Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Ellatin skrev:

Hva var egentlig greie med hun og Thodesen?

Rotet ikke bare de i en periode og hun ble skuffet fordi han ikke ville ha noe forhold? Da synes jeg det blir teit å skrive en bok som skal handle om han. Kan da ikke være så mye å skrive om. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper for hennes skyld at det handler om andre enn Thodesen. Ikke akkurat unikt å ha en FF og at ene parten får følelser og den andre ikke? Neppe dramatisk nok fortelling til å fylle en hel bok?

• Liker 6
Skrevet

Handler det om 1 person da? Kan jo være hun skriver om opplevelser fra alle/flere relasjoner.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ryddet for brudd på opphavsretten, og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Hun skriver på bloggen at det handler om en person som kan få lese boken, og også at det ikke er Robin.

Så det er ikke spekulasjoner når hun sier det selv 😊

• Liker 2
Skrevet

?

Jeg skrev at en enkelt besettelse umulig kan fylle en hel bok, og at vi får vente og se. 

Hvorfor er innlegget borte? Eller er jeg helt blind?!?

Skrevet
1 time siden, Berga skrev:

?

Jeg skrev at en enkelt besettelse umulig kan fylle en hel bok, og at vi får vente og se. 

Hvorfor er innlegget borte? Eller er jeg helt blind?!?

Skjønte ikke jeg heller, svarte et eller annet jeg også, og muligens en til skrev noe. Og det ble fjernet 😳

Skrevet
10 minutter siden, Justlooking skrev:

Skjønte ikke jeg heller, svarte et eller annet jeg også, og muligens en til skrev noe. Og det ble fjernet 😳

Merkelig. 

Skrevet

Jeg blir redigert som bare det i denne tråden 😎 😎😎

• Liker 1
Skrevet
På 26.8.2018 den 10.41, smalls skrev:

Rotet ikke bare de i en periode og hun ble skuffet fordi han ikke ville ha noe forhold? Da synes jeg det blir teit å skrive en bok som skal handle om han. Kan da ikke være så mye å skrive om. 

Bok og sang. Håper hun er ferdig med ham nå.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Altså, stor rumpe samtidig som man har flat mage kan funke det, men da er låra liksom litt store også. Sophie Dee (sjekk instagrammen for bilder) for eksempel, har stor rumpe, men samtidig er det midje på henne (og dessverre silikonpupper, men i det minste står de litt mer i stil til kroppen enn SE sine som ser ekstremt operert ut med nippelen pekende rett opp).

• Liker 5
Skrevet
På 26.8.2018 den 10.52, Tarese skrev:

Jeg håper for hennes skyld at det handler om andre enn Thodesen. Ikke akkurat unikt å ha en FF og at ene parten får følelser og den andre ikke? Neppe dramatisk nok fortelling til å fylle en hel bok?

Alt er mer dramatisk for SE..

• Liker 6
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
3 timer siden, Irja skrev:

Alt er mer dramatisk for SE..

At man blir lei seg og nedfor av at følelser ikke blir gjengjeldt er fullstendig forståelig. Det hadde jeg også blitt for det gjør vondt. Likevel kan jeg ikke skjønne at det er mulig å skrive en hel bok om det

Skrevet

Men blir spennende å se henne på SVD til lørdag. Tror hun kommer langt. Fjortisene vil nok stemne for harde livet 

• Liker 4
Skrevet

Jeg må si en ting og det var den siste videoen hvor hun filmet selv. Så naturlig og lite kunstig, hun klarer seg mye bedre sånn enn når andre har regien....det stresser henne mer og hun slapper ikke av. Den videoen (sett alt tatt i betraktning om null innhold) så var den bra. Det skal hun ha

• Liker 4
Gjest Xstrella
Skrevet
3 timer siden, Christy89 skrev:

Men blir spennende å se henne på SVD til lørdag. Tror hun kommer langt. Fjortisene vil nok stemne for harde livet 

Det trodde cbe og. Hun røyk ut i 3.programmet. 

Skrevet

En dinosaur på dansegulvet, det hadde jeg sett på. Ikke SE.

• Liker 2
Gjest Xstrella
Skrevet

Skal si hakeimplantatet/kjeveoperasjonen blir flashet. 

Skrevet
På 30.8.2018 den 17.28, Xstrella skrev:

Det trodde cbe og. Hun røyk ut i 3.programmet. 

Fordi "fansen savnet henne sånn" 😂😂

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...