Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

SE har så klart fjernet leppene sine, på lik linje som Kylie. Må være slitsomt å måtte kopiere et annet menneske hele tiden. 🙄

Haha seriøst? Barberer Kylie seg skallet, så gjør nok SE det og. Sykt at Kylie har så stor påvirkningskraft på andre jenter

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og akkurat som Kylie er det ingen forskjell.

SE har jo uansett sprøytet sine med magefett så er jo ikke noe stress å fjerne fillers da.

• Liker 12
Skrevet (endret)

feil

Endret av queensnella
Skrevet

løgn løgn løgn. Du ser at hun ikke har fjernet store mengder. Hun hadde jo neste ikke lepper før hun begynte med Restylan. Bullshit. Som alt annet hun skriver. 

• Liker 26
Gjest Berga
Skrevet
52 minutter siden, lille humla skrev:

løgn løgn løgn. Du ser at hun ikke har fjernet store mengder. Hun hadde jo neste ikke lepper før hun begynte med Restylan. Bullshit. Som alt annet hun skriver. 

🙌

Skrevet

Oh please, den jenta lyver så mye hun tror på det selv. Hun har jo fått leppene operert og følger man litt med, så er ikke leppene blitt så mye mindre. Hvorfor gidde å gi henne spalteplass når hun openbart lyver? Sikkert pga penger. 

• Liker 11
Gjest Berga
Skrevet

Hun tøyser fælt. Leppene er fylt med fett fra egen mage, ikke fillers. Ellers lurer jeg på om minmote.no er mindre begavet som går på den limpinnen igjen og igjen; refererer alt bloggerne sier uten å gjøre to sekunders research.

Gjest Xstrella
Skrevet

Tydelig kjeveoperasjonen var kosmetisk. Likt som Kylie O store forbilde. Operert seg ugjenkjennelig fra førbilder. 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

"I hate beeing bipolar its awesome"

"De som reiser til aiya napa hver sommer fremfor Nord-Norge er psykopater".

(Sjekk IG'en hennes)

Endret av Jegskulleønskeat
Gjest Eidsbergingen
Skrevet
4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

(Sjekk IG'en hennes)

WTF?!? Ja, hun romantiserer psykiske lidelser. Jeg har ei kusine som er bipolar. Det er IKKE awesome en plass. At hun kan skrive noe sånn??

Tenker det er best å la henne få ta på seg de merkelappene, det får bli på hennes egen kappe og feeder hva hun ytrer av ord ut til folk. Det føles provoserende at hun kan romantisere psykiske lidelser, men jeg tviler sterkt at en kan nå til henne om teamet psykiske lidelser fordi det er i hennes pakke, tenker jeg, som dyrevern og palmeolje var for en tid tilbake. Når psykiske lidelser er mindre i medvinden, skifter hun kurs til noe annet.

Skrevet
10 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

(Sjekk IG'en hennes)

WTF?!? Ja, hun romantiserer psykiske lidelser. Jeg har ei kusine som er bipolar. Det er IKKE awesome en plass. At hun kan skrive noe sånn??

Det er vel et sitat fra Kanye West sitt album.

• Liker 4
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 27.7.2018 den 14.11, Eidsbergingen skrev:

Tenker det er best å la henne få ta på seg de merkelappene, det får bli på hennes egen kappe og feeder hva hun ytrer av ord ut til folk. Det føles provoserende at hun kan romantisere psykiske lidelser, men jeg tviler sterkt at en kan nå til henne om teamet psykiske lidelser fordi det er i hennes pakke, tenker jeg, som dyrevern og palmeolje var for en tid tilbake. Når psykiske lidelser er mindre i medvinden, skifter hun kurs til noe annet.

Meget mulig, men det er bare så ekstremt provoserende. 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Meget mulig, men det er bare så ekstremt provoserende. Hun tråkker på mennesker som faktisk har disse lidelsene, hun sykeliggjør normale følelser og gir et inntrykk av at alt som føles vondt er sykdom. Dette påvirker de yngste leserne hennes. De tror at hun har alle disse lidelsene, og vil kanskje selv ha dem fordi de oppfatter det som kult. Det er bare så feil, så tragisk...

Jeg har sett kritiske røster i kommentarfeltet på bloggen og IG, men de slukes opp av trofaste lesere, men jeg tviler på om de trofaste faktisk leser tekstene hennes eller bare følger og gir positiv respons i håp å bli anerkjent av idolet sitt. Jeg er enig det er sørgelig, men det er bra at Linda Hofstad Helleland er på banen og håp at voksne hjemme og på skolen forstår hva som foregår på sosiale medier nå det har vært belyst tema om sosiale medier, kroppress og barn.

Vil legge til Helsesista som også gjør en beundringsverdig jobb for barn og ungdom. 

Endret av Eidsbergingen
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 27.7.2018 den 14.28, Eidsbergingen skrev:

Jeg har sett kritiske røster i kommentarfeltet på bloggen og IG, men de slukes opp av trofaste lesere, men jeg tviler på om de trofaste faktisk leser tekstene hennes eller bare følger og gir positiv respons i håp å bli anerkjent av idolet sitt. Jeg er enig det er sørgelig, men det er bra at Linda Hofstad Helleland er på banen og håp at voksne hjemme og på skolen forstår hva som foregår på sosiale medier nå det har vært belyst tema om sosiale medier, kroppress og barn.

Vil legge til Helsesista som også gjør en beundringsverdig jobb for barn og ungdom. 

Helt enig! 

. Hun må se på målgruppen, og tilpasse innholdet til dem hun skriver til. Å publisere uten å tenke på hvordan dette kan påvirke leseren er ansvarsfraskrivelse deluxe.

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Helt enig! 

Jeg skriver selv bok nå, der psykiske lidelser er et stort tema, men kommer ikke til å skrive om lidelser som jeg ikke har fått påpekt av lege/ABUP/DPS. Og jeg kommer til å skrive tydelig at dette er en bok fra 18 +. Det er ikke en barnebok, ei heller for ungdomsskoleelever. Det er en detaljert skildring av traumer, komplekse psykiske vansker, følelseskaos, selvskading og selvmordsforsøk. Da har jeg et ansvar for målgruppen min. Om målgruppen hadde vært 10-15 åringer så måtte jeg modifisert innholdet og utelukket en del av livet mitt- nettopp fordi jeg må stå inne for hva jeg sender ut til dem som skal lese boka. Det må SE også. Hun må se på målgruppen, og tilpasse innholdet til dem hun skriver til. Å publisere uten å tenke på hvordan dette kan påvirke leseren er ansvarsfraskrivelse deluxe.

Enig i din skildring at hun må ta ansvar for målgruppen sin og tilpasse innhold. Her utfordringen som kommer for Sofie Elise da hun bruker mange plattformer for å holde seg reel hos leserne/følgere. Hun er kjent gjennom bloggen sin og TV2 "Bloggerne" og senere egen realityserie "Sophies verden" - og det appellerer kanskje til unge norske lesere. På Snap og Instagram bestemmer hun selv og avgjør hva hun publiserer av bilder, selfies og stories - og der er publikummet større av mennesker, jenter og gutter. Hun får vært den nære og dype seg selv på bloggen, og skrive personlige tekster, mens på Snap og Instagram stories kan annet sortiment publiserer til nytt publikum.

Det jeg vil frem til at Sofie vet hun har to ulike målgrupper, vidt forskjellig fra hverandre (unge jenter og eldre beundrer), og hun tjener godt på det av fast følge, inntekt og bekreftelse av likes og støttekommentarer.

*beklager rotete tekst. Skriver på mobil med dårlig dekning.

Endret av Eidsbergingen
Fjernet 1 setning
Skrevet

Jaha? Har hun blitt bipolar igjen? Hun hadde jo blitt frisk av det.

• Liker 12
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
Akkurat nå, Sandin skrev:

Jaha? Har hun blitt bipolar igjen? Hun hadde jo blitt frisk av det.

Tenkte det samme. Så utrolig spesielt 

Skrevet (endret)

Sorry men dere er litt treige..... 🙈

Å si : «I hate being bipolar its awesome» er jo en sarkastisk måte å understreke humørsvingningene som følger med å være såkalt bipolar....

det må være lov med litt galgen-humor iblant ? Om SE har fått denne diagnosen og sliter m humørsvingninger m.m kan hun få lov å tulle med det ? 

- når det er sagt vil jeg legge til at bipolaritet symptomer ofte kan forveksles med ØSTROGEN-DOMINANS (hormonell ubalanse!) 

Dette er såklart noe som rammer kvinner og er glatt oversett i medisin og psykiatri. 

Jeg anbefaler alle som har blitt diagnostisert bipolar å sjekke seg for østrogen-dominans først !!! 

Isåfall behøver man progesteron. 

Hvis man tror at p-piller og angre-piller ikke påvirket det hormonelle systemet er man rimelig naiv... 

Endret av AnonymBruker100
  • Liker 9
Skrevet
38 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Tenkte det samme. Så utrolig spesielt 

Dere følger lite med i musikk industrien men det er en sitat fra kanye west sitt nye album.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...