Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kom over denne tråden nå og fikk en trang til å skrive til deg.. 

Jeg har møtt en mann jeg vet jeg ikke kan få. Jeg er ung, han er en god del eldre, og på grunn av omstendighetene blir vi nok aldri å bli noe seriøst. Det gjør vondt, for den kjemien vi har, har jeg aldri i hele mitt liv opplevd maken til. Tror du han føler det samme om meg? Blir vi å møtes igjen? Jeg vet at om han tar kontakt flere ganger så blir jeg ikke å si nei, selv om jeg muligens burde.. vanskelig situasjon dette her.

Om det hjelper deg å gi meg et svar, så kan jeg si at vi fikk kontakt i sommer og møttes selv om vi visste vi ikke burde. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på han. 

Forresten er han ikke gift, problemet ligger i andre områder av livet. 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ts, ser noen har skrevet "opp" under mitt innlegg, det vsr ikke jeg 💚💚💚💚

 

 

 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 34 år, to barn.

burde jeg bytte jobb eller lønner det seg å bli?

Anonymkode: 5d617...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Så fint at du gir råd her inne. Spørsmålene mine: I hvilken retning ser du jeg bør gå videre karrieremessig? Jeg har en drøm jeg har hatt lenge men er usikker på om det er realistisk. Og ikke minst gjennomførbart. 

Ser du noe om personligheten min og noe jeg burde utforske i forhold til interesser? Jeg prøver å finne meg selv og har nok lite tro på egne evner. 

Kjærligheten. Jeg er i et forhold og er usikker på veien videre. Jeg tror du fanger opp hva som er dilemmaet.. 

Takk for at du tar deg tid 😍

Trine. 

Anonymkode: fe3ec...dbd

Hei Trine, 

Karrieremessig ser jeg at drømmen du har, er til for å realiseres. Det kan være hard jobbing og du vet det vil kreve mye av deg, men på sikt vil det kjennes verdt det. Der du er nå kjenner du på noe usikkerhet, jobbmessig, ikke helt tilfreds. Mulig det nye prosjektet ditt krever mer kompetanse av deg, kan du våge å kaste deg ut i det du trenger for å oppnå drømmen? Det vil som sagt kreve litt, men du har det som skal til. Ikke bli værende i noe som ikke gjør deg glad. 

Er du kreativ? det oppleves slik. Klarer ikke helt få opp på hvilket felt, men generelt kreativ og skapende på et vis. Kunne du utviklet dette? 

Kjærligheten er noe ustabil for tiden. Du er usikker, han er til dels også usikker. Det er en uenighet mellom dere og det er viktig at begge kjenner seg lykkelige, verdsatt og respektert. Det er ikke bare den ene som skal gi. Husk på det, du er ofte den givende part, slit deg ikke ut på det. Ikke "tål" alt du ikke nødvendigvis skal behøve å tåle. Vær gjerne litt mer konkret om du spør igjen :) 

På 13.9.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

935F220F-BF30-4691-A227-CDAD4CDB9595.thumb.jpeg.92e921ba99559443caef5ab2bbc07f4c.jpeg

Vil dette skje? 😞 Jeg har spurt andre ganger og synes at svarene av og til ikke er ekte. 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Kjære deg, var dette lurt syns du? ;) Håper du tåler at jeg tuller, men dette var IKKE lurt, og det du har fått vite er IKKE sannheten. Du har snakket med en som har gitt seg ut for å være en såkalt synsk, men jeg merker på hele skrivestilen hvor lite engasjert vedkommende er....dette blir helt feil for meg. Lurer du fortsatt på spørsmålene så skal du få mine svar på dem,

1.Skal du være i dette forholdet? Du spør og derfor er du gjerne usikker. Jeg tenker at dersom det gir deg noe, dersom det gjør det glad, dersom du blir vital og glødende av dette forholdet, ja så bli. Men du har det ikke helt slik, så det kam være fornuftig å revurdere dine egne behov og følelser rundt dette....Kanskje kan det være lurt å ta en pause. 

2. Vil du bli såret? Ja og nei. Blir du værende, så ja...du vil bli såret, men du i storgrad styre det selv. Derfor nei, du har et valg. Og jeg ville nok, uansett hvor lite sjarmerende denne andre synske svarer, så er jeg enig i at forholdet bør avsluttes. 

3. Kommer du til å dø? Ja til slutt kjære deg, men det er det mange, mange år til og ikke noe du skal tenke på nå!!

Hvor var det forøvrig at du opplevde at svarene ikke var ekte...her hos meg, i denne tråden...eller mente du hos andre synske på nett?

På 13.9.2019 den 23.38, Brukerano skrev:

Er 25 år, jente og vært syk i snart 6 år. Diagnosen jeg har fått er komplikasjoner etter operasjoner. Noe som ikke hjelper meg en dritt, og jeg føler dette er litt feil, så kanskje din magefølelse kan si meg noe om hvilke flere ting jeg må utforske? 

Så leit å høre at du har det slik. Jeg ville bedt om å få lese journal, satt deg inn i hendelsesforløpet fpr å se hvor det gikk galt. Jeg kan dessverte ikke gå for mye inn i dette med sykdom, det er litt av policy`n her, men jeg håper du får god hjelp til å nøste litt videre. 

På 13.9.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, 

jeg er i en slags sorg. Du ser kanskje hvorfor? Jeg savner et menneske dypt. Klarer du se hva han tenker om meg? 

Anonymkode: 60f52...445

Jeg ser sorgen din, den er noe sammensatt. Du sørger over en ektemann du er gla i,  som du føler at du mister på et vis? Og så er det en til, som gir deg mye glede men som du likevel sørger over, for du kan ikke pr nå få ham. Han er gift. Men han er blitt din spesielle venn, jeg kan ikke si annet enn at han er din store kjærlighet. Det føles som hindringer, men dere vil overvinne dem på sikt. Bare trå varsomt....

På 13.9.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Du har kanskje gitt deg for denne gangen, men jeg forsøker likevel. 

K43. 

Sliter i forholdet/ ekteskapet. Vært på nippet til å gå flere ganger. Har generelt mange bekymringer, både privat og i arbeidslivet. Ungene, vil de lykkes. Min mor har syk samboer. Bør jeg si ja til jobbtilbudet? Er så redd for å feile😔

Anonymkode: ba7c8...12d

Jobbtilbudet er fristende, på flere måter. Om det "går opp" ift barn og logistikk, så ville du takket ja nokså fort Du tenker mye på andre før deg selv. Men jeg tenker ja, hvis du kjenner det vil gjøre deg glad, så takk ja. Gratulerer. Og du bekymre deg ikke for mye for barna, de vil klare seg. ikke bli pga dem, de har allerede merket at dere sliter. Gå pga deg, slik at du igjen kan bygges opp og bli den du er tenkt å være 

 

På 14.9.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte tidligere i tråden om en mann jeg har hatt et av-og-på forhold til lenge, hvor du svarte at vi kunne bli kjærester til slutt (etter lang tid). Synes du er utrolig dyktig, så hvis du har tid lurte jeg bare på om det er noe jeg kan gjøre for at han skal bestemme seg? :) Det er ganske slitsomt til tider, og jeg blir ofte usikker på følelsene hans.. Vil så gjerne at det skal ordne seg.

Anonymkode: 1ef3e...817

Han har ikke bestemt seg enda? Hm, det hadde jeg forventet til nå, i det minste en viss fremgang. Han virrer , oppleves noe ambivalent. Men jeg tror han innerst inne vil. Hva annet kan du gjøre enn å være deg selv? Jo du kan være litt mer "av" en periode. Lev livet ditt litt sånn uten ham, og sørg fpr at han får det med seg, jeg mener, ta deg turer ut, tikk av med venner, gjør noe gøy...og vær litt av. Du har vært mye på Blir du av, vil han kjenne på savnet og det tror jeg er nødvendig. Forstår du? 

På 14.9.2019 den 1.00, AnonymBruker skrev:

K46 Føler jeg er i en litt håpløs situasjon, bor med mannen min, men har null følelser for han, han har såret meg for mye og i tillegg har han "fucka" opp det økonomiske så til de grader. Og siden vi er gift så står jo jeg også ansvarlig for mye av denne gjelden, selv om jeg aldri har skrevet under på de ekstra lånene. 

Jeg har heller ikke så god økonomi siden jeg nylig har blitt ufør. Så ved å bryte ut så blir jeg antakelig sittende med en del gjeld. 

Men, jeg klarer snart ikke mer, og siden jeg nå er hjemme så er jeg ingenting verdt, i hans hode er det kun de som jobber "ræva av seg" som er verdt noe. Noe jeg får høre titt og ofte.

Vi har vært sammen i 30 år, gift i 20. To voksne barn, hvor ene bor hjemme pga studier.

Hva vil du råde meg til, vil jeg få det bedre alene uansett? Har han i hele tatt noe følelser for meg lengre? Eller er det bare bekvemmelig å ha meg her for å lage middag osv? 

Intimitet er long gone.

En annen mann har vært i bilde de siste 8 årene, men det er ikke seriøst. 

 

Anonymkode: 1758a...7d6

Ser utfodringene deres og det er mye uenighet og "rusk" mellom dere. Jeg forstår ditt ønske om å gå fra han. Jeg tror det kan være en god tanke. Slik det er nå, er du ikke tilfreds, ikke nok verdsatt, ikke nok sett. Du trenger mer på det emosjonelle plan enn du får. Om du går, vil det gå bra med deg. Savnet etter intimitet vil vokse seg større. Valget er ditt, men jeg er ikke tilhenger av å forbli i forhold man ikke lenger er lykkelige i. Og jo, han syns det er bekvemt slik han har det. Du ordner opp for ham og han blir vartet opp. Men du må ta vare på deg. Ikke han. Følelsene hans er dessverre heller ikke på topp. dere går litt i det samme, kjeder dere litt...i grunnen klare for noe nytt. 

På 14.9.2019 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Hei TS! Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne svare meg.
Kvinne,28.
Kjærlighet.
1. Han forrige jeg hadde et kortvarig forhold med. Hva tenker han om meg, bryr han seg?
Kommer han tilbake noen gang for å fortsette der vi slapp?

2. Kommer jeg til å finne kjærligheten snart, burde jeg satse på han jeg har vært på 4 dater med nå?

Anonymkode: 692d2...836

1. Han bryr seg men er på vei videre. Ønsker du ha han tilbake, må du veldig raskt sende en melding og hanke ham tilbake. Du klarer det hvis du gjør en innsats iom at han ikke er gått langt....

2. Du finner kjærligheten snart, men du er ambivalent. Usikker på om du skal gå for han du dater eller om du skulle ha satset på han forrige. Følg hjertet ditt her. Hva forteller det deg? jeg tror nemlig du innerst inne vet svaret, 

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Kan du «se» hvor det har blitt av et par ting som har forsvunnet fra sommerhuset vårt,?en gammel og en ny pynteting. Har noen tatt det, gjemt det, eller har det forsvunnet i løse luften? Vi har lett i flere år nå, og skjønner ikke hvor de har blitt av? 

Anonymkode: 24d75...475

Jeg har dessverre ikke evne til å se forsvunne ting.....det har jeg aldri klart og skal ikke begi meg ut på det nå. Beklager, håper du finner tingene dine! 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer etter sykehus-oppholdet ? Og hva skjer m kjæresten min? 

 

:) takk

Anonymkode: d281d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg dra på min planlagte reise, eller skal jeg utsette den til senere. Det lurer jeg på i natten 🙂🍀

Anonymkode: 50b90...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre ikke evne til å se forsvunne ting.....det har jeg aldri klart og skal ikke begi meg ut på det nå. Beklager, håper du finner tingene dine! 

Anonymkode: 4b496...35b

Skjønner, men tusen takk for at du svarte🌹. Jeg øynet bare et bittelite håp om at du kunne løse mysteriet. For det er det det er, vi synes det er skikkelig guffent. Må være utrolig spennende å ha slike evner som du har. 

Anonymkode: 24d75...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Hadde en runde her inne for noen måneder siden, der jeg fikk testet min intuisjon på mange. Ønsker prøve igjen.. Den gang var det EN person som satt en stopper for alt, fordi det var kritikk og spydige ord. Det var også en som "testet" meg ved å utgi seg for noe annet enn den man er. Skjer det igjen, dropper jeg ut. Jeg er et menneske og bommer selvsagt. Når jeg ikke ser dere, kan jeg ikke vite om du faktisk er mann eller kvinne, jeg må tro deg på hva du sier. Men jeg kan likevel få opp noe om din situasjon.

Jeg svarer ikke mennesker jeg opplever "krevende" eller "masete". Jeg svarer når det passer meg.

Kriterier: 

Gi tilbakemelding på det jeg skriver, om det stemmer mye, litt eller om jeg bommer helt

Ikke spør om graviditet/fødsel (kjønn), død, sykdom. 

Ikke spør om noe der hensikten er å skade andre. Ikke gi deg ut for å være noe annet enn den du er.

Ikke mas, jeg ser spørsmålene, men jeg svarer ikke alle. 

Du MÅ gi mer info enn "hva skjer med kjærligheten" eller "får jeg ny jobb" osv. Er ikke interessert i stjernetegn eller fødsesdato, men kjønn, alder og gjerne noe konkret om situasjonen du er i eller ønsker svar på. 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Har stor respekt for slike "evner", og syntes det er veldig spennende. Om du har tid/mulighet håper jeg du vurdere å svare meg om du får opp noe.

k 24. Gifter meg neste år med samboern, er veldig lykkelig og er veldig fornøyd med livet mitt. Jeg skal starte på utdanning neste år, og lurer på om dette kommer til å gå bra? Er det det rette for meg? Vil jeg trives med dette i fremtiden, og finne relevant jobb? Har hoppet av et par andre utdanninger fordi det ikke passet, og jeg foretrekker å jobbe, men har så lyst til å gjennomføre og klare denne utdanningen.

Også lurer jeg på om du får opp noe annet. Tror/føler du at jeg og mannen kommer til å få barn noengang? (har lyst på i 30 åra, men begge er veldig usikre på hva vi vil). Får du opp noe annet?

Mvh meg ❤️

Anonymkode: 67148...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Han har ikke bestemt seg enda? Hm, det hadde jeg forventet til nå, i det minste en viss fremgang. Han virrer , oppleves noe ambivalent. Men jeg tror han innerst inne vil. Hva annet kan du gjøre enn å være deg selv? Jo du kan være litt mer "av" en periode. Lev livet ditt litt sånn uten ham, og sørg fpr at han får det med seg, jeg mener, ta deg turer ut, tikk av med venner, gjør noe gøy...og vær litt av. Du har vært mye på Blir du av, vil han kjenne på savnet og det tror jeg er nødvendig. Forstår du?

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar! Joda, det har vært fremgang. Du har helt rett, når jeg er av pleier han å komme tilbake, og vi har det veldig fint en periode. Problemet er at han alltid får «panikk» igjen, og det blir en ny runde med det samme opplegget.. Jeg tror at han egentlig vil, han har sagt at vi er sjelevenner liksom, men han er livredd for fast forhold. Forstår han aldri helt, og skulle ønske jeg visst hva jeg kunne gjøre for at han skal bli for «alltid», hvis du har noen andre forslag tas de imot med takk! :) Han treffer også andre jenter innimellom, noe som får meg til å føle meg veldig dårlig..

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2019 at 4:40 PM, AnonymBruker said:

Hei ts! Jeg var tydelig med han som var vinglete, og nå er han forsvunnet helt. Kommer jeg til å høre fra han igjen, eller er det best å legge han fra meg? Vanskelig, jeg sitter fast. K 29

Anonymkode: b2607...fe9

Meg igjen, mulig du oppfatter meg som en av de masete her 😅 men ville bare gi en tilbakemelding på at han tok kontakt nå, og sa han var glad jeg var tydelig, noe jeg fikk mot til å være fordi du skrev at han trengte at jeg skulle være det, så tusen takk 😊

Anonymkode: b2607...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

kvinne 37 her. Gift og to små barn.

Har nå en Ok stilling på jobb, men er i den sektoren jeg ikke hadde sett for meg å ende opp i.. kan du se hva jeg mener? Og tror du jeg vil klare å komme meg videre?

Jeg er ambivalent i forhold til bosituasjonen vår.. jeg har alltid lengtet meg et annet sted, kan du se hvilket sted det er og om drømmen jeg har noensinne vil bli realisert? Og hvis ikke, hva gjør vi med huset her vi bor?

Takk på forhånd.😊

Anonymkode: 60bfa...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 23.38, Brukerano skrev:

Er 25 år, jente og vært syk i snart 6 år. Diagnosen jeg har fått er komplikasjoner etter operasjoner. Noe som ikke hjelper meg en dritt, og jeg føler dette er litt feil, så kanskje din magefølelse kan si meg noe om hvilke flere ting jeg må utforske? 

Føler med deg. Kan dessverre ikke dypere inn i sykdomsbildet ditt, men vil, som mange ganger før her, anbefale å få en second opinion og ikke bare "godta" det du blir fortalt. Ønsker deg masse lykke til. 

På 13.9.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, 

jeg er i en slags sorg. Du ser kanskje hvorfor? Jeg savner et menneske dypt. Klarer du se hva han tenker om meg? 

Anonymkode: 60f52...445

Ja....jeg ser sorgen din. Du er i et samlivsbrudd med en mann som ikke har vært helt snill med deg. Voldelig ? Sorgen din handler om en endring rundt dette, kan det tenkes at han ikke har vært slik før? Og ja, du savner en du har sterke følelser for midt i dette. Han er mørk og har brune øyne, tror jeg. Dere er svært tiltrukket av hverandre men kan på sett og vis ikke få hverandre, ikke enda. Hva han tenker om deg? Han elsker deg. Det er det ingen tvil om.  Alt godt ønskes, jeg håper dere klarer overvinne hindringen som ligger der, for dere er virkelig gode for hverandre (tross aldersforskjellen)

På 13.9.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Du har kanskje gitt deg for denne gangen, men jeg forsøker likevel. 

K43. 

Sliter i forholdet/ ekteskapet. Vært på nippet til å gå flere ganger. Har generelt mange bekymringer, både privat og i arbeidslivet. Ungene, vil de lykkes. Min mor har syk samboer. Bør jeg si ja til jobbtilbudet? Er så redd for å feile😔

Anonymkode: ba7c8...12d

Du bærer for mange byrder på dine skuldre, og du blir preget av dette, du tynges. Jeg skulle ønske du kunne legge noe fra deg? Ungene vil det gå fint med, bekymre deg ikke. Syk samboer til din mor er en krevende situasjon, men hold fast å håpet. Og ja, si jatakk til tilbudet du fikk, det er en grunn for at du søkte, en grunn for at du blir tilbudt jobben....si ja, det er noe nytt for deg. Og du? jobb litt med selvfølelsen din om du klarer, for den har fått seg en knekk....

På 14.9.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte tidligere i tråden om en mann jeg har hatt et av-og-på forhold til lenge, hvor du svarte at vi kunne bli kjærester til slutt (etter lang tid). Synes du er utrolig dyktig, så hvis du har tid lurte jeg bare på om det er noe jeg kan gjøre for at han skal bestemme seg? :) Det er ganske slitsomt til tider, og jeg blir ofte usikker på følelsene hans.. Vil så gjerne at det skal ordne seg.

Anonymkode: 1ef3e...817

Forstår du er utålmodig og forstår det er krevende. Nøkkelordet her er tålmodighet. Tro meg, jeg ventet to år før jeg fikk kysse fyren som var forelsket i meg....bare fordi ikke alle er like raske i avtrekkerne. Du MÅ bare være så tålmdoig du kan. Du kan, derimot, o,m du våger og ønsker piffe farten opp litt.....sende en melding litt på kanten. Tør du det? Pirre han litt, vise han en side av deg han vil like (om du tør). Ellers, vent, ta det rolig og vær så blid du kan, for det liker han :)

På 14.9.2019 den 1.00, AnonymBruker skrev:

K46 Føler jeg er i en litt håpløs situasjon, bor med mannen min, men har null følelser for han, han har såret meg for mye og i tillegg har han "fucka" opp det økonomiske så til de grader. Og siden vi er gift så står jo jeg også ansvarlig for mye av denne gjelden, selv om jeg aldri har skrevet under på de ekstra lånene. 

Jeg har heller ikke så god økonomi siden jeg nylig har blitt ufør. Så ved å bryte ut så blir jeg antakelig sittende med en del gjeld. 

Men, jeg klarer snart ikke mer, og siden jeg nå er hjemme så er jeg ingenting verdt, i hans hode er det kun de som jobber "ræva av seg" som er verdt noe. Noe jeg får høre titt og ofte.

Vi har vært sammen i 30 år, gift i 20. To voksne barn, hvor ene bor hjemme pga studier.

Hva vil du råde meg til, vil jeg få det bedre alene uansett? Har han i hele tatt noe følelser for meg lengre? Eller er det bare bekvemmelig å ha meg her for å lage middag osv? 

Intimitet er long gone.

En annen mann har vært i bilde de siste 8 årene, men det er ikke seriøst. 

 

Anonymkode: 1758a...7d6

Om du velger å gå. så vil du kjenne på en frihet og samtidg på en sorg, men sorgen avtar fort. Jeg tenker det kan væe fornuftig å vurdere å gå, for din egen skyld. Han har enda følelser for deg, men mye går på automaikk, rutinene dere har, ....deter vanskelig å råde deg til det ene eller andre, men noem ganger, og det tror jeg i dette tilfellet.....så er det bedre at man bryter. 

På 14.9.2019 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Kvinne 26, 

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men jeg prøver. Jeg lurer på om du ser noe om hvilke tanker mamma har om meg, og livet generelt etter en toxic livssituasjon hun, jeg og andre familiemedlemmer forlot for noen år siden? I perioder blir jeg veldig trist og jeg går ofte med en tomhetsfølelse. Har du en formening om hvordan ting kommer til å bli for meg? 

Til mitt siste spm lurer jeg på om du kan si noe om forholdet mitt. Har vi en fremtid, eller burde jeg avslutte? Vi har hatt forskjellige utfordringer tidligere, og mitt inntrykk frem til nå nylig har vært at begge er til tider usikre på hverandre. I det siste har jeg dog begynt å lure på om han gjør noe som ikke er greit og projiserer sine feil over på meg. 

Dette ble kanskje litt vagt, men jeg kan ikke si mer i frykt for å bli gjenkjent. 

Takk på forhånd.

Anonymkode: 86139...82a

 

På 14.9.2019 den 2.55, Libertas skrev:

Kvinne 27 år

1: Er forholdet mitt liv laget? 

2: Jeg er lærling, og med tanke på utdannelse og læringen min er jeg litt usikker på mitt nåværende arbeidsforhold. Skal jeg velge arbeidsplass A, hvor jeg nå jobber, eller B som er en liten bedrift i vekst som ønsker meg inn som lærling? 

 

 

1. Ja

2. B vil gi deg mer spennende oppgaver enn du har nå. Lykke til :)

På 14.9.2019 den 19.54, OCB skrev:

Takk for interessant svar. Blir jo bare mer og mer nysgjerrig 😊 Så bra du tenker videreutdannelse er riktig vei for meg. Til neste år tenker jeg at tiden er inne for å ta et skritt videre og utvikle meg. Da har nok mye roet seg i livet mitt.

Når det gjelder den flotte kvinnen som muligens dukker opp, så tenker jeg at det ikke er en tidligere date nødvendigvis. Datet en kvinne som passer til beskrivelsen i et halvt år. Vi er fortsatt gode venner, så jeg tenker hun ikke er denne personen du fornemmer. Men jeg liker hun kjempegodt. I mitt daglige virke på jobb så treffer jeg mange forskjellige mennesker, både kunder, leietagere og kollegaer. Du tenker kanskje denne arenaen er mest sannsynlig? Kan kanskje også bare være på butikken. 

Takk for svar.

Mvh mann 44

 

Den arenaen er definitivt en smart arena å ha øynene opp for. Jeg er spent, like spent som deg antakelig, på når denne dama dukker opp. Får opp mot vinteren, så mulig om noen mndr.....

På 15.9.2019 den 0.51, Syvende sans skrev:

Blir så rørt og ydmyk over dine evner. Du er virkelig spesiell med den evnen du har og empatien du gir i dine svar til medmenneskene her inne. At du bruker din tid og krefter på å gi håp og støtte, er veldig rørende.

Tusen takk❤️

 

Følelsene jeg har no er nok samme følelser hun hadde ovenfor meg, både sorg og frustrasjon, noe som desverre gjorde til at hun gjekk videre. 

Det er ord som du «ser», som jeg aldri har nevnt til noen, jeg gav utrykk for det også i tidligere svar. Blir veldig satt ut når du skriver «snill», for det var virkelig det ordet hun sa ettertrykkelig til meg i en frustrert situasjon vi var i ved årsskifte. Jeg håper å kunne overtale henne til å komme med noen som vet om vår relasjon, med det håpet som du gir meg, føler jeg fortsatt på troen om gjenforening. Jeg er veldig ydmyk over dine tanker om dette.

Du skriver «vaklende», er det siden hun har gått videre og er redd for hva som vil skje om vi treffes, siden hun vil at livet hennes skal vere slik det er no. Eller er det fordi hun begynner å finne tilbake til følelsene som var mellom oss, at hun igjen føler at vi blir sammen igjen? Vi var veldig tiltrukket av hverandre.

Om det vil gå den veien at det blir en gjensidig lykke mellom oss, så kommer jo følelsen min opp om hvordan hennes partner no vil ta det, ser du noe om dette? Jeg vet dette er en vanskelig situasjon.

Siden du gir så utfyllende svar, er jeg veldig takknemlig over at du har gitt av din tid til meg i flere tråder. Er veldig takknemlig❤️

Om du har tid å gi til meg fortsatt, vil jeg bli veldig glad. Du må gjerne svare andre først, så kan du se hva du får tid til ovenfor mine spørsmål.

1) Kan du se noe om jeg vil klare å videreutdanne meg, finner jeg krefter til dette og vil jeg kunne klare å fullføre utdannelsen jeg har startet på?

2) Ser du noe generelt om fremtiden både når det gjelder bosted, levesett og økonomi?

3) Hvordan ser andre på meg, føler dei at jeg er en ressurs eller en som ikke er «tilstede», unner dei meg å ha det godt?

 

Igjen, tusen takk for din godhet🌹

Gir gjerne tilbakemelding.

Denne går jeg dyper inn i morgen. 

På 16.9.2019 den 16.54, AnonymBruker skrev:

K 40. 

Vil ting snart snu for oss? Og vil den ene, viktige tingen bli litt bedre?

Anonymkode: bdadc...b4b

Jeg ser at det vil snu og at det som  er avgjørende, vil falle på plas, men det betyr ikke at det blir helt lett. Det vik kreve mye jobbing for dere, kanskje må dere våge dele noe itl noen god venner,,,,men ja alt i alt, det blir bedre, alt sammen. 

På 16.9.2019 den 18.48, Stjernetåka skrev:

Hei. Jeg spør videre om døren er mer lukket eller åpnet, og tenker du vil forstå etter hva du har svart. Samme tilfelle som jeg spurte om lenger oppe, og du bad meg tenke om. Takk.

Døren er mest åpen. Så må du, kjjenne etter, for vil du inn i den? ;) Hva heller du mot?

På 17.9.2019 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Hei, kvinne på 30 år. 

- hva ser du mtp jobb fremover? Snart ferdig utdannet. 

- Vil jeg holde sammen med han jeg har nå, eller ser du noe annet? Synes kjærlighet er komplisert, og er usikker på om han er rett for meg. 

- Rådvill om vi bør flytte eller bli, hva tror du?

Gir tilbakemelding❤️

Anonymkode: dc11a...308

 

På 18.9.2019 den 3.25, AnonymBruker skrev:

Kvinne 31. Har mistet troen på det meste etter mange tunge år, prøver hardt, men føler ikke jeg kommer noen vei.

Vil jeg møte en mann og få et godt forhold igjen?

Vil jeg få i orden finansene til å kjøpe meg eiendom?

 

Setter utrolig stor pris på om du vil se på dette, jeg lover tilbakemelding.

Anonymkode: aae61...1b9                            Ser nærmere på denne i morgen

På 19.9.2019 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Vil jeg finne styrke til å gå, kan ikke enda pga barn og økonomi 💚

Anonymkode: 6f666...987       Ja du vil finne styrke, men du bruker lang tid å å lande. Du vet hva du bør gjøre, hva som er rett. Ikke bekymre deg så mye. Det vil gå bra. 

 

På 18.9.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Heisann TS😊

Jeg siterte det siste jeg skrev til deg, så du skal skjønne hvem jeg er😊

Jeg har lyst til å spørre deg om noen helt andre ting; det paranormale. 

Har jeg varme hender/ begynnende healingevner? For å ta et eksempel: Jeg merker det skjer mye rart når jeg holder på vonde steder, som når jeg f.eks holder på halsen min eller lenger ned på brystkassa. Jeg kjenner sterkere smerte, noen ganger som en nål som stikker, og smerten kan stråle oppover mot kjeve og øre, og det kjennes ut som jeg får strøm i tungen, som om det skjer noe i nervebanene. Dette kjennes såpass sterkt at jeg et overbevist om at det er noe som skjer, men jeg aner ikke hva, eller om det i det hele tatt hjelper at jeg «healer» med selv? Jeg får ingen beskjeder om hva som skjer eller hva som er årsaken til smerten, eller noe sånt. Altså ikke klarsynt i det hele tatt, men hva er da vitsen med at jeg skal få healingevner hvis jeg ikke skal kunne se hva som skjer når jeg holder på vonde områder, vite hvor lenge jeg bør holde eller vite om det i det hele tatt er bra at jeg holder på med denne såkalte healingen? Syns det er så spennende når det føles så sterkt, så jeg har blitt helt avhengig av å holde på området😄 Ser du noe rundt alt dette? Har lenge hatt lyst å spørre noen om dette, men har ikke visst hvem som kanskje ser hva dette er😊

Spent på hva du ser💖😃

Anonymkode: ce11b...acc

Denne må jeg pgså ta i morgen, er for mye å gjennomgå på tampen av kvelden....

På 18.9.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Dame, 42 år, singel. 

1. Vil eg nokon gong få min eigen hage?

2. Kvifor går eg rundt med ein evig vond klump i magen? Ser du noko om korleis eg kan bli kvitt den? 

 

Vert veldig takksam for svar.

 M

Anonymkode: b9896...fd2

1.Det vil du få . Gi det en 5 års periode nå. det kommer 

2. Jeg tror du har for lite tro på deg selv, den du er og alt du kan. Selvfølelsen din er ikke optimal. Jeg tror også du har et menneske i livet som du savner...og det gir seg utslag som en vond klump i magen...?Du bør snakke ",klumpen" i hjel.På den måten smuldrer den opp....

På 18.9.2019 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Kjære TS,

beklager for sen tilbakemelding, jeg så rett og slett ikke at du hadde besvart min henvendelse til deg. Jeg ønsker å fortelle at jeg gråter etter å ha lest det du skriver til meg, mye - fordi du treffer så riktig.

Jeg har mer eller mindre vært i beredskap siden 2015, hverdagen og indre prosesser har vært preget av uro og angst knyttet til alle bekymringer. Det har vært hardt og brutalt, min opplevelsen i møte med de som skal verne om de sårbare (offentlige etater) har opplevdes som strabasiøs og helt maktesløs da barnas far med den største sikkerhet vet hvordan han skal opptre i møte med det offentlige. Maktesløsheten min rundt manglende kompetanse hos dommere og andre etater har føltes stor. Hvordan kjempe en sak når personen du står mot absolutt alltid vet hvordan han skal opptre. Heldigvis er jeg stødig og har mange ressurser i form av egenskaper og nettverk, men den siste runden har slått skikkelig ut i kropp og sinn, så nå kjemper jeg en kamp mot lavt stoffskifte som legen tror er utløst av konstant stress. Det er som du skriver, jeg trenger hvile, men akkurat nå tillater ikke hverdagen det.

Kan jeg spørre hva mer du får opp ang den minste? Det stemmer at det er en sorg hos barnet, barnet gråter mye etter å ha vært hos sin far og holder på mye inni seg. Barnet har det heldigvis veldig godt hjemme hos oss og det er helt tydelig at disse indre prosessene av uro starter etter samvær hos far. Dessverre er det slik at ingen av barna ønsker å dele så mye, de har vært vitne til vold for en stund siden mellom far og meg, og det har satt uopprettelige spor og de har vist liten interesse av å snakke med mennesker knyttet til siste sak hvor vold ble utøvet. Det stemmer som du skriver om besøksforbud, det var oppe å gikk i to måneder, men på bakgrunn av kommende sak i retten var det for det beste å ikke videreføre det, på bakgrunn at det får en til å virke lite samarbeidsvillig i retten (har det skriftlig fra dommer faktisk, helt absurd).

Angående advokaten som fører saken er hun oppriktig utrolig dyktig. Hun har nå vært i våre liv siden 2015 og vår relasjon er god. Jeg har stor tiltro til det arbeidet hun utfører og måten hun gjør det på.

Angående kjærlighet: Det stemmer, jeg har allerede møtt mannen i mitt liv, han gir meg utømmelig mye med kjærlighet. Han er fantastisk god og omsorgsfull. Det er også han jeg snakker med om det som foregår i livet vårt nå. Vi ser positivt på fremtiden og håper at i begynnelsen på neste år at ting vil roe seg, jeg tar med i betraktning at du skriver at det vil eskalere. Men en dag vil det vel bli bra.

Så inderlig, tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese, kjenne etter og besvare min henvendelse til deg. Jeg setter så umåtelig stor pris på det.

 

Varm klem 

 

Anonymkode: 7a67a...b77

Denne tar jeg i morgen.....litt stort tema.

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom dessverre ikke gjennom alt i kveld. Må ta noen i morgen, som jeg har sett på, men som jeg ønsker gå litt dypere inn i. 

Har jeg glemt noen, så spør igjen. Tror jeg bevisst hoppet over en, men det var grunnet altfo lite konkret spørsmål.

Tusen takk til dere som gir meg skjønne, varme og omsorgsfulle tilbakemeldinger. Blir veldig ydmyk og takknemlig ❤️

Fortsetter i morgen 

ts

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.9.2019 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Hei TS! Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne svare meg.
Kvinne,28.
Kjærlighet.
1. Han forrige jeg hadde et kortvarig forhold med. Hva tenker han om meg, bryr han seg?
Kommer han tilbake noen gang for å fortsette der vi slapp?

2. Kommer jeg til å finne kjærligheten snart, burde jeg satse på han jeg har vært på 4 dater med nå?

TS svarte

1. Han bryr seg men er på vei videre. Ønsker du ha han tilbake, må du veldig raskt sende en melding og hanke ham tilbake. Du klarer det hvis du gjør en innsats iom at han ikke er gått langt....

2. Du finner kjærligheten snart, men du er ambivalent. Usikker på om du skal gå for han du dater eller om du skulle ha satset på han forrige. Følg hjertet ditt her. Hva forteller det deg? jeg tror nemlig du innerst inne vet svaret, 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar, setter enorm pris på det 🌹
Jeg avsluttet forholdet med han jeg datet, og det føles veldig riktig.
Hjertet mitt forteller meg at jeg egentlig vil ha han som er på vei videre.
Men jeg tror dessverre han ikke føler det samme, selvom jeg håper det. Han har vært tydelig tidligere.
Håper jeg møter noen andre som kan få meg til å føle meg slik han gjorde.
Hvis du får opp noen bilder når det gjelder kjærligheten så hadde jeg stort pris på å få høre mer om det.
Klem fra meg.
 

Anonymkode: 692d2...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, for en fin tråd, denne traff meg. 

Jeg håper du har mennesker som virkelig ser DEG og tar vare på deg, slik du hjelper mange ukjente mennesker. 

Jeg,kvinne 34, har to barn, har levd litt i limbo de siste 4 årene. Jeg må gjøre noe, ikke bare for meg men for barna mine. 

Jeg har en kronisk sykdom, komner nok ikke til å bli frisk. Det siste året har jeg prøvd litt forskjellig når det gjelder det å stå i arbeidslivet. Jeg er veldig usikker på om jeg bør prøve dette videre? Eller om jeg rett og slett må innse at helsen kommer før alt annet? 

Når det gjelder kjærligheten, jeg trodde jeg fant min store kjærlighet for 7 år siden. Han kom inn i mitt, og mitt eldste barn sitt liv og gjorde alt så mye bedre. Vi hadde våre nedturer, men jeg trodde det var oss to. Jeg oppdaget for 4 år siden at han hadde sviktet meg på ikke bare en måte men flere. Så tungt og vanskelig at det rokket i verdiene og livssynet mitt. Vi fikk et barn sammen, og nå tre år senere er vi i en familie som fungerer svært dårlig for alle. Jeg vil virkelig at det skal fungere, men har stengt helt av. Er så redd for at han fortsatt sviker meg, og at han egentlig ikke vil dette. Bør jeg gi han en sjanse? 

Det har vært litt mørkt personlig det siste året, men jeg håper det er et lite lys der fremme? 

På forhånd takk om du svarer meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, setter stor pris på det 💚💚hva mener du med at jeg bruker lang tid på å lande.. Lurer også på om jeg "har en annen i vente" 

 

 

 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Hei. Kom over denne tråden nå og fikk en trang til å skrive til deg.. 

Jeg har møtt en mann jeg vet jeg ikke kan få. Jeg er ung, han er en god del eldre, og på grunn av omstendighetene blir vi nok aldri å bli noe seriøst. Det gjør vondt, for den kjemien vi har, har jeg aldri i hele mitt liv opplevd maken til. Tror du han føler det samme om meg? Blir vi å møtes igjen? Jeg vet at om han tar kontakt flere ganger så blir jeg ikke å si nei, selv om jeg muligens burde.. vanskelig situasjon dette her.

Om det hjelper deg å gi meg et svar, så kan jeg si at vi fikk kontakt i sommer og møttes selv om vi visste vi ikke burde. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på han. 

Forresten er han ikke gift, problemet ligger i andre områder av livet. 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Si ifra om du vil jeg skal utdype mer i forhold til problemstillingen min. Spørsmålet mitt er egentlig bare om han er med meg kun for sex, eller om jeg er mer for han. I tillegg lurer jeg på om vi blir å møtes igjen. Er vanskelig for meg å vite siden vi ikke kan ha så mye kontakt..

Anonymkode: 6ad79...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...