Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke innbilning, det var en tiltrekning der. Men du vet like godt som meg at du bør la det ligge ;) ikke lek med ilden, selv om du er fristet. Ditt valg, men mitt råd. 

Du har hatt mange nedturer i livet. Det er vondt å kjenne på. Økonomien din kniper tidvis så ofte at du føler du tæres innvendig og bærer på en skam rundt dette. Men du har uante styrker, som trenger å komme til overflaten. Det er noe i deg som du er svært god på, som du trenger få frem. Har det noe med kreativitet å gjøre? Noe du vet du er god på? Du har livet foran deg, du tar tak nå og det står det respekt av. Fortsett der du er nå, det vil gå bra. Men du må kjempe den kampen hver eneste dag. Du vil etterhvert få deg et arbeid som vil hjelpe deg økonomisk OG som du trives i. Slik du har det nå, er du ikke helt der du ønsker. Gi ikke opp. Du har det som trengs for å klare deg. 

Hvordan gikk det? ;) 

Du kommer til å bli god i denne jobben fordi du er en slik som klarer å komme deg opp og frem når du har bestemt deg for noe. Målbevisst og ambisiøs. Jeg tror likevel at du på sikt vil ønske deg noe annet. Ergo, ikke helt på rett sted enda, men et viktig skritt i riktig retning. 

Du har vaklet litt mellom to retninger. Du er praktisk anlagt og med et skarpt hode. Du har også en sterk emosjonell intelligens. Gå etter hjertet, det du kjenner du vil trives med. Ikke tenk fornuft og karriere, tenk hjerte og velg ut fra det. På den måten vil du bli lykkeligst. Penger er ikke alt. Når det gjelder kjærligheten, ...du har et par-tre jenter som er interesserte i deg akkurat nå. Visste du det? Du har litt interesse for en av dem? jeg ser ei med langt brunt hår, som du har eller vil få et godt øye til. Hun vil også være en god match for deg. Hun er forøvrig svært pen. Lykke til :)

Er du litt usikker på om du kommer til å "stige i gradene" eller om du skal bytte jobb? Hva med å ta et kurs eller en videreutdanning du har vært innom tidligere? Kanskje er tiden inne nå. Du kommer til å lande trygt, om ett års tid er du der du ønsker å være. Det er et lite stykke dit og du må være villig til å ofre noe for å få noe, om du skjønner. Jobb kommer til å bli veldig bra for deg! Og en fremtidig kjæreste er i sikte. Liker du blondiner? vær litt våken for ei blond jente med relativt store , vakre øyne. 

Tusen takk, jeg håper du har rett i det. Men jeg vet jeg er bare et menneske og bommer også rett som det er, dessverre. 

Implantat-operasjonene dine vil gå helt fint. Noe smerter innimellom, men resultatet blir helt supert og du vil være glad du gjennomførte. Lykke til!

Hva ?

Du er tøff som har tatt et valg "utenfor boksen", og du har grunnet en stund på dette. Det vil bli bra, men det kan oppleves som at noen dager går litt trått. Ikke gi deg, du kommer i mål med dette. Det vil oppleves givende og du kommer til å treffe flere spennende mennesker som du vil oppleve som en berikelse i livet ditt. 

Jeg får opp noe annet, men jeg kan ikke gå inn på det. Det handler om barn - og mer kan jeg faktisk ikke si....Men det ser ut som du går en flott høst i møte. 

Du er lykkelig sammen med han. Han har det på samme måten. Det dere har sammen er en sjeldenhet. Jeg ville ikke gitt slipp.  Den gode kommunikasjonen dere i mellom er et godt utgangspunkt. Våg litt mer, det rådet vil jeg gi deg. 

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for at du svarte meg ts😊❤️ Skal bli spennende å se det du får opp. Oppdaterer senere😊 Lykke til videre med ditt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har antakelig ikke fått med meg alle her nå, jeg blingser lett, så bare spør igjen. Men jeg velger å fokusere på dem som spør og er nye på banen. Noen av dere har jeg svart opptil tre og fire ganger og har jeg overskudd svarer jeg igjen, men jeg ønsker å rekke så mange jeg kan (så lenge jeg ser at jeg faktisk har noe å bidra med her).

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger forresten. Det varmer å høre at mange av dere mener jeg treffer og har en god intuisjon. 

Nå tar jeg kvelden. 

ts

Anonymkode: 4b496...35b

Hei😊 Jeg er en av dem som har fått gode og fine svar av deg to ganger tidligere, og spurte igjen etter det, som nr 291, - for som en over her skrev; når man får gode svar, så spør man igjen😃 Jeg venter i spenning, og venter gjerne med glede til du har tid og mulighet, selvfølgelig er det fint at de som ikke har fått svar enda får svar først😊💛 

Slenger på et spørsmål til, i tillegg til det jeg spurte om som nr 291: 

Et litt generelt spørsmål; hvordan vil de neste 12 månedene bli for meg? Ser du noe litt konkret om ups and downs? 😊

Du er unik, sånne som deg setter vi stor pris på💛 Ønsker deg en god natt😊

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette huset, er det flere familiemedlemmer knyttet til dette? Jeg får følelsen av en slags uro rundt dette, noe som er "uoppgjort" eller uavklart? Huset vil bli solgt, og du får omtrent rundt takst eller litt over. Den som kjøper vil endre det totalt. Det kan ta noe tid, men det er allerede interesserte. Er det et hus du selger med litt "tungt hjerte"? jeg vet ikke, forstår ikke helt hva det er, men som om det er noen tanker/følelser knyttet til dette som jeg ikke helt får tak i. Du vet, ikke sant?

Ja, jeg vet. Takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har lest meg gjennom tråden, og synes du virker dyktig, intuitiv og varm. Slenger meg derfor på her. Jeg har lyst til å endre på et par ting i livet fremover, det gjelder både jobb og familie. Jeg lurte på om du litt generelt kan se hvordan de neste månedene ser ut for meg? Blir det noen store endringer i livet mitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 46,takk for svar, er usikker på ekteskapet og streber med å være helt lykkelig 

Anonymkode: 6f666...987

Det ser jeg og jeg føler med deg. Du skal ikke bli i dette ekteskapet for enhver pris, men du er bundet av frykten for det ukjente, frykten for hvordan livet vil bli. Men pr i dag går du med en smerte inni deg over at ting ikke er og ble slik du ønsket. Jeg vil anbefale deg å gå noen runder og tenke deg om, selv om det virker utenkelig å gå, så vurder muligheten for et "nytt liv". 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne,  37 år, ett barn. 

Jeg har spørsmål om kjærlighet,  jobb, barn og hvordan jeg blir oppfattet av andre. 

1) Vil jeg finne mannen jeg drømmer om? Er det en eller flere av det motsatte kjønn som har følelser for meg nå uten å innrømme det? 

Det er akkurat nå en mann som har følelser for deg og som håper å komme nærmere deg. Han har ikke fortalt deg dette, han er redd for å bli avvist. Han er relativt høy, trent og har grønne eller grønn-brune øyne. 

Ja du vil finne han du drømmer om. Gi det litt tid. 

2) Vil jeg klare å skrive de bøkene jeg vil skrive? Jeg drømmer om å leve av skrivingen.  

Du vil klare å komme i mål med å skrive en bok i første omgang. Jeg er dessverre usikker på om du klarer leve av dette, du vil oppleve noe motgang hos forlag og det blir ikke bare lett å skulle gi ut /bli en anerkjent forfatter. Jeg ville tenkt alternativt ifht yrkesvalg, du har mange kvaliteter og er kreativ og full av idèer, finnes det en måte du kan jobbe med dette, slik at du vil kjenne på trivsel?

3) Vil jeg få flere barn? Barn kan jeg ikke uttale meg om, det står i HI, samt repetert gjentatte ganger. Det er et altfor sårbar tema.

4) Hvordan blir jeg oppfattet av andre? Du oppfattes til tider noe mystisk, du slipper kun innpå deg de nærmeste som du er trygg på og holder en armlengdes avstand til mange andre. Noen kan ved første inntrykk oppleve deg arrogant, men det er langt fra sannheten. Du bærer en viss usikkerhet som mistolkes som arroganse noen ganger. Du oppleves også som morsom, kreativ, glad, givende, trofast venn, omsorgsfull. Utseendemessig er du søt og du vil ikke ha problemer med å finne deg kjæreste. 

Tusen takk for svar. Er spent på dette og vil gjerne vite litt om hvordan du jobber. Hva ønsker du å vite om hvordan jeg jobber....? :)

Anonymkode: dbefd...438

Har svart deg i kursiv. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man spør igjen når man ser man får gode svar ❤️

Jeg lurer på om det vil ordne seg med jobb og bedre økonomi på lang sikt? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Takk. Du vil gå noen runder fremover, der du vil kjenne på en usikkerhet. Denne usikkerheten er falsk og vil ikke vare. Det kommer til  å ordne seg med jobb, den jobben du ønsker, men du må være litt tålmodig i dette dessverre. Sammenfallende med dette er også en bedre økonomi. Jeg ser ingenting "svart" fremover for deg, det ser derimot veldig lyst ut, men det er avgjørende at du klarer være tålmodig. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:


:) Tusen takk igjen for svar. Jeg blir selvsagt veldig nysgjerrig, hehe! Men ja ... Det er vel ikke ALT man skal vite om før det eventuelt skjer, vil jeg tro. Du har jo også mange folk å svare her, og det er ikke rart, for du virker veldig treffsikker.

Jeg vil da spørre: Den som prøver å nå inn til meg, er dette noen jeg har møtt allerede? Lurer også på om du kan se noe ang. fremtidige barn og om jeg noen gang blir gift? 

Anonymkode: 88d82...b4d

Du har ikke møtt vedkommende enda, nei - dette er i forbindelse med at du må flytte på deg. 

Jeg kan dessverre ikke svare ang barn, men ja, gift blir du, og når du skal gifte deg er du så sikker som du aldri før har vært på noe. Gled deg :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne snart 42, har mista ein arva gull armring. Kvar kan den vera?

Anonymkode: 31b80...8fc

Slikt kan jeg ikke, dessverre. Ser ikke ting som er borte, mistet osv. Beklager. Jeg er mer på det emosjonelle enn det praktiske. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36. Hva synes han mannen som drifter treningssenteret om meg? 

Anonymkode: 373ec...ebc

Han liker deg men er usikker på hvor han har deg. Du gir litt tvetydige signaler. Vil du noe mer, må du våge å flørte litt mer. 

10 timer siden, Stjernetåka skrev:

Har hen følelser for meg også? Eller er det bare fra min side og i hode? Takk.Jeg gir svar.

Gryende følelser. Du har ikke bedt meg gi råd, så da skal jeg være forsiktig med det, men i dette tilfelle vil jeg bare si: Vit hva du begir deg ut på. Jeg tror du forstår hva det betyr, eller så vil det bli klart for deg. Men som svar på det du spør om, ja, begynnende...og det er ikke bare innbilning nei. 

På 5.9.2019 den 16.04, AnonymBruker skrev:

 

1. Får du opp noe om eksen min? Det ble slutt for 14 mnd siden, vi skulle være så gode venner likevel, og klarte det i starten. Men så fikk han seg ny kjæreste. Vi var fortsatt venner, men har gradvis sett hverandre og snakket sammen mindre og mindre. Dette syns jeg er leit, men respekterer hans nye liv med henne og holder avstand fordi jeg føler han ønsker det nå? Jeg har vært usikker noen ganger på om det var rett av meg å avslutte forholdet, han ønsket vi skulle holde sammen, og mye var bra, men store og viktige sider ved forholdet var ikke bra. Var det rett av meg å gå? Har han det bra nå? Kommer vi til å bli venner igjen som sees iblant? 

2. Jeg bor i en liten leilighet, trives helt ok, men har alltid drømt om en enebolig med en usjenert og koselige hageflekk, som jeg kjøper og bor i sammen med en god partner. Vil drømmen oppfylles? :)

Klem fra meg😊

Anonymkode: ce11b...acc

1, Eksen din er en god mann, han har et varmt hjerte. Han er derimot ikke så lykkelig som det kan se ut som, han gikk videre for fort og har angret seg på det, men syns det er en vanskelig situasjon å være i. Han liker denne nye, men tankene hans sneier innom deg rett som det er. Han holder avstand fordi han ikke ønsker rippe opp i smerten, han ønsker ikke påminnes det han egentlig ønsket seg av hele sitt hjerte. Om det var dumt av deg å gå, det vet du best selv. jeg ser dere kunne vært gode for hverandre fortsatt, men det må være kjærlighet fra begges side. Du valgte slippe han, dersom du angrer på dette,bør du snakke med ham om dette, nokså raskt. 

2.Denne drømmen vil oppfylles, men det vil gå noen år. Se fremover og vær optimistisk, for det er det all grunn til. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Slenger på et spørsmål til, i tillegg til det jeg spurte om som nr 291: 

Et litt generelt spørsmål; hvordan vil de neste 12 månedene bli for meg? Ser du noe litt konkret om ups and downs? 😊

 

Anonymkode: ce11b...acc

Jeg skal være helt ærlig med deg her, og selv om jeg syns det er ubehagelig, så tenker jeg at siden du spør, så får du svar. Jeg kjenner på storm, en voldsom storm i livet ditt. Den vil stå på en stund og jeg klarer ikke helt å sile ut hva det handler om, men det er noe som vil skje som vil være omveltende for deg, noe som vil føles som om det rokker ved dine grunnvoller og setter deg ut av spill. Jeg velger å ikke tolke hva det er, men det vil gjøre deg noe redd og usikker, men du skal ikke frykte, for du kommer til å stå støtt i dette. Stormer varer heller ikke evig og det vil igjen roe seg for deg, men jeg ville bare si at dette er noe som kommer og du kan være litt forberedt mentalt om ikke annet. Så kommer det også lange perioder med mye glede, varme og solskinn og jeg ser deg lykkelig. Ser at du ikke er alene i den lykken, men sammen med en du er glad i. En som du gir hjertet ditt til. 

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Hei :)

Har lest meg gjennom tråden, og synes du virker dyktig, intuitiv og varm. Slenger meg derfor på her. Jeg har lyst til å endre på et par ting i livet fremover, det gjelder både jobb og familie. Jeg lurte på om du litt generelt kan se hvordan de neste månedene ser ut for meg? Blir det noen store endringer i livet mitt?

Takk. Det du nevner om endring, sammenfaller med hva jeg kjenner på. Endring for deg, i tiden fremover, vil være gode valg. Du har grunnet på dette en stund og du vet hva du bør gjøre, for at du skal få det bedre. Jeg råder deg til å følge hjertet ditt, utfallet blir bra for deg.Jobbmessig har du lenge tvilt, men du holder på å lande og det er fornuftig det du tenker. Bytter du beite, så gjør du lurt i det. Også ifht økonomi. Du er familiekjær og gla i dem rundt deg. Jeg syns det er litt uklart hva du kommer til å lande på mår det gjelder familien, er det noe du kverner på som ikke klarer helt å bli sikker på? 

Men som svar på spørsmålet - ja, det blir endringer. Ja, de blir av det gode for deg. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 36 som fikk svar om han som drifter treningssenteret.... Ok, er han veldig kroppsfiksert? Er han en ordentlig god og snill mann? Eller bare en kjekkas som er yte etter mange damer? Og en ting til.... Tenker noen ganger mannen hvor navnet begynner på A på meg.....?  Setter så pris på svarene dine her inne❤️

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 som fikk svar om han som drifter treningssenteret.... Ok, er han veldig kroppsfiksert? Er han en ordentlig god og snill mann? Eller bare en kjekkas som er yte etter mange damer? Og en ting til.... Tenker noen ganger mannen hvor navnet begynner på A på meg.....?  Setter så pris på svarene dine her inne❤️

Anonymkode: 373ec...ebc

Takk. Ja han er kroppsfiksert, men mest på sin egen. Han er ikke ute etter en bestemt type dame, men han er svært opptatt av eget utseende og sin egen kropp. Til tider kan det drive ham til vanvidd. Han er en snill mann, men han er vel vitende om sitt utseende og har mer enn en gang utnyttet det. Det er ikke en god egenskap. Som sagt så