Justlooking Skrevet 16. juli 2018 #9261 Skrevet 16. juli 2018 2 timer siden, Berga skrev: Passiv-aggressive svar i kommentarfeltet er visst greia for rosabloggere (se siste instastory) ... Bortsett fra at det er barnslig og avslører at de tar seg nær av tullete kommentarer, er det helt greit for meg. Jeg har også veldig lyst til å skrive i kommentarfeltet hennes, for eksempel for å si at hun burde finne på noe annet enn å stirre i speilet hele dagen, men den ene gangen jeg ga etter og skrev at det var usunt det hun drev med, svarte hun at hun lagret ip-adressen til de som var ekle med henne. Definisjonen av ekkel er helt klar, det er alle som ikke skriver «love you, du er deilig, jeg vil bli som deg», eller noe sånt. De er kopier av hverandre, rosabloggerne, enten de er 23 eller 43, forelsket i speilbildet og fulle av selvrettferdighet. Hva er det hun skriver? For de som ikke har instastort?
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juli 2018 #9262 Skrevet 16. juli 2018 Hun virker ikke å ha det bra i det heletatt. Hun snakker hele tiden om angst og depresjon, panikkanfall og dager hvor alt er mørkt, grått og trist. Jeg skulle så gjerne ønske at hun ville motta hjelp fra psykiatrien. Jeg tror hun sliter, og jeg vet nesten helt sikkert at hun trenger hjelp. Å eksponere seg selv så til de grader hele tiden, i tillegg til å så ofte kommentere hvor lite hun liker sitt eget speilbilde er tegn på psykiske vansker. Jeg tror nok hun kan ha en form for dysmorfofobi, og synes hun burde bli utredet for dette. Om hun faktisk fikk diagnosen bipolar av psykiater tidligere, så kan dette forklare depresjonene. Nå synes jeg det er trist med så mye fokus på det overfladiske- penger, extensions, løsvipper, kropp og klær. Jeg synes ikke dette er et sunt fokus for en av landets største blogg. Jeg tenker at det hadde vært godt for henne å logge av Internett, bli friskere og reise litt rundt i verden. Man har godt av å se verden litt i perspektiv noen ganger.
Miranda16 Skrevet 16. juli 2018 #9263 Skrevet 16. juli 2018 (endret) Lurer på hva som skjer når den største forelskelsen har gitt seg? Alle har noe sliter med, men denne overloaden av problemer med må jo ha innvirkning på et forhold? En kjæreste skal være en kjæreste ikke konstant en terapeut Endret 16. juli 2018 av Miranda16 10
Justlooking Skrevet 16. juli 2018 #9264 Skrevet 16. juli 2018 (endret) Takk. Det er så trist at de ikke klarer å se lenger enn sin opererte nese. Hvis de føler seg pene en dag er livet supert og vise versa. Alt står og faller på om de synes de ser bra ut. Det er så utrolig trist! De er så utrolig selvsentrerte! Lurer på hvordan hun skal klare seg i Skal vi danse. De begynner vanligvis å trene i begynnelsen av august. Hun kan jo ikke bare la være å møte opp om hun ikke føler seg pen?? Ryddet for slettet sitat. Edie, adm. Endret 17. juli 2018 av Edie 6
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juli 2018 #9265 Skrevet 16. juli 2018 På 14.7.2018 den 22.40, Justlooking skrev: Ser hun er misfornøyd med nesen og ellers med utseendet. Forstår ikke folk som kun bryr seg om utseendet sitt. Kan hun ikke stå opp, dusje og møte verden som hun er? Ikke alle er 100% fornøyd med utseendet men man kan jo ikke la det styre livet sitt? Hvis hun faktisk har dysmorfofobi så er det ikke bare å gjøre det. Da trenger hun hjelp til å sortere følelsene sine
Justlooking Skrevet 16. juli 2018 #9266 Skrevet 16. juli 2018 15 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hvis hun faktisk har dysmorfofobi så er det ikke bare å gjøre det. Da trenger hun hjelp til å sortere følelsene sine Enig. Leste om det og hun må bare ta imot hjelp. Ting kan tyde på at det er mer alvorlig enn hvordan andre har det. Hun som har satt så mange selviagnoser har aldri nevnt dette?
Gjest Berga Skrevet 16. juli 2018 #9267 Skrevet 16. juli 2018 35 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hvis hun faktisk har dysmorfofobi så er det ikke bare å gjøre det. Da trenger hun hjelp til å sortere følelsene sine Her sier hun selv at hun har denne diagnosen ... http://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juli 2018 #9268 Skrevet 16. juli 2018 3 minutter siden, Berga skrev: Her sier hun selv at hun har denne diagnosen ... http://sophieelise.blogg.no/1507996108_er_det_rart_man_blir_fucka_i_hodet.html Ja. Jeg lurer på om hun sier det eller om hun faktisk har blitt utredet
Gjest Berga Skrevet 16. juli 2018 #9269 Skrevet 16. juli 2018 58 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja. Jeg lurer på om hun sier det eller om hun faktisk har blitt utredet Godt spørsmål!
Missy1 Skrevet 16. juli 2018 #9270 Skrevet 16. juli 2018 5 timer siden, Sandin skrev: Sophie Elise Isachsen. Ligger der den. Snittvurdering på 4.63/5 med 219 vurderinger... Kom på at jeg hadde «vis kun engelsk» i innstillingene 😜 takk
Gjest hulillerunde Skrevet 16. juli 2018 #9271 Skrevet 16. juli 2018 4 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja. Jeg lurer på om hun sier det eller om hun faktisk har blitt utredet Kan ikke helt se for meg at hun faktisk er blitt utredet i og med at hun aldri virkelig har gått til psykolog eller andre som faktisk kan utrede og sette en slik diagnose.
VildeS Skrevet 16. juli 2018 #9272 Skrevet 16. juli 2018 Står på bloggen at hun skal til en ny psykiater denne uken. 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juli 2018 #9273 Skrevet 16. juli 2018 52 minutter siden, VildeS skrev: Står på bloggen at hun skal til en ny psykiater denne uken. Det er kjempebra! Godt hun har tatt steget for å be om hjelp. Likevel reagerer jeg på at hun skriver det i et reklameinnlegg. Det blir så useriøst. Psykiater, bilde der man poser og reklame, mat og serier. Hva med å heller ta de alvorlige temaene for seg selv?
Gjest Ellii Skrevet 16. juli 2018 #9274 Skrevet 16. juli 2018 36 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Det er kjempebra! Godt hun har tatt steget for å be om hjelp. Likevel reagerer jeg på at hun skriver det i et reklameinnlegg. Det blir så useriøst. Psykiater, bilde der man poser og reklame, mat og serier. Hva med å heller ta de alvorlige temaene for seg selv? Det slo meg også. Var innom bloggen hennes i går for første gang på lenge. Hun skriver mye om at hun ikke liker hvordan hun ser ut og botox gone wrong, samtidig som hun passer på å skrive at hun ELSKER seg selv. Og avslutter det hele med reklame. Det er jo reklame/spons i hvert eneste innlegg. Det blir så lite seriøst. Reklamerer for betakaroten og sier hun har skrubbet vekk selvbruning. Hun tar jo solarium..
Egenskap Skrevet 16. juli 2018 #9275 Skrevet 16. juli 2018 hvem omhandler tittelen på dette forumet til? er det blogger sophie elise som kommer fra Harstad?
Gjest hulillerunde Skrevet 16. juli 2018 #9276 Skrevet 16. juli 2018 5 minutter siden, Egenskap skrev: hvem omhandler tittelen på dette forumet til? er det blogger sophie elise som kommer fra Harstad? ja
Justlooking Skrevet 17. juli 2018 #9277 Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, Ellii skrev: Det slo meg også. Var innom bloggen hennes i går for første gang på lenge. Hun skriver mye om at hun ikke liker hvordan hun ser ut og botox gone wrong, samtidig som hun passer på å skrive at hun ELSKER seg selv. Og avslutter det hele med reklame. Det er jo reklame/spons i hvert eneste innlegg. Det blir så lite seriøst. Reklamerer for betakaroten og sier hun har skrubbet vekk selvbruning. Hun tar jo solarium.. Det er jo sånn hun skriver, hun er den flinkeste til å pakke inn reklamene sine av alle bloggerne. Skrev hun at hun elsker seg selv samtidig som hun er deprimert? Det er en spesiell kombo synes jeg.
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 17. juli 2018 #9278 Skrevet 17. juli 2018 7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Det er kjempebra! Godt hun har tatt steget for å be om hjelp. Likevel reagerer jeg på at hun skriver det i et reklameinnlegg. Det blir så useriøst. Psykiater, bilde der man poser og reklame, mat og serier. Hva med å heller ta de alvorlige temaene for seg selv? Kanskje det er det som er greia, hvis du ser på det som en helhet? Det spretter hit og dit i hodet, det spretter hit og dit i blogginnlegg...
Gjest Berga Skrevet 17. juli 2018 #9279 Skrevet 17. juli 2018 9 timer siden, Egenskap skrev: hvem omhandler tittelen på dette forumet til? er det blogger sophie elise som kommer fra Harstad? Hun heter Sofie.
Gjest -Willow Skrevet 17. juli 2018 #9280 Skrevet 17. juli 2018 3 minutter siden, Berga skrev: Hun heter Sofie. Jeg trodde hun selv hadde endret det til Sophie? Eller er det kanskje ikke "offisielt"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå