Plengionika Skrevet 3. februar 2021 #21281 Skrevet 3. februar 2021 Missy1 skrev (23 minutter siden): svar til SE fra Press, ang nominasjonen https://www.instagram.com/tv/CK1WtuqK8TJ/?igshid=gkq2lwztvtxz 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 19
Gjest Finlay Skrevet 3. februar 2021 #21282 Skrevet 3. februar 2021 Alin skrev (1 minutt siden): Fantastisk! Så god hun er til å formidle. Enig. Ikke for å si noe galt om den forrige lederen av Press, men synes hun var i spakeste laget i debatter o.l. Lea Mariero derimot - helt på ballen.
Beneviento Skrevet 3. februar 2021 #21283 Skrevet 3. februar 2021 Er det idag de kårer vinneren av gullbarbie? Finner ingenting om det på sidene deres 4
Beneviento Skrevet 3. februar 2021 #21284 Skrevet 3. februar 2021 Spurte Press nå og fikk til svar at vinneren kåres 10 februar 21
Hulderen Skrevet 3. februar 2021 #21285 Skrevet 3. februar 2021 J.. skrev (På 1.2.2021 den 19.54): Så var det dette med umerket,seksualisert reklame da.. (Bleietruse fra egen kolleksjon..) Peonjenta skrev (På 1.2.2021 den 22.09): Hun er stolt av at hun har holdt fast ved den hun er?? Men du ser jo overhodet ikke ut slik du så ut for ti år siden kjære. Du er jo totaloperert! Og hva er det med smilet hennes?? Ligner jo ikke på hennes smil, eller er det øynene det er noe merkelig med? Jeg syns hun har mye mer bollekinn på det bildet enn det hun har brukt å ha. Det påvirker selvsagt smilet hennes. Hun har også en veldig glinsende sminke i ansiktet. 4
J.. Skrevet 4. februar 2021 #21286 Skrevet 4. februar 2021 Hulderen skrev (9 timer siden): Jeg syns hun har mye mer bollekinn på det bildet enn det hun har brukt å ha. Det påvirker selvsagt smilet hennes. Hun har også en veldig glinsende sminke i ansiktet. Er vel mitt påfyll da.. 💉 5
Isild Skrevet 4. februar 2021 #21287 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Er det lov å håpe på at media (kjære Dagbladet?) kan lage en liten artikkel om Press`svar til SE AS? Det er så viktig at det ikke alltid er kun Sofie sine personlige følelser og opplevelse av en sak som får spalteplass - det virker ofte å bli det som får omtale når det oppstår debatter rundt bedriften hennes/bedrifter som hennes. Fint at Press fortalte at så mange som 9000 barn og unge har nominert SE AS, da tenker jeg at det ikke burde forbigås - og jeg har et håp om at SE AS tar dette alvorlig. Det er helt merkverdig hvordan hun klarer å å snu det til i egne kanaler at hun personlig blir satt i gapestokk. Dette er ikke "haters", dette er barn og unge som ikke skal hysjes på. Nok med mobbekort og offerrolle nå. Endret 4. februar 2021 av Isild 45
deedee_ Skrevet 4. februar 2021 #21288 Skrevet 4. februar 2021 Finlay skrev (17 timer siden): Når man har øvd inn et nytt smil, og synes man er søt🙄 Tenk at til og med et smil skal være så innøvd, og sannsynligvis «testet» foran speilet utallige ganger. Triste greier. Bilder fra Instagram https://www.instagram.com/sophieelise/ Oi denne var ny. Sånn har hun aldri smilt før. Hun har nok vært på pinterest for å lete etter smil-inspo. Ser ut som hun har fått noe i øyet stakkars. At hun ikke er flau haha.. 17
Isild Skrevet 4. februar 2021 #21289 Skrevet 4. februar 2021 Finlay skrev (18 timer siden): Når man har øvd inn et nytt smil, og synes man er søt🙄 Tenk at til og med et smil skal være så innøvd, og sannsynligvis «testet» foran speilet utallige ganger. Triste greier. Bilder fra Instagram https://www.instagram.com/sophieelise/ Det er noe veldig trist over å måtte øve inn et smil. #sterk "tryggpåsegselv #naturlig #bryrsegikkesåmyeomutseendet #avslappet 26
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2021 #21290 Skrevet 4. februar 2021 deedee_ skrev (32 minutter siden): Sånn har hun aldri smilt før. Hun har nok vært på pinterest for å lete etter smil-inspo Min tanke også. At her har hun sett en måte å smile på som hun liker. Så har hun øvd inn dette smilet. Det MÅ jo være sånn, når man etter X antall år med selfies, og i en alder av 26 år, plutselig smiler på en helt annen måte enn før. Da er det ikke mye naturlig. Selv om det er nettopp det naturlige hun prøver på her. En naturlig kvinne jente i naturen, som smiler mysende mot sola, med det ene øyet knepet sammen. Slett ikke en influencer som seksualiserer alt fra bøker og vesker til hundevalper dette nei🤣 Det er for sent Sophie Elise AS. Det er for sent.
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2021 #21291 Skrevet 4. februar 2021 👍 https://www.vg.no/rampelys/i/2dP2Wl/press-slaar-tilbake-etter-gullbarbie-kritikk-er-ikke-et-personangrep
J.. Skrevet 4. februar 2021 #21292 Skrevet 4. februar 2021 Finlay skrev (13 minutter siden): 👍 https://www.vg.no/rampelys/i/2dP2Wl/press-slaar-tilbake-etter-gullbarbie-kritikk-er-ikke-et-personangrep "Så overraskende at SE ikke ønsker å kommentere siste uttalelse fra Press til VG.. Kommer vel straks en klagestorm på IG.. 21
Isild Skrevet 4. februar 2021 #21293 Skrevet 4. februar 2021 J.. skrev (7 minutter siden): "Så overraskende at SE ikke ønsker å kommentere siste uttalelse fra Press til VG.. Kommer vel straks en klagestorm på IG.. Denne manipuleringen ift media er en av grunnene til at jeg syns hun er et "farlig" forbilde. Hun knebler debatter. Hun stiller gladelig opp for VG og andre når hun blir hørt, men aldri når hun blir "spørt". 28
Hello95 Skrevet 4. februar 2021 #21295 Skrevet 4. februar 2021 Ironien når SE sitter å snakker på Instastory om den ufortjente negative oppmerksomheten hun har fått på grunn av nominasjonen til Gullbarbie med et beautyfilter som jevner ut huden, gjør kinnben mer fremtredende og nesa litt mindre. Presser frem tårer og takker for det sterke og gode forholdet hun har med følgerene sine. I tillegg legger hun ut meldinger fra følgere som mener at hvis hun vinner er det kun på grunn av Jodel-brukere som oppfordrer til å stemme på henne og at avstemningen ikke er til å stole på. Igjen viser hun at hun ikke evner å forstå hva Press sin nominasjon handler om og nevner bare at hun må bruke kroppen sin når hun reklamerer for undertøy. Blir så oppgitt. Håper hun mottar prisen, selv om hun ikke kommer til å endre sin måte å drive business på. https://www.gullbarbie.no/ 38
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2021 #21296 Skrevet 4. februar 2021 Breakeven skrev (1 minutt siden): Privat IG profil plutselig Det skjer hver gang hun blir tatt for å lyve eller manipulere sannheten.. Hver gang hun er i media så lukkes insta kontoen hennes. for hun tror virkelig at hun klare å luke ut de såkalte "trollene" som kun følger henne for å skape sladder. Ikke nok med det så mener hun at det er ikke rett at folk som IKKE følger henne skal ha noe å si ang gullbarbie nominasjonen. Men det hun ikke forstår er at hun viser det samme på snapchat som hun gjør på insta. Hun vet nøyaktig hvorfor men elsker å være offer i sine egne handlinger. 15
Isild Skrevet 4. februar 2021 #21297 Skrevet 4. februar 2021 Hello95 skrev (1 time siden): Ironien når SE sitter å snakker på Instastory om den ufortjente negative oppmerksomheten hun har fått på grunn av nominasjonen til Gullbarbie med et beautyfilter som jevner ut huden, gjør kinnben mer fremtredende og nesa litt mindre. Presser frem tårer og takker for det sterke og gode forholdet hun har med følgerene sine. I tillegg legger hun ut meldinger fra følgere som mener at hvis hun vinner er det kun på grunn av Jodel-brukere som oppfordrer til å stemme på henne og at avstemningen ikke er til å stole på. Igjen viser hun at hun ikke evner å forstå hva Press sin nominasjon handler om og nevner bare at hun må bruke kroppen sin når hun reklamerer for undertøy. Blir så oppgitt. Håper hun mottar prisen, selv om hun ikke kommer til å endre sin måte å drive business på. https://www.gullbarbie.no/ Har den instastoryen kommet etter Press sin tilbakemelding ? Kontoen er privat igjen. Nevnte jeg "kneble debatter" og fortsette de på det private bakrommet med menigheten sin. Hun ikke bare påvirker følgerne sine, hun forsøker jo å styre de unna andre synsvinkler og "hele bildet". Det er faktisk ganske ille. Hun hadde scoret drøssevis med poeng hvis hun som voksen forretningskvinne hadde tatt denne kritikken og debatten. Kanskje gjort noen justeringer/forbedringer. Vært litt voksen og ekte ydmyk. Den reklamen som popper opp i mitt hode når man tenker på kritikken som ligger i nominasjonen, er reklamen for sokker. Der er rumpa (og forsåvidt underlivet) i fokus i en trapp - i bh og truse. Det tok meg faktisk litt tid å forstå at det var sokker det var reklame for. Hvis ikke det var unødvendig seksualisering i reklame så vet ikke jeg. Hvis hun forstår dette og ikke bryr seg, så er hun ganske blassert og kynisk, HVIS hun faktisk ikke forstår dette, så er hun ikke så smart som hun påstår. 26
J.. Skrevet 4. februar 2021 #21298 Skrevet 4. februar 2021 Isild skrev (4 minutter siden): Har den instastoryen kommet etter Press sin tilbakemelding ? Ja. 5
Isild Skrevet 4. februar 2021 #21299 Skrevet 4. februar 2021 J.. skrev (Akkurat nå): Ja. Blir bare værre og værre dette her syns jeg. Hun svarer altså med å lukke profilen sin, "gråte" og knytte bånd med følgerne sine - ved å fortsette å spille offer. Istedetfor: "Press, jeg og bedriften min tar den! Både debatten og kritikken! Vi tar 9000 nominasjoner alvorlig, og ønsker å lytte til hvordan de opplever det vi legger ut - og være åpne for å forbedre oss". Når en bransje/bedrift ikke tenker at det er noe å forbedre, så har de et sabla stort problem med ledelsen! #Trumpsk 30
Gjest Lin11 Skrevet 4. februar 2021 #21300 Skrevet 4. februar 2021 Er ikke dette bildet fra «Sokkereklamen»?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå