Heisann1234 Skrevet 17. august 2018 #9561 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, Metzili skrev: Jeg synes hun ser saa anderledes ut enn hva hun gjorde for noen maaneder siden. Nesa, ja egentlig hele ansiktet, ser smalere ut. Har hun operert nesa eller noe paa nytt (altsaa sagt noe om det selv)? Har også lagt merke til det. Synes nesetippen har blitt mer spiss og selve nesa er smalere. Men er usikker på om det er fordi hun redigerer det slik eller om det er operasjon.. 5
Gjest Berga Skrevet 17. august 2018 #9562 Skrevet 17. august 2018 (endret) 8 minutter siden, Heisann1234 skrev: Har også lagt merke til det. Synes nesetippen har blitt mer spiss og selve nesa er smalere. Men er usikker på om det er fordi hun redigerer det slik eller om det er operasjon.. Blitt tynnere, i alle fall. Men kanskje hun har kuttet ut all restylanen hun har hatt rundt om i ansiktet. Hvem vet. Hun ser i alle fall dramatisk annerledes ut nå enn hva hun gjorde for kort tid siden. Botox gir også et litt opphovnet og glatt/dødt utseende, som hun ikke har lengre. Det er mye mer mimikk i ansiktet. Ikke i panna, da. Endret 17. august 2018 av Berga
Summ Skrevet 18. august 2018 #9563 Skrevet 18. august 2018 Drøyt hvordan hun hele tiden havner på overskrifter der Kylie Jenner også er, og hun prøver å kopiere henne. Det er ikke bra! Når kommer babyen? 4
LeilaS Skrevet 18. august 2018 #9564 Skrevet 18. august 2018 1 time siden, Summ skrev: Drøyt hvordan hun hele tiden havner på overskrifter der Kylie Jenner også er, og hun prøver å kopiere henne. Det er ikke bra! Når kommer babyen? Litt morsomt pga IR kopierer Kim Kardashian og SE Kylie Jenner. Jeg synes det er ganske krampaktig når noen kopierer et annet menneske. Vil se ut som de, ha samme klær, oppfører seg som de osv. Hver deg selv heller Jeg er veldig fan av Pink f.eks, men har aldri tenkt at jeg vil se ut som henne, ha samme klesstil osv. 6
Summ Skrevet 18. august 2018 #9565 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, LeilaS skrev: Litt morsomt pga IR kopierer Kim Kardashian og SE Kylie Jenner. Jeg synes det er ganske krampaktig når noen kopierer et annet menneske. Vil se ut som de, ha samme klær, oppfører seg som de osv. Hver deg selv heller Jeg er veldig fan av Pink f.eks, men har aldri tenkt at jeg vil se ut som henne, ha samme klesstil osv. Ja, IR kan jeg skjønne, fordi hun ikke hadde noe «eget» til å begynne med, så hun kopierte først «alle andre». Men SE burde ikke se behovet i å kopiere noen, siden hun har prøvd så mye forskjellig og alltid vært Sophie Elise uansett. Men spørs om det ikke snart kommer baby, hun har jo tilrettelagt for det, og det er mye «kjærlighet er størst» på SOME hennes.. 2
Binnie Skrevet 18. august 2018 #9566 Skrevet 18. august 2018 På 17.8.2018 den 6.47, Metzili skrev: Jeg synes hun ser saa anderledes ut enn hva hun gjorde for noen maaneder siden. Nesa, ja egentlig hele ansiktet, ser smalere ut. Har hun operert nesa eller noe paa nytt (altsaa sagt noe om det selv)? Synes det ser ut som hun muligens har et hakeimplantat. Veldig søt er hun iallefall, tonet litt ned overdreven sminke også. Synes folk får gjøre som de vil med utseendet sitt, men det er trist om hun ikke selv ser hvor vakker hun er, hun trenger absolutt ikke operere noe som helst. 3
Gjest Berga Skrevet 18. august 2018 #9567 Skrevet 18. august 2018 2 timer siden, Binnie skrev: Synes det ser ut som hun muligens har et hakeimplantat. Veldig søt er hun iallefall, tonet litt ned overdreven sminke også. Synes folk får gjøre som de vil med utseendet sitt, men det er trist om hun ikke selv ser hvor vakker hun er, hun trenger absolutt ikke operere noe som helst. Hun er jo allerede operert til det ugjenkjennelige! Dette er SE, slik hun virkelig ser ut, før hun begynte med ansiktsmoderasjoner som 17-åring http://sophieelise.blogg.no/1322668939_nyttrskjolehjelp.html Det fjeset hun har nå, er et konstruert fjes, skapt av diverse kirurger, sykepleiere og tatovører. Men, enig med deg i at hun godt kan slutte nå. Slutte før hun ødelegger den lille balansen og menneskeligheten som er igjen.
LeilaS Skrevet 18. august 2018 #9568 Skrevet 18. august 2018 Lurer på hvirdan hun hadde sett ut UTEN noe operasjoner og botox og fillers. Sikkert veldig pen 7
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. august 2018 #9569 Skrevet 18. august 2018 4 timer siden, Summ skrev: Drøyt hvordan hun hele tiden havner på overskrifter der Kylie Jenner også er, og hun prøver å kopiere henne. Det er ikke bra! Når kommer babyen? Hvilken baby?
Gjest Berga Skrevet 18. august 2018 #9570 Skrevet 18. august 2018 4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hvilken baby? Fordi hun kopierer så mye fra KJ; Kylie får baby - da må vel SE også få baby snart ... 😊
Justlooking Skrevet 18. august 2018 #9571 Skrevet 18. august 2018 Ser hun vurderer å ta ut silikonen. I brystene altså 🙄 Hun er fornøyd med størrelse og fasong, men de er harde. Husker jeg så før og etterbilde av brystene til SE. Førbildene var av noen veldig pene pupper i passe størrelse. 4
LeilaS Skrevet 18. august 2018 #9572 Skrevet 18. august 2018 25 minutter siden, Justlooking skrev: Ser hun vurderer å ta ut silikonen. I brystene altså 🙄 Hun er fornøyd med størrelse og fasong, men de er harde. Husker jeg så før og etterbilde av brystene til SE. Førbildene var av noen veldig pene pupper i passe størrelse. Ikke rart de er harde når den lille jenta har store silikonpupper. Håper hun fjerner de. De vil i alle fall se mye bedre ut krysser fingrene for at bleierumper, restylane lepper, botox osv er helt ut snart. At det er naturlig skjønnhet og kropp som er inn 8
Elevbruker Skrevet 18. august 2018 #9573 Skrevet 18. august 2018 16 minutter siden, Justlooking skrev: Ser hun vurderer å ta ut silikonen. I brystene altså 🙄 Hun er fornøyd med størrelse og fasong, men de er harde. Husker jeg så før og etterbilde av brystene til SE. Førbildene var av noen veldig pene pupper i passe størrelse. Hun har jo sakt mange ganger at da brukte hun 3 bher
Justlooking Skrevet 18. august 2018 #9574 Skrevet 18. august 2018 44 minutter siden, Elevbruker skrev: Hun har jo sakt mange ganger at da brukte hun 3 bher Mulig hun har sagt det, for hun ville ha kjempestore ballonger 😊 De hun hadde var veldig fine, noe ala Kristine Ullebø. Passet perfekt til hennes lille kropp. De var avfotografert nakne i før og etterbildene.
Eira. Skrevet 18. august 2018 #9575 Skrevet 18. august 2018 Wow, ja hun har virkelig forandret seg! Håper hun ikke gjør mer nå, for nå ser hun faktisk veldig bra ut, synes jeg. Det er dog trist å innrømme når man vet omfanget av alle de plastiske operasjonene hun har gjennomført, og mtp. hvor søt hun var før hun gjennomgikk forandringene. Hun hadde virkelig ikke trengt det, og jeg håper denne trenden er over snart. Forresten, den/de føflekkene hun har over leppa, er det noe hun har tatovert på?http://sophieelise.blogg.no/1526052419_jeg_har_forandret_meg_s_mye__fr__etter.html
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 18. august 2018 #9576 Skrevet 18. august 2018 Tror kanskje den kjeveoperasjonen har gjort mye med ansiktet. at det ser smalere ut osv 2
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. august 2018 #9577 Skrevet 18. august 2018 4 minutter siden, Eira. skrev: Wow, ja hun har virkelig forandret seg! Håper hun ikke gjør mer nå, for nå ser hun faktisk veldig bra ut, synes jeg. Det er dog trist å innrømme når man vet omfanget av alle de plastiske operasjonene hun har gjennomført, og mtp. hvor søt hun var før hun gjennomgikk forandringene. Hun hadde virkelig ikke trengt det, og jeg håper denne trenden er over snart. Forresten, den/de føflekkene hun har over leppa, er det noe hun har tatovert på?http://sophieelise.blogg.no/1526052419_jeg_har_forandret_meg_s_mye__fr__etter.html Ja, føflekken er hvertfall tatovert større
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. august 2018 #9578 Skrevet 18. august 2018 (endret) Eira. skrev (På 18.8.2018 den 18.14): Wow, ja hun har virkelig forandret seg! Håper hun ikke gjør mer nå, for nå ser hun faktisk veldig bra ut, synes jeg. Det er dog trist å innrømme når man vet omfanget av alle de plastiske operasjonene hun har gjennomført, og mtp. hvor søt hun var før hun gjennomgikk forandringene. Hun hadde virkelig ikke trengt det, og jeg håper denne trenden er over snart. Forresten, den/de føflekkene hun har over leppa, er det noe hun har tatovert på?http://sophieelise.blogg.no/1526052419_jeg_har_forandret_meg_s_mye__fr__etter.html Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Eira. Skrevet 18. august 2018 #9579 Skrevet 18. august 2018 11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ikke nødvendigvis, føflekker kommer med årene for mange. Du blir ikke født med de antall føflekkene som du vil dø med. Så trenger ikke å være tatovering. Måtte google det. Ser ut som hun i hvert fall har fylt på:) http://www.instahu.com/p/1537745406125358106_14597490 1
Gjest Xstrella Skrevet 18. august 2018 #9580 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Eira. skrev: Måtte google det. Ser ut som hun i hvert fall har fylt på:) http://www.instahu.com/p/1537745406125358106_14597490 Er dette nå???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå