Gjest hulillerunde Skrevet 7. august 2018 #9441 Skrevet 7. august 2018 (endret) https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-arets-skal-vi-danse-deltakere/70079342 Da var det offentliggjort, SE skal være med på Skal Vi Danse Endret 7. august 2018 av hulillerunde
Keaton Skrevet 7. august 2018 #9442 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Berga skrev: Nei, hvem kan nevne en toppblogger som skriver godt? Jeg kommer ikke på noen 🤔 Sannheten er vel at mange (topp)bloggere ikke har fullført og bestått vgs, noen har ikke fullført grunnskole. Eneste jeg har sett som er i nærheten av å kunne kalles en god skriver er Ida Wulff, men hun har utdanning. 6
Elevbruker Skrevet 7. august 2018 #9443 Skrevet 7. august 2018 Så kjekt at hun skal være med på skal vi danse! 1
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #9444 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Berga skrev: Nei, hvem kan nevne en toppblogger som skriver godt? Jeg kommer ikke på noen 🤔 Sannheten er vel at mange (topp)bloggere ikke har fullført og bestått vgs, noen har ikke fullført grunnskole. Hvem har ikke fullført grunnskole? 1
Sandin Skrevet 7. august 2018 #9445 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, hulillerunde skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-arets-skal-vi-danse-deltakere/70079342 Da var det offentliggjort, SE skal være med på Skal Vi Danse Alle bildene står det Foto: Joakim Kleven / TV 2 på. Har han begynt å jobbe der, eller freelancer han og kombinerer det med å være støttekontakt? 9
Gjest Berga Skrevet 7. august 2018 #9446 Skrevet 7. august 2018 59 minutter siden, Aurora** skrev: Hvem har ikke fullført grunnskole? MtM rakk ikke å gjøre seg ferdig med grunnskolen, men det kan jo hende hun har tatt ungdomsskolen etter at hun fikk det første barnet? Har lillemammaen fullført grunnskolen?
Veslefrikk Skrevet 7. august 2018 #9447 Skrevet 7. august 2018 (endret) 15 minutter siden, Berga skrev: MtM rakk ikke å gjøre seg ferdig med grunnskolen, men det kan jo hende hun har tatt ungdomsskolen etter at hun fikk det første barnet? Har lillemammaen fullført grunnskolen? Det er trist. Sier ikke at utdannelse er alfa omega og selve lykken i livet, men selv om hun tjener bra på bloggen nå, så kan det nok hende hun skulle ønske hun hadde satset på utdannelse likevel om noen år. Men hun er jo fortsatt ung og kan ta det igjen. Til sammenligning er søsteren min 22 og ble ferdig med bacheloren sin nå i våres og begynner på Ntnu for å ta master nå. Endret 7. august 2018 av Veslefrikk 3
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #9448 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Berga skrev: MtM rakk ikke å gjøre seg ferdig med grunnskolen, men det kan jo hende hun har tatt ungdomsskolen etter at hun fikk det første barnet? Har lillemammaen fullført grunnskolen? Trodde Anna hadde fullført tiendeklasse, men tok kanskje feil.
Gjest hulillerunde Skrevet 7. august 2018 #9449 Skrevet 7. august 2018 20 minutter siden, Aurora** skrev: Trodde Anna hadde fullført tiendeklasse, men tok kanskje feil. Anna begynte på vgs, men sluttet igjen så hun har nok fullført grunnskolen.
Variert skydekke Skrevet 7. august 2018 #9450 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Berga skrev: MtM rakk ikke å gjøre seg ferdig med grunnskolen, men det kan jo hende hun har tatt ungdomsskolen etter at hun fikk det første barnet? Har lillemammaen fullført grunnskolen? Grunnskole er obligatorisk i Norge, så det går ikke an å la være å gjøre seg ferdig med den. I spesielle tilfeller kan man få et veldig tilrettelagt skoleløp, men man MÅ altså fullføre. 6
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #9451 Skrevet 7. august 2018 33 minutter siden, hulillerunde skrev: Anna begynte på vgs, men sluttet igjen så hun har nok fullført grunnskolen. Ok 🙂
Gjest Berga Skrevet 7. august 2018 #9452 Skrevet 7. august 2018 20 minutter siden, hulillerunde skrev: Anna begynte på vgs, men sluttet igjen så hun har nok fullført grunnskolen. Aha, da sto det ikke så ille til som jeg trodde.
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #9453 Skrevet 7. august 2018 3 hours ago, hulillerunde said: https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-arets-skal-vi-danse-deltakere/70079342 Da var det offentliggjort, SE skal være med på Skal Vi Danse Er det bare meg, eller er SE den eneste av deltakerne som tydelig har fått bildet sitt redigert? Ser ut som hun har innkassert en liten vennetjeneste av fotografen 10
Variert skydekke Skrevet 7. august 2018 #9454 Skrevet 7. august 2018 53 minutter siden, Superblomst skrev: Er det bare meg, eller er SE den eneste av deltakerne som tydelig har fått bildet sitt redigert? Ser ut som hun har innkassert en liten vennetjeneste av fotografen Jeg syns nå det ser ut som flertallet av bildene er retusjerte. Det pleier de vel også å være når de presenterer deltakerne til SVD. 4
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #9455 Skrevet 7. august 2018 Blir litt spennende å se henne på skjermen, siden hun ofte ser anderledes fra bilder enn på tv. Ikke så mye Photoshop da. 13
Justlooking Skrevet 7. august 2018 #9456 Skrevet 7. august 2018 Ser hun allerede har en head start med en kjempeflink trener - Benjamin 👍
neiognei Skrevet 7. august 2018 #9457 Skrevet 7. august 2018 Så pen hun er uten leppefyll. Fint å se at hun virker så mye mer sikker i seg selv nå. Det gjorde nok godt for henne å få den kjæresten hun har. 8
Gjest Berga Skrevet 7. august 2018 #9458 Skrevet 7. august 2018 35 minutter siden, neiognei skrev: Så pen hun er uten leppefyll. Fint å se at hun virker så mye mer sikker i seg selv nå. Det gjorde nok godt for henne å få den kjæresten hun har. Hun har jo leppefyll, bare ikke så sinnsykt mye som før.
penny_ Skrevet 7. august 2018 #9459 Skrevet 7. august 2018 (endret) 1 time siden, neiognei skrev: Så pen hun er uten leppefyll. Fint å se at hun virker så mye mer sikker i seg selv nå. Det gjorde nok godt for henne å få den kjæresten hun har. 6 timer siden, Superblomst skrev: Er det bare meg, eller er SE den eneste av deltakerne som tydelig har fått bildet sitt redigert? Ser ut som hun har innkassert en liten vennetjeneste av fotografen Husk at hun har flyttet kjeven fremover, så smilet hennes ser helt annerledes ut. Jeg ville i alle fall vært veldig fornøyd. Hun hadde jo stort overbitt før og en kjeve som forsvant litt. Det er ikke så ofte jeg har sett henne glise på bilder. På videoer når hun ikke klarte å la være å smile, så gjemte hun seg alltid litt virket det som. Men når det er sagt, så hadde hun jo et pent smil uten restylan og før operasjonen: http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-9-1340375157601.jpg Litt for mye restylane: http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-12-1368722714387.jpg Endret 7. august 2018 av penny_ 2
melkehjerter31 Skrevet 7. august 2018 #9460 Skrevet 7. august 2018 Ja, Sophie har gjort mye med utseendet sitt. Ja, det har vært litt over-the-top. Men så utrolig smashing hun ser ut nå! Det er nok ikke bare operasjoene som gjør det, men at hun generelt virker mye mer selvsikker og trygg på seg selv og omgivelsene. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå