Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, Infinity skrev:

De gode verdiene hadde tatt seg bedre ut hvis hun faktisk klarte å etterleve dem.

Hun har mange gode verdier. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Carina Maria
Skrevet
2 minutter siden, Infinity skrev:

De gode verdiene hadde tatt seg bedre ut hvis hun faktisk klarte å etterleve dem.

Hun har gode verdier for hun er ærlig og har blitt mer ærlig det siste året. 

Skrevet
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Hun har gode verdier men det tåler ikke du og alle de andre haterne hennes at mange mener. 

Du må faktisk utdype litt bedre enn hva du gjør her. 

Hvilken gode verdier mener du,  som hun ikke bryter hvis det kommer i konflikt med veske/sminke kjøp, ferieturer, villedende reklamer osv. 

• Liker 12
Skrevet
11 minutter siden, Peonjenta skrev:

Er det ikke litt rart at hun advarer mot det når hun nettopp tok en stor kjeveoperasjon og rumpeoperasjon en liten stund før der igjen?   Vi snakker ikke om inngrep som ble gjort for åresvis siden!   Hun holder jo fortsatt på.  Litt rart å advare andre da.

Hvis ordtaket «gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør» hadde hatt et bilde hadde det vært av SE... 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, -Fyrstikk- skrev:

SoMe handler kun om fasade. Dessverre. Men fasade er jobben til bloggerne, hva tror du ellers det er?

Så du mener at fronting av miljø, depresjon og naturvern også er fasade, altså?

• Liker 2
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun har blitt sikrere etter at hun ble med i skal vi danse og jeg ser at hun lyser i øynene for det gjør hun godt I dag så jeg henne på god morgen Norge og det var en jente hvor øynene lyste. 

Hun tjener 30.000 ++ for å være med i skal vi danse, hadde strålt i øynene mine og hvis jeg hadde vært med. Kan du dokumentere at hun har advart mot operasjoner? Og det  er slike ukritiske holdninger som gjør at bloggere håver inn millioner. Det at du opplever det som gjenkjennbart og kan identifisere deg med henne, er det største trikset i markedsføring og innenfor salg. Hun driver butikk, ikke noe annet. Hun er god på å kjenne sitt publikum, det skal hun ha!

Endret av Emmy_H
Skrevet
15 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun har sakt det i flere tv interjuer at hun fra råder unge jenter til og gjøre samme tabben som hun selv og det har jeg sett og hun har sagt at det er en psykisk sykdom som anorexi og spise forstyrrelser.

Kan du linke til disse intervjuene?

I SEs verden sa hun at det var de utenfor som fikk henne til å tro hun hadde dysmorfobi, når det egentlig ikke var tilfellet for henne.

• Liker 3
Skrevet
På 14.10.2018 den 22.32, Jordbærkake34532 skrev:

Der var reklamen for bio Oil tilbake igjen:balltre:

Har hun sagt hun ikke skal reklamere for det eller noe i den duren? 

Skrevet
3 minutter siden, Newroz skrev:

Har hun sagt hun ikke skal reklamere for det eller noe i den duren? 

Jeg synes det er teit og reklamere for produkter som ikke fungerer. Er ikke første gang hun reklamerer for de og kom fram sist gang i ettertid at disse merkene var redigert vekk av hennes kompis, så ja:nei:

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Jeg synes det er teit og reklamere for produkter som ikke fungerer. Er ikke første gang hun reklamerer for de og kom fram sist gang i ettertid at disse merkene var redigert vekk av hennes kompis, så ja:nei:

Ah, sånn ja. Jeg trodde hun kanskje hadde gått ut tidligere og sagt hun ikke skulle reklamere for det fordi det inneholdt ett eller annet - eller noe i den duren der. 

Jeg bruker Bio-oil selv og er veldig fornøyd, men er veldig usikker på hvor bra (sånn med tanke på hva det inneholder) det faktisk er. Om man skal gå det etter sømmene tenker jeg på. Det er vel ikke ren olje, men en blanding. 

Skrevet
3 timer siden, Carina Maria skrev:

Kjeve operasjonen var på grunn av feil stilling og det kunne alle se og feil tannstilling er ikke bra for det kan utvikle seg til nakke problemer. Hun hadde aldri fått det innvilget viss det var kosmetisk. 

Hakeimplantatet var vel det jeg siktet mest til. 

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, Carina Maria skrev:
Jeg klarer og se en flott jente med flotte verdier om samfunnet men som blir halshugd mye på grunn av sjalusi og jeg ser en mye mer sikrere jente nå enn for 2 år siden og jeg ser en jente som lyser opp for tiden når hun får utfolde seg i dansen

11 timer siden, korallrev skrev:

Sjalusi på hva da? 

Gjest Carina Maria
Skrevet
53 minutter siden, korallrev skrev:

Det jo denne jante loven som handler om en skal ilkke tro at en er noe som gjør at noen sitter og skriver negativ og stygge komentarer for viss jeg hadde hatt en liten blogg og blogget om det samme hadde ingen giddet og bry seg om det men siden Sophie Elise gjør det så bra har folk rett til å skrive stgge og negative om henne. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Carina Maria skrev:

Det jo denne jante loven som handler om en skal ilkke tro at en er noe som gjør at noen sitter og skriver negativ og stygge komentarer for viss jeg hadde hatt en liten blogg og blogget om det samme hadde ingen giddet og bry seg om det men siden Sophie Elise gjør det så bra har folk rett til å skrive stgge og negative om henne. 

Men ikke alle ønsker å være kjent/ha stor blogg? Er det fortsatt sjalusi?

Akkurat HVA er det ellers å være sjalu på? Når man kommer med et slikt utsagn bør man begrunne det.

Nå skal jeg ikke nevne bloggnavn, men selv små blogger hvor bloggeren synes kosmetiske endringer er helt fint å være åpen om har blitt veldig heftig diskutert her på KG, så den er jeg ikke enig i.

Du avskriver all kritikk som sjalusi og hat?

Endret av korallrev
  • Liker 8
Skrevet
12 timer siden, Jordbærkake34532 skrev:

Det er jo akkurat sånn bloggere driver. De får betalt for å selge noe og jukser med resultatene  😊 

Gjest Carina Maria
Skrevet (endret)
2 timer siden, korallrev skrev:

Men ikke alle ønsker å være kjent/ha stor blogg? Er det fortsatt sjalusi?

Akkurat HVA er det ellers å være sjalu på? Når man kommer med et slikt utsagn bør man begrunne det.

Nå skal jeg ikke nevne bloggnavn, men selv små blogger hvor bloggeren synes kosmetiske endringer er helt fint å være åpen om har blitt veldig heftig diskutert her på KG, så den er jeg ikke enig i.

Du avskriver all kritikk som sjalusi og hat?

Om alle bloggere ønsker og vere en kjent og ha en stor blogg vet jeg ikke og det kan ikke jeg si meg enig eller uenig i fordi jeg ikke blogger. 

Jeg blir sint når jeg leser inne på tråden at dem som ikke liker Sophie Elise rakker ned på danse ferdighetene hennes. Akkurat som om dem som rakker ned på danse ferdighetene hennes er flinkere henne til og danse. Det tror jeg ikke dem er og det har med jante loven og sjalusi og gjøre. 

Sophie Elise har sakt i mange interjuer senes på tv 2 på god kveld Norge at hun ber unge jenter tenke seg om når det gjelder kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner. Da er hun falsk i manges øyne og feil blir det når Sophie Elise forteller at hun har slitt psykisk og vert usikker på seg selv og derfor valgte dem behandlingene som hun har gjort. Galt er det når hun er samfunns engasjert i miljø spørsmål. Da er hun en dobbelt moralist fordi hun har frontet plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. Hva om Sophie Elise er i ferd med og finne seg selv og bli tryggere på seg selv? 

I går så jeg Sophie Elise på god morgen Norge jeg har fått et nytt syn på hun for øynene hennes lyste og hun virker mye mer sikker på tv interjuer jeg tror hun er i ferd med og finne seg selv.

Det virker som om mange på tråden bare finner noe negativt og trekke frem hos skjønne Sophie Elise for og ha noe negativt og si. Jeg synes jenta er skjønn og hun har vokst masse det siste året. 

Endret av Carina Maria
Skrevet

SE advarer i ett øyeblikk og tar en ny operasjon/forbedring i neste.

Vanskelig å ta det seriøst.

TCMN derimot,som nå har sagt det samme - og faktisk fjernet silikonimplantatene sine,tar jeg alvorlig.

Handling før ord.

• Liker 12
Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

TCMN derimot,som nå har sagt det samme - og faktisk fjernet silikonimplantatene sine,tar jeg alvorlig.

Handling før ord.

Jeg tar den skjønne jenta seriøst for jeg gir henne en sjanse for jeg ser at hun har vokst mye på siste året. Du har vert 18 år og usikker en gang du også vil jeg tro. 

Skrevet
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Jeg tar den skjønne jenta seriøst for jeg gir henne en sjanse for jeg ser at hun har vokst mye på siste året. Du har vert 18 år og usikker en gang du også vil jeg tro. 

Usikker er vi alle til tider.

Jeg kjøpte meg ikke ny kropp for det.

• Liker 18
Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Handling før ord.

Du mener at Sophie Elise skal fjerne silikon implantatene sine før du tar henne seriøst? Det er noe som heter og modnes kognitivt.Om Sophie Elise ikke tar ut silikon implantatene sine kan hun like mye ha forandret seg og blitt mer moden og fått andre verdier i livet sitt enn  at hun skal se perfekt ut og den kognitive modenheten er den viktigste enn handlinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...