Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teit å kalle henne naturlig når alt er operert. 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, melkehjerter31 skrev:

Ja, Sophie har gjort mye med utseendet sitt. Ja, det har vært litt over-the-top. Men så utrolig smashing hun ser ut nå! Det er nok ikke bare operasjoene som gjør det, men at hun generelt virker mye mer selvsikker og trygg på seg selv og omgivelsene. 

Det er jo ikke mulig å se om hun ser «smashing» ut nå, alt er jo bearbeidet og forandret og har blitt en maske. Hvis jeg tar på meg en nissemaske, er jeg en nisse eller er jeg meg?

Flåsete, ja, men kanskje poenget mitt kommer fram.

Jeg syns det er helt sjukt hvordan folk støtter opp om plastiske operasjoner på ville veier - ved å berømme kirurgenes arbeid. SE er et produkt av et usunt forhold til eget utseende og jeg ser intet vakkert i det, jeg ser bare fillers, botox, hakeimplantat, kunstig hår, negler og vipper, silikonproteser og butt job.

Det er fint at hun er blid og smiler, skulle bare mangle etter en kjeveoperasjon betalt av dine skattepenger. 

Skrevet (endret)
8 timer siden, melkehjerter31 skrev:

Ja, Sophie har gjort mye med utseendet sitt. Ja, det har vært litt over-the-top. Men så utrolig smashing hun ser ut nå! Det er nok ikke bare operasjoene som gjør det, men at hun generelt virker mye mer selvsikker og trygg på seg selv og omgivelsene. 

😂😂😂

Har du snakket mye med henne i det siste siden du synes hun virket så trygg osv? Eller er det basert på den selektive informasjonen hun selv gir ut for å selge seg? 

Endret av FrodeF
  • Liker 15
Skrevet
24 minutter siden, Berga skrev:

Det er jo ikke mulig å se om hun ser «smashing» ut nå, alt er jo bearbeidet og forandret og har blitt en maske. Hvis jeg tar på meg en nissemaske, er jeg en nisse eller er jeg meg?

Flåsete, ja, men kanskje poenget mitt kommer fram.

Jeg syns det er helt sjukt hvordan folk støtter opp om plastiske operasjoner på ville veier - ved å berømme kirurgenes arbeid. SE er et produkt av et usunt forhold til eget utseende og jeg ser intet vakkert i det, jeg ser bare fillers, botox, hakeimplantat, kunstig hår, negler og vipper, silikonproteser og butt job.

Det er fint at hun er blid og smiler, skulle bare mangle etter en kjeveoperasjon betalt av dine skattepenger. 

Beklager hvis dette er tatt opp før i tråden og svart på. 

Men denne kjeveoperasjonen, blir man virkelig seende så annerledes ut av den? Fetteren min har tatt en slik operasjon pga bittet, og det er ikke noe voldsom forandring på han utseendemessig. Er det hakeimplantatet som gjør dette for Sofie?

Forøvrig helt enig med deg. Hvordan skal vi lære den yngre generasjonen at de skal bli fornøyd med seg selv og akseptere den de er, når alt kan fikses på og kjøpes for penger? 

• Liker 15
Skrevet
6 timer siden, Xstrella skrev:

Teit å kalle henne naturlig når alt er operert. 

Enig. Hun ser bedre ut enn på lenge, men ingenting er naturlig. Er tennene nye også?

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Justlooking skrev:

Enig. Hun ser bedre ut enn på lenge, men ingenting er naturlig. Er tennene nye også?

Tennene er regulerte og bleket. 

Skrevet

Men i helsike. Gikk inn på bloggen for første gang på månedsvis, og der er det en annonse for TV2 Sumo med så begredelig språk at jeg ikke kan fatte og begripe at reklame er det bloggerne lever på!

«test ut 14 dager gratis»

»og jeg tror det må være noe annet galt for Kourtney..»

«Men det får vi se på etterhvert»

«jeg er sikker på at det vil komme en del avslørelser..«

»Om du vil ha TV2-sumo GRATIS i 14 dager slik at du også kan henge med i den nye episoden er det bare å klikke HER!» 

«sesong 15 er på gang,»

»Fortell meg gjerne hva dere synes etter å ha sett episoden eller om dere har tips på andre godbiter hos Sumo! De har jo virkelig alt det beste innen norsk tv, og reality-tv på verdensbasis.» hallo, kommahelvete.

Kvalifiserer dette til millioninntekt altså? Da har vi i så fall nådd et nytt lavmål i samfunnet.

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, Kristanna skrev:

Beklager hvis dette er tatt opp før i tråden og svart på. 

Men denne kjeveoperasjonen, blir man virkelig seende så annerledes ut av den? Fetteren min har tatt en slik operasjon pga bittet, og det er ikke noe voldsom forandring på han utseendemessig. Er det hakeimplantatet som gjør dette for Sofie?

Forøvrig helt enig med deg. Hvordan skal vi lære den yngre generasjonen at de skal bli fornøyd med seg selv og akseptere den de er, når alt kan fikses på og kjøpes for penger? 

Kjeven er trukket fremover og i tillegg har hun et ganske markant implantat i haken.

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Mnjah skrev:

Men i helsike. Gikk inn på bloggen for første gang på månedsvis, og der er det en annonse for TV2 Sumo med så begredelig språk at jeg ikke kan fatte og begripe at reklame er det bloggerne lever på!

«test ut 14 dager gratis»

»og jeg tror det må være noe annet galt for Kourtney..»

«Men det får vi se på etterhvert»

«jeg er sikker på at det vil komme en del avslørelser..«

»Om du vil ha TV2-sumo GRATIS i 14 dager slik at du også kan henge med i den nye episoden er det bare å klikke HER!» 

«sesong 15 er på gang,»

»Fortell meg gjerne hva dere synes etter å ha sett episoden eller om dere har tips på andre godbiter hos Sumo! De har jo virkelig alt det beste innen norsk tv, og reality-tv på verdensbasis.» hallo, kommahelvete.

Kvalifiserer dette til millioninntekt altså? Da har vi i så fall nådd et nytt lavmål i samfunnet.

Dette er skrevet av en som påstår hun hadde toppkarakterer i norsk (vgs). 

Edit: Bloggeren, ikke @Mnjah 😅

Endret av Berga
Skrevet

Hun sier hun tatt ut fillersene fra leppen, men glemmer nevne at hun har injisert fett fra magen inn i leppene 🙄Jaja, "naturlig" er det jo.... 

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Superblomst skrev:

Hun sier hun tatt ut fillersene fra leppen, men glemmer nevne at hun har injisert fett fra magen inn i leppene 🙄Jaja, "naturlig" er det jo.... 

Hun kunne korrigert programlederne på GMN, men neida, nå er hun naturlig 🤬 ‼️

Skrevet
1 minutt siden, Berga said:

Hun kunne korrigert programlederne på GMN, men neida, nå er hun naturlig 🤬 ‼️

Dette har jeg ikkke fått med meg! Hvorfor var hun i hele tatt på GMN?

• Liker 3
Gjest Marist
Skrevet
14 minutter siden, Superblomst skrev:

God sommer Norge, ikke GMN som det ble sagt over.

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Superblomst skrev:

Jeg så bare et klipp på tv2.no, skjønte heller ikke hvorfor hun var i studio.

Tomt visvas https://www.tv2.no/v/1363148/ - Et ledd i «hvordan gjøre Norge dummere»

Endret av Berga
Skrevet
9 minutter siden, Berga skrev:

Tomt visvas https://www.tv2.no/v/1363148/ - Et ledd i «hvordan gjøre Norge dummere»

Hun var på god sommer Norge pga deltagelsen i skal vi danse.

Skrevet (endret)

Same shit, different wrapping

De burde heller snakket med noen av de deltakerne som har annet å snakke om enn seg selv

Edit: Snakke om sitt eget (bearbeidede) utseende.

Endret av Berga
Skrevet
59 minutter siden, Berga skrev:

Noe av utfordringen som profilerte personer (og vi som følgere) har, er at vi blir utsatt for så mange øyeblikkssituasjoner. Det er nevnt tidligere at hun virker tryggere og ner selvsikker nå. Jeg ser dette ene klippet og må si meg uenig. Hun ser nervøs ut, og flakker med blikket.

SE har tidligere uttalt at hun har vært redd for å ikke nå opp til den "virkeligheten" hun har fremstilt på nett.

Jeg vet ikke hva som er sannheten. Godt mulig hun er mye tryggere i seg selv og i det (gjentatte ganger påpekt) fantastiske forholdet sitt, og dersom det er tilfelle er jo det helt supert! Men hva jeg ser av filmklipp/intervjuer som ikke er regissert av henne selv, så får jeg et helt annet inntrykk.

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, Berga skrev:

Hun har jo leppefyll, bare ikke så sinnsykt mye som før.

Ja, fin med mindre leppefyll da. Fint at du passer på.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, BeverTramp skrev:

Noe av utfordringen som profilerte personer (og vi som følgere) har, er at vi blir utsatt for så mange øyeblikkssituasjoner. Det er nevnt tidligere at hun virker tryggere og ner selvsikker nå. Jeg ser dette ene klippet og må si meg uenig. Hun ser nervøs ut, og flakker med blikket.

SE har tidligere uttalt at hun har vært redd for å ikke nå opp til den "virkeligheten" hun har fremstilt på nett.

Jeg vet ikke hva som er sannheten. Godt mulig hun er mye tryggere i seg selv og i det (gjentatte ganger påpekt) fantastiske forholdet sitt, og dersom det er tilfelle er jo det helt supert! Men hva jeg ser av filmklipp/intervjuer som ikke er regissert av henne selv, så får jeg et helt annet inntrykk.

Jeg syns hun virker høy på seg selv, uansett hvilke sammenhenger hun opptrer i. Noen kaller det «trygg og voksen», jeg kaller det bloggdiva. I det klippet ser man hvordan hun sjekker monitorene i studio, slik hun alltid gjør. Kanskje det kan oppfattes som flakking med blikket?

Jeg syns forresten det er rart at de stjernefrisørene hennes ikke klarer å sette inn løshåret korrekt. Det lyser juks og får rollefiguren (for det er det hun er) til å framstå som litt trashy. 

Skrevet
2 minutter siden, neiognei skrev:

Ja, fin med mindre leppefyll da. Fint at du passer på.

Hvorfor er du spydig når jeg kommenterer at hun lyver? I vår protestantiske del av verden er det ugreit å lyve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...