Xstrella Skrevet 1. september 2018 #9661 Skrevet 1. september 2018 3 timer siden, Hege899 skrev: Fordi "fansen savnet henne sånn" 😂😂 Ja sant, var nok derfor. De må ha venninna si daglig på bloggen si. 6
Gjest justcurious Skrevet 1. september 2018 #9662 Skrevet 1. september 2018 Men CBE er stiv som en stokk og kan ikke danse. SE var jo med på mitt dansecrew og gjorde det ganske bra der. Blir spennende å se.
Medlem95 Skrevet 1. september 2018 #9663 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, justcurious skrev: Men CBE er stiv som en stokk og kan ikke danse. SE var jo med på mitt dansecrew og gjorde det ganske bra der. Blir spennende å se. Personlig synes jeg hun gjorde det alt annet enn bra på Mitt Dansecrew. 7
Gjest justcurious Skrevet 1. september 2018 #9664 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, Medlem95 skrev: Personlig synes jeg hun gjorde det alt annet enn bra på Mitt Dansecrew. Jeg synes hun var kjempeflink, men det er kanskje litt fordi jeg hadde så lave forventninger.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 1. september 2018 #9665 Skrevet 1. september 2018 SE var fantastisk flink på dansegulvet idag! Så masse energi og så sprudlende. Det var skikkelig gøy å se på😍
Pearl2.0 Skrevet 1. september 2018 #9666 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: SE var fantastisk flink på dansegulvet idag! Så masse energi og så sprudlende. Det var skikkelig gøy å se på😍 Enig😊
Pinkee Skrevet 1. september 2018 #9667 Skrevet 1. september 2018 Enig, ble faktisk imponert over henne på SVD. Både dansen, og ikke minst sminken, men der har hun kanskje fått hjelp av sminkørene i TV2? 4
Elevbruker Skrevet 1. september 2018 #9668 Skrevet 1. september 2018 7 minutter siden, Pinkee skrev: Enig, ble faktisk imponert over henne på SVD. Både dansen, og ikke minst sminken, men der har hun kanskje fått hjelp av sminkørene i TV2? Alle får makeup artist fra tv2 3
Khloe P.T Skrevet 2. september 2018 #9669 Skrevet 2. september 2018 Sophie Elise gjorde det det virkelig bra på Skal vi danse i går! Ikke bare dansen jeg tenker på, men det at hun virket så naturlig, ydmyk og genuint GLAD! Jeg mener hun har skrevet på bloggen at dansingen gjør henne godt - og det er lett å forstå - når man fysisk gjør noe og er opptatt av det er det ikke tid til alle destruktive tanker om eget utseende. Jeg håper hun fortsetter med dans eller noe annet krevende - det vil garantert gjøre livet hennes bedre, 23
Gjest Berga Skrevet 2. september 2018 #9670 Skrevet 2. september 2018 Alle har godt av å gjøre noe ordentlig og konkret som krever anstrengelse. Håper hun tar litt lærdom av dette og ikke setter seg i en krok med laptop og speil igjen ...
Justlooking Skrevet 2. september 2018 #9671 Skrevet 2. september 2018 Det hjelper å ha noe annet å tenke på enn sitt eget utseende 👍 Hun var flink og måtte vente helt til slutt med dertil voksende nerver. Rumpa var heldigvis også tildekket og hun klarte seg fint på alle måter 😊 4
Gjest Berga Skrevet 2. september 2018 #9672 Skrevet 2. september 2018 42 minutter siden, Justlooking skrev: Det hjelper å ha noe annet å tenke på enn sitt eget utseende 👍 Hun var flink og måtte vente helt til slutt med dertil voksende nerver. Rumpa var heldigvis også tildekket og hun klarte seg fint på alle måter 😊 Enig i at hun var flink. Det er alltid godt å se folk med rytme og energi 👍
Gjest Carina Maria Skrevet 3. september 2018 #9673 Skrevet 3. september 2018 Hun var drit flink og for en rytme og energi hun hadde og det var moro og se på. Dem som stiller opp på dette er tøffe for dem går utenfor sin kommfort sone.
