat det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå