Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Herregud, se på siste instaposten hennes. Er så åpenbart at hun har gjort et eller annet form for browlift. Ser jo ut som hvert øyenbryn henger i en krok jo.😳 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selbu skrev (1 minutt siden):

Herregud, se på siste instaposten hennes. Er så åpenbart at hun har gjort et eller annet form for browlift. Ser jo ut som hvert øyenbryn henger i en krok jo.😳 

Hun har benytter seg av fox tread lift ift brynene å tillegg tatt botox for få en ekstra løft på det hele. Det er et lite inngrep som er svært vanlig i Asia å gjøre.

https://contourclinics.com.au/treatment/fox-eye-cat-eye-thread-lift/

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Hun har benytter seg av fox tread lift ift brynene å tillegg tatt botox for få en ekstra løft på det hele. Det er et lite inngrep som er svært vanlig i Asia å gjøre.

https://contourclinics.com.au/treatment/fox-eye-cat-eye-thread-lift/

Men hennes må jo ha gått galt, hun har jo fått små rynker på toppen av øyenbrynet der. Ser ut som de har løfta alt for høyt og stramt. Fy fader den dama der har et helt fantastisk skrudd syn på kropp og utseende....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (7 minutter siden):

Hun har benytter seg av fox tread lift ift brynene å tillegg tatt botox for få en ekstra løft på det hele. Det er et lite inngrep som er svært vanlig i Asia å gjøre.

https://contourclinics.com.au/treatment/fox-eye-cat-eye-thread-lift/

Her er screenshot fra siste instainnlegget hennes. Hun har jo fått noe rynkelignende over brynet fordi det er heiset så mye opp😱 

0BEA6FBF-7E35-462D-AF6B-5BA1DD4B8422.jpeg

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (1 minutt siden):

Men hennes må jo ha gått galt, hun har jo fått små rynker på toppen av øyenbrynet der. Ser ut som de har løfta alt for høyt og stramt. Fy fader den dama der har et helt fantastisk skrudd syn på kropp og utseende....

Sånn går det når man begynne med det fortidlig. Husk på at hun har gått en periode uten botox og da vil effekten av det hele få små rynker på toppen av øyenbrynet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull skrev (1 minutt siden):

Her er screenshot fra siste instainnlegget hennes. Hun har jo fått noe rynkelignende over brynet fordi det er heiset så mye opp😱 

0BEA6FBF-7E35-462D-AF6B-5BA1DD4B8422.jpeg

Så forresten nå at det var noen under samme innlegget som spurte om hun har tatt threadlift. Hvor SE da svarer "Nei det kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke har gjort, og heller aldri kommer til å gjøre :-)"

Altså....

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potetgull skrev (Akkurat nå):

Her er screenshot fra siste instainnlegget hennes. Hun har jo fått noe rynkelignende over brynet fordi det er heiset så mye opp😱 

0BEA6FBF-7E35-462D-AF6B-5BA1DD4B8422.jpeg

Ja fordi hun har ikke hatt kun en behandling av det, men flere. Det er ingen som får så høye bryn som henne om man ikke titter nesetippen innom klinikken for å gi ansiktet det "lille" løft så man ikke ser sliten ut. Ikke en gang Dolly Parton ser slik ut. Og hun har fikset mye på seg. Så ser man jo at SE til tider prøver å løfte brynene på den naturlig måten,men det går ikke.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull skrev (2 minutter siden):

Så forresten nå at det var noen under samme innlegget som spurte om hun har tatt threadlift. Hvor SE da svarer "Nei det kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke har gjort, og heller aldri kommer til å gjøre :-)"

Altså....

Om du stikker innom YouTube kanalen hennes og ser videoene fra mars/april ifjor så ser du at brynene har sunket. Noe hun selv påpeker fordi hun ikke har fått sin månederlig behandling med botox.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun angre på ting hun har gjort som har påvirket henne, men tar ikke ansvar for sin rolle som influencere🤔

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise må være den mest virkelighetsfjerne 26-årige kvinne i Norge, noe hun viser igjen og igjen med sine uttalelser. Bare det at hun vrir nominasjonen til å handle om hat mot henne som privatperson sier sitt. Jeg regner med dagens uttalelser i VG er starten på en strategi hun vil bruke videre dersom hun mottar Gullbarbie: at det er sinte damer fra Kvinneguiden som har skrevet at de er yngre enn de er når de stemmer og satt i gang en kampanje for at hun skal få prisen, og at det ikke er unge som har stemt henne frem. Med andre ord forsøker SE å skape tvil om påliteligheten til Press og utdelingen av prisen. Håper virkelig SE AS blir tildelt Gullbarbie, kan ikke tenke meg noen annen bedrift i Norge som passer bedre til å motta en slik pris! Husk å stemme: https://www.gullbarbie.no/ 

Når det gjelder øyenbrynene hennes, så er det tydelig at hun har gjort noe (igjen). Det er vel noen dager siden hun la ut på Instagramstory at hun hadde fjernet microblading og det var samtidig som at brynene hennes plutselig var en cm eller to høyere. Dermed skylder hun indirekte på at det er fjerning av microblading som har ført til et annet utseende på øyenbrynene for at folk ikke skal tro at hun har gjennomført nok et inngrep. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den VG-artikkelen viser igjen at Sofie får fullt talerom hos dem. De bildene hun selv har sendt til VG er ikke alle reklameinnleggene, men de mildeste av de. I tillegg glemmer hun de med skjult reklame og de på story. Noen ganger tror jeg Sofie tror på det hun selv sier, det er en slags tenåringsmentalitet der som gjør at hun ikke klarer å oppføre seg som en bedrift når motgangen kommer. Selv er jeg under 30, og har stemt på henne. Flere av mine venner også. 

Selvfølgelig også interessant å se forskjellen på hvordan Blogg.no og Sophie Elise AS håndterte sin  nominasjon. Blogg.no tok i det minste ansvar for egen påvirkningskraft og gjenkjente et problem, Sophie Elise AS skylder på at Press ikke har aldersverifisering sånn at Kvinneguiden og Jodel gjør dette for å gi henne dårlig PR og se ut som alle tenåringer hater henne. (Det hun glemmer er at det er ganske mange unge under 30 på begge disse arenaene.)

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grenseløst at VG som bloggernes talerør nå lar SE fremstille Gullbarbie prisen som indirekte mobbe-pris. "Alle hater Sophie Elise". Kan noen forklare denne millionæren at det er bedriften som er nominert og ikke den "lille jenta på 26, som leter etter veien i livet"?

 

Og selv om SE selv mener hun ikke er "skyldig" i argumentet for nomineringen, så er ikke bedriften automatisk renvasket.. Finnes sikkert utallig andre som ikke selv mener de gjør noe feil, men fakta er at det likevel er kritikkverdig. Lurer på hvor mange som hadde sonet, dersom det var opp til den mistenkte selv å avgjøre.. 

 

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Enig i alt det dere sier. Hun er til å bli matt av! Hun ser tydeligvis ikke selv hvordan hun holder på med. Hun gir jo et helt feil bilde av kropp og utsende, ved å blant annet reklamere med produkter som ikke funker. "Bruk denne vippeserumen, så får du fantastiske vipper!" også bruker hun falske øyevipper som er lagt på av profesjonelle. All reklamen hun har, er ikke bare sex og kropp, men også salg av produkter som skal gjøre deg penere og mer sexy. Når hun attpåtil lyver om disse produktene og har en så skadelig og kynisk bedrift som kun spiller på sex, kropp og utsende, så gjør det henne vell fortjent for en gullbarbie! Det at hun selv ikke fatter og forstår dette, det forstår jeg ikke. Alt dette er ikke gjort av ei lita jente som prøver å finne sin vei i livet, men en voksen kvinne som har jobbet i dette yrket i mange år. 

Bevis med kilder på løgn i reklame (fra et tidligere innlegg), slik at o'store moder ting1 og ting2 fra kg ikke sletter innlegget:
Reklame og løgn fra SE' blogg:
Reklame for kosttilskudd for å få bedre hår - hun bruker extensions
Reklame for kosttilskudd som gir deg brun hud - hun bruker spraytan, og det bekrefter hun i ett og samme innlegg! Og hun innrømmer solarium her, men reklamerer for samme produkt for det. 
Reklame for sjampo og hårprodukter - hun vasker håret alltid hos frisør
OBS! I dag reklamerer hun for enda flere produkter og skal nå kutte ned på frisørvask.  
PS! Hun har også reklamert for hårprodukter mens hun har brukt parykk  
Reklame for vippeserum - hun har vippeextension, se samme innlegg til og med! 

Legg til reklame for treningsstudio og trening for finere rumpe, når hun har operert rumpa. Finere hud med tusenvis av produkter, når hun har gått på reseptbelagte medisiner for å få finere hud. Samme med produkter for fin og ungdommelig hud når hun bruker botox. +++++ 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var PRESS i sin tid som ønsket kandidater. SE fikk mange nok stemmer til en nominasjon.

Tragisk at SE antyder at dette skulle være en slags konspirasjon mellom KG og Jodel. Som om ikke Redd Barnas ungdomsorganisasjon har egen dømmekraft. 

Minner om PRESS sin begrunnelse for å nominere nettopp henne:

"Sophie Elise AS har gjennom flere år produsert innhold til sosiale medier, og det siste året har ett av tre innlegg vært annonser, og halvparten av disse har spilt på unødvendig seksualisering og kropp. I tillegg tjener bedriften på TV-serie, litteratur og egne skjønnhetsprodukter, samt gjennom annonseinntekter. Ved hjelp av dette tjener Sophie Elise AS hvert år millioner på bekostning av barn og unges psykiske helse".

Hun hadde aldri blitt nominert pga en svertekampanje, naturligvis har PRESS fulgt med på henne, og ser hva hun driver med. Det er jo ikke akkurat første gang hun har vært nominert.

Dessuten har hun jo enda ikke "vunnet", men likevel går hun ut med kritikk på forhånd.

Tenker hun innerst inne VET at hun er en verdig kandidat, og at hun har gode sjanser til å dra seieren i land her. Spent på takketalen, og om seieren vil få noen konsekvenser når det gjelder media og samarbeid.

Hvis hun vinner da.

https://www.gullbarbie.no/

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Enig i alt det dere sier. Hun er til å bli matt av! Hun ser tydeligvis ikke selv hvordan hun holder på med. Hun gir jo et helt feil bilde av kropp og utsende, ved å blant annet reklamere med produkter som ikke funker. "Bruk denne vippeserumen, så får du fantastiske vipper!" også bruker hun falske øyevipper som er lagt på av profesjonelle. All reklamen hun har, er ikke bare sex og kropp, men også salg av produkter som skal gjøre deg penere og mer sexy. Når hun attpåtil lyver om disse produktene og har en så skadelig og kynisk bedrift som kun spiller på sex, kropp og utsende, så gjør det henne vell fortjent for en gullbarbie! Det at hun selv ikke fatter og forstår dette, det forstår jeg ikke. Alt dette er ikke gjort av ei lita jente som prøver å finne sin vei i livet, men en voksen kvinne som har jobbet i dette yrket i mange år. 

Bevis med kilder på løgn i reklame (fra et tidligere innlegg), slik at o'store moder ting1 og ting2 fra kg ikke sletter innlegget:
Reklame og løgn fra SE' blogg:
Reklame for kosttilskudd for å få bedre hår - hun bruker extensions
Reklame for kosttilskudd som gir deg brun hud - hun bruker spraytan, og det bekrefter hun i ett og samme innlegg! Og hun innrømmer solarium her, men reklamerer for samme produkt for det. 
Reklame for sjampo og hårprodukter - hun vasker håret alltid hos frisør
OBS! I dag reklamerer hun for enda flere produkter og skal nå kutte ned på frisørvask.  
PS! Hun har også reklamert for hårprodukter mens hun har brukt parykk  
Reklame for vippeserum - hun har vippeextension, se samme innlegg til og med! 

Legg til reklame for treningsstudio og trening for finere rumpe, når hun har operert rumpa. Finere hud med tusenvis av produkter, når hun har gått på reseptbelagte medisiner for å få finere hud. Samme med produkter for fin og ungdommelig hud når hun bruker botox. +++++ 

Hadde ikke trodd jeg skulle støtte SE altså, men bare ang hår:

Det er vanlig å kombinere en god porsjon produkter for å stimulere hårvekst når man samtidig velger bruke parykk pga håravfall.

Selv hadde jeg en begrenset periode med telogent effluvium, altså diffust håravfall. 

De som har enten dette eller arvelig håravfall kan bruke parykk - men ikke extensions.

Og jeg har iallefall gått til innkjøp av både spesifikke vitaminer samt egnede shampoer for håravfall. Og det stoppet på meg forøvrig.

Uten at jeg har noen av disse produktene altså eller forsvarer influencerreklame. 

De som vil bli en rynkete deig innen 35 kombinerer jo gjerne alt av tabletter, fake tan og solarium i jakten på brun hud. Så selv om reklamen er skadelig, så er den i det minste ikke gjensidig utelukkende på produktene. 

Stemte lett på bedriften SE AS på Gullbarbie :) 

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Tarese skrev (2 timer siden):

Irriterer meg grenseløst at VG som bloggernes talerør nå lar SE fremstille Gullbarbie prisen som indirekte mobbe-pris. "Alle hater Sophie Elise". Kan noen forklare denne millionæren at det er bedriften som er nominert og ikke den "lille jenta på 26, som leter etter veien i livet"?

 

Og selv om SE selv mener hun ikke er "skyldig" i argumentet for nomineringen, så er ikke bedriften automatisk renvasket.. Finnes sikkert utallig andre som ikke selv mener de gjør noe feil, men fakta er at det likevel er kritikkverdig. Lurer på hvor mange som hadde sonet, dersom det var opp til den mistenkte selv å avgjøre.. 

 

 

Jepp, Redd Barna Ungdom - klassisk mobbeorganisasjon det der :roll:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Fnuggolina skrev (På 29.1.2021 den 14.42):

Hadde ikke trodd jeg skulle støtte SE altså, men bare ang hår:

Det er vanlig å kombinere en god porsjon produkter for å stimulere hårvekst når man samtidig velger bruke parykk pga håravfall.

Selv hadde jeg en begrenset periode med telogent effluvium, altså diffust håravfall. 

De som har enten dette eller arvelig håravfall kan bruke parykk - men ikke extensions.

Og jeg har iallefall gått til innkjøp av både spesifikke vitaminer samt egnede shampoer for håravfall. Og det stoppet på meg forøvrig.

Uten at jeg har noen av disse produktene altså eller forsvarer influencerreklame. 

De som vil bli en rynkete deig innen 35 kombinerer jo gjerne alt av tabletter, fake tan og solarium i jakten på brun hud. Så selv om reklamen er skadelig, så er den i det minste ikke gjensidig utelukkende på produktene. 

Stemte lett på bedriften SE AS på Gullbarbie :) 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (2 timer siden):

Enig i alt det dere sier. Hun er til å bli matt av! Hun ser tydeligvis ikke selv hvordan hun holder på med. Hun gir jo et helt feil bilde av kropp og utsende, ved å blant annet reklamere med produkter som ikke funker. "Bruk denne vippeserumen, så får du fantastiske vipper!" også bruker hun falske øyevipper som er lagt på av profesjonelle. All reklamen hun har, er ikke bare sex og kropp, men også salg av produkter som skal gjøre deg penere og mer sexy. Når hun attpåtil lyver om disse produktene og har en så skadelig og kynisk bedrift som kun spiller på sex, kropp og utsende, så gjør det henne vell fortjent for en gullbarbie! Det at hun selv ikke fatter og forstår dette, det forstår jeg ikke. Alt dette er ikke gjort av ei lita jente som prøver å finne sin vei i livet, men en voksen kvinne som har jobbet i dette yrket i mange år. 

Bevis med kilder på løgn i reklame (fra et tidligere innlegg), slik at o'store moder ting1 og ting2 fra kg ikke sletter innlegget:
Reklame og løgn fra SE' blogg:
Reklame for kosttilskudd for å få bedre hår - hun bruker extensions
Reklame for kosttilskudd som gir deg brun hud - hun bruker spraytan, og det bekrefter hun i ett og samme innlegg! Og hun innrømmer solarium her, men reklamerer for samme produkt for det. 
Reklame for sjampo og hårprodukter - hun vasker håret alltid hos frisør
OBS! I dag reklamerer hun for enda flere produkter og skal nå kutte ned på frisørvask.  
PS! Hun har også reklamert for hårprodukter mens hun har brukt parykk  
Reklame for vippeserum - hun har vippeextension, se samme innlegg til og med! 

Legg til reklame for treningsstudio og trening for finere rumpe, når hun har operert rumpa. Finere hud med tusenvis av produkter, når hun har gått på reseptbelagte medisiner for å få finere hud. Samme med produkter for fin og ungdommelig hud når hun bruker botox. +++++ 

Tillegg har hun brukt filter på bildene av selbrunings reklameringene. Og ikke minst redigert bildene ift strekkmerkene når hun reklamerte for Bi-oil. Som hun har ettertid innrømt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er stadig blottet for selvinnsikt. Hun lærer liksom ikke det der.
 

Takk for påminnelsen om å stemme! Og gjett hva: jeg er under 30 ;) 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg beklager, men hun ser bare mer og mer ut som de gamle damene i hollywoood som har gjort for mye med ansiktet. trist, i en alder av 26 år.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...