lille humla Skrevet 6. juli 2018 #9161 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Vel... Det kan vel kalles sykdom å fikse på hele kroppen og ta mange kosmetiske operasjoner? Ja det vil jeg jo si, har du sett på hvordan unge mennesker prioriterer utseende? 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juli 2018 #9162 Skrevet 6. juli 2018 (endret) På 6.7.2018 den 21.39, lille humla skrev: Ja det vil jeg jo si, har du sett på hvordan unge mennesker prioriterer utseende? Ja, tragisk. Så trist at det er så mye fokus på overfladiske ting i samfunnet. Endret 2. desember 2018 av Jegskulleønskeat
lille humla Skrevet 6. juli 2018 #9163 Skrevet 6. juli 2018 (endret) 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja, tragisk. Så trist at det er så me fokus på overfladiske ting i samfunnet. Jeg har opplevd alvorlige traumer, og har alltid hatt utfordringer. Var først i ABUP da jeg var 4 år. Det har skjedd så mye at jeg ikke har klart å bry meg særlig om mote, kosmetiske operasjoner og slike ting. så trist! går det bedre med deg nå? JEG heier på deg! Endret 6. juli 2018 av lille humla 4
lille humla Skrevet 6. juli 2018 #9164 Skrevet 6. juli 2018 7 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja, tragisk. Så trist at det er så me fokus på overfladiske ting i samfunnet. Jeg har opplevd alvorlige traumer, og har alltid hatt utfordringer. Var først i ABUP da jeg var 4 år. Det har skjedd så mye at jeg ikke har klart å bry meg særlig om mote, kosmetiske operasjoner og slike ting. hvis du trenger noen å skrive med så er jeg her på pm 🙂 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juli 2018 #9165 Skrevet 6. juli 2018 (endret) På 6.7.2018 den 21.44, lille humla skrev: så trist! går det bedre med deg nå? JEG heier på deg! Takk. Det svinger. Noen ganger litt. Andre ganger mye. Endret 2. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juli 2018 #9166 Skrevet 6. juli 2018 35 minutter siden, lille humla skrev: hvis du trenger noen å skrive med så er jeg her på pm 🙂 Takk
Zenhouse Skrevet 6. juli 2018 #9167 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, lille humla skrev: Hun er vanlig, enkelt å greit. Enig i alt du skriver. 🙂 Nettopp, hun er på mange måter ei helt vanlig jente i utvikling. Men hun føler kanskje ikke selv at andre «tenker» like dypt som henne? Har møtt på noen sånne gjennom årene. Og konklusjonen min var da, som nå, at joda: « dere tenker «dypt» av og til, men ikke nødvendigvis mer enn andre, dere bare sier det litt høyere og oftere.» Og sånne orker jeg ikke, da stikker jeg som oftest. Synes SE skal ha cred for at hun vil ha kunnskap om ting, hun leser mye, ser dokumentarer. Men igjen, den grensen mellom å fortelle hva hun gjør og og å «skryte» over sin kunnskaps-tørste, den er hårfin... 3
Vinglass Skrevet 6. juli 2018 #9168 Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, Christina73 skrev: Nettopp, hun er på mange måter ei helt vanlig jente i utvikling. Men hun føler kanskje ikke selv at andre «tenker» like dypt som henne? Har møtt på noen sånne gjennom årene. Og konklusjonen min var da, som nå, at joda: « dere tenker «dypt» av og til, men ikke nødvendigvis mer enn andre, dere bare sier det litt høyere og oftere.» Og sånne orker jeg ikke, da stikker jeg som oftest. Synes SE skal ha cred for at hun vil ha kunnskap om ting, hun leser mye, ser dokumentarer. Men igjen, den grensen mellom å fortelle hva hun gjør og og å «skryte» over sin kunnskaps-tørste, den er hårfin... Virker som hun ikke tror andre mennesker har evnen til å ha «dype» tanker og meninger . At hun selv tror hun er et unikum . 29
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juli 2018 #9169 Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, Christina73 skrev: Nettopp, hun er på mange måter ei helt vanlig jente i utvikling. Men hun føler kanskje ikke selv at andre «tenker» like dypt som henne? Har møtt på noen sånne gjennom årene. Og konklusjonen min var da, som nå, at joda: « dere tenker «dypt» av og til, men ikke nødvendigvis mer enn andre, dere bare sier det litt høyere og oftere.» Og sånne orker jeg ikke, da stikker jeg som oftest. Synes SE skal ha cred for at hun vil ha kunnskap om ting, hun leser mye, ser dokumentarer. Men igjen, den grensen mellom å fortelle hva hun gjør og og å «skryte» over sin kunnskaps-tørste, den er hårfin... Jeg mener ikke at alle mennesker er dype, men det finnes noen som virkelig er det. Og jeg setter stor pris på slike folk. Jeg er selv en person som trives med å snakke om dype emner. Jeg synes det f.eks er mye mer interresant å snakke om dype psykologiske forsvarsmekanismer og eksistensielle spørsmål om menneskers opprinnelse og mening. Jeg liker å reflektere, fundere og undre meg. Jeg er bare sånn som person. Som en del andre. Jeg er ikke et unikt tilfelle på dette.
Justlooking Skrevet 6. juli 2018 #9170 Skrevet 6. juli 2018 Tja, om ikke Sophie Elise hadde vært så selvsentrert, opptatt av utseendet, opptatt av å tjene penger og være i rampelyset, så kunne hun kanskje hatt et annet og bedre image. Hun har antagelig dypere tanker enn for eksempel Isabel, men samtidig virker de veldig like. Utseendefokuset og penger kommer først for begge disse virker det som. 12
tsarsar Skrevet 7. juli 2018 #9171 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Wow, de bildene fra syden bærer preg av Livingdoll (Elise Bahia)-redigering på det verste altså. Oppstoppernese og enorme øyne, som ikke er det egentlige ansiktet hennes. Endret 7. juli 2018 av tsarsar 10
Mnjah Skrevet 8. juli 2018 #9172 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 19.17, tsarsar skrev: Wow, de bildene fra syden bærer preg av Livingdoll (Elise Bahia)-redigering på det verste altså. Oppstoppernese og enorme øyne, som ikke er det egentlige ansiktet hennes. Måtte gå inn for å se. Første setning: »jeg tenkte på morfar i dag» skrollet nedover uten å lese teksten [bilde av rumpa] Av og til lurer jeg på om bloggere ikke eier sosialt vett. 34
Justlooking Skrevet 8. juli 2018 #9173 Skrevet 8. juli 2018 5 minutter siden, Mnjah skrev: Måtte gå inn for å se. Første setning: »jeg tenkte på morfar i dag» skrollet nedover uten å lese teksten [bilde av rumpa] Av og til lurer jeg på om bloggere ikke eier sosialt vett. Tenkte det samme. Alt for å pakke inn reklamen i det utroligste. 4
J.. Skrevet 8. juli 2018 #9174 Skrevet 8. juli 2018 (endret) "I dag fikk jeg en kommentar som sa «det er hyggelig at en kjendis har et så normalt liv som du, jeg kjenner meg igjen». Fint, men jeg ble nesten litt fornærmet? Et så «normalt» liv, liksom? Det høres så kjedelig ut." Altså.. hun HAR JO ett ganske kjedelig/ensformig liv,som alle andre dødelige. Endret 8. juli 2018 av J.. 16
Gjest aell Skrevet 8. juli 2018 #9175 Skrevet 8. juli 2018 34 minutter siden, J.. skrev: "I dag fikk jeg en kommentar som sa «det er hyggelig at en kjendis har et så normalt liv som du, jeg kjenner meg igjen». Fint, men jeg ble nesten litt fornærmet? Et så «normalt» liv, liksom? Det høres så kjedelig ut." Altså.. hun HAR JO ett ganske kjedelig/ensformig liv,som alle andre dødelige. Joda, men det er jo ingen hemmelighet av hun har et sterkt ønske om å ikke være "normal".
Mheihei Skrevet 8. juli 2018 #9176 Skrevet 8. juli 2018 (endret) "Er ikke så opptatt av at ting skal være så glamorøst" ?????? nei, hun ter seg ikke så glamorøst, men hun poserer jo og er fullt stylet/redigert på bilder. Endret 8. juli 2018 av Mheihei 9
J.. Skrevet 8. juli 2018 #9177 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, aell skrev: Joda, men det er jo ingen hemmelighet av hun har et sterkt ønske om å ikke være "normal". Ja absolutt. Hennes største frykt er jo å være en basic bitch.. Men det er jo nettopp det hun er.. 16
gjest91 Skrevet 8. juli 2018 #9178 Skrevet 8. juli 2018 På 30.6.2018 den 23.30, Tonio skrev: Hun har essensiell tremor. Det er noe annet enn parkinson, og ikke ett forstadie. Dette er vel en av de få diagnosene hun har kommet med som virker troverdig. Er det derfor hun rykker i leppen når hun snakker? Jf. "intervju" i sin egen serie 1
J.. Skrevet 8. juli 2018 #9179 Skrevet 8. juli 2018 I siste innlegg er leppene større enn noensinne,men de vokste vel plutselig av seg selv de også. 6
Justlooking Skrevet 8. juli 2018 #9180 Skrevet 8. juli 2018 6 minutter siden, J.. skrev: I siste innlegg er leppene større enn noensinne,men de vokste vel plutselig av seg selv de også. Jada, alt er naturlig selvsagt. Helt til det kommer i en bisetning hva som er gjort. Hun får tydeligvis råd av Linnea angående Skal vi danse. Gleder meg litt til å se hvordan hun er under press, ved kritikk, med å trene mye, og har ingen mulighet til å redigere ellers retusjere hva som blir vist. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå