Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.10.2018 den 12.19, Kristanna skrev:

Det er jo bare å se på eldre bilder det. Hun har ikke den størrelsen på leppene hun har nå fra naturens side. 

Jeg syns de er like store som de alltid har vært siden hun begynte å sprøyte inn filler. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Gjest hulillerunde
Skrevet
På 17.10.2018 den 12.21, Carina Maria skrev:

Det blir spekulasjoner som ingen vet med sikkerhet. 

Hun har åpent fortalt at hun fikk transplantert fett fra magen til leppene, og at det er Restylane hun har fjernet. Så dette er ikke spekulasjoner, dette har SE selv fortalt

Gjest hulillerunde
Skrevet
På 17.10.2018 den 19.48, Carina Maria skrev:

Jeg skjønner det men det er ikke vits i og diskutere når flere av dere Sofie Elise motstandere bare er ute etter og rakke ned på henne for alt det er verdt.

En ting er dem plastiske operasjonene og kosmetiske behandlingene hun har gjort men som jeg har skrevet før ble dem gjort da hun var 18 år og hun har vært åpen om at hun har hatt lav selv tillit og selv bilde og hun har vært åpen om at hun har slitt psykisk og gått på en psykisk smell. Dette gjør at jeg forstår Sophie Elise for at hun har gjort som hun har gjort men jeg støtter henne ikke i det hun har gjort. 

Det jeg synes er er fint er at jeg mener at Sophie Elise tørr og vise sin sårbarhet og hun tørr og si at hun ikke er perfekt og hun har sakt i intervjue da hun var med på Bloggerne og mitt danse crew at hun trodde operasjonene gjorde henne lykkelig og hun har sagt at dem ikke dem har gjort henne lykkelig. Det er bare og gå inn på bloggerne for og se episodene der hun var med.

Jeg ser at Sophie Elise har vokst mye på det siste året for da hun var med i programmet Sophie Elise sin verden var hun en skygge av seg selv og det vistes at hun slet med seg selv.

Det kommer en dag da Sophie Elise vil forandre seg og forandre holdningene om kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner og jeg tror hun er i ferd med og komme dit. 

Derfor har jeg endret mitt syn på Sophie Elise for jeg mener hun er en ekte og ærlig blogger som tørr og vise sårbarheten sin og jeg ser den sårbarheten hos Sophie Elise som jeg ikke har sett før. 

Jeg reagerer på når jante loven er den som er gjeldene på en tråd som dette og andre tråder når alt det Sophie Elise gjør blir rakket ned på. Skriver hun en bok er det galt, er hun med i skal vi danse er det mange som som skriver at hun ikke kan og danse og det er noen på tråden her som mente at hun ikke  er bra for kjæresten sin. Jeg tror kjæresten til Sophie Elise gjør henne godt og hun har forandret seg etter hun har blitt sammen han og det virker som om ingen unner henne noe som helst fordi hun har prioritert feil med operasjoner og behandlinger. 

Jeg støtter ikke behandlingene hun har tatt og hun har vært et dårlig forbilde på bloggen sin men hun har vært ærlig om hvorfor hun har gjort det hun har gjort og hun har vært åpen om hva hun har tenkt. 

Ja, puppene opererte hun FØRSTE gang da hun var 18 år. Hun har operert de en gang til etter det. I tillegg har hun operert nesa to ganger, som IKKE ble gjort da hun var 18. Hun har operert rumpa for ca 2 år siden. Da var hun i alle fall IKKE 18 år. Hun opererte kjeven i fjor, som også vil si at hun ikke var 18 år.  Så hvor du har fått det fra at hun ikke har gjennomført kosmetiske operasjoner fra hun var 18 og frem til i dag når hun snart fyller 24 lurer jeg veldig på...

I ettertid av Bloggerne og Mitt Danse Crew, som det for øvrig er LENGE siden hun var med på, så har SE sagt at hun ikke vil slutte å operere seg. Det er synd at du trekker inn hendelser og situasjoner som er mange år gamle når det ikke er samsvar med dem og det SE står for i dag. Jeg skjønner hvor du vil, men argumentene dine faller fra hverandre med en gang. 

Jeg håper du har rett i at hun er på vei til å forandre holdningene sine i forhold til kosmetiske operasjoner og behandlinger. Frem til det faktisk viser seg at hun faktisk har gjennomgått en holdningsendring forholder jeg meg til det jeg ser, og er dermed skeptisk. 

SE har overrasket positivt i SVD! Jeg synes hun er flink, og at det vises at hun jobber hardt for å få til. Det er også et klart skille mellom de første gangene og frem til hun holdt på å ryke ut, og nå. Hun har absolutt hatt en positiv utvikling! Fokuset hun har nå i SVD virker til å gi en positiv effekt i forhold til henne som person og psyken hennes. Det er sunt og bra for henne at hun bruker så mye tid på å lære seg en ny dans, og mindre tid på å sitte foran kameraet å studere seg selv. Håper at hun, når SVD er over, kan finne noe som er like meningsfylt for henne, og at bloggen får mindre tid. 

Ja, kjæresten hennes er nok bra for henne. Han virker til å være en fyr som virkelig er der for henne, og som ser henne for den hun er. Håper virkelig at hun er og gjør det samme for han...

Skrevet

Og hvorfor har hun et behov for å skrive gjentatte ganger i boka at H "kom i ansiktet" hennes? Hva er det viktig for? Blir ikke familien utilpass?

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, gjest91 skrev:

Og hvorfor har hun et behov for å skrive gjentatte ganger i boka at H "kom i ansiktet" hennes? Hva er det viktig for? Blir ikke familien utilpass?

Jeg har ikke behov for å lese boken, syntes det som står i anmeldelsen er litt spesielt også ... https://www.dagbladet.no/kultur/gir-bud-om-en-utleverende-og-kinky-kjaerlighetshistorie-det-er-det-ikke/70279574

• Liker 5
Gjest Bloggleseren
Skrevet

Hvordan var det igjen - var det slik at hun kunne lese hardback-bøker med papirfobien, men ikke pocketbøker?

http://sophieelise.blogg.no/1539713446_hjemmebruk_en_tannbleking_som_funker__fr__etter.html

Et lite søk og vips:

"jeg tror ikke folk forstår hvor ille det faktisk er og jeg føler meg helt alene om ha denne fobien. Og ja, det er faktisk en reell greie..

For meg er det slik: Dopapir går greit. Det er mykt, og har en annen konsistens og er ikke det jeg er redd for i det hele tatt. Jeg kan ikke lese pocketbøker for det er skummelt, men jeg kan lese bøker i hard cover OM jeg er veldig forsiktig når jeg blar i boken. Å ta i vanlige ark som a4, a3 eller hva det nå måtte være er helt umulig for meg. Jeg kan begynne å hyperventilere, jeg blir nervøs og redd om noen holder i ark eller papir nærme meg, og å skrive en signatur er også såpass vanskelig at managementet mitt har fått fullmakt til å signere for meg om det skulle være noe"

http://sophieelise.blogg.no/1495391423_min_verste_fobi_som_faktisk_er_alvorlig.html

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn.
/lillesky (mod)

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
7 timer siden, gjest91 skrev:

Ææssjjj

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
4 timer siden, Bloggleseren skrev:

Hvordan var det igjen - var det slik at hun kunne lese hardback-bøker med papirfobien, men ikke pocketbøker?

http://sophieelise.blogg.no/1539713446_hjemmebruk_en_tannbleking_som_funker__fr__etter.html

Et lite søk og vips:

http://sophieelise.blogg.no/1495391423_min_verste_fobi_som_faktisk_er_alvorlig.html

Hun var hos psykolog som prøvde å behandle fobien, men det funket ikke? Hvis det er en enkel fobi, og ikke en del av en kompleks og sammensatt psykisk lidelse, så pleier de å kureres ganske fort med riktig eksponeringsterapi 

Skrevet
7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hun var hos psykolog som prøvde å behandle fobien, men det funket ikke? Hvis det er en enkel fobi, og ikke en del av en kompleks og sammensatt psykisk lidelse, så pleier de å kureres ganske fort med riktig eksponeringsterapi 

Kilde?

Gjest Laduena87
Skrevet
På 18.10.2018 den 23.28, hulillerunde skrev:

Ja, puppene opererte hun FØRSTE gang da hun var 18 år. Hun har operert de en gang til etter det. I tillegg har hun operert nesa to ganger, som IKKE ble gjort da hun var 18. Hun har operert rumpa for ca 2 år siden. Da var hun i alle fall IKKE 18 år. Hun opererte kjeven i fjor, som også vil si at hun ikke var 18 år.  Så hvor du har fått det fra at hun ikke har gjennomført kosmetiske operasjoner fra hun var 18 og frem til i dag når hun snart fyller 24 lurer jeg veldig på...

I ettertid av Bloggerne og Mitt Danse Crew, som det for øvrig er LENGE siden hun var med på, så har SE sagt at hun ikke vil slutte å operere seg. Det er synd at du trekker inn hendelser og situasjoner som er mange år gamle når det ikke er samsvar med dem og det SE står for i dag. Jeg skjønner hvor du vil, men argumentene dine faller fra hverandre med en gang. 

Jeg håper du har rett i at hun er på vei til å forandre holdningene sine i forhold til kosmetiske operasjoner og behandlinger. Frem til det faktisk viser seg at hun faktisk har gjennomgått en holdningsendring forholder jeg meg til det jeg ser, og er dermed skeptisk. 

SE har overrasket positivt i SVD! Jeg synes hun er flink, og at det vises at hun jobber hardt for å få til. Det er også et klart skille mellom de første gangene og frem til hun holdt på å ryke ut, og nå. Hun har absolutt hatt en positiv utvikling! Fokuset hun har nå i SVD virker til å gi en positiv effekt i forhold til henne som person og psyken hennes. Det er sunt og bra for henne at hun bruker så mye tid på å lære seg en ny dans, og mindre tid på å sitte foran kameraet å studere seg selv. Håper at hun, når SVD er over, kan finne noe som er like meningsfylt for henne, og at bloggen får mindre tid. 

Ja, kjæresten hennes er nok bra for henne. Han virker til å være en fyr som virkelig er der for henne, og som ser henne for den hun er. Håper virkelig at hun er og gjør det samme for han...

Må bare si at jeg synes det var befriende å lese så mye positivt! Tusen takk for du tar deg tid til å skrive en så velformulert tekst med så mye positivt framsnakk! Det trenger vi i en tråd som denne. Du skriver forresten veldig veldig bra ☺️

Skrevet

Syns hun var råflink på Skal vi danse i dag! Både pardansen og gruppedansen. Syns hun er helt i toppen nå. 👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 7
Gjest Carina Maria
Skrevet
7 minutter siden, Viking-girl skrev:

Syns hun var råflink på Skal vi danse i dag! Både pardansen og gruppedansen. Syns hun er helt i toppen nå. 👏🏼👏🏼👏🏼

Ja og for en utvikling hun har hatt side første program. Hun og hun Thea er dem to beste og det er dem som har gjort det best hele veien. Det er gøy og se Sophie Elise på dansegulvet og hun skulle fortsatt med dans som gir henne noe. 

Skrevet
15 minutter siden, Viking-girl skrev:

Enig med du. Etter en rotete start har hun blitt veldig flink, og en av de beste. Fortsetter det sånn kan det bli finale på henne og Thea.

• Liker 4
Skrevet

Blir for mye sutring. Skal hun gråte seg til seier? Håper Einar vinner. Denne gang er SVD helt tragisk! Håper det er siste gang tv2 viser dette tragiske programmet.

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Carina Maria skrev:

Einar er stiv som en stokk. 

Det var stygt skrevet av deg!

• Liker 12
Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, husmora90 skrev:

Det var stygt skrevet av deg!

Mulig det er like stykt skrevet som det at hun skal gråte seg i seier når hun hadde en tøff kveld med mange følelser og at foreldrene hans var til stede i studio. 

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Mulig det er like stykt skrevet som det at hun skal gråte seg i seier når hun hadde en tøff kveld med mange følelser og at foreldrene hans var til stede i studio. 

Det er ikke mye å sippe over. Bare meg meg meg med hele jenta.

Endret av Keikolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...