Anonym2467 Skrevet 3. september 2018 #9681 Skrevet 3. september 2018 3 timer siden, Fridakahlo skrev: Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg. Den gapingen hadde hun under hele mitt dansecrew også, er vel bare noe hun ubevisst gjør når hun danser 🙈 8
Gjest BabyBlue Skrevet 4. september 2018 #9682 Skrevet 4. september 2018 Har hun kuttet ned på restylanen/fjernet det? Føler hele ansiktet så mye mer balansert ut. Så søt hun har blitt, fint å kunne sette fokuset over på de flotte øynene.
Xstrella Skrevet 4. september 2018 #9683 Skrevet 4. september 2018 2 timer siden, BabyBlue skrev: Har hun kuttet ned på restylanen/fjernet det? Føler hele ansiktet så mye mer balansert ut. Så søt hun har blitt, fint å kunne sette fokuset over på de flotte øynene. Ja hva kan ikke plastisk kirurgi gjøre bare man har penger nok. 😉 14
Ampersand Skrevet 4. september 2018 #9684 Skrevet 4. september 2018 På 3.9.2018 den 17.18, Fridakahlo skrev: Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg. Jeg har en liten soft spot for Sofie Elise, får liksom lyst til å gi henne en klem og si at dette går fint. Usikkerheten hennes er så vond å se på. Men det som jeg syns var skikkelig trist når jeg så SVD var at alle operasjonene i ansiktet har gjort at mimikken ikke henger med. Det ser fint ut på bilder, men på tv skjermen når hun snakker og blir animert, så er det en dissonans mellom trekkene som ikke er tilstede hos ikke opererte/botox/restylane brukere. Stivt der det ikke skal være stivt og smilet når ikke frem til øynene liksom. Stusslig å se. 15
Viking-girl Skrevet 4. september 2018 #9685 Skrevet 4. september 2018 27 minutter siden, Ampersand skrev: Jeg har en liten soft spot for Sofie Elise, får liksom lyst til å gi henne en klem og si at dette går fint. Usikkerheten hennes er så vond å se på. Men det som jeg syns var skikkelig trist når jeg så SVD var at alle operasjonene i ansiktet har gjort at mimikken ikke henger med. Det ser fint ut på bilder, men på tv skjermen når hun snakker og blir animert, så er det en dissonans mellom trekkene som ikke er tilstede hos ikke opererte/botox/restylane brukere. Stivt der det ikke skal være stivt og smilet når ikke frem til øynene liksom. Stusslig å se. Enig. Ei flott jente på 23 burde ikke vært så STIV i maska. Det er skikkelig skikkelig tragisk og trist!! 8
Sphynx Skrevet 4. september 2018 #9686 Skrevet 4. september 2018 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Enig. Ei flott jente på 23 burde ikke vært så STIV i maska. Det er skikkelig skikkelig tragisk og trist!! Synes kanskje hun var litt ''stiv i maska'' sånn før la seg under kniven også da... 🤔
Djungelvrål Skrevet 4. september 2018 #9687 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, Sphynx skrev: Synes kanskje hun var litt ''stiv i maska'' sånn før la seg under kniven også da... 🤔 Hu brukte jo botox lenge før hu opererte nesa og haka. 8
Sphynx Skrevet 4. september 2018 #9688 Skrevet 4. september 2018 42 minutter siden, Peonjenta skrev: Hu brukte jo botox lenge før hu opererte nesa og haka. Tenkte på sånn heeeeeeelt tilbake til når hun først begynte å blogge. Men ja. Botox osv gjør jo ansiktet litt stramt kan man si.
Mnjah Skrevet 4. september 2018 #9689 Skrevet 4. september 2018 På 3.9.2018 den 19.08, Viking-girl skrev: Smil blir til en grimase når man har tatt for mye botox. Det var så tydelig og se! Som Khloe K når hun også har «justert» for mye, det blir flekking av tenner i stedet for et fint smil som når opp til øynene. Trist. Men hun skal ha pluss for dansegleden. 4 timer siden, Viking-girl skrev: Enig. Ei flott jente på 23 burde ikke vært så STIV i maska. Det er skikkelig skikkelig tragisk og trist!! På 3.9.2018 den 17.18, Fridakahlo skrev: Jeg så klippet fra SVD og syns ikke det var noe spesielt. Forstår ikke helt den konstante gapinga, påsatt smil ( til tider virket det som om hun hadde noe i tennene og forsøkte å få det ut) kun når hun ser rett i kamera og sent ute med danseskrittene. Hang litt etter syns jeg. Ærlig talt. Alle deltakerne hadde nervøse påklistrede smil. Skjerp dere. 12
Gjest BabyBlue Skrevet 5. september 2018 #9690 Skrevet 5. september 2018 20 timer siden, Xstrella skrev: Ja hva kan ikke plastisk kirurgi gjøre bare man har penger nok. 😉 Har hun gjort noe annet med ansiktet sitt nå nylig? At hun har andre fillers i ansiktet er da ikke en hemmelighet. Det har alltid vært de altfor store leppene som har vært uheldig for utseendet hennes og nå ser hun mye mer ut som en jente på 20 og ikke en 30 år gammel glamourmodell.
Xstrella Skrevet 5. september 2018 #9691 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, BabyBlue skrev: Har hun gjort noe annet med ansiktet sitt nå nylig? At hun har andre fillers i ansiktet er da ikke en hemmelighet. Det har alltid vært de altfor store leppene som har vært uheldig for utseendet hennes og nå ser hun mye mer ut som en jente på 20 og ikke en 30 år gammel glamourmodell. Kjeveoperasjon. Hakeimplantat. Fillers i kinn og botox panne. Noen trodde og mulig øyeløft. Leppene er fikset med eget fett. Ser veldig operert ut enda spør du meg. Ikke noe naturlig look over det. 12
Djungelvrål Skrevet 5. september 2018 #9692 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, Xstrella skrev: Kjeveoperasjon. Hakeimplantat. Fillers i kinn og botox panne. Noen trodde og mulig øyeløft. Leppene er fikset med eget fett. Ser veldig operert ut enda spør du meg. Ikke noe naturlig look over det. Nesa er også operert to ganger, ikke glem det. 10
korallrev Skrevet 5. september 2018 #9693 Skrevet 5. september 2018 På 4.9.2018 den 14.09, BabyBlue skrev: Har hun kuttet ned på restylanen/fjernet det? Føler hele ansiktet så mye mer balansert ut. Så søt hun har blitt, fint å kunne sette fokuset over på de flotte øynene. 4 timer siden, BabyBlue skrev: Har hun gjort noe annet med ansiktet sitt nå nylig? At hun har andre fillers i ansiktet er da ikke en hemmelighet. Det har alltid vært de altfor store leppene som har vært uheldig for utseendet hennes og nå ser hun mye mer ut som en jente på 20 og ikke en 30 år gammel glamourmodell. Synes nesten det er synd å skryte av utseendet til en som er så gjennom- og overoperert/fikset på. Nei til normalisering av unødvendig plastisk kirurgi. 3 timer siden, Xstrella skrev: Kjeveoperasjon. Hakeimplantat. Fillers i kinn og botox panne. Noen trodde og mulig øyeløft. Leppene er fikset med eget fett. Ser veldig operert ut enda spør du meg. Ikke noe naturlig look over det. 11
Xstrella Skrevet 5. september 2018 #9694 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, korallrev skrev: Synes nesten det er synd å skryte av utseendet til en som er så gjennom- og overoperert/fikset på. Nei til normalisering av unødvendig plastisk kirurgi. Helt enig. Nå tror de hun er naturlig pen. Nei hun er jo ikke det. Operert ala the Kardashian style. 10
Gjest BordetErSnudd Skrevet 5. september 2018 #9695 Skrevet 5. september 2018 5 timer siden, Xstrella skrev: Kjeveoperasjon. Hakeimplantat. Fillers i kinn og botox panne. Noen trodde og mulig øyeløft. Leppene er fikset med eget fett. Ser veldig operert ut enda spør du meg. Ikke noe naturlig look over det. 1 time siden, Peonjenta skrev: Nesa er også operert to ganger, ikke glem det. Hårextensions. Parykker. Vippeextensions. Tatoverte bryn. Løsnegler. To puppeoperasjoner. To rumpeoperasjoner. Fettsuging. Det er ikke mange centimeterne igjen som er naturlig på den dama der.
Gjest Berga Skrevet 5. september 2018 #9696 Skrevet 5. september 2018 9 minutter siden, BordetErSnudd skrev: Hårextensions. Parykker. Vippeextensions. Tatoverte bryn. Løsnegler. To puppeoperasjoner. To rumpeoperasjoner. Fettsuging. Det er ikke mange centimeterne igjen som er naturlig på den dama der. Tatoverte lepper ...
Gjest Lexie Grey Skrevet 5. september 2018 #9697 Skrevet 5. september 2018 På 3.9.2018 den 15.09, Jegskulleønskeat skrev: Hun fremstod ikke slik en plass på skal vi danse. Der var hun glad, sprudlende, energisk og positiv. Som en del av gjengen. Hun skilte seg ikke ut, misbrukte ingen psykiske diagnoser og var generelt bare veldig flink i det hun gjorde! All creeds til henne, for dette var imponerende!👏👏 Enig, det var så fint å se henne så glad, naturlig og sprudlende. Må si jeg var veldig skeptisk først og så for meg at hun kom til å slenge ut både det ene og det andre om hvordan hennes psykiske lidelser (les: selvdiagnostiserte problemer) har påvirket henne og dansingen, så hun overrasket positivt. Kjæresten hennes er også veldig bra for henne, hun trenger en som han som har beina godt plantet på jorda. 👏
Mnjah Skrevet 5. september 2018 #9698 Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, BordetErSnudd skrev: Hårextensions. Parykker. Vippeextensions. Tatoverte bryn. Løsnegler. To puppeoperasjoner. To rumpeoperasjoner. Fettsuging. Det er ikke mange centimeterne igjen som er naturlig på den dama der. To rumpeoperasjoner? Kilde på det? 2
fitnessjenta Skrevet 6. september 2018 #9699 Skrevet 6. september 2018 Syns det er litt rart at hun skal skrive en hel bok om en gammel flamme som hun ikke var sammen med en gang. Ikke så hyggelig for den nåværende kjæresten kanskje at hun investerer så mye tid i å skrive om en annen mann. 15
Gjest Vitting Skrevet 6. september 2018 #9700 Skrevet 6. september 2018 Lov å si at jeg ble skuffa av kjæresten hennes på "Skal vi danse"? Det var liksom ikke.... Det jeg hadde sett for meg. Nå skjønner jeg plutselig mye mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå