Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Kommer bare ikke over hvor u.t.r.o.l.i.g TEIT det ser ut når hun står og filmer seg selv med det «se så søt jeg er» blikket, mens hun blafrer med øyenvipper, trutmunn og what not... Har så lyst å gi henne en ordentlig bitch slap til månen og be henne få hodet ut av den gigantiske plastræven. At hun ikke blir lei av seg selv!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På snapstory nå har hun lagt ut et klipp fra Bloggerne som skal vises på tv ikveld. 
I klippet snakker hun med kompisen sin (Henrik?) ang ryddig og at han har OCD. Han sier «kanskje det er OCD du burde få deg?» også svarer SE «jeg tror det første jeg skal få meg er adhd, så tar vi det derfra»

 

Men Sofie daaaa.... du har kanskje glemt det, men i følge deg selv og bloggen din så har du allerede ADHD... eller var det en løgn, som alle andre diagnosene dine? 🤦🏼‍♀️
 

Skal man først juge om hele livet sitt, så er det en ide å holde styr på løgnene. Kanskje skrive en bok, så har du alt på et sted neste gang du trenger å gjøre research om deg selv. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (4 minutter siden):

På snapstory nå har hun lagt ut et klipp fra Bloggerne som skal vises på tv ikveld. 
I klippet snakker hun med kompisen sin (Henrik?) ang ryddig og at han har OCD. Han sier «kanskje det er OCD du burde få deg?» også svarer SE «jeg tror det første jeg skal få meg er adhd, så tar vi det derfra»

 

Men Sofie daaaa.... du har kanskje glemt det, men i følge deg selv og bloggen din så har du allerede ADHD... eller var det en løgn, som alle andre diagnosene dine? 🤦🏼‍♀️
 

Skal man først juge om hele livet sitt, så er det en ide å holde styr på løgnene. Kanskje skrive en bok, så har du alt på et sted neste gang du trenger å gjøre research om deg selv. 

Vanskelig å holde oversikt over alle løgnene sine, er det ikke litt det som kjennetegner lystløgnere? 

Forøvrig har jeg ingen tro på at hun har en brøkdel av alle lidelsene hun har gitt seg selv. Da ville hun rett og slett måtte bo på institusjon.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pissflaps skrev (8 minutter siden):

Forøvrig har jeg ingen tro på at hun har en brøkdel av alle lidelsene hun har gitt seg selv.

Du tviler på at en med papirfobi trives med å slikke på bøker og "bade" i dem som om de var baller i en binge? Slutt å være så mistroisk 😉

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Honey Dew skrev (På 27.1.2021 den 11.32):

Hun kan da ikke ha all den angsten der? Hadde jeg hatt alt dette, hadde jeg ikke klart å stå opp om morgenen og hvertfall ikke tatt bilder av meg i hytt og pine.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (5 timer siden):

Hun kan da ikke ha all den angsten der? Hadde jeg hatt alt dette, hadde jeg ikke klart å stå opp om morgenen og hvertfall ikke tatt bilder av meg i hytt og pine.

Ikke bare bildetaking, møte venner hver dag, feste, dra på møter i ett kjør, yt å spise, ut på ørten reiser til utlandet, stelle negler, hår, hud, alle injeksjonene hun tar fast osv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (45 minutter siden):

Altså...papirfobi? Og så driver hun og slikker på bøker?? 😂😂😂

Sikkert den diagnosen hun angrer mest på nå😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MzMe said:

Altså...papirfobi? Og så driver hun og slikker på bøker?? 😂😂😂

Bra hun kan overkomme noen fobier før hun får seg nye da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (2 minutter siden):

Bra hun kan overkomme noen fobier før hun får seg nye da.

Ja hun må jo være edgy.   Snart kommer det nok et eller annet tårevått som er sant eller delvis sant som hun deler med sine kjære venner på Insta........ Noe drama er i vente. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når SE skal vise fram sitt arkivet med diagnoser. For det er nemlig slik jeg ser det foran meg når alt bli ramset opp. Og det er sikkert flere som hun ikke har gått offentlig ut med.

mz2WCO.gif

Endret av MaleficentAurora
Stokke om på noen ord
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Sophie og Fetisha venner lenger? De var jo bestizzer i serien hennes, men nå er det aldri å se de sammen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Er ikke Sophie og Fetisha venner lenger? De var jo bestizzer i serien hennes, men nå er det aldri å se de sammen

De er nok forsatt venner. Men den hypperlige kontakten er nok blitt mye mindre av. Hva du ser på bloggerene kan ikke sammenlignes med hva som er nå. Fetisha har uansett vært opptatt med andre prosjekter. Hun er med på 4 sesongen av Camp kulinaris som starter mandagen den 1. Februar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (1 time siden):

De er nok forsatt venner. Men den hypperlige kontakten er nok blitt mye mindre av. Hva du ser på bloggerene kan ikke sammenlignes med hva som er nå. Fetisha har uansett vært opptatt med andre prosjekter. Hun er med på 4 sesongen av Camp kulinaris som starter mandagen den 1. Februar 

Er hun "kjendis" fordi hun var venninna til SE?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (2 minutter siden):

Er hun "kjendis" fordi hun var venninna til SE?  

Hun ble influencere "samtidig" som SE men hun ble kjent da hun ble venninne med SE og fikk da den ekstra løft av det hele når hun fikk jobb som frisør på en av Jan Thomas frisør salonger. Så jo, det er pga SE at hun er kjent og har ett sterkt navn i influencere verden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så man nesten blir bekymret for hva som egentlig foregår oppi hodet på denne dama. 

"Den 26 år gamle influencer-veteranen legger til at hun egentlig ikke er spesielt opptatt av sitt utseende.

– Jeg bryr meg veldig lite, sier hun til Karine; søsteren til kjæresten Kasper Kristoffersen.

– Folk tror kanskje at jeg er veldig stressa over utseendet på en måte. At det liksom skal være perfekt hele tiden… [Men] jeg driter i det."

Er hun virkelig så dum, tror hun virkelig alle andre er dumme, eller bare lyver hun så hun tror det selv? Dette er vel den største og mest blåste løgnen av dem alle -" Jeg bryr meg lite om utseendet mitt" altsååå...

Hvis hun byttet ut "utseende" med "hygiene" hadde det vært noe annet. De neglene hennes er så dirty og hun liker jo ikke å vaske hendene sine.. Litt vanskelig med hårvask også har jeg forstått. 

Så var det det der med å ikke ha fokus på operasjoner da. Hvor mange ganger har hun sagt hun skal slutte å snakke om det og ikke vil ha fokus på det? Omg.... 🙄🙄

Fra: https://730.no/topp-3-operasjoner-sophie-elise-isachsen-angrer-pa/

Screenshot fra 730.no

 

Screenshot_2021-01-28-13-47-19-953.jpeg

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Er ikke Sophie og Fetisha venner lenger? De var jo bestizzer i serien hennes, men nå er det aldri å se de sammen

 jeg lurer på om SE egentlig har særlig nære venner, bortsett fra et par barndomsvenninner fra Harstad?

Har liksom inntrykk av at det ble trommet sammen en gjeng for å få laget serien hennes. At de mest var med for å skape innhold og blest rundt egen person, og at de for det meste slikker ryggen hennes, eller deltar i oppkonstruerte krangler og drama, for seriens skyld.

Hun sier jo selv at hun er veldig glad i dype samtaler, men var ikke mye å spore av den slags i serien, eller det jeg har sett av Bloggerne. Ser mest ut som de omgås for å kunne ta bilder av seg selv og gjengen for å legge ut på Instagram. Men det kan jo selvsagt hende at de tar de dype samtalene utenfor kameralinsen...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (14 minutter siden):

Det er så man nesten blir bekymret for hva som egentlig foregår oppi hodet på denne dama. 

"Den 26 år gamle influencer-veteranen legger til at hun egentlig ikke er spesielt opptatt av sitt utseende.

– Jeg bryr meg veldig lite, sier hun til Karine; søsteren til kjæresten Kasper Kristoffersen.

– Folk tror kanskje at jeg er veldig stressa over utseendet på en måte. At det liksom skal være perfekt hele tiden… [Men] jeg driter i det."

Er hun virkelig så dum, tror hun virkelig alle andre er dumme, eller bare lyver hun så hun tror det selv? Dette er vel den største og mest blåste løgnen av dem alle -" Jeg bryr meg lite om utseendet mitt" altsååå...

Hvis hun byttet ut "utseende" med "hygiene" hadde det vært noe annet. De neglene hennes er så dirty og hun liker jo ikke å vaske hendene sine.. Litt vanskelig med hårvask også har jeg forstått. 

Så var det det der med å ikke ha fokus på operasjoner da. Hvor mange ganger har hun sagt hun skal slutte å snakke om det og ikke vil ha fokus på det? Omg.... 🙄🙄

Fra: https://730.no/topp-3-operasjoner-sophie-elise-isachsen-angrer-pa/

Screenshot fra 730.no

 

Screenshot_2021-01-28-13-47-19-953.jpeg

På samme uke sa hun det på YT,mens på Bloggerne sa hun at hun har fast sminkør 4 ganger per uke..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (27 minutter siden):

Det er så man nesten blir bekymret for hva som egentlig foregår oppi hodet på denne dama. 

"Den 26 år gamle influencer-veteranen legger til at hun egentlig ikke er spesielt opptatt av sitt utseende.

– Jeg bryr meg veldig lite, sier hun til Karine; søsteren til kjæresten Kasper Kristoffersen.

– Folk tror kanskje at jeg er veldig stressa over utseendet på en måte. At det liksom skal være perfekt hele tiden… [Men] jeg driter i det."

Er hun virkelig så dum, tror hun virkelig alle andre er dumme, eller bare lyver hun så hun tror det selv? Dette er vel den største og mest blåste løgnen av dem alle -" Jeg bryr meg lite om utseendet mitt" altsååå...

Hvis hun byttet ut "utseende" med "hygiene" hadde det vært noe annet. De neglene hennes er så dirty og hun liker jo ikke å vaske hendene sine.. Litt vanskelig med hårvask også har jeg forstått. 

Så var det det der med å ikke ha fokus på operasjoner da. Hvor mange ganger har hun sagt hun skal slutte å snakke om det og ikke vil ha fokus på det? Omg.... 🙄🙄

Fra: https://730.no/topp-3-operasjoner-sophie-elise-isachsen-angrer-pa/

Screenshot fra 730.no

 

Screenshot_2021-01-28-13-47-19-953.jpeg

Gud som hun lyver🤥

 

Finlay skrev (22 minutter siden):

 jeg lurer på om SE egentlig har særlig nære venner, bortsett fra et par barndomsvenninner fra Harstad?

Har liksom inntrykk av at det ble trommet sammen en gjeng for å få laget serien hennes. At de mest var med for å skape innhold og blest rundt egen person, og at de for det meste slikker ryggen hennes, eller deltar i oppkonstruerte krangler og drama, for seriens skyld.

Hun sier jo selv at hun er veldig glad i dype samtaler, men var ikke mye å spore av den slags i serien, eller det jeg har sett av Bloggerne. Ser mest ut som de omgås for å kunne ta bilder av seg selv og gjengen for å legge ut på Instagram. Men det kan jo selvsagt hende at de tar de dype samtalene utenfor kameralinsen...🙄

Hun er ikke så nær dem som hun skal ha folk til å tro. Man ser ikke oppdateringer fra barndomsvenninner fra verken bilder eller på storien når hun har hatt en svipptur innom hjembyen. Det er kun hun selv som legger ut og det er svært sjelden at de da dukker opp på hennes SoMe kanaler etter hun ble veteran og sluttet med bloggingen.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (25 minutter siden):

Det er så man nesten blir bekymret for hva som egentlig foregår oppi hodet på denne dama. 

"Den 26 år gamle influencer-veteranen legger til at hun egentlig ikke er spesielt opptatt av sitt utseende.

– Jeg bryr meg veldig lite, sier hun til Karine; søsteren til kjæresten Kasper Kristoffersen.

– Folk tror kanskje at jeg er veldig stressa over utseendet på en måte. At det liksom skal være perfekt hele tiden… [Men] jeg driter i det."

Er hun virkelig så dum, tror hun virkelig alle andre er dumme, eller bare lyver hun så hun tror det selv? Dette er vel den største og mest blåste løgnen av dem alle -" Jeg bryr meg lite om utseendet mitt" altsååå...

Hvis hun byttet ut "utseende" med "hygiene" hadde det vært noe annet. De neglene hennes er så dirty og hun liker jo ikke å vaske hendene sine.. Litt vanskelig med hårvask også har jeg forstått. 

Så var det det der med å ikke ha fokus på operasjoner da. Hvor mange ganger har hun sagt hun skal slutte å snakke om det og ikke vil ha fokus på det? Omg.... 🙄🙄

Fra: https://730.no/topp-3-operasjoner-sophie-elise-isachsen-angrer-pa/

Screenshot fra 730.no

 

Screenshot_2021-01-28-13-47-19-953.jpeg


Hun er vel den i Norge som bryr seg MEST om utseendet. Hun har iallefall den mest utseendefokuserte profilen som influencer. Hun har vist og viser vanvittig med operasjoner, hårpleie, hudpleie, neglepleie, hodebunns-tatoveringer, tatoveringer, permanent make-up, vippe-extention, solarium, selvbruning - og er stort sett sminket med vanlig make-up OPPÅ alt det der. 

Hennes forhold til klær gidder jeg ikke å nevne en gang, men at hun har behov for å se bra ut i alt det hun vrikker og vrir seg i er iallefall tydelig. 

Mulig hun har havnet så langt vekk fra hva som er normalt at hun faktisk selv tror på at hun "ikke bryr seg om utseendet" Endelig så er hun så fornøyd etter massiv kirurgi at hun nå er komfortabel nok til å lage "funny faces" og går uten sminke innimellom. Kanskje det er det hun mener. 

Hun ligner jo ikke lenger på den hun opprinnelig var en gang. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...