blomsterhei Skrevet 3. september 2018 #9674 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, Khloe P.T skrev: Sophie Elise gjorde det det virkelig bra på Skal vi danse i går! Ikke bare dansen jeg tenker på, men det at hun virket så naturlig, ydmyk og genuint GLAD! Jeg mener hun har skrevet på bloggen at dansingen gjør henne godt - og det er lett å forstå - når man fysisk gjør noe og er opptatt av det er det ikke tid til alle destruktive tanker om eget utseende. Jeg håper hun fortsetter med dans eller noe annet krevende - det vil garantert gjøre livet hennes bedre, Så fint å lese om denne jenta som ellers har virket så forfallen og mentalt usunn for seg selv og andre! Jeg kom egentlig inn her for å skrive at jeg lurer på om hun betaler VG for å lage egne artikler om henne, for først var det en om premieren på Skal vi Danse der hun ikke engang ble nevnt, og jeg tenkte faktisk at dette blir hun vel sutrete for som virker å være så glad i oppmerksomhet og klikk, og bare en time senere var en ny artikkel lagt ut om bare henne. Men da var det kanskje fordi hun gjorde en fantastisk opptreden (jeg så ikke på) og ikke fordi hun betaler VG for å skrive om at hun bruker youtube klipp for å meditere og roe ned nervene Det gjorde meg glad å lese at hun virket tvers gjennom glad og naturlig, og håper som deg at hun fortsetter med noe i samme duren så hun holder seg opptatt fra alle de destruktive tankene om eget utseende, som videre avler destruktive tanker i tusenvis av andre jenter også! 4
Xstrella Skrevet 3. september 2018 #9675 Skrevet 3. september 2018 Forstår ikke hun får slik mediaplass. Hun bidrar ikke til noe fornuftig. Kun egosentrisk sutreguri som opererer seg ihjel for å kunne smile. Tåpelig å ha henne i media. Sponset i hue og ræva for å bli liket og hyllet. Nei selv med mindre duck face så imponerer hun ikke meg. 13
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. september 2018 #9676 Skrevet 3. september 2018 27 minutter siden, Xstrella skrev: Forstår ikke hun får slik mediaplass. Hun bidrar ikke til noe fornuftig. Kun egosentrisk sutreguri som opererer seg ihjel for å kunne smile. Tåpelig å ha henne i media. Sponset i hue og ræva for å bli liket og hyllet. Nei selv med mindre duck face så imponerer hun ikke meg. Hun fremstod ikke slik en plass på skal vi danse. Der var hun glad, sprudlende, energisk og positiv. Som en del av gjengen. Hun skilte seg ikke ut, misbrukte ingen psykiske diagnoser og var generelt bare veldig flink i det hun gjorde! All creeds til henne, for dette var imponerende!👏👏
Gjest Fridakahlo Skrevet 3. september 2018 #9677 Skrevet 3. september 2018 Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg.
J.. Skrevet 3. september 2018 #9678 Skrevet 3. september 2018 17 minutter siden, Fridakahlo skrev: Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg. Skulle gjerne sett deg på dansegulvet. 14
Gjest Fridakahlo Skrevet 3. september 2018 #9679 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, J.. skrev: Skulle gjerne sett deg på dansegulvet. Dream on! Mine danseferdigheter kan kun sees av få utvalgte
Viking-girl Skrevet 3. september 2018 #9680 Skrevet 3. september 2018 1 time siden, Fridakahlo skrev: Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg. Smil blir til en grimase når man har tatt for mye botox. Det var så tydelig og se! Som Khloe K når hun også har «justert» for mye, det blir flekking av tenner i stedet for et fint smil som når opp til øynene. Trist. Men hun skal ha pluss for dansegleden. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå