Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Malika skrev:

Nja. Sikker på at hun skyver haken frem? Jeg har tatt samme operasjon, jeg hadde veldig overbitt. Og for folk som så meg før så kan det kanskje synes som jeg "skyver haken frem". 

Og etter operasjon har jeg ikke migrene, kjevespenninger som gjør at kjeven låser seg og nakkelåsninger. 

Ja, hun skyter haken frem når hun poserer for bloggen. På bilder tatt av andre, for eksempel fra Skal vi danse, ser hun helt normal ut. Bortsett fra det kantete implantatet, - som er veldig tydelig nå når hun har blitt tynnere på grunn av dansetreningen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hun imponerer sååå på Skal Vi Danse!!

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, allesote skrev:

Med hva da? Syns hun er helt midt på tre. 

• Liker 7
Gjest Carina Maria
Skrevet

Jeg blir glad av og se Sophie Elise danser for hun ser ut til og vere i sitt ess. Hun stråler ❤️

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
37 minutter siden, allesote skrev:

Helt enig! Jeg har virkelig fått et annen inntrykk av henne. Hun stråler, virkelig!😍😍

Skrevet

Syns hun er mye som før, kjekt å se at hun trives og er glad men det melkes litt vel mye at hun har hatt/har dårlig selvtillit. Vi har hørt det nå 

• Liker 9
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Syns hun er mye som før, kjekt å se at hun trives og er glad men det melkes litt vel mye at hun har hatt/har dårlig selvtillit. Vi har hørt det nå 

Jeg synes hun bruker det til noe positivt jeg! Hun sier at dansen får henne til å føle seg bedre, at hun føler seg glad og gleder seg over det hun gjør- at hun danser for å uttrykke følelser. Jeg heier virkelig på henne!

Skrevet
5 timer siden, Xstrella skrev:

Med hva da? Syns hun er helt midt på tre. 

Hun er jo liten og klumsete av natur (har sett dette på både TV og i virkeligheten før. På "Mitt Dansecrew" var hun også ganske klumsete. Nå syns jeg hun er flink og har kontroll på kroppen. I tillegg så stråler hun fra innsiden og ut, og bruker dansingen til noe fint. Man ser at hun legger sjelen sin i dansen :)

• Liker 5
Skrevet

Hun blir som en liten ball med de kjolene. Den som velger klær til henne har så langt gjort en dårlig jobb 

Skrevet
6 minutter siden, Berga skrev:

Hun blir som en liten ball med de kjolene. Den som velger klær til henne har så langt gjort en dårlig jobb 

Det er jeg helt enig i. Det må skapes en illusjon om at hun er lengre, og da er det viktig med riktige klær. Og så må hun i tillegg lære seg å strekke seg ut mer. Men danseglede har hun, og flink er hun også. Håper hun henger med en god stund til. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg synes hun bruker det til noe positivt jeg! Hun sier at dansen får henne til å føle seg bedre, at hun føler seg glad og gleder seg over det hun gjør- at hun danser for å uttrykke følelser. Jeg heier virkelig på henne!

Ja, hun bruker jo sutringa til å tjene masse penger til å ta kosmetiske operasjoner for å få bedre selvtillit 😉 

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg føler hun spiller på følelsene til seerne ved å si slike ting. Hun sanker sympati slik at folk ikke skal se like mye på hvordan hun faktisk danser. Mtp hvor mye hun lyver og manipulerer kjøper jeg ikke helt den der «jeg blir så mye sterkere av dansingen»... Kan ikke hun for en gangs skyld ikke spille offer og faktisk bare...danse? 

• Liker 14
Skrevet
12 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg føler hun spiller på følelsene til seerne ved å si slike ting. Hun sanker sympati slik at folk ikke skal se like mye på hvordan hun faktisk danser. Mtp hvor mye hun lyver og manipulerer kjøper jeg ikke helt den der «jeg blir så mye sterkere av dansingen»... Kan ikke hun for en gangs skyld ikke spille offer og faktisk bare...danse? 

Helt enig! Det begynner å bli direkte pinlig med all den sutringen i forbindelse med SVD. Hun hadde vunnet flere stemmer/hjerter på å la være å komme med det jeg nå oppfatter som «evig mas».

Skrevet

Skjønner ikke at folk kan heie på henne jeg. Dette er en jente som har bygd karriere på å få andre jenter til å føle seg som dritt, før hun høster sympati ved å påberope seg alle slags sykdommer, akkurat slik hun holder på nå. Istedenfor å være så selvsentrert og selvmedliden, hvorfor ikke gjøre som Morten Hegseth å hylle noen som fortjener det, hvis hun først skal være så dyp med denne dansinga si.

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Frappuccino skrev:

Skjønner ikke at folk kan heie på henne jeg. Dette er en jente som har bygd karriere på å få andre jenter til å føle seg som dritt, før hun høster sympati ved å påberope seg alle slags sykdommer, akkurat slik hun holder på nå. Istedenfor å være så selvsentrert og selvmedliden, hvorfor ikke gjøre som Morten Hegseth å hylle noen som fortjener det, hvis hun først skal være så dyp med denne dansinga si.

Amen 👏🏼

• Liker 6
Skrevet

Bloggere har en tendens til å hylle seg selv først og fremst. 

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Berga skrev:

Jeg synes motsatt. Synes de har vært flinke til å skjule den store opererte rumpa, og det tror jeg er viktig for hennes del. At det ikke blir for mye oppmerksomhet og fokus på all den unormale plastikken.

• Liker 4
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 16.9.2018 den 11.06, Anonym2467 skrev:

Men, hva i alle dager? Jeg synes ikke hun spiller offer i det hele tatt.  Hun gjør jo absolutt ikke det!

Endret av Jegskulleønskeat
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 timer siden, WCKD skrev:

Ja, hun bruker jo sutringa til å tjene masse penger til å ta kosmetiske operasjoner for å få bedre selvtillit 😉 

Hun sutrer jo ingenting i SVD!?

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, Berga skrev:

Helt enig! Det begynner å bli direkte pinlig med all den sutringen i forbindelse med SVD. Hun hadde vunnet flere stemmer/hjerter på å la være å komme med det jeg nå oppfatter som «evig mas».

Hvor er det hun maser og sutrer i SVD? Det har ikke jeg lagt merke til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...