Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10081 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Berga skrev: Leser du bloggen? http://sophieelise.blogg.no/1523108417_ukens_sprsml__bilderedigering_healer_fillers_.html Ja jeg leser bloggen og jeg ser alt det Sophie Elise har gjort er på grunn av en årsak i barne og ungdomsårene med mobbing, utfrysing, dårlig selv bilde og psykiske problemer (som hun selv har sagt) og det gjør at jeg forstår henne mer nå enn hva jeg har gjort før og for meg er hun en nydelig jente som er ærlig og jeg ser en sårbar jente bak fasaden.
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10082 Skrevet 17. oktober 2018 6 minutter siden, Kristanna skrev: Hun har bekreftet i flere blogginnlegg. Bare å Google: Sophie Elise fett i leppene.. Bedre med fett enn fillers vil jeg si.
Anonym2467 Skrevet 17. oktober 2018 #10083 Skrevet 17. oktober 2018 Det som irriterer meg ved SE er at nå når hun har operert alt som opereres kan DA skal hun komme og si: «hei, ikke operer deg, det gjør deg ikke lykkeligere». Det blir litt som når supermodeller sier: «Elsk deg selv, det er det indre som teller blablablabla». Lett for de å si tenker nå jeg. Og lett for SE å nå skulle fraråde/ta avstand fra plastisk kirurgi når hun ikke kan fikse på noe mer selv. 13
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10084 Skrevet 17. oktober 2018 14 timer siden, lille humla skrev: og så. Det veier jo ikke opp for alt elendighet hun gjør... Hun holder ikke på med elendighet. Det var stykt sagt om henne.
Anonym2467 Skrevet 17. oktober 2018 #10085 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Bedre med fett enn fillers vil jeg si. HOW??? 15
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10086 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym2467 skrev: Det som irriterer meg ved SE er at nå når hun har operert alt som opereres kan DA skal hun komme og si: «hei, ikke operer deg, det gjør deg ikke lykkeligere». Det blir litt som når supermodeller sier: «Elsk deg selv, det er det indre som teller blablablabla». Lett for de å si tenker nå jeg. Og lett for SE å nå skulle fraråde/ta avstand fra plastisk kirurgi når hun ikke kan fikse på noe mer selv. Jeg gir meg med og diskutere på tråden med dere for dere har bestemt dere om at dere misliker henne samme hva men jeg ser en sårbar og skjønn jente som har slitt med selv tilliten i mange år og det er mer enn nok rettferdig for meg. Jeg liker den nye Sophie Elise som hun er i dag.
J.. Skrevet 17. oktober 2018 #10087 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Jeg gir meg med og diskutere på tråden med dere for dere har bestemt dere om at dere misliker henne samme hva men jeg ser en sårbar og skjønn jente som har slitt med selv tilliten i mange år og det er mer enn nok rettferdig for meg. Jeg liker den nye Sophie Elise som hun er i dag. Du mener.. den kjøpt og betalte versjonen? Ok. 18
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10088 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg går ut av diskusjonen om Sophie Elise med dere som leter med lys og lupe etter feil på Sophie Elise og som kritiserer henne for alt det hun gjør. Jeg er glad for jeg har en evne og se sammenhengen og at jeg forstår hva Sophie Elise har slitt med av dårlig selv tillitg og lavt selv bilde pga mobbing og utfrysing og som gjorde at hun valgte dårlige løsninger som og fikse på utseendet sitt i håp om at selv bildet skulle bli bedre noe det ikke ble. Jeg ser en sårbar og nydelig jente bak fasaden som er en flott jente som fortjener respekt og den respekten har jeg tenkt og gi henne og jeg liker den nye Sophie Elise som stråler.
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10089 Skrevet 17. oktober 2018 14 timer siden, Carina Maria skrev: Hun har sakt det i flere tv interjuer at hun fra råder unge jenter til og gjøre samme tabben som hun selv og det har jeg sett og hun har sagt at det er en psykisk sykdom som anorexi og spise forstyrrelser. Jeg tror fortsatt du blander med Isabel Raad. Eller at du ikke har lest bloggen hennes men kanskje sett intervjuer i forbindelse med skal vi danse? Der får hun mye sympati for usikkerheten i fortiden, for å ha hatt haters osv. Uansett, her er en link til et innlegg hvor hun sier hun ikke angrer, men kanskje angrer på at hun har fortalt om det 😊 http://sophieelise.blogg.no/1509654171_svar_p_ukens_sprsml__den_mest_personlige_ever.html 9
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10090 Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, J.. skrev: Du mener.. den kjøpt og betalte versjonen? Ok. Fy det var stykt sagt av deg.
Anonym2467 Skrevet 17. oktober 2018 #10091 Skrevet 17. oktober 2018 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg gir meg med og diskutere på tråden med dere for dere har bestemt dere om at dere misliker henne samme hva men jeg ser en sårbar og skjønn jente som har slitt med selv tilliten i mange år og det er mer enn nok rettferdig for meg. Jeg liker den nye Sophie Elise som hun er i dag. Skjønner ikke hvorfor du siterer meg, ikke jeg som har diskutert med deg. Fint at du liker SE, det respekterer jeg, også burde du respektere at andre har andre meninger enn deg. 7
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10092 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: Jeg tror fortsatt du blander med Isabel Raad. Eller at du ikke har lest bloggen hennes men kanskje sett intervjuer i forbindelse med skal vi danse? Der får hun mye sympati for usikkerheten i fortiden, for å ha hatt haters osv. Uansett, her er en link til et innlegg hvor hun sier hun ikke angrer, men kanskje angrer på at hun har fortalt om det 😊 http://sophieelise.blogg.no/1509654171_svar_p_ukens_sprsml__den_mest_personlige_ever.html Jeg blander ikke Sophie og Isabel for jeg leser ikke blgogen til Isabel en gang.
J.. Skrevet 17. oktober 2018 #10093 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Fy det var stykt sagt av deg. Hvorfor det? Det er jo på alle måter sant. Hele dama er ny med masse nye deler,og meningene/tankene hennes er betalt av ulike firma. 12
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10094 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, J.. skrev: Hvorfor det? Det er jo på alle måter sant. Hele dama er ny med masse nye deler,og meningene/tankene hennes er betalt av ulike firma. Rapporter for og gå på personen.
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10095 Skrevet 17. oktober 2018 5 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg blander ikke Sophie og Isabel for jeg leser ikke blgogen til Isabel en gang. Leser du bloggen til Sophie da? Flere har postet linker fra hennes egne ord på bloggen, som viser at påstandene dine om henne ikke stemmer. 8
korallrev Skrevet 17. oktober 2018 #10096 Skrevet 17. oktober 2018 41 minutter siden, Carina Maria skrev: Bedre med fett enn fillers vil jeg si. Så å først fettsuge for så å fylle det i leppene er bedre enn fillers? Det henger jo ikke på greip. Du må jo ha noen argumenter når du kommer med slike påstander. 11
Justlooking Skrevet 17. oktober 2018 #10097 Skrevet 17. oktober 2018 24 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg gir meg med og diskutere på tråden med dere for dere har bestemt dere om at dere misliker henne samme hva men jeg ser en sårbar og skjønn jente som har slitt med selv tilliten i mange år og det er mer enn nok rettferdig for meg. Jeg liker den nye Sophie Elise som hun er i dag. Det er fans som deg som driver businessen hennes fremover. Er vel ikke så mange som misliker Sophie, men mer forretningsmåten hennes og det hun fronter. At det er mye useriøsitet, selvmotsigelser og løgner i jobben med å være reklameplakat. Hun er ekspert på å fremstå som venninne, og derfor vil mange av følgerne også følge henne råd om å kjøpe unyttige produkter hun får godt betalt for å selge. 12
Veslefrikk Skrevet 17. oktober 2018 #10098 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Bedre med fett enn fillers vil jeg si. Best å være naturlig. Og i hvertfall når man har valgt det å være et forbilde for unge usikre jenter som yrke. 6
Gjest Berga Skrevet 17. oktober 2018 #10099 Skrevet 17. oktober 2018 @Carina Maria Er det greit at Sophie Elise opererer seg til et nytt utseende, men feil av andre å gjøre det samme? Bare lurer litt, på grunn av denne tråden https://forum.kvinneguiden.no/topic/1068455-bloggernes-ansvar-i-blogging-om-kosmetiske-behandlinger/
Gjest Carina Maria Skrevet 17. oktober 2018 #10100 Skrevet 17. oktober 2018 30 minutter siden, Berga skrev: @Carina Maria Er det greit at Sophie Elise opererer seg til et nytt utseende, men feil av andre å gjøre det samme? Bare lurer litt, på grunn av denne tråden https://forum.kvinneguiden.no/topic/1068455-bloggernes-ansvar-i-blogging-om-kosmetiske-behandlinger/ Det er ikke det jeg diskuterer og det som er temaet jeg sier at jeg ser på Sophie Elise som ærlig når hun har begynt og si fra til leserne sine at dem ikke må gjøre samme dumheter som det hun har gjort med operasjoner og behandlinger og det er det jeg kaller for og vere ærlig og hun er ærlig når sier at hun har gjort det fordi hun har hatt dårlig selv tillit og selv bilde er det og være ærlig for meg overfor leserne sine. Jeg klarer og se en sårbar jente bak det hun har gjort og når hun tørr og vise sårbarheten sin er det mye mer verdt enn alt annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå