Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Justlooking skrev:

Hjelpeseg .. Hva ER det hun ønsker å oppnå med en slik video? 

Hun synes nok den er artsy og egdy.

🙄

• Liker 9
Skrevet
40 minutter siden, Justlooking skrev:

Akkurat det hun får her.

• Liker 4
Skrevet
57 minutter siden, korallrev skrev:

Hun synes nok selv det er veldig fint og kunstnerisk, særlig fordi det (høyst sannsynlig) er Joakim som filmer og sier at det er det. Jeg antar at det er han, fordi når han og SE er sammen, handler nesten alt om sex og SE sin kropp. Det har vi sett i serien og i videoene de har laget. 

Skrevet
13 minutter siden, Salmonella skrev:

Akkurat det hun får her.

Hun får oppmerksomhet, og vi elsker freak shows. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
57 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Så klippet på insta. Nakenhet, rumpa.. ingenting sjokkerer lengre. Men sangen, det høres jo ikke ut som henne. Det høres tungt redigert ut, såpass redigert at det er klin umulig å høre hvem som synger. Med all den redigeringen, så synes jeg ikke hun kan kalle seg for en sanger.  

Enig 🙂 Når det er så redigert og mye autotune, så blir for dumt altså.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

Oppmerksomhet

• Liker 10
Gjest Fridakahlo
Skrevet

Mulig at dette ikke blir akseptert, men opererte rumper bør ikke hoppe på senga (eller noen andre steder).

Skrevet (endret)
38 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hmm, jeg sliter litt med å se dette trauste rekkehuset "glammet opp" med sort og gull, men hvem vet. Det blir interessant i se resultatet, i hvert fall.

https://krogsveen.no/Selge-bolig/Solgte-boliger/Bolig/Delt-bolig-Rekkehus/Trygve-Nilsens-vei-52A-623116459

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun legger ut adressen på bloggen, men henne om det.

Ren service til stalkere, tenker jeg. Alle bloggere må ha en stalker eller to. 

Endret av Berga
Skrevet
13 timer siden, Bloggleseren skrev:

Hmm, jeg sliter litt med å se dette trauste rekkehuset "glammet opp" med sort og gull, men hvem vet. Det blir interessant i se resultatet, i hvert fall.

https://krogsveen.no/Selge-bolig/Solgte-boliger/Bolig/Delt-bolig-Rekkehus/Trygve-Nilsens-vei-52A-623116459

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun legger ut adressen på bloggen, men henne om det.

Synes det er merkelig at hun stadig påpeker at interiørplanene er "veldig meg". De er jo to som skal bo der.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, BeverTramp skrev:

Synes det er merkelig at hun stadig påpeker at interiørplanene er "veldig meg". De er jo to som skal bo der.

Det er bare hun som har kjøpt. 

Skrevet
13 minutter siden, peachcanei skrev:

Det er bare hun som har kjøpt. 

My bad! Trodde de var sammen om dette :) Synes det er naturlig å involvere hverandre dersom man planlegger en fremtid i en bolig sammen.

• Liker 5
Skrevet

Som lærer på ungdomsskole ser jeg på henne som en med VELDIG stor påvirkningskraft og makt over unge jenter. Hun har jo blitt veldig søt/pen og mye av det hun har uttalt og sluppet unna med går i glemmeboken, og/eller de som er veldig unge nå får faktisk ikke med seg den siden av debatten. De klarer heller ikke tenke konsekvenser på samme måte som voksne og det er superlett å la seg inspirere til å begynne å finne feil med seg selv eller ønske ekstreme forandringer..

Syns det er fælt hvordan hun går frem og tilbake mellom å "nei, jeg angrer på operasjoner, ting er vanskelig" og å skyve kroppen og fjeset foran seg som et rent produkt. 

• Liker 19
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Lurer på om hun har angst eller ikke. Hun skriver om prestasjonsangst nå. Om at hun føler at det hun gjør ikke er godt nok. Er ikke dette normalt til en viss grad? Eller?

Skrevet
18 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Lurer på om hun har angst eller ikke. Hun skriver om prestasjonsangst nå. Om at hun føler at det hun gjør ikke er godt nok. Er ikke dette normalt til en viss grad? Eller?

Du har helt rett, mener jeg. Uten litt prestasjonsangst ville man jo ikke bestrebe seg på å bli bedre, eller hva? Hvis man alltid er «ovenpå» og syns man er dyktig nok, har man stagnert og er uten evne til å utvikle seg.

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 minutter siden, Berga skrev:

Du har helt rett, mener jeg. Uten litt prestasjonsangst ville man jo ikke bestrebe seg på å bli bedre, eller hva? Hvis man alltid er «ovenpå» og syns man er dyktig nok, har man stagnert og er uten evne til å utvikle seg.

Sant dette. I tillegg så er dette ikke angst, men helt normalt følelser. Folk må begynne å skille på dette

Skrevet
6 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Sant dette. I tillegg så er dette ikke angst, men helt normalt følelser. Folk må begynne å skille på dette

Det er så lett å kalle det «prestasjonsangst» når man gruer seg til noe og tror man ikke skal klare det. Skulle ønske vi - og SE spesielt - kunne si dette i stedet for å sykeliggjøre helt normale følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...