Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Vitting skrev:

Lov å si at jeg ble skuffa av kjæresten hennes på "Skal vi danse"? Det var liksom ikke.... Det jeg hadde sett for meg. Nå skjønner jeg plutselig mye mer.

Nå forstår jeg ikke helt hva du mener?

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Elevbruker skrev:

Nå forstår jeg ikke helt hva du mener?

Det er helt ok, kanskje ikke alle tenker som meg. Jeg har fått et bilde av en gjennomtenkt person som har studert psykologi og som bruker "stillecamp" for å være i kontakt med sitt indre jeg. I stedet fikk jeg inntrykk av en helt normal fyr som virka mer enn litt trollbundet av Sofie Elise. Gjennom hennes blogg og beskrivelse av han følte jeg meg bare litt snytt, om enn fikk jeg endelig en forklaring, på hvorfor de to er sammen. Jeg har vel hele tiden trodd at han var en helt annen person enn henne, ut i fra måten hun har beskrevet han. Men når han stod der selv, og besvarte spørsmål mens han nistirret på SE, så fikk jeg et helt nytt inntrykk av han :) Ære være osv, men det var ikke det jeg hadde sett for meg (= skuffelse), og de passer jo sammen (=nå skjønner jeg mer).

Skrevet
9 timer siden, Vitting skrev:

Det er helt ok, kanskje ikke alle tenker som meg. Jeg har fått et bilde av en gjennomtenkt person som har studert psykologi og som bruker "stillecamp" for å være i kontakt med sitt indre jeg. I stedet fikk jeg inntrykk av en helt normal fyr som virka mer enn litt trollbundet av Sofie Elise. Gjennom hennes blogg og beskrivelse av han følte jeg meg bare litt snytt, om enn fikk jeg endelig en forklaring, på hvorfor de to er sammen. Jeg har vel hele tiden trodd at han var en helt annen person enn henne, ut i fra måten hun har beskrevet han. Men når han stod der selv, og besvarte spørsmål mens han nistirret på SE, så fikk jeg et helt nytt inntrykk av han :) Ære være osv, men det var ikke det jeg hadde sett for meg (= skuffelse), og de passer jo sammen (=nå skjønner jeg mer).

Synes han er en flott fyr jeg 😊

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Justlooking skrev:

Hvordan får du det du quoter til å være at jeg sier han IKKE er en flott fyr? Jeg forklarer at jeg bare ble skuffet av at mitt indre bilde ikke stemte overens med virkeligheten. Det har ingen ting med hvorvidt han er flott eller ei. Anbefaler deg å lese det du quoter :) 

Skrevet
14 minutter siden, Vitting skrev:

Hvordan får du det du quoter til å være at jeg sier han IKKE er en flott fyr? Jeg forklarer at jeg bare ble skuffet av at mitt indre bilde ikke stemte overens med virkeligheten. Det har ingen ting med hvorvidt han er flott eller ei. Anbefaler deg å lese det du quoter :) 

Jeg leste det du skrev. Hadde litt dårlig tid og trengte ikke quote deg, sorry. Inntrykket mitt av han er at han er kjempeforelsket i SE og gjør alt for henne. Han virker som å være en snill, flott og tolmodig kar 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 timer siden, Vitting skrev:

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, selv om jeg ikke har sett omtalte klipp. Jeg leser litt mellom linjene her: Du forventet en voksen mann med integritet, men fikk se en bergtatt «valp». Man ser ofte litt teit ut når man er forelsket, i alle fall de av oss med hjertet utenpå 😊 

Det jeg ikke kan forstå er at disse bloggerkjærestene lar seg bruke på en slik måte som de gjør. SE har skrevet om ham så mye og så lenge at vi har dannet oss et klart bilde av ham. Jeg skal ikke si hvilket inntrykk jeg har fått av ham på grunn av hennes tekster, for det bildet er ikke til hans fordel, for å si det sånn. 

Endret av Berga
Skrevet
På 5.9.2018 den 23.20, Mnjah skrev:

To rumpeoperasjoner? Kilde på det?

Er bare å bruke øya det å se åssen rumpa i to omganger har blitt unormalt stor og større 

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, blomsterhei skrev:

Er bare å bruke øya det å se åssen rumpa i to omganger har blitt unormalt stor og større 

Rapportert for spekulasjoner.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Mnjah skrev:

Rapportert for spekulasjoner.

Nå skal jeg ikke påstå at hun har to operasjoner på baken (haha...) men litt gøy at rumpeoperasjonen som faktisk hadde funnet sted også i sin tid ble slettet som spekulasjoner, enn så tydelig dét var. Jeg har aldri tenkt over at rumpa er operert to ganger da.

• Liker 5
Skrevet
44 minutter siden, korallrev skrev:

Nå skal jeg ikke påstå at hun har to operasjoner på baken (haha...) men litt gøy at rumpeoperasjonen som faktisk hadde funnet sted også i sin tid ble slettet som spekulasjoner, enn så tydelig dét var. Jeg har aldri tenkt over at rumpa er operert to ganger da.

Det er et poeng. Men da var det jo fra innlegg som «Jeg elsker den lille rumpa mi» til «Jeg elsker den store rumpa mi»

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Mnjah skrev:

Det er et poeng. Men da var det jo fra innlegg som «Jeg elsker den lille rumpa mi» til «Jeg elsker den store rumpa mi»

Enig i den! Har som sagt ikke selv fundert over en operasjon nr 2.

• Liker 1
Skrevet
På 7.9.2018 den 8.04, Justlooking skrev:

Enig. Av det vi har sett av han i Sophie Elises verden, så virker han reflektert og omsorgsfull. For eksempel når SE klagde på at hun var deprimert, og han svarte at "du er ikke deprimert, du har en dårlig dag".... Tror han er bra for henne. At han ser betatt ut rett etter at SE han imponert han, er vel bare positivt?

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Nettroll skrev:

Enig. Av det vi har sett av han i Sophie Elises verden, så virker han reflektert og omsorgsfull. For eksempel når SE klagde på at hun var deprimert, og han svarte at "du er ikke deprimert, du har en dårlig dag".... Tror han er bra for henne. At han ser betatt ut rett etter at SE han imponert han, er vel bare positivt?

Absolutt. Tror Kasper som har kjent henne siden barndommen er skikkelig bra og fornuftig for henne. Og de virker nå begge veldig forelsket, så at det er noe galt i at de er sammen kan jeg slett ikke se, tvert i mot. De virker veldig lykkelige sammen og har valgt å satse fullt og helt på hverandre. Ingenting er koseligere enn det. Håper med tiden og mer modenhet at hun legger fra seg sin narsistiske side der hun har behov for å vise fram kroppen både framme og bakfra. Ang Skal vi danse er hun nok ingen vinner, men dansegleden er det ikke noe å si på. Heller ikke en stolt kjæreste som lever med henne og vet hvor nervøs hun har vært før opptreden. Ingenting er bedre enn en støttende kjæreste i tjukt og tynt. Har trua på dette forholdet. 

• Liker 5
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Fantastisk, som Trine Deli Kleve sa, om hun kan få opp selvtilliten med dansen! Det hadde vært flott å se👍👍

Skrevet

Det hakeimplantatet er for voldsomt. Rart at hun ikke ser det selv. 

Skrevet
På 3.9.2018 den 17.37, J.. skrev:

Skulle gjerne sett deg på dansegulvet.

Det får du sikkert se hvis vedkommende velger å melde seg på en meget profilert dansekonkurranse på TV...

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Berga skrev:

Det hakeimplantatet er for voldsomt. Rart at hun ikke ser det selv. 

Enig. Og nesen er ikke bra den heller. Sorry.

• Liker 6
Skrevet

Synes hun imponerer stort i Skal vi danse. Virkelig. Våger å vise personlighet og smiler og ler

• Liker 14
Skrevet
37 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Synes hun imponerer stort i Skal vi danse. Virkelig. Våger å vise personlighet og smiler og ler

Pga kjeveoperasjonen og ny hake. Blir bare for dumt. Kunne smile før og. Men hun trodde hun ikke var pen nok. 

• Liker 7
Skrevet
41 minutter siden, Xstrella skrev:

Pga kjeveoperasjonen og ny hake. Blir bare for dumt. Kunne smile før og. Men hun trodde hun ikke var pen nok. 

Beklager men  gud så dumt å si. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...