Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Jeg blir så flau på hennes vegne. Skjønner hun ikke at hun (og flere andre påvirkere) fremstår som en med kognitive utfordringer? Hun maser om seg selv og sin rett til å legge ut bilder av egen nakenhet (sic!) og de tekstene hun legger ut handler bare om henne selv eller om henne puttet inn i en annonse. Hvis hun hadde lagt ut tekster som diskuterer kropp og nakenhet i en kulturell eller kjønnspolitisk sammenheng og vist til eksempler med dybde, da skulle jeg gitt henne noen pluss i margen, men det hun presenterer er bare skalkeskjul for å få bekreftelse på at hun er deilig (eller sexy eller søt, som hun sier selv). Enda bedre hadde det vært om hun (og de andre påvirkerne) hadde frontet en sak der det å være glad i seg selv for den man er, var essensen, men nei, det tør de ikke. Eller de kan ikke. Det er for lenge siden de var seg selv. Og Gullbarbien? Den burde gått til flere, for eksempel Isabel Raad og Sofie Karlstad, som utøver stort kroppspress i sine kanaler og er like immune mot kritikk.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, keiserenernaken said:

Du gjør mensen feil. Mensen er sexy, må vite. Alle som ikke har sexymensen skammer seg og gjør mensen tabu for alle som har sexymensen; mensen på riktig. Fakkeltog for sexymensen! Redd mensen fra disse som skammer mensen vekk fra den sexy sexy tronen mensen hører hjemme på. Sexymensen frem i lyset! Vekk med skammen fra styggemensen. Styggemensen unner ikke oss sexymensen oppmerksomhet. Vi kan ikke for at vi er sexymensen! 

... min tolkning av "nødvendigheten" rundt "normaliseringen" av mensen, som presentert av Sophie Elise AS, organisasjonsnummer 916848773. 

#sexymensen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge sa hun at håret skulle få være i fred? 
 

mulig det er parykk, men hun har fått nytt hår allerede (ref snapstory). Klarte et par dager?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet hvor hun snikreklamerer for MyMuse og skriver at hun er perfekt. Nei, du er ikke perfekt! Du har x antall IG  innlegg i trusa uten å merke det som reklame. Det er ikke perfekt nei.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (42 minutter siden):

Bildet hvor hun snikreklamerer for MyMuse og skriver at hun er perfekt. Nei, du er ikke perfekt! Du har x antall innlegg i trusa uten å merke det som reklame. Det er ikke perfekt nei.

Innlegg i trusa?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalypte skrev (23 minutter siden):

Innlegg i trusa?

IG innlegg 😂 hun bruker da ikke innlegg i trusa, det går i tamponger. Veldokumentert på SE AS sin IG konto. Undrer meg over at denne får refs mens SE får bare kjøre på! https://www.vg.no/rampelys/i/gWLEOJ/ida-johansen-aaserud-felt-i-fim-indirekte-reklame-for-leppeforstoerrelse

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jeg er lei av SE AS. For en bedrift! Shady hele veien. 

Å samle inn E-post-adresser fra følgerne for deretter å sende reklame til disse - uten at brukerne har blitt gjort oppmerksomme på at det var formålet?

"En glipp" kaller de det. 

Med hensikt vil jeg kalle det. Det er altfor fristende å tro at Strawberry bevisst utnytter "venninneforholdet" følgerne har til SE. 

https://www.vg.no/rampelys/i/eK5JXQ/sophie-elise-og-strawberry-publishing-bestrider-forbrukertilsynets-gebyr-for-skjult-reklame

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (35 minutter siden):

SE AS jobber hardt for å unngå GullBarbie-medaljen.

Ikke glem å stemme.

20210121_150026.jpg

20210121_150134.jpg

Den enorme innsatsen hun har lagt ned i egen psykisk helse?? 

operasjonene da eller??

 

 

Klassisk SE... buhu, stakkars meg, alle hater meg, jeg prøver bare å være en god venninne for følgerne mine... 🤮

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, rett under det nyeste bilde av SE i blå undertøy, kom dette 😅

20210121_161737.jpg

Endret av Heisann1234
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter det ekstremt manipulerende. "Hele verden er imot meg, men DERE er der for meg, herregud hva skulle jeg gjort uten dere". Dette gjør hun hver gang hun kanskje blir satt i et litt uflatterende og avslørende lys. Det er helt irrellevant om hun kjenner seg igjen i kritikken som ligger i nominasjonen. Det viktige her er de hun får til å føle seg  dritt. Hun blåser så langt og elegant i absolutt alle de. 

Hun pøser på til følgerne hvordan HUN føler seg. "Hatet av alle". Dette smisket med leserne er veldig spesiellt. 

Hadde idolet mitt fått meg til å føle at jeg betydde så mye for vedkommende personlig da jeg var 13-20, så hadde jeg blitt helt blenda og ennå mer fan. Dette vet hun nok veldig godt. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke for meg at hun har viktige samtaler med de 15 år gamle fjortis-fansene sine....men det er nå meg. 

Ska vedde på hun la ut det bildet av seg selv fra sommeren bare for å desperat prøve å normalisere kroppen sin, her ser man jo at hun har en helt vanlig mage.  Hun fronter vanligvis ikke normale bilder av seg selv. 

Endret av Apocalypte
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalypte skrev (9 minutter siden):

Ser ikke for meg at hun har viktige samtaler med de 15 år gamle fjortis-fansene sine....men det er nå meg. 

Ska vedde på hun la ut det bildet av seg selv fra sommeren bare for å desperat prøve å normalisere kroppen sin, her ser man jo at hun har en helt vanlig mage.  Hun fronter vanligvis ikke normale bilder av seg selv. 

Magebildet. Med teksten:

Throwback til sommer og meg som er perfekt 🌟

Og et budskap til fansen om at DU er også perfekt, selv om du har dine bilringer.

Altså - sånn snakker vel ikke en Gullbarbie-kandidat? Sånt sier vel ikke et dårlig forbilde?

Nei, her ser vi en kvinne jente som aksepterer kroppen sin, med dens små skavanker.

(Hennes egne små magefolder ser nærmest ut som de blir tvunget fram av en -for anledningen- litt lut holdning. Hun er jo ellers glad i å vise fram den flate, fettsugde(?) magen)

Det er til å le seg ihjel av med tanke på hva den kroppen der har vært gjennom av "forbedringer", og at eieren er nominert til verstingpris hva gjelder negativ påvirkning😆 Ikke tilfeldig at SE følte trang til å mimre over sommeren som var, med akkurat disse bildene, i akkurat disse dager.

Stem🙏

https://www.gullbarbie.no/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (12 minutter siden):

Magebildet. Med teksten:

Throwback til sommer og meg som er perfekt 🌟

Og et budskap til fansen om at DU er også perfekt, selv om du har dine bilringer.

Altså - sånn snakker vel ikke en Gullbarbie-kandidat? Sånt sier vel ikke et dårlig forbilde?

Nei, her ser vi en kvinne jente som aksepterer kroppen sin, med dens små skavanker.

(Hennes egne små magefolder ser nærmest ut som de blir tvunget fram av en -for anledningen- litt lut holdning. Hun er jo ellers glad i å vise fram den flate, fettsugde(?) magen)

Det er til å le seg ihjel av med tanke på hva den kroppen der har vært gjennom av "forbedringer", og at eieren er nominert til verstingpris hva gjelder negativ påvirkning😆 Ikke tilfeldig at SE følte trang til å mimre over sommeren som var, med akkurat disse bildene, i akkurat disse dager.

Stem🙏

https://www.gullbarbie.no/

 

Var først etter hun ble nominert til gullbarbie at hun begynte å pøse ut disse bildene med «bilringer». 
Hun hadde de vel på lager i tilfelle denne regnværsdagen skulle komme 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

(Ja, magen er fettsugd forresten) 


En annen ting. Rett etter gullbarbie nominasjonen ble kjent så postet hun at hun skulle ha naturlig hår og negler en stund fremover. Det gikk et par dager så var håret forlenget igjen... 

Det minner veldig om da hun var i debatten. Fronter et helt annet bilde av seg selv og leker uskyldig ungjente en liten periode, så skal all den dårlige påvirkningen være glemt. Blir for dumt...

 

 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Missy1 skrev (9 minutter siden):

Var først etter hun ble nominert til gullbarbie at hun begynte å pøse ut disse bildene med «bilringer». 
Hun hadde de vel på lager i tilfelle denne regnværsdagen skulle komme 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

(Ja, magen er fettsugd forresten) 


En annen ting. Rett etter gullbarbie nominasjonen ble kjent så postet hun at hun skulle ha naturlig hår og negler en stund fremover. Det gikk et par dager så var håret forlenget igjen... 

Det minner veldig om da hun var i debatten. Fronter et helt annet bilde av seg selv og leker uskyldig ungjente en liten periode, så skal all den dårlige påvirkningen være glemt. Blir for dumt...

 

 

Og vippene ble kun fjernet for å sette på løsvipper fra kolleksjonen til den faste sminkøren..

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (55 minutter siden):

Rett etter gullbarbie nominasjonen ble kjent så postet hun at hun skulle ha naturlig hår og negler en stund fremover. Det gikk et par dager så var håret forlenget igjen... 

Det stakkars håret får aldri hvile.

Uansett hvor fine extensions hun får satt på, så ligger jo hennes eget hår som en liten kake på toppen av hodet. Det ser aldri naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Det stakkars håret får aldri hvile.

Uansett hvor fine extensions hun får satt på, så ligger jo hennes eget hår som en liten kake på toppen av hodet. Det ser aldri naturlig ut.

Ikke rart håret aldri blir friskt når hun ikke klarer mer enn to dager uten extensions. 

Og det er helt sykt hvor ofte hun bytter extensions, skifter farge og frisyre. Det blir bare verre og verre..

Jenta er syk og burde vernes fra seg selv. 
 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...