Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. februar 2021 #21341 Skrevet 5. februar 2021 (endret) MzMe skrev (På 5.2.2021 den 13.02): Med teksten «Kameraet spiser først» 😵 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest BethD Skrevet 5. februar 2021 #21342 Skrevet 5. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (1 minutt siden): Seriøst!! Hvorfor blir hun ikke anmeldt?! Dette er blotting på offentlig sted!! Hadde en mann dratt ned buksa og vist halve penisen så hadde politiet kommet på flekken. Gud jeg blir så forbannet! Er det mulig å være så blåst! Helt utrolig! Det skulle faen ikke vært mulig.
MzMe Skrevet 5. februar 2021 #21343 Skrevet 5. februar 2021 Honey Dew skrev (12 timer siden): Spiller hun tennis i undertøyet...? SE gjør mye rart i undertøyet 🙃 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. februar 2021 #21344 Skrevet 5. februar 2021 (endret) BethD skrev (På 5.2.2021 den 13.15): Helt utrolig! Det skulle faen ikke vært mulig. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest BethD Skrevet 5. februar 2021 #21345 Skrevet 5. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (Akkurat nå): Enig, jeg blir så provosert når hun kan gjøre dette, men om en mann hadde gjort det samme så hadde han blitt anmeldt. Blotting er blotting. Dette er så ugreit at jeg blir kvalm. Det handler ikke om å påføre skam rundt det å ha pupper. Dette er blotting og det er ikke greit og ulovlig, punktum. Blir så sint!! Håper hun vinner den gullbarbien for hun fortjener den så ufattelig mye!! Enig med deg. Hadde en mann gjort dette han det blitt anmeldt. Skulle ønsket hun ble sletta fra Instagram !
Missy1 Skrevet 5. februar 2021 #21346 Skrevet 5. februar 2021 MzMe skrev (14 minutter siden): Dette ligger i samme innlegg 😵 SE: «Jeg, nominert til Gullbarbie???Hva mener dere med unødvendig seksualisering, jeg legger kun ut bilde av kropp når det er nødvendig, f.eks reklame for selvbruning» Også SE: låser instagramkontoen sin og legger ut flere unødvendig seksualiserte bilder Er det NOE som er unaturlig så er det å sitte ved middagsbordet på restaurant og dra opp genseren. Like unaturlig som å bade med bøker Når skal noen ta tak i denne dama? Hun bør beskyttes fra seg selv. Sånn hun holder på nå er som en slags fuck you til gullbarbie prisen. Håper så inderlig at hun vinner. Det er den eneste prisen hun fortjener. 49
Honey Dew Skrevet 5. februar 2021 #21347 Skrevet 5. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (13 minutter siden): Seriøst!! Hvorfor blir hun ikke anmeldt?! Dette er blotting på offentlig sted!! Hadde en mann dratt ned buksa og vist halve penisen så hadde politiet kommet på flekken. Gud jeg blir så forbannet! Er det mulig å være så blåst! Nå er det litt forskjell på kjønnsdeler og bryst. 14
MaleficentAurora Skrevet 5. februar 2021 #21348 Skrevet 5. februar 2021 Dere som følger henne burde rappotere alle den type storiene hun legger ut og ikke minst bildene.. Så lenge hun ikke legger ut bevis på at det instagram som sletter bildene hennes , så vet man at det er hun selv som gjør det etter mye kritikk i kommentarfeltet. For det er slik hun holder på. Overveier kritikken mer enn roserøde ord i kommentarfeltet så sletter hun bildet/bildene og så klager hun med en løgn at det var instagram som tok det ned. Hun har aldri vedlagt noe screenhots av at det er instagram når følgerne har etterspurt det. Ikke en gang på youtube så legger hun fram beviset når hun snakket om at hun blir så ofte rappotert uten grunn. 14
MaleficentAurora Skrevet 5. februar 2021 #21349 Skrevet 5. februar 2021 Meld gjerne fra til resturanten eller kaffene om de har blitt nevnt. 15
Gjest Finlay Skrevet 5. februar 2021 #21350 Skrevet 5. februar 2021 (endret) Går ut fra at det er "kjæresten som studerer til å bli psykolog" som har tatt bildene? Hun skrøt jo tidligere av at hun fikk ham med ut i en eng, der hun satt og skrevet mens han fotograferte, så hun etterpå kunne legge ut for 450 000 følgere. Psykologen sin det🤣 Endret 5. februar 2021 av Finlay
Populært innlegg Pust Skrevet 5. februar 2021 Populært innlegg #21351 Skrevet 5. februar 2021 Elsker Tegnehannes skarpe kommentarer:) https://www.instagram.com/tegnehanne/?hl=nb 58
Alin Skrevet 5. februar 2021 #21352 Skrevet 5. februar 2021 4 minutter siden, Pust said: Elsker Tegnehannes skarpe kommentarer:) https://www.instagram.com/tegnehanne/?hl=nb Ha ha! Hun er altså veldig god til å ta ting på kornet 😅 Jeg ler særlig av kommentaren "sterkt". Spot on 🙃 23
Gasellen Skrevet 5. februar 2021 #21353 Skrevet 5. februar 2021 Dette har hun lagt ut i story. For å være sikker på at denne dama - som kom med velrettet kritikk blir skikkelig rævkjørt av blodfansen. Jeg gav kommentaren hennes en like i innlegget og bedriver "skjult bitching":) 33
J.. Skrevet 5. februar 2021 #21354 Skrevet 5. februar 2021 Gasellen skrev (5 minutter siden): Dette har hun lagt ut i story. For å være sikker på at denne dama - som kom med velrettet kritikk blir skikkelig rævkjørt av blodfansen. Jeg gav kommentaren hennes en like i innlegget og bedriver "skjult bitching":) Festlig hvor sur hun blir av at andre sier de ikke vil se henne brette seg ut slik. 36
Gasellen Skrevet 5. februar 2021 #21355 Skrevet 5. februar 2021 Jeg synes dette bare er veldig lol 😂😂 ingen kan fortelle meg at denne dama IKKE liker kritikk og negativ oppmerksomhet. Jeg tror faktisk hun elsker det. 16
Gjest BethD Skrevet 5. februar 2021 #21356 Skrevet 5. februar 2021 Gasellen skrev (1 minutt siden): Jeg synes dette bare er veldig lol 😂😂 ingen kan fortelle meg at denne dama IKKE liker kritikk og negativ oppmerksomhet. Jeg tror faktisk hun elsker det. Hun går nok etter den der «all pr er god pr»
Missy1 Skrevet 5. februar 2021 #21357 Skrevet 5. februar 2021 BethD skrev (Akkurat nå): Hun går nok etter den der «all pr er god pr» Og dobbeltmoral er bedre enn ingen moral 🙄 13
MaleficentAurora Skrevet 5. februar 2021 #21358 Skrevet 5. februar 2021 "jeg har vært influencer i 10år nå, og et bilde av meg i bh vekker reaksjoner" Nå er det strengt talt ikke snakk om ett fuckings engangstilfellet.. Men at hun har bygd karrieren sin opp på og vise fram pupper, lår, rompe, bein osv.. Det eneste hun ikke har visst fram er faktisk vaginan sin, for der setter hun grenser. å like andres kommentarer er ikke skjult bitching eller mobbing.. Jo mer likes en kommentarer får jo desto mer enig er folk med den som har skrevet kommentaren. SE er rett å slett helt på bærtur og jeg fatter ikke hva Kasper gjør sammen med henne. Nå har jeg ikke sett han i aksjon i kommentarfeltet på sin egen konto, men begynner han å opptre på samme måte med å spille offer så vet alle hvor han tar drama timene sine hen. Hiun lager storm å sørger for at folk reagerer.. Det er ingen som gjør det før henne. hun vet hva hun gjør men likevel så skal hun ses på som ett offer. noe hun aldri kommer til å bli.. For en dag så vil det gå fryktelig galt om ikke hun tar seg sammen. Tanken på alle trusslene hun får så vil noen gjøre alvoret ut av det. Og det er noe jeg virkelig håpe at det ikke skjer, men hun pusher og pusher folk så langt over grensen at det vil så POOFF i hodet på noen til slutt. 22
hysjteria Skrevet 5. februar 2021 #21359 Skrevet 5. februar 2021 Altså, hadde alle bare boikottet henne så hadde hun vært nødt til å endre seg. Men man klarer det ikke, hun er som en trafikkulykke. Man bare MÅ se 13
Gjest Finlay Skrevet 5. februar 2021 #21360 Skrevet 5. februar 2021 Lurer på hva hun egentlig vil med denne blottepuppene-kampanjen sin🤔 Vil hun at vi alle sammen - unge, gamle, menn og kvinner, i alle aldre og størrelser - skal sitte med blottet overkropp på restauranter og kafeer? Er målet at det skal normaliseres? Vil hun oppriktig nyte sitt eget måltid, mens 80 år gamle Per på 146 kg, sitter i baris ved nabobordet og slurper i seg pasta? Eller mener hun dette noe Sophie Elise kan tillate seg, fordi hun er Sophie Elise?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå