Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 1.8.2018 den 16.23, Elevbruker skrev:

Har også dager hvor jeg hater meg selv og dager der jeg elsker meg selv, det kalles å være menneske om du lurte;)

Nei, det kalles å være ung og usikker ...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Hun er ferdig med boka "forelska" nå

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Det gikk veldig fort synes jeg

Gjest hulillerunde
Skrevet

Veldig fort i og med at hun ble "ranet" i Paris og mistet alt 🤪

Skrevet
4 minutter siden, hulillerunde skrev:

Forlaget hadde kopier av det hun hadde skrevet. Det var bare «de siste omarbeidelsene» som lå lagret på «macen som forsvant». Så mye som hun jobber med bok og greier, så skjønner ikke jeg hvordan hun får tid til alt annet som en rosablogger må gjøre. Tenk på all tiden det tar å sminke seg, ta selfier, prøve klær foran speilet, være hos negledame/frisør/kosmetisk sykepleier! 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 timer siden, hulillerunde skrev:

Nettopp. En bok skrives ikke på et par måneder

Skrevet
2 timer siden, Berga skrev:

Forlaget hadde kopier av det hun hadde skrevet. Det var bare «de siste omarbeidelsene» som lå lagret på «macen som forsvant». Så mye som hun jobber med bok og greier, så skjønner ikke jeg hvordan hun får tid til alt annet som en rosablogger må gjøre. Tenk på all tiden det tar å sminke seg, ta selfier, prøve klær foran speilet, være hos negledame/frisør/kosmetisk sykepleier! 

Ikke glem alle reisene. Hun reiser jo hele tiden virker det som

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Nettopp. En bok skrives ikke på et par måneder

Nå har ikke jeg lest SE sin tidligere bok, men utifra anmeldelser og hva jeg har lest i forum så er ikke kvaliteten veldig høy 🤔

• Liker 4
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
30 minutter siden, Missy1 skrev:

Nå har ikke jeg lest SE sin tidligere bok, men utifra anmeldelser og hva jeg har lest i forum så er ikke kvaliteten veldig høy 🤔

Nei. Har lest den selv..

Skrevet

Den finnes på Storytel, tenkte å lytte til den nå snart. Den har fått gode anmeldelser.

Antar hun har hatt gode skyggeforfattere.

Skrevet
38 minutter siden, Prinsesse788 said:

Den finnes på Storytel, tenkte å lytte til den nå snart. Den har fått gode anmeldelser.

Ikke ha for høye forventninger. 

Den nye boka heter forresten Elsk meg. 

"Oppfølgeren Elsk meg er basert på en rekke svært personlige og litterært anlagte notater som hun opp gjennom årene har skrevet ned på telefonen sin, og gir et unikt og engasjerende innblikk i hvordan det er å være ung og forelska i 2018."

Velvel, godt det ikke var mobilen som ble stjålet i Paris,da. 

• Liker 18
Skrevet
12 minutter siden, Superblomst skrev:

Ikke ha for høye forventninger. 

Den nye boka heter forresten Elsk meg. 

"Oppfølgeren Elsk meg er basert på en rekke svært personlige og litterært anlagte notater som hun opp gjennom årene har skrevet ned på telefonen sin, og gir et unikt og engasjerende innblikk i hvordan det er å være ung og forelska i 2018."

Velvel, godt det ikke var mobilen som ble stjålet i Paris,da. 

«Litterært anlagte notater» sier forlaget. Den som skrev den vaskeseddelen må ha strevd litt.

Skrevet
2 minutter siden, Berga said:

«Litterært anlagte notater» sier forlaget. Den som skrev den vaskeseddelen må ha strevd litt.

Høres ut som de har rasket sammen fyllanotatene hun hadde på mobilen og renskrevet de.

• Liker 6
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Er det andre som har skrevet boka for henne?

Skrevet

Meget treffende tittel da. Jeg tror virkelig det oppsummerer hele bloggen. Jeg er ikke sarkastisk nå altså, jeg tror bare genuint at hun vil bli elsket. Alle ønsker jo dette på ett eller annet nivå, men her tror jeg rett og slett hun hoppet på en karusell som bare snurrer fortere og fortere og gjør at hun er ute av stand til å se klart.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Er det andre som har skrevet boka for henne?

Det sa jeg ikke, hun skriver bedre enn de fleste andre bloggere (om man ser bort fra innholdet).

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Det sa jeg ikke, hun skriver bedre enn de fleste andre bloggere (om man ser bort fra innholdet).

Oi, jeg er virkelig ikke enig i at hun skriver særlig bra! Om hun skriver bedre enn andre bloggere sier heller lite om kvaliteten på det hun leverer - de fleste toppbloggere har ikke kommet til toppen på grunn av skriftspråket sitt altså.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, korallrev skrev:

Oi, jeg er virkelig ikke enig i at hun skriver særlig bra! Om hun skriver bedre enn andre bloggere sier heller lite om kvaliteten på det hun leverer - de fleste toppbloggere har ikke kommet til toppen på grunn av skriftspråket sitt altså.

Nei, hvem kan nevne en toppblogger som skriver godt? Jeg kommer ikke på noen 🤔 Sannheten er vel at mange (topp)bloggere ikke har fullført og bestått vgs, noen har ikke fullført grunnskole. 

Gjest Keikolina
Skrevet

Sophie Elise og Kim K. ranet i Paris. Skummelt å dra dit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...