Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35181 Skrevet 28. februar 2023 miss summers skrev (44 minutter siden): Det snakkes sluttpakke. Garantert. Det burde egentlig være en stor kompensasjon til Nrk fordi SE AS og Fetisha ikke har gjort jobben sin. Samtidig som Nrk lar noen av redaktørene som har involvert i dette gå. 10 1
Justlooking Skrevet 28. februar 2023 #35182 Skrevet 28. februar 2023 elskersommer skrev (6 minutter siden): Men dette tror jeg er veldig opp og ned. Fordi jeg har en datter på 19 å vi var på HM forrige uke fordi hun skulle kjøpe en ting fra serien til SE.. jeg spør om hun vil velge og støtte oppunder henne etter fadesen med posen? Og svaret kom raskt " jeg gir faktisk f i hva SE har gjort. Vi kan ikke vite om hva som var i posen. Å SE holdt ikke posen. Jeg kjøper produktene fordi jeg er fornøyd med de. Jeg hadde kjøpt de uavhengig av hvem som hadde lagd det" Så jeg som mamma tenkte at den diskusjonen tar jeg ikke videre fordi hun hadde ett helt annet syn enn meg 🙈 Men i utgangspunktet har de vel fått med seg reklame om det? Eller at noen venner har fått med seg reklamen og anbefalt? Et sted må det starte og med 600.000 følgere når det jo ut til en del som prøver sminken og noen også liker den. Tviler sterkt på om Hvermansen hadde fått mulighet til å sette navnet sitt på noe og heller ikke fått solgt. Det er jo følgerne som driver salget videre og pengene renner inn.
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 28. februar 2023 Populært innlegg #35183 Skrevet 28. februar 2023 Ser nå at NRK legger ned Kåss til Kvelds, et ganske så underholdende program, med seertall rundt en drøy halv million, men en hjernedød podcast kan de kanskje velge å fortsette med? 51 10
Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35184 Skrevet 28. februar 2023 elskersommer skrev (10 minutter siden): Men dette tror jeg er veldig opp og ned. Fordi jeg har en datter på 19 å vi var på HM forrige uke fordi hun skulle kjøpe en ting fra serien til SE.. jeg spør om hun vil velge og støtte oppunder henne etter fadesen med posen? Og svaret kom raskt " jeg gir faktisk f i hva SE har gjort. Vi kan ikke vite om hva som var i posen. Å SE holdt ikke posen. Jeg kjøper produktene fordi jeg er fornøyd med de. Jeg hadde kjøpt de uavhengig av hvem som hadde lagd det" Så jeg som mamma tenkte at den diskusjonen tar jeg ikke videre fordi hun hadde ett helt annet syn enn meg 🙈 Det har jo solgt, så det er helt klart en del som gir f... Det er jo også det Sophie Elise AS ønsker unge skal gjøre - fordi det er kun da hun tjener penger. Jeg hadde tatt en alvorsprat med 19-åringen, om hva SE AS og Sofie Steen Isachsen står for, hva følgene er av det ekstreme kroppspresset gjør med barn, unge og sårbare grupper, hvor falskt miljø- og dyreengasjementet er, hvordan hun glorifiserer grenseløs og ubeskyttet risikosex og hvordan hun fronter en livsstil som hun selv er det beste eksemplet på er i ferd med å ødelegge henne, og dermed også ødelegger andre. Jeg ville tatt en prat om forbrukermakt og at vil man ha et samfunn som fungerer bra så må man ta bevisste valg, selv om de valgene kanskje ikke er de enkleste. Ville ikke tatt den diskusjonen i butikken, det ville blitt feil. Men ville tatt den hjemme en annen dag. 12 2
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35185 Skrevet 28. februar 2023 (endret) glød selges jo der unge mennesker handler. som hm og vita. jeg har jo kjøpt mye der som ung. men kjøpte ikke fordi jeg hadde sett en reklame, men fordi jeg gikk i den butikken og de hadde et produkt som jeg ville ha merket hadde lite å si Endret 28. februar 2023 av Ænema
Gjest IreneV Skrevet 28. februar 2023 #35186 Skrevet 28. februar 2023 Carrie_S skrev (15 minutter siden): Nei, hun har skrevet alt selv. Det er ikke brukt ghostwritere. Hun skriver godt, det skal hun faktisk ha, mener jeg! Så det er ingenting i anklagene om plagiat? Jeg tror jeg må lese The Perks of being a wallflower, for å se likhetene selv. Jeg tror ikke på et ord av det SE sier i alle fall, men regner med at du har lest det meste, så skal gi meg inntil videre. Det jeg har lest av den første boken minner om bloggen hennes. Helt grei blogg, til alderen å være. Dørgende kjedelig, og jeg tror ikke på det hun skriver, veldig selvmedlidende, det blir for mye.
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35187 Skrevet 28. februar 2023 IreneV skrev (26 minutter siden): Når det gjelder bøkene så er mye stjålet fra utenlandske bøker "i tiden", klippet og limt for å passe inn i eget liv, trolig benyttet ghostwriters. Slike påstander bør nesten dokumenteres.
Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35188 Skrevet 28. februar 2023 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Ser nå at NRK legger ned Kåss til Kvelds, et ganske så underholdende program, med seertall rundt en drøy halv million, men en hjernedød podcast kan de kanskje velge å fortsette med? Jeg håper Kulturministeren og politikerne kommer på banen og krever åpenhet om nøyaktig hvor mye Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise AS og Fetisha Williams har fått for å jobbe med podkasten, ev. hva SE AS er lovet for en ev. serie om hennes liv - og ikke minst hva Nrk ev. betaler til SE AS og Fetisha når de slutter. Disse summene må ses sammen med det at Nrk legger ned populære program med mellom 480 000 og 620 000 seere! Og ansvarlige ledere for å ha hyret inn Sophie Elise AS og Fetisha bør ta sin hatt og gå - eller bli sparket - slik at Nrk kan spare penger på dem. Jeg er selv ingen stor fan av "Kåss til kvelds", men det stiller i en helt annen klasse enn det makkverket Sophie Elise og Fetisha har produsert. 28 9
Gjest IreneV Skrevet 28. februar 2023 #35189 Skrevet 28. februar 2023 Finlay skrev (2 minutter siden): Slike påstander bør nesten dokumenteres. Enig. Har lest mest her i tråden om sitater stjålet osv, men skal lese bøkene selv, og se Men SE AS har løyet om mye, det kan man vel slå fast, så jeg blir ikke overrasket hvis anklagene om plagiat stemmer.
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35190 Skrevet 28. februar 2023 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Jeg håper Kulturministeren og politikerne kommer på banen og krever åpenhet om nøyaktig hvor mye Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise AS og Fetisha Williams har fått for å jobbe med podkasten, ev. hva SE AS er lovet for en ev. serie om hennes liv - og ikke minst hva Nrk ev. betaler til SE AS og Fetisha når de slutter. Disse summene må ses sammen med det at Nrk legger ned populære program med mellom 480 000 og 620 000 seere! Og ansvarlige ledere for å ha hyret inn Sophie Elise AS og Fetisha bør ta sin hatt og gå - eller bli sparket - slik at Nrk kan spare penger på dem. Jeg er selv ingen stor fan av "Kåss til kvelds", men det stiller i en helt annen klasse enn det makkverket Sophie Elise og Fetisha har produsert. Så NRK vraker Else som vant Gullruten i 2021, men beholder vinneren av Gullbarbie samme år?😂
Skrottefar Skrevet 28. februar 2023 #35191 Skrevet 28. februar 2023 Finlay skrev (2 minutter siden): Så NRK vraker Else som vant Gullruten i 2021, men beholder vinneren av Gullbarbie samme år?😂 oh.....the irony, right? 😜 16 3
A4. Skrevet 28. februar 2023 #35192 Skrevet 28. februar 2023 Finlay skrev (7 minutter siden): Så NRK vraker Else som vant Gullruten i 2021, men beholder vinneren av Gullbarbie samme år?😂 Skandale! 8 1
Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35193 Skrevet 28. februar 2023 Finlay skrev (3 minutter siden): Så NRK vraker Else som vant Gullruten i 2021, men beholder vinneren av Gullbarbie samme år?😂 Det er nesten som man kan høre hodene rulle nedover gangen på Marienlyst og andre av Nrks korridorer. Resar, Lind, Halvorsen, og sjefen Fürst Haugen... flere som har jobbet i kulissene og ikke vært synlige? Det er virkelig ikke lov å være så bevisstløse som disse er! Det er vel Resar og Lind og Halvorsen som er ansvarlige for Underholdningsavdelingen. Kanskje de nå forsøker seg på en av Sofies strategier de også, slik Resar gjorde foran KKR 2. november, bare nå med "flood the zone with shit", avled, skap høye bølger på annet område.. for å få fokuset bort fra skandalen rundt podkasten Sophie og Fetisha. Dette blir jo verre og verre for hver dag som går, Nrk mister mer og mer troverdighet. Og om hoder ikke ruller snart blant ledelsen i Underholdningsavdelingen, da er det en viss sjef på toppen som ikke gjør sin jobb. I tillegg bør minst Resar gå mtp Redaktørplakaten. 12
elskersommer Skrevet 28. februar 2023 #35194 Skrevet 28. februar 2023 Frisk Frosk skrev (20 minutter siden): Det har jo solgt, så det er helt klart en del som gir f... Det er jo også det Sophie Elise AS ønsker unge skal gjøre - fordi det er kun da hun tjener penger. Jeg hadde tatt en alvorsprat med 19-åringen, om hva SE AS og Sofie Steen Isachsen står for, hva følgene er av det ekstreme kroppspresset gjør med barn, unge og sårbare grupper, hvor falskt miljø- og dyreengasjementet er, hvordan hun glorifiserer grenseløs og ubeskyttet risikosex og hvordan hun fronter en livsstil som hun selv er det beste eksemplet på er i ferd med å ødelegge henne, og dermed også ødelegger andre. Jeg ville tatt en prat om forbrukermakt og at vil man ha et samfunn som fungerer bra så må man ta bevisste valg, selv om de valgene kanskje ikke er de enkleste. Ville ikke tatt den diskusjonen i butikken, det ville blitt feil. Men ville tatt den hjemme en annen dag. Jeg har forsøkt å få henne til og tenke anderledes men gitt opp. Hun er sta som bare søren. Så har hun bestemt seg for at hun skal ha den kremen så kjøper hun den. Men håper virkelig ikke all ungdom tenker som henne men tar avstand fra produktene 2 3
Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35195 Skrevet 28. februar 2023 https://tv.vg.no/video/259494/hang-ut-nrk-ledelsen-som-rumper-i-siste-sending?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos2&utm_medium=dre-63fe503717fe496a59d3d0ef Helt berettiget! Applaus til EKF! 14 4
Frisk Frosk Skrevet 28. februar 2023 #35196 Skrevet 28. februar 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg har forsøkt å få henne til og tenke anderledes men gitt opp. Hun er sta som bare søren. Så har hun bestemt seg for at hun skal ha den kremen så kjøper hun den. Men håper virkelig ikke all ungdom tenker som henne men tar avstand fra produktene Du får forsøke med "snikreklame", ved å diskutere temaene uten å ta opp produktene direkte, kanskje nevne produkter hun ikke bruker. Mange nok drypp så tenker jeg det vil feste seg litt etter litt. 6
Gjest Kattedama Skrevet 28. februar 2023 #35197 Skrevet 28. februar 2023 Skrottefar skrev (24 minutter siden): Ser nå at NRK legger ned Kåss til Kvelds, et ganske så underholdende program, med seertall rundt en drøy halv million, men en hjernedød podcast kan de kanskje velge å fortsette med? Kjenner at jeg kommer til å klikke og sende klage, hvis SE får fortsette mens NRK sitt beste program på lørdag blir lagt ned for å spare penger. https://www.nrk.no/kultur/_kass-til-kvelds_-legges-ned-1.16316033
Heisann1234 Skrevet 28. februar 2023 #35198 Skrevet 28. februar 2023 Justlooking skrev (48 minutter siden): Jeg har ikke sett snap (har ikke some) men har fått med meg at de er sarkastiske og ler av pressen. Arrogante til tusen, som forventet. Alt er jo en milliard ganger mer moro om man gir faen - som de tydeligvis gjør fortsatt. Sorry, mente instastory, du kan se det på kopieelise 😊 Men det er bedre å la vær altså, for blodtrykket og sånt 😅 3
elskersommer Skrevet 28. februar 2023 #35199 Skrevet 28. februar 2023 Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Du får forsøke med "snikreklame", ved å diskutere temaene uten å ta opp produktene direkte, kanskje nevne produkter hun ikke bruker. Mange nok drypp så tenker jeg det vil feste seg litt etter litt. 😂😂😂 Da kjenner ikke du henne. For hun er sta. Men kan jo forsøke på nytt 2
Gjest pop up bruker Skrevet 28. februar 2023 #35200 Skrevet 28. februar 2023 VG har flere bilder av at Sophie Elise kjører ut fra møtet med NRK. Jeg trodde hun ble fratatt førerkortet fordi hun var under rusbehandling? Sa hun ikke det selv - også etter hun var skrevet ut? Syns det er merkelig at det var så lett å få igjen når man hører om de som mister lappen i lang tid for å ha røyka for flere dager siden liksom..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå