J.. Skrevet 21. januar 2021 #21081 Skrevet 21. januar 2021 Utrn tvil grunnen til at hun desperat prøver å vri seg unna "premien" med GullBarbie,i stedet for å ta ansvar. Husk å stem! - GullBarbie.no 15
Soeuh Skrevet 21. januar 2021 #21082 Skrevet 21. januar 2021 J.. skrev (6 timer siden): SE AS jobber hardt for å unngå GullBarbie-medaljen. Ikke glem å stemme. "jeg kjenner meg ikke igjen i rollen som en som hverken utnytter dere eller prøver å presse inn i usunne idealer." Er det ikke dobbel nektelse i den setningen? Som gjør at det betyr det motsatte? Hun kjenner seg ikke igjen i rollen som [en som hverken utnytter dere eller prøver å presse inn i usunne idealer]. Passer jo bra 🙂 35
DianaV Skrevet 21. januar 2021 #21083 Skrevet 21. januar 2021 Soeuh skrev (32 minutter siden): "jeg kjenner meg ikke igjen i rollen som en som hverken utnytter dere eller prøver å presse inn i usunne idealer." Er det ikke dobbel nektelse i den setningen? Som gjør at det betyr det motsatte? Hun kjenner seg ikke igjen i rollen som [en som hverken utnytter dere eller prøver å presse inn i usunne idealer]. Passer jo bra 🙂 Det er ikke rart hun ikke kjenner seg igjen, hun er jo ikke en individualist med integritet, hun er et puslespill av brikker hun har kopiert av andre. Hun eier ikke selvinnsikt og stagnerte åpenbart veldig tidlig mentalt. Det er direkte pinlig å se en dame som faktisk begynner å nærme seg 30 oppføre seg som en trasig drittunge ENNÅ når hun får velfortjent kritikk. Jeg håper så inderlig hun vinner den gullbarbien, det er den mest velfortjente nominasjonen hun noen gang har mottatt i sin karriere. 36
Silva Pluvialis Skrevet 21. januar 2021 #21084 Skrevet 21. januar 2021 Hun kjenner seg ikke igjen i å fronte usunne idealer, men har i årevis endret på utseendet, operert seg og til og med tatt med TV2 på operasjonsstuen? Selvmotsigende og tydelig mangel på selvinnsikt. 44
Jolene Skrevet 21. januar 2021 #21085 Skrevet 21. januar 2021 Apocalypte skrev (5 timer siden): Ser ikke for meg at hun har viktige samtaler med de 15 år gamle fjortis-fansene sine....men det er nå meg. Ska vedde på hun la ut det bildet av seg selv fra sommeren bare for å desperat prøve å normalisere kroppen sin, her ser man jo at hun har en helt vanlig mage. Hun fronter vanligvis ikke normale bilder av seg selv. Haha, hun gjør som Kissie. Kissie legger også ut sånne bilder (og det samme grimase-bildet SE liker å vise frem), men hun har faktisk gode poenger rundt de bildene hun legger ut. Jeg sier ikke at Kissie er et fantastisk forbilde heller, men vil påstå hun er mye bedre. (Bilder er fra Kissie aka Alexandra Nilsson sin instagram) 6
Gasellen Skrevet 22. januar 2021 #21086 Skrevet 22. januar 2021 Isild skrev (14 timer siden): Jeg oppfatter det ekstremt manipulerende. "Hele verden er imot meg, men DERE er der for meg, herregud hva skulle jeg gjort uten dere". Dette er fordi det er manipulerende. Hun er ikke en venninne som alle kan kjenne seg igjen i. Hun er en bedrift. 28
Gjest hulillerunde Skrevet 22. januar 2021 #21087 Skrevet 22. januar 2021 Uatskillelig skrev (8 timer siden): Hun kjenner seg ikke igjen i å fronte usunne idealer, men har i årevis endret på utseendet, operert seg og til og med tatt med TV2 på operasjonsstuen? Selvmotsigende og tydelig mangel på selvinnsikt. Hun er som et barn som roper "se på meg, se på meg!" for så å slå de andre barna, og når hun får kjeft svare at "det var ikke meg!!" og stirre på deg med dumt blikk.
Gjest Kefalinia Skrevet 24. januar 2021 #21088 Skrevet 24. januar 2021 På mange områder kan jeg like SE, men jeg forstår ikke dette enorme behovet for å legge ut kroppsbilder og spesielt undertøy der brystvortene vises? I flere uker har hun lagt ut slike typer bilder, og jeg klarer ikke å se budskapet. Hvem er interessert i å se hennes brystvorter? Hva er meningen bak dette, utenom å vise seg selv frem og få bekreftelse? Jeg føler hun har et enormt fokus på utseende, og opplever hun svinger veldig i sitt selvbilde. Hun hyller Kasper for at han aksepterer og synes det er greit hun legger ut slike bilder, men da jeg tok en liten runde med mine kompiser, så sa samtlige at de ikke synes det hadde vært gøy om kjæresten deres la ut slike bilder i offentligheten... Men dere vet, sex sells. 🙂
Gasellen Skrevet 24. januar 2021 #21089 Skrevet 24. januar 2021 Sophie Elise og Caroline Berg Eriksen ligner mer og mer på hverandre i trynet. Samme plastikkirurg? 🤪 21
Gasellen Skrevet 24. januar 2021 #21090 Skrevet 24. januar 2021 Kefalinia skrev (1 minutt siden): På mange områder kan jeg like SE, men jeg forstår ikke dette enorme behovet for å legge ut kroppsbilder og spesielt undertøy der brystvortene vises? I flere uker har hun lagt ut slike typer bilder, og jeg klarer ikke å se budskapet. Hvem er interessert i å se hennes brystvorter? Hva er meningen bak dette, utenom å vise seg selv frem og få bekreftelse? Jeg føler hun har et enormt fokus på utseende, og opplever hun svinger veldig i sitt selvbilde. Hun hyller Kasper for at han aksepterer og synes det er greit hun legger ut slike bilder, men da jeg tok en liten runde med mine kompiser, så sa samtlige at de ikke synes det hadde vært gøy om kjæresten deres la ut slike bilder i offentligheten... Men dere vet, sex sells. 🙂 Jeg synes ofte litt synd i Kasper. Han er ikke typen til å flexe barisbilder og vise bulge i boxeren liksom. Eller dra bed bokseren så du neeeesten ser pikken. Og jeg tror ikke SE hadde likt det hvis han plutselig begynte å legge ut slike bilder. Jeg ser ikke for meg at de to der blir gamle sammen skal jeg være helt ærlig. Men nå må han jo bare. Hun skriver sikkert en bok om han om han stikker. 10
Hulderen Skrevet 24. januar 2021 #21091 Skrevet 24. januar 2021 Gasellen skrev (6 minutter siden): Sophie Elise og Caroline Berg Eriksen ligner mer og mer på hverandre i trynet. Samme plastikkirurg? 🤪 Enig. Jeg tok en titt på Instagrammen til Berg Eriksen nå, og det var flere av bildene som jeg godt kunne ha trodd at viste SE. Største forskjellen på de kontoene er at undertøyet til CBE ikke er gjennomsiktig, og at hun er flink til å merke innleggene med Reklame. Men går Influencerjobben stort sett ut på å vise seg frem halvnaken? Litt av noen forbilder for ungjentene våre! 17
J.. Skrevet 24. januar 2021 #21092 Skrevet 24. januar 2021 "Kvinnelige bryster og brystvorter bør ikke seksualiseres mer enn menn,det er bare kropp! #FreeTheNipple" ....."men se hvor sexy og på kanten jeg kan være med disse underboobbildene i full offentlighet,fortell meg hvor sexy jeg er!" Nydelig logikk. 27
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 24. januar 2021 #21093 Skrevet 24. januar 2021 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
J.. Skrevet 24. januar 2021 #21094 Skrevet 24. januar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (7 minutter siden): Prøvde å finne disse bildene nå, men finner dem ikke på insta. Så de før i dag. Ble de slettet? For jeg kom inn hit for å skrive om disse bildene. Det er sykt at dette liksom er greit. Det der er ren blotting. Om en mann gjorde noe lignende som å vise øvre del av penis, uten å vise penis i all offentlighet så hadde han blitt anmeldt for blotting på flekken. Hvorfor blir ikke hun det? Legger bilde i en spoiler tag, siden moderatorene ofte sletter alt som de føler ikke er greit. Er bilde fra fifty shades of grey filmen, var første jeg kom som viser det jeg tenker. Skjul innhold Nettopp dette jeg tenkte også. Bildene ble bare postet i story (som så myr annet) så de ligger der enda,såvidt jeg vet. 9
Gjest Finlay Skrevet 24. januar 2021 #21095 Skrevet 24. januar 2021 J.. skrev (1 time siden): "Kvinnelige bryster og brystvorter bør ikke seksualiseres mer enn menn,det er bare kropp! #FreeTheNipple" ....."men se hvor sexy og på kanten jeg kan være med disse underboobbildene i full offentlighet,fortell meg hvor sexy jeg er!" Nydelig logikk. SE vil gjøre alt fra bøker og vegetarmat til mensen, sexy. Alt skal være sexy. Bare ikke brystene hennes. De skal avseksualiseres, i den grad at alle må tåle å se dem blottet mens de spiser et bedre måltid ute. Eller tar en kopp kaffe. Man kan faktisk ikke bestemme at kvinnebryster IKKE skal ha noen seksuell appell. (Og det er hun naturligvis fullstendig klar over.) Men når det gjelder denne blottingen i offentligheten, så tror jeg de fleste bare finner det litt....ekkelt. Både menn og kvinner. Bare å fortsette å stemme på årets Gullbarbie: https://www.gullbarbie.no/
J.. Skrevet 24. januar 2021 #21096 Skrevet 24. januar 2021 Finlay skrev (7 minutter siden): SE vil gjøre alt fra bøker og vegetarmat til mensen, sexy. Alt skal være sexy. Bare ikke brystene hennes. De skal avseksualiseres, i den grad at alle må tåle å se dem blottet mens de spiser et bedre måltid ute. Eller tar en kopp kaffe. Man kan faktisk ikke bestemme at kvinnebryster IKKE skal ha noen seksuell appell. (Og det er hun naturligvis fullstendig klar over.) Men når det gjelder denne blottingen i offentligheten, så tror jeg de fleste bare finner det litt....ekkelt. Både menn og kvinner. Bare å fortsette å stemme på årets Gullbarbie: https://www.gullbarbie.no/ Ikke sant! Å det er jo nettopp det det er - blotting! 14
Beneviento Skrevet 24. januar 2021 #21097 Skrevet 24. januar 2021 Lurer på om hun hadde vært like gira på å vise frem brystene i hytt og pine offentlig om hun ikke hadde operert dem. 35
Gjest Finlay Skrevet 24. januar 2021 #21098 Skrevet 24. januar 2021 (endret) J.. skrev (17 minutter siden): Ikke sant! Å det er jo nettopp det det er - blotting! "En definisjon av blotting er der en person oppnår seksuell opphisselse ved å eksponere sin seksualitet for fremmede mennesker." Kan tenke meg at denne beskrivelsen er rimelig treffende på det SE driver med. Endret 24. januar 2021 av Finlay
J.. Skrevet 24. januar 2021 #21099 Skrevet 24. januar 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): "En definisjon av blotting er der en person oppnår seksuell opphisselse ved å eksponere sin seksualitet for fremmede mennesker." Kan tenke meg at denne beskrivelsen er rimelig treffende på det SE driver med. Det tror jeg også gitt.. Det har i hvert fall ingenting med kvinnekamp å gjøre. 23
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2021 #21100 Skrevet 24. januar 2021 Pissflaps skrev (6 minutter siden): Lurer på om hun hadde vært like gira på å vise frem brystene i hytt og pine offentlig om hun ikke hadde operert dem. Hun var toppløs i et blad de 5 minuttene hun ikke hadde silikon for noen år siden. Lot seg intervjue over hvor ekstremt flink hun var som skulle nå bli naturlig og ja det varte i.......5 min.............. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå