Gjest Regnskapssekretær Skrevet 27. juni 2018 #9101 Skrevet 27. juni 2018 KLARER. IKKE. DETTE. MENNESKET!!!!
elisaday Skrevet 27. juni 2018 #9102 Skrevet 27. juni 2018 13 minutter siden, Regnskapssekretær skrev: KLARER. IKKE. DETTE. MENNESKET!!!! Du er ikke alene. Til og med faren min, som er veldig tolerant og udømmende i forhold til andre unngår å se alt denne jenta er med i av tv programmer og sier hun ser "skummel" og "ødelagt" ut. Og når det kommer fra ham så tar jeg det litt ekstra til meg, og håper det finns flere menn der ute som har samme holdning som han når det kommer til sånne mennesker som Sofie Elise. 14
Lundii Skrevet 27. juni 2018 #9103 Skrevet 27. juni 2018 47 minutter siden, elisaday skrev: Du er ikke alene. Til og med faren min, som er veldig tolerant og udømmende i forhold til andre unngår å se alt denne jenta er med i av tv programmer og sier hun ser "skummel" og "ødelagt" ut. Og når det kommer fra ham så tar jeg det litt ekstra til meg, og håper det finns flere menn der ute som har samme holdning som han når det kommer til sånne mennesker som Sofie Elise. Det gjør det... Samboeren min takler henne ikke. 4
Aurora** Skrevet 27. juni 2018 #9104 Skrevet 27. juni 2018 Mamma fikk sjokk da reklamen for serien hennes var på tvn. På slutten av reklamen (da hun snakket til kamera) så ser man godt hvor overoperert og hvor mye fillers og botox hun har i ansiktet. Mamma synes det var skremmende. Hun har gått for langt og er ikke til å kjenne igjen 😕 15
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. juni 2018 #9105 Skrevet 27. juni 2018 16 timer siden, J.. skrev: Igjen slår miljøforkjemperen til med glittersminke (kosmetisk glitter er ett helvete for naturen) men hvem bryr seg,når man får sponsa øyeskyggepalett.. Men hvis hun får masse gratis produkter, skal hun bare la det ligge for å samle støv? Da måtte hun evt heller sagt tydelig i fra til alle sponsorene at hun ikke vil ha dyretestet sminke eller produkter som er skadelige for naturen å produsere.
honoluluu Skrevet 27. juni 2018 #9106 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat said: Men hvis hun får masse gratis produkter, skal hun bare la det ligge for å samle støv? Da måtte hun evt heller sagt tydelig i fra til alle sponsorene at hun ikke vil ha dyretestet sminke eller produkter som er skadelige for naturen å produsere. Si tydelig ifra, sjekke opp produktene på forhånd, så går det helt fint å sende i retur. Dette er dobbeltmoral kombinert med ren latskap 23
Aurora** Skrevet 27. juni 2018 #9107 Skrevet 27. juni 2018 38 minutter siden, honoluluu skrev: Si tydelig ifra, sjekke opp produktene på forhånd, så går det helt fint å sende i retur. Dette er dobbeltmoral kombinert med ren latskap Sa ikke hun "det er bedre å være dobbelmoral enn å ikke ha noen moral " ? 12
J.. Skrevet 27. juni 2018 #9108 Skrevet 27. juni 2018 (endret) 54 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Men hvis hun får masse gratis produkter, skal hun bare la det ligge for å samle støv? Da måtte hun evt heller sagt tydelig i fra til alle sponsorene at hun ikke vil ha dyretestet sminke eller produkter som er skadelige for naturen å produsere. Ingen sender henne masse dritt helt tilfeldig. De spør jo først om hun er interessert i å gjøre ett samarbeid om produkt X. Da burde hun gjøre research ang miljø/dyretesting og så takke nei. Så enkelt er det faktisk. Endret 27. juni 2018 av J.. 16
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. juni 2018 #9109 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, J.. skrev: Ingen sender henne masse dritt helt tilfeldig. De spør jo først om hun er interessert i å gjøre ett samarbeid om produkt X. Da burde hun gjøre research ang miljø/dyretesting og så takke nei. Så enkelt er det faktisk. Sant dette. Jeg var ikke helt klar over dette. Trodde det bare kom automatisk. Takk for oppklaring 😊
borifrankrike Skrevet 27. juni 2018 #9110 Skrevet 27. juni 2018 23 minutter siden, Jegskulleønskeat said: Sant dette. Jeg var ikke helt klar over dette. Trodde det bare kom automatisk. Takk for oppklaring 😊 Hun kan takke nei til samarbeid med absolutt alle om hun så ønsker det. Jeg skriver selv en liten blogg, og har blitt tilbudt noe av det samme rælet som enkelte av de store bloggerene reklamerer for (men takket pent nei). Glitterkosmetikk er utrolig skadelig for miljøet, så det er trist at hun som kjører miljøvenn-image likevel velger å fronte dette... 9
Bambi1995 Skrevet 27. juni 2018 #9111 Skrevet 27. juni 2018 Det hun skriver på insta under bildet av henne og J gidde ingen mening for meg. Sammenligne at mennesker har vært på månen vs homofili? Hva er sammenhengen? Fatter ikke. 5
J.. Skrevet 27. juni 2018 #9112 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Bambi1995 skrev: Det hun skriver på insta under bildet av henne og J gidde ingen mening for meg. Sammenligne at mennesker har vært på månen vs homofili? Hva er sammenhengen? Fatter ikke. Haha! Sammenligne teknologisk og vitenskapelig fremgang med sammfunnsproblemer jah.. DET gir jo mening..... 3
Mnjah Skrevet 27. juni 2018 #9113 Skrevet 27. juni 2018 7 timer siden, J.. skrev: Haha! Sammenligne teknologisk og vitenskapelig fremgang med sammfunnsproblemer jah.. DET gir jo mening..... Hvorfor skjønner dere ikke det? VIL dere bare ikke forstå? Syntes poenget var bra jeg. 2
Gjest hulillerunde Skrevet 27. juni 2018 #9114 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Mnjah skrev: Hvorfor skjønner dere ikke det? VIL dere bare ikke forstå? Syntes poenget var bra jeg. I stedet for å være arrogant, så kan du forklare hva du mener poenget er. Når noen ikke forstår så har du en gylden mulighet til å kunne forklare din side av saken/poenget i stedet for å bli helt oppgitt og arrogant.
Speedmaster Skrevet 27. juni 2018 #9115 Skrevet 27. juni 2018 1 hour ago, Mnjah said: Hvorfor skjønner dere ikke det? VIL dere bare ikke forstå? Syntes poenget var bra jeg. Serr? Det var aldri noe poeng, bare en masse kvasiintellektuelt svada. Som vanlig. 9
Sassenach Skrevet 27. juni 2018 #9116 Skrevet 27. juni 2018 3 minutter siden, Speedmaster skrev: Serr? Det var aldri noe poeng, bare en masse kvasiintellektuelt svada. Som vanlig. Det er jo et poeng at menneskeheten teknologisk har kommet så langt at vi kan sende mennesker til månen, mens i holdninger er en god del mennesker så langt etter at det ikke er åpent for at menn elsker menn og kvinner elsker kvinner. Hvorfor har vi på et område kommet så langt og er så på etterheng i et annet? 8
Dysnomia Skrevet 27. juni 2018 #9117 Skrevet 27. juni 2018 Jeg kjenner ikke igjen hvordan hun ser ut nå, det ser bare falskt ut og plastisk. Hun blir å ødelegge ansiktet sitt 6
Mnjah Skrevet 28. juni 2018 #9118 Skrevet 28. juni 2018 8 timer siden, hulillerunde skrev: I stedet for å være arrogant, så kan du forklare hva du mener poenget er. Når noen ikke forstår så har du en gylden mulighet til å kunne forklare din side av saken/poenget i stedet for å bli helt oppgitt og arrogant. Når det er helt tydelig at folk stenger av hjernen sin fordi det er SE som skriver det, så gidder jeg ikke idiotforklare for andre. Jeg er ingen fan av SE selv, men det er åpenbart at folk ikke vil forstå. Hadde det feks vært Ulrikke Falch eller Funkygine som hadde sagt det, hadde det vært SÅ smart og man hadde tatt den tvert. 5
Justlooking Skrevet 28. juni 2018 #9119 Skrevet 28. juni 2018 Nå vet jeg ikke helt hva dere prater om, men kan det være fordi Sophie Elise er kjent for å være selvmotsigende og dobbeltmoralsk? Og at det sjeldent ligger dypere grunner bak hennes innfall annet enn å tjene penger? Hun er god på business og millionene renner inn 😊 11
elisaday Skrevet 28. juni 2018 #9120 Skrevet 28. juni 2018 Når man tar en kikk på toppbloggere i Norge så er det en ting som faller meg inn. Disse menneskene er KANSKJE ikke psykisk friske, men de er heller ikke plaget nok til å få eller ta imot behandlingen de trenger. Blogging på et høyt nivå involverer symptomer på en hel haug med usexy diagnoser. Ikke noen av de er "edgy",derfor blir populære og omtalte diagnoser nevnt i forbifarten før neste kjendisfest inkludert sosialisering og masse alkohol. På et eller annet tidspunkt ble det en "thing" å ha en diagnose. For oss som lever med noen av diagnosene nevnt i blogger så fungerer det på en eller annen fantastisk måte annerledes for bloggere. De blir plutselig friske fra livslange diagnoser og lever liv andre psykisk syke bare kan forestille seg. ALLE sliter med NOE. MEN. Å hyle ut om mobbing og selvdiagnosering er veldig problematisk. Ingen uten vett burde uttale seg om sånt på en offentlig blogg kun basert på egen virkelighetsoppfatning og egne erfaringer med medisiner. O. M. G 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå