Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ga ikke ut noen bok i fjor, men den kom ut sent i oktober 2016. Det er liten tvil om at hun tjente godt på boken i 2017. :) 

Ikke at noen motsa noe på det. 

• Liker 1
Skrevet

Tenk at noen kan bli belønnet for å gjøre slikt hun holder på, der er jo åpenlyst at hun ikke har det bra med seg selv.

Men tror hun lever i sin egen fantasiverden.

• Liker 10
Gjest Berga
Skrevet (endret)
På 20.7.2018 den 23.09, Justlooking skrev:

Se der, ja. Du fant mer enn meg. Tenk at man tjene så bra på å gjøre verden til et dårligere sted å være! Forsøple, overforbruke, dra på lange og mange flyturer og cruise, bruke håret til fattigjenter i India, støtte dyretesting av sminke og slakting av kyr ...

Endret av Berga
Gjest hulillerunde
Skrevet
9 timer siden, Berga skrev:

Se der, ja. Du fant mer enn meg. Tenk at man tjene så bra på å gjøre verden til et dårligere sted å være! Forsøple, overforbruke, dra på lange og mange flyturer og cruise, bruke håret til fattigjenter i India, støtte dyretesting av sminke og slakting av kyr ...

Men hun er jo "vegetarianer", så hun gjør jo litt og det er bedre enn ingenting.., som hun selv sier🤪 

Gjest Berga
Skrevet

SE burde lese det Peder Kjøs skriver i VG, at vanlige problemer ikke er psykisk sykdom. Dessverre ligger det bak betalingsmur så jeg får ikke lov til å legge lenke til det her. 

Skrevet
18 minutter siden, Berga skrev:

SE burde lese det Peder Kjøs skriver i VG, at vanlige problemer ikke er psykisk sykdom. Dessverre ligger det bak betalingsmur så jeg får ikke lov til å legge lenke til det her. 

Du kan jo legge ut en link selv om det er en betalingsside. Det er veldig mange som abonnerer på vg+

• Liker 2
Gjest Xstrella
Skrevet

Å skrive lat og rik fremfor trening. Påstod hardnakket at rumpa kom av trening. Bloggere er de største løgnere, og de tjener penger på det. Våkn opp kjære 14 åringer. Dere digger løgn og i iscenesatt liv. 

Gjest Berga
Skrevet
22 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hmm... hvorfor det? Er det virkelig ikke lov til å linke til +artikler? Det er i så fall en veldig rar regel. 

Men takk for linken uansett. Interessant artikkel.  

Det er flere enn SE som har godt av å lese slikt. Forumsregelen bunner vel i tanken om at alle skal kunne se det samme, ellers blir tråden og debatten bare for dem som har tilgang til +abonnementer 

Skrevet

Synes Sophie Elise går til enda et lavmål med å reklamere for meningstorget. Som om ikke betakaroten var ille nok. Har hun også mistet mer seriøse samarbeidspartnere? Ikke at det ville vært veldig rart altså, og en sunn utvikling om firmaer blir mer kritiske når de velger hvor de skal bruke reklamebudsjettene sine.

• Liker 8
Skrevet

Syntes hun stråler sikkelig på siste instastoryene hennes ser veldig glad ut mye mer glad en hva hun pleied å vise 😄 

Skrevet
1 time siden, Elevbruker skrev:

Syntes hun stråler sikkelig på siste instastoryene hennes ser veldig glad ut mye mer glad en hva hun pleied å vise 😄 

Har ikke mulighet for å se instastory men bloggen er meget dårlig. Kanskje hun endelig er fornøyd med botoxen og håret, og har begynt å trene til Skal vi danse?

• Liker 1
Gjest Berga
Skrevet
30 minutter siden, Justlooking skrev:

Har ikke mulighet for å se instastory men bloggen er meget dårlig. Kanskje hun endelig er fornøyd med botoxen og håret, og har begynt å trene til Skal vi danse?

Hun har vært hos en psykiater (NB Ikke vanlig psykolog, altså) og flytter fra leilighet til rekkehus. Da har man ikke tid til å jobbe. Instakontoen er et sammensurium av reklame, vifting med løshår og løsvipper, fjelltur med puppene delvis ute, flytteesker og gjennomsiktig tøy. Vanlig SE-stoff, med andre ord. 

Skrevet
42 minutter siden, Berga skrev:

Hun har vært hos en psykiater (NB Ikke vanlig psykolog, altså) og flytter fra leilighet til rekkehus. Da har man ikke tid til å jobbe. Instakontoen er et sammensurium av reklame, vifting med løshår og løsvipper, fjelltur med puppene delvis ute, flytteesker og gjennomsiktig tøy. Vanlig SE-stoff, med andre ord. 

Takk. Ja, vet hun skulle til psykiater. I tillegg til at de har lenger utdannelse kan de også skrive ut medikamenter. 

Elllers er det ikke mye nytt skjønner jeg 😊

• Liker 1
Gjest Berga
Skrevet
Akkurat nå, Justlooking skrev:

Takk. Ja, vet hun skulle til psykiater. I tillegg til at de har lenger utdannelse kan de også skrive ut medikamenter. 

Elllers er det ikke mye nytt skjønner jeg 😊

Hun gjorde et poeng ut av at det «ikke var en vanlig psykolog». Ser at det kom litt feil fram i innlegget mitt, som om jeg prøver å belære 🙄🤪😬🤣

Skrevet
10 minutter siden, Berga skrev:

Hun gjorde et poeng ut av at det «ikke var en vanlig psykolog». Ser at det kom litt feil fram i innlegget mitt, som om jeg prøver å belære 🙄🤪😬🤣

Neida, ingen belæring 😊 Men det er ikke alle som vet forskjellen så det er viktig å få frem at en psykiater er utdannet lege før spesialiseringen, og derfor kan skrive ut medisiner. 😊

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

,

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...