Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så spennende, prøver meg med noen spørsmål.
Jeg er kvinne 49 år.

Føler meg så stuck på flere måter og strever også med å bli ferdig med et studie. Synes jeg har lite energi og tiltak. Hva kan jeg gjøre for å bedre dette ? Har nåværende jobbsituasjon noe å si på hva jeg føler?

Beste hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at jeg også vil bli knust, d vsr litt skremmende å høre selvom jeg vet at brudd er vondt for alle. Men slik jeg har det nå føler jeg meg ikke hel. Og jeg vil ha et fullkomment forhold (du forstår nok hva jeg mener) er klar over at jeg må bruke tid enda, men dettd hsr krebd mye sv meg de siste årene 💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil det på på de to eksamenene jeg skal ha i høst? Greier jeg å lese nok? Kommer jeg til å klare å komme inn på studie neste høst? Jeg vet ikke om jeg rekker å ta alle fagene før den tid, må også ha gode karakterer. K 36

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil det på på de to eksamenene jeg skal ha i høst? Greier jeg å lese nok? Kommer jeg til å klare å komme inn på studie neste høst? Jeg vet ikke om jeg rekker å ta alle fagene før den tid, må også ha gode karakterer. K 36

Anonymkode: 373ec...ebc

Og en sak til jeg lurer på..... vil jeg noen gang møte på A igjen? Bare å treffe på han en tilfeldig plass, eller skal jeg aldri mer få se han? 

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

dame 51. 

Takk for gode svar som ga meg håp og tro på at jeg er på rett vei og tenker rett :) 

Et spørsmål til ; hvordan ser økonomien min ut framover? 

Anonymkode: 2372a...889

Så bra! Økonomien din har vært noe svingende(ikke slik du ønsker). I løpet av 2020 vil alt endre seg til det bedre. Du vil forstå hvordan og hvorfor senere. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig takknemlig for at du tar deg tid, OJ! 💌 Takk. Det blir spennende å se om du har rett.


Om du ønsker litt mer tilbakemelding kan jeg si at angående mitt nåværende forhold er det turbulent for tiden (det har det vel vært litt av og på hele veien), så det du sa tidligere om at vi må rydde opp i noe gruff dersom vi skal være sammen, stemmer på en prikk. Men det jeg har undret meg over i årevis er HVA som ligger der - hva som er gruffen, det er usikker på. Tidligere når vi har snakket om forlovelse, så har jeg følt at noe ikke stemmer helt. Å leve uten ham føles feil det også, men dersom vi skal vare må de store følelsene må tilbake ... Ikke krangel og bråk. Ooooog jeg må få roet ned spenningssøkenen min. Vanskelig. 

Anonymkode: 88d82...b4d

Takk for tilbakemeldingen. Dere må bruke tid på å finne ut av hva som er "gruffen" mellom dere, og ta tid til de lange, gode samtalene. Dere har snakket om forlovelse,men er enda ikke forlovet. Har du reflektert over det? Ja du er spenningssøkende og nettopp derfor forteller jeg deg på forhånd om noe du vil kjenne på og erfare ifbm flytting. Du vil kjenne på at du må ta et valg. Mulig valget blir tatt tidligere, det kommer an på hva dere velger å gå inn i nå. Ønsker deg masse lykke til :)

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, du treffer så sykt bra! 👏🏼👏🏼 Ja, bestefaren min som bygget den🤗 Og det føles som han våker over oss:) Jeg lette etter noe i verkstedet hans, har vel knapt brukt det redskapet jeg lette etter, men trengte det for å reparere. Spurte høyt ut i lufta om han hadde noe sånt, og bare sekunder senere så åpnet jeg akkurat riktig eske. Du beskriver han godt. Kan du se noe mer på han? En spesiell interesse eller flere? (Hvis du vil «øve deg», for det er jo noe jeg har mer fasit på enn spørsmål om fremtiden, så jeg føler at jeg gir noe tilbake også😉)

Håper det kommer en god løsning for hytta. Jeg tror det er litt sårt for alle. Jeg håper det skjer uten konflikter og at alle ivaretar vedlikehold osv:) 

Anonymkode: ade3e...c6d

Så godt å høre, nå ble jeg glad! Jeg var nokså sikker på at det var bestefaren din, ja :) Og han var en god mann. En skikkelig handymann med mange jern i ilden. Du var veldig glad i ham? Jeg syns det er vanskelig dette med å beskrive mennesker...noen ganger får jeg opp hårfarge, øyefarge, noen trekk. Derfor jeg skrev han var robust. Interesser....får bare dette med handymann...humor....Var han glad i sjøen, båter på noe vis? Modellfly eller noe i den kategorien, der han selv må lage noe med hendene.....? Som du selv sier, jeg "Øver meg" her og vet jeg kan bomme skikkelig, men tror han var flink til å lage ting...Hm..du får orientere meg. Så håper jeg som deg at det blir en god løsning på hytta :)

13 timer siden, zabalaba skrev:

Så spennende TS. Jeg opprettet en bruker for å prøve meg, lusker ellers bare rundt og stort sett leser på forumet her. Derfor jeg ikke har noen poster. Krysser fingrene for at det kan være noe for deg her!

 

Spørsmålet mitt handler om kjærlighet. Jeg er 25 år. Nylig fått meg jobb etter studiet, og stortrives. Har ofte gjort suksess på det karrierremessige, men sliter med kjærligheten. Nå har jeg møtt en mann som jeg får sommerfugler i magen av! Har ikke truffet ham lenge, men lenge nok til at jeg har så lyst at det skal gå bra.

Men, som sikkert ikke er uvanlig, sitter det en skikkelig usikkerhet i meg. Jeg når et punkt hvor jeg blir så fryktelig usikker på meg selv, på ham, på alt! Det kjennes så vondt, og jeg lurer altså på om du har noen formening om det er noe grobunn i denne usikkerheten denne gangen - eller om det er annerledes? 

Ha en fin kveld :)

Så hyggelig at du har møtt en som gir deg sommerfugler i magen :) Det er herlig, det. Usikkerheten din ligger i deg selv og har ingenting med ham å gjøre, den bunner ut i ditt dårlige selvbilde og din usikkerhet på det som er nytt...Du vil så gjerne, men redd for å feile. Jeg tror dere vil møtes igjen og at du vil kjenne deg gradvis tryggere på ham. Prøv å tro på at du er en flott jente og at andre rundt deg også ser deg slik. Ønsker deg lykke til i dette, håper det går slik du ønsker :) 

13 timer siden, Aureka skrev:

Så spennende, prøver meg med noen spørsmål.
Jeg er kvinne 49 år.

Føler meg så stuck på flere måter og strever også med å bli ferdig med et studie. Synes jeg har lite energi og tiltak. Hva kan jeg gjøre for å bedre dette ? Har nåværende jobbsituasjon noe å si på hva jeg føler?

Beste hilsen

 

Du kan ta en pause fra studiet, dersom du er for sliten. Jeg ville også tatt en tur til fastlegen for å sjekke om du mangler noe, noen ganger skal det ikke så mye til. Men du har generelt et overforbruk av energi, og har hatt det over tid. Da går hjernen saktere og energien svekkes. Du må finne rom for hvile. Kan du det? Kan du ta deg en langhelg et sted langt unna? Jobbsituasjonen kjennes tidvis utmattende på deg. Er du litt lei, litt "ferdig" noen ganger? Kunne du prøvd å tenke ut av boksen og at etter endt studie, så vil du ha mulighet til å gjøre noe annet? 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at jeg også vil bli knust, d vsr litt skremmende å høre selvom jeg vet at brudd er vondt for alle. Men slik jeg har det nå føler jeg meg ikke hel. Og jeg vil ha et fullkomment forhold (du forstår nok hva jeg mener) er klar over at jeg må bruke tid enda, men dettd hsr krebd mye sv meg de siste årene 💚

Anonymkode: 6f666...987

Knust i den forstand at det er slik det føles ved et brudd. Da blir man "knust", men ikke ødelagt. Håper du forstår forskjellen, det var ikke meningen å skremme deg. Ja jeg forstår hva du mener med et fullkomment forhold, du savner og mangler noe du ikke får, og det gjør at du ikke føler deg hel. God beskrivelse. Dette har krevd mye av deg og tappet deg for energi og tro. Er det ingen bedring de siste månedene? For din del nå, dersom du heller mot å gå, så handler det om å våge det og faktisk gjøre det, ikke bare tenke det. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 27.

Gir vi slipp på hverandre snart? Vi er for svake begge to

Anonymkode: 802a4...440

Nei dere  kommer ikke til å klare å gi slipp på hverandre, selvom begge har en fornuft som sier at dere bør det. Dere bør finne en annen løsning enn den dere har nå. Du skjønner hva jeg mener, ikke sant?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil det på på de to eksamenene jeg skal ha i høst? Greier jeg å lese nok? Kommer jeg til å klare å komme inn på studie neste høst? Jeg vet ikke om jeg rekker å ta alle fagene før den tid, må også ha gode karakterer. K 36

Anonymkode: 373ec...ebc

Du kommer gjennom men blir nok ikke helt fornøyd med karakterene. Studiet neste høst er litt uvisst, det kommer an på hvilken innsats du klarer å legge i dette. Det kan se ut som du kommer inn, på hengende håret, men at du i første omgang kan få høre at du ikke tas inn.....Jeg merker du er sliten og du presser deg litt for mye. Kan du ta en pause for å hente deg inn litt? Det du står i nå, tærer på humøret og energien din. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og en sak til jeg lurer på..... vil jeg noen gang møte på A igjen? Bare å treffe på han en tilfeldig plass, eller skal jeg aldri mer få se han? 

Anonymkode: 373ec...ebc

Ja. du vil møte ham tilfeldig og det vil være et hyggelig møte. Du kan også, dersom du ikke klarer å slippe tankene på ham, gjøre det du selv kan for å oppsøke ham eller møte han. Den som intet våger, intet vinner. Du tenker mer på ham enn du liker, for du ser han jo ikke og blir litt urolig av dette. Hva med å ta kontakt?

7 timer siden, lille_fiol skrev:

Tusen takk for svar 😊 hva mener du med at barn kan du ikke gå inn på? Burde jeg være bekymret?

Jeg skrev i HI at jeg ikke svarer på spørsmål som har med barn å gjøre, det er et så sårbart tema. Det hender jeg kan se barnet i magen og kjønn, til de gravide som spør, men jeg vil ikke svare på slik i fare for å ta feil. Jeg ønsker heller ikke si noe om behandlinger rundt det å bli gravid, prosessen, eller hvordan ting går. Igjen, det er et sårbart tema.Og nei, det er ingen grunn til bekymring.

 

Igjen, til alle - fremover nå vil jeg IKKE bruke energi på å minne om at jeg ikke svarer om barn, sykdom, død, inngående om helse osv.....Jeg hopper, videre fremover, over slike spørsmål. Beklager, men vennligst les HI og jeg har gjentatt dette så mange ganger at jeg blir litt sliten av det....

ts

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, til alle - fremover nå vil jeg IKKE bruke energi på å minne om at jeg ikke svarer om barn, sykdom, død, inngående om helse osv....

Beklager så mye at jeg spurte selv om jeg visste at du ikke ville svare ang helse. Jeg var nok bare litt desperat, og håpte på noen  råd som kunne gi litt ro og evt føre meg i riktig retning. Beklager igjen.

Ha en god helg💛

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann, bare meg igjen😊

Du er helt fantastisk, du har fantastisk god intuisjon og klarsyn, og en utrolig fin og empatisk måte å formidle på❤️ Tusen takk igjen for all den gode hjelpen! Jeg har spurt deg tre ganger nå, og fått tre skikkelig gode svar. Jeg har mer på hjertet, har lyst å spørre igjen, så jeg slenger på litt flere spørsmål😄 Men er det mulig å kontakte deg på en annen måte etter hvert? Mot en liten betaling, kanskje? Jeg har kontaktet en veldig god klarsynt tidligere noen ganger, men han er veldig dyr, så det er egentlig håpløst økonomisk sett å fortsette å spørre han. Så jeg leter etter noen jeg kan kontakte som er litt rimeligere. Nå gjør jo du dette helt gratis her inne, og det er helt fantastisk av deg, du bruker jo mye av tiden din på å svare. Men jeg spør igjen, så kan du se om du orker å svare meg flere ganger, og/ eller om det på sikt er mulig å kontakte deg et annet sted og betale litt for tjenesten du utfører☺️💛

1. Jeg vet du ikke svarer på spørsmål ang sykdom, men jeg lurer på om jeg kan spørre likevel, og om du kan gi noen råd ang veien videre i forhold til dette, fordi legene vet ikke råd. Jeg har mange plager, og mye vet jeg hva er, andre ting vet jeg og legene enda ikke hva er. Sistnevnte gjelder bl.a en veldig dårlig lukt som kommer og går, fra munn/nese, føles det som, to ulike, rare og vonde lukter som gjør at jeg ikke vil være i nærheten av andre. En klarsynt sa at det var endringer i hjernen som var årsaken, og at ingen rundt meg kjente dette. Han har rett i dette? Fin MR, alt bra hos øre/nese/hals, bakterieprøver og blodprøver er fine.. fastlegen vil avslutte utredning, men jeg plages veldig..

2. Nytt helsespørsmål, hva er årsaken til smertene på venstre side av halsen? Ultralyd viser knute, celleprøver av knuten var fin. Så hvorfor smerter? Legene avslutter utredning her også..

3. Hvorfor er det kluss i menstruasjonen nå for tiden? Fastlegen mener det ikke er vits å bry seg om enda, kanskje det er begynnende overgangsalder, kanskje ikke, sier hun.. og hun vil la det ligge. 

- jeg føler det er noe hormonelt som er på bærtur? Kanskje alle disse plagene jeg nevner har hormonelle årsaker? Eller er det ulike ting? Vanskelig når leger ikke vil finne ut av disse tingene. Om du ikke kan være så konkret, kan du si noe likevel? Vil plagene gå over av seg selv?

På forhånd tusen takk igjen❤️❤️❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Kjære deg, 

tusen takk for denne lange fine tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du syns jeg treffer og at jeg formidler på en ok måte, jeg bestreber det, da jeg vet det er viktig for mennesker å bli møtt med varme og respekt. Avgjørende, faktisk. 

Jeg har ingen privat praksis, jeg har valgt å "øve" meg her, etter at jeg for mange år siden fikk høre fra flere hold at jeg har en "profetisk gave", evnen til å kjenne andres smerte og en sterk empati/intuisjon. Jeg har brukt meg selv mange ganger, i samtaler med andre, helt spontant, og jeg har "visst" om ting som vil skje. Jeg er usikker på om jeg noen gang kommer til å gjøre noe mer ut av det. Det jeg gjør her på KG syns jeg er gøy, så lenge jeg styrer det selv (når og hvor ofte) og så lenge det ikke kommer for mye kritikk eller noen som prøver lure meg (som sist jeg hadde en lignende tråd). Jeg ønsker heller ikke ta betalt for noe av dette, det kjennes feil for meg. I alle fall foreløpig. 

Alle tre spørsmålene du stiller angår helse, og som spørsmål rundt barn, så er det nokså "farlig" dersom jeg bommer her. Jeg kan fortelle deg hva jeg ser, hva jeg tenker og tror, men om jeg tar feil kan det være kritisk, i verste fall. Har jeg rett, ja så er jo det vel og bra, men jeg vil ikke, når det kommer til helse, at man skal stole 100% på det en klarsynt sier....Jeg ønsker derfor ikke inn i dette, og jeg beklager. Jeg kan sense noe av det du skriver, og alvorlighetsgraden er ikke så stor, men du bærer på en større frykt enn nødvendig. Jeg kan ikke gå dypere inn i dette og jeg håper du forstår. Jeg syns alle som har spørsmpl knyttet til helse, skal oppsøke lege, evt oppsøke en annen lege (second opinion) enn den som er oppsøkt tidligere. 

Det rådet vil jeg gi deg også. Oppsøk en annen lege enn den du har vært hos.  Det du fikk høre av en klarsynt er svada. Når du må spørre meg om det du fikk vite, stemmer, da vet du at det ikke stemmer. Man vet når en klarsynt snakker riktig, da kjenner man det bare - som en del av responsene her inne (eks "får gåsehud", "du treffer veldig bra", "spot on" o.l)...man vet når en klarsynt treffer, og nei, det med hjernen er det største vaset jeg har hørt. Dette handler om helt andre ting som relativt lett kan løses, men igjen, jeg kan bare ikke gå dypere inn i dette, jeg beklager. Håper du forstår. ts

 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Om du får opp et bilde av hva jeg skal spise til middag i kveld hadde du spart meg for mye hodebry, takk på forhånd :)

Greit å ikke ha større utfordringer i livet? Ta deg en pizza, du, enkelt og greit. 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager så mye at jeg spurte selv om jeg visste at du ikke ville svare ang helse. Jeg var nok bare litt desperat, og håpte på noen  råd som kunne gi litt ro og evt føre meg i riktig retning. Beklager igjen.

Ha en god helg💛

Anonymkode: ce11b...acc

Det går så fint, så. Se svaret mitt til vedkommende under her, der beskriver jeg litt av årsaken til hvorfor jeg ikke går på dypet når det gjelder helse :) Ønsker deg alt godt - og du, ikke bekymre deg så mye. Det er det ikke grunn til. 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker denne tråden ❤️

Anonymkode: 8463e...c0b

Kan jeg spørre om du kan utdype? Hva er det som gjør at du elsker denne tråden? 

ts

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går så fint, så. Se svaret mitt til vedkommende under her, der beskriver jeg litt av årsaken til hvorfor jeg ikke går på dypet når det gjelder helse :) Ønsker deg alt godt - og du, ikke bekymre deg så mye. Det er det ikke grunn til. 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen tusen takk, kjære TS💛💛💛

«Denne vedkommende var jo meg, tusen takk for dette svaret og for det lange andre svaret, jeg kjenner at jeg stoler på deg, så jeg skal slippe tak i bekymringene og ta kontakt med en annen lege. Dette var en fantastisk herlig oppfordring å få☺️💛 Setter såå stor pris på hjelpen din!

Spennende å lese det du skriver om din profetiske gave, det er sånn jeg oppfatter deg, som en person med utrolig sterk intuisjon og masse empati💛💛💛

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greit å ikke ha større utfordringer i livet? Ta deg en pizza, du, enkelt og greit. 

Anonymkode: 4b496...35b

Meget bra, jeg tror nesten vi kan slå fast at du traff 100%. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 35 år, to barn.

Elsker mannen min som en venn og ikke en partner.

Kommer jeg til å gå fra ham?

Hvordan blir det hvis jeg går?

Anonymkode: ee238...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen tusen takk, kjære TS💛💛💛

«Denne vedkommende var jo meg, tusen takk for dette svaret og for det lange andre svaret, jeg kjenner at jeg stoler på deg, så jeg skal slippe tak i bekymringene og ta kontakt med en annen lege. Dette var en fantastisk herlig oppfordring å få☺️💛 Setter såå stor pris på hjelpen din!

Spennende å lese det du skriver om din profetiske gave, det er sånn jeg oppfatter deg, som en person med utrolig sterk intuisjon og masse empati💛💛💛

Anonymkode: ce11b...acc

Ja det har jo deg... Går litt i surr 😉 men takk... Den meldingen din her rørte meg til tårer. Selv tusen takk for oppmuntring og for den tilbakemelding du gir. Det betyr så mye! 💚 hold meg oppdatert da. 

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Meget bra, jeg tror nesten vi kan slå fast at du traff 100%. 

😆

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på om du kunne fortelle litt om hva som skjer på karrierefronten i vinter, kommer jeg til å oppnå det jeg ønsker? Kommer problemene i familien min til å løse seg, og treffer jeg en snill mann før jeg fyller hundre år? Tusen takk på forhånd.

Anonymkode: 9f02c...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemeldingen. Dere må bruke tid på å finne ut av hva som er "gruffen" mellom dere, og ta tid til de lange, gode samtalene. Dere har snakket om forlovelse,men er enda ikke forlovet. Har du reflektert over det? Ja du er spenningssøkende og nettopp derfor forteller jeg deg på forhånd om noe du vil kjenne på og erfare ifbm flytting. Du vil kjenne på at du må ta et valg. Mulig valget blir tatt tidligere, det kommer an på hva dere velger å gå inn i nå. Ønsker deg masse lykke til :)

Anonymkode: 4b496...35b


Jeg tror muligens "gruffen" ligger mest hos meg, da jeg ikke er den enkleste å leve med - jeg er rastløs, temperamentsfull og søkende. Denne samtalen med deg fikk meg til å tenke, ja. En bedre partner vil bli vanskelig å finne der ute, det vet jeg, men kanskje er jeg likevel ikke et bedre menneske enn at jeg venter på noen som bare bergtar meg fullstendig. Meeeen, livet er ikke romantisk film - hverdagslivet kommer for alle, og kanskje vil dette "filmøyeblikket" aldri komme uansett. Tror uansett at det kanskje dette som holder meg fra borte fra en ordentlig forpliktelse/forlovelse - at jeg ikke er 100 % sikker på at det er riktig for all fremtid. Det føles som om jeg gir slipp på "frihet" og et spennende liv. Jeg frykter A4-livet verre enn pesten.

Takk igjen, jeg har fått noe å tenke på :) 🌹

Anonymkode: 88d82...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...