Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35201 Skrevet 28. februar 2023 pop up bruker skrev (1 minutt siden): VG har flere bilder av at Sophie Elise kjører ut fra møtet med NRK. Jeg trodde hun ble fratatt førerkortet fordi hun var under rusbehandling? Sa hun ikke det selv - også etter hun var skrevet ut? Syns det er merkelig at det var så lett å få igjen når man hører om de som mister lappen i lang tid for å ha røyka for flere dager siden liksom.. hun er jo fredet i kongeriket norge. she can do no wrong 8
Carrie_S Skrevet 28. februar 2023 #35202 Skrevet 28. februar 2023 1 hour ago, IreneV said: Så det er ingenting i anklagene om plagiat? Jeg tror jeg må lese The Perks of being a wallflower, for å se likhetene selv. Jeg tror ikke på et ord av det SE sier i alle fall, men regner med at du har lest det meste, så skal gi meg inntil videre. Det jeg har lest av den første boken minner om bloggen hennes. Helt grei blogg, til alderen å være. Dørgende kjedelig, og jeg tror ikke på det hun skriver, veldig selvmedlidende, det blir for mye. Har ikke lest noen nyhetssaker om plagiat, hvor finner jeg det? 1 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 28. februar 2023 #35203 Skrevet 28. februar 2023 Skrottefar skrev (1 time siden): Ser nå at NRK legger ned Kåss til Kvelds, et ganske så underholdende program, med seertall rundt en drøy halv million, men en hjernedød podcast kan de kanskje velge å fortsette med? Det er ikke til å tro. Nå synes jeg ikke Kåss til kvelds er det helt store heller, men det er tross alt et helt annet nivå enn den elendige podcasten til SE. Hva er det som foregår i NRK?
Måne Rampelyset Skrevet 28. februar 2023 #35204 Skrevet 28. februar 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Skrottefar Skrevet 28. februar 2023 #35205 Skrevet 28. februar 2023 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Det er ikke til å tro. Nå synes jeg ikke Kåss til kvelds er det helt store heller, men det er tross alt et helt annet nivå enn den elendige podcasten til SE. Hva er det som foregår i NRK? Det som foregår er at det er en kringkastingssjef som ikke aner hva ledere i avdelinger under henne driver med og bortforklarer seg langt ut over sidelinja, det samme som disse lederne også gjør, og snart så har de bortforklart seg helt ut på jordet, eller nei, vent, de er allerede langt ut på jordet kommet 😛 12 1
Zenhouse Skrevet 28. februar 2023 #35206 Skrevet 28. februar 2023 Carrie_S skrev (1 time siden): Jeg mener hun har vært godt på markedsføring! Og, jeg synes også bøkene er godt skrevet. Da er vi to som mener det. ( har lest de to første bøkene, og jeg er ganske så sikker på at hun skriver selv, det er hennes «penn». ) Jeg tror også hun har vært mye mer opptatt av å lese bøker selv tidligere, (selv om hun kom med idioti påstander som papir fobi osv) men det har jo skjedd en endring de siste årene der det ser ut som «party og pikk» -gleden har overskygget lesegleden. 4
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35207 Skrevet 28. februar 2023 ja da forsvant alle de morsomme innleggene i tråden.. kun den kjedelige pk skiten som ble igjen. 2 1
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35208 Skrevet 28. februar 2023 pop up bruker skrev (1 time siden): VG har flere bilder av at Sophie Elise kjører ut fra møtet med NRK. Jeg trodde hun ble fratatt førerkortet fordi hun var under rusbehandling? Sa hun ikke det selv - også etter hun var skrevet ut? Syns det er merkelig at det var så lett å få igjen når man hører om de som mister lappen i lang tid for å ha røyka for flere dager siden liksom.. Det er 6 måneders kjøreforbud. De som har brukt ulovlige stoffer må teste seg jevnlig før de får førerkortet tilbake. 5
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35209 Skrevet 28. februar 2023 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Det er ikke til å tro. Nå synes jeg ikke Kåss til kvelds er det helt store heller, men det er tross alt et helt annet nivå enn den elendige podcasten til SE. Hva er det som foregår i NRK? De vil vel heller bruke pengene på å satse på yngre seere. 1
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35210 Skrevet 28. februar 2023 Ænema skrev (29 minutter siden): ja da forsvant alle de morsomme innleggene i tråden.. kun den kjedelige pk skiten som ble igjen. Hva mener du?
Humas Skrevet 28. februar 2023 #35211 Skrevet 28. februar 2023 Ok. Sikkert upopulært her. (Jeg mener SE og alle hennes like er skadelige, løfter blikket litt og innser at dette ikke stopper. Bare viktig at NRK får avsluttet med å ta avstand til det de driver med. Men, man bør nok ta vare på henne. Men, når man har så lite innsikt i seg selv, så kan man heller ikke endre seg. Alle vennene hennes er i ‘bransjen’ og de drikker ikke vann ute akkurat. Men tenker hun likevel bør få litt fred nå. Men det går begge veier, da bør hun også ligge unna nettet. Håper denne historien kan være starten på å se galskapen ‘influensere’ driver med 5 1
Gjest IreneV Skrevet 28. februar 2023 #35212 Skrevet 28. februar 2023 Carrie_S skrev (1 time siden): Har ikke lest noen nyhetssaker om plagiat, hvor finner jeg det? Ekstremt inspirert er kanskje bedre ord. Finner ingen nyhetssaker nei, kun anklager her i tråden. Må lese bøkene samtidig for å gjøre meg opp en mening. Mulig det er blitt en såkalt trådsannhet, og at du har rett. Men jeg står ved at det lille jeg har lest fremstår konstruert og lite troverdig som selvbiografi. Men da er jeg selvsagt preget av det jeg nå vet. Jeg har ikke fulgt SE fra start.
FruR Skrevet 28. februar 2023 #35213 Skrevet 28. februar 2023 (endret) pop up bruker skrev (1 time siden): VG har flere bilder av at Sophie Elise kjører ut fra møtet med NRK. Jeg trodde hun ble fratatt førerkortet fordi hun var under rusbehandling? Sa hun ikke det selv - også etter hun var skrevet ut? Syns det er merkelig at det var så lett å få igjen når man hører om de som mister lappen i lang tid for å ha røyka for flere dager siden liksom.. Får litt lyst til å tipse politi…Legge ved bilde eller link til artikkel . Endret 28. februar 2023 av FruR 9 1
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35214 Skrevet 28. februar 2023 FruR skrev (5 minutter siden): Får litt lyst til å tipse politi…Legge ved bilde eller link til artikkel . De vet det nok allerede. Det er jo i riksdekkende media. 3
DianaV Skrevet 28. februar 2023 #35215 Skrevet 28. februar 2023 IreneV skrev (2 timer siden): Enig. Har lest mest her i tråden om sitater stjålet osv, men skal lese bøkene selv, og se Men SE AS har løyet om mye, det kan man vel slå fast, så jeg blir ikke overrasket hvis anklagene om plagiat stemmer. Hun har vel strengt tatt aldri hatt en original idé i løpet av denne karrieren sin. Vet jeg har sett bilder fra en eller flere av bøkene der det var åpenbar plagiat og lett omskrevet fra andre bøker, og dikt, hvis jeg ikke husker feil, tror bloggen som dekket "toppbloggere" hadde et innlegg om det. 13 1
FruR Skrevet 28. februar 2023 #35216 Skrevet 28. februar 2023 MyMichelle skrev (2 minutter siden): De vet det nok allerede. Det er jo i riksdekkende media. Joa kanskje men tenkte kanskje at tips gjør at de lettere tar tak i saken og jeg ville ikke ta forgitt at de overvåken nok til å sjekke om hu har førerkort. Men dette ble litt på siden av saken. 4
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35217 Skrevet 28. februar 2023 Jeg har ikke lest noen av bøkene hennes. Hva skriver hun om? Bare seg selv? 2
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35218 Skrevet 28. februar 2023 (endret) MyMichelle skrev (1 time siden): Hva mener du? jeg mener all kritikken av se AS sin vulgaritet ble slettet fra tråden. er kun politisk korrekte diskusjoner igjen her om saken og ingenting om SE sin elendige personlighet. edit, fetisha sin også. ikke noe bedre hun. Endret 28. februar 2023 av Ænema 4 2
MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 #35219 Skrevet 28. februar 2023 Ænema skrev (8 minutter siden): jeg mener all kritikken av se AS sin vulgaritet ble slettet fra tråden. er kun politisk korrekte diskusjoner igjen her om saken og ingenting om SE sin elendige personlighet. edit, fetisha sin også. ikke noe bedre hun. Åja sånn. Jeg vet Fetisha ikke er bedre. Jeg skrev om henne, hvis innlegget ikke er slettet da. 2
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35220 Skrevet 28. februar 2023 MyMichelle skrev (1 minutt siden): Åja sånn. Jeg vet Fetisha ikke er bedre. Jeg skrev om henne, hvis innlegget ikke er slettet da. sikkert slettet. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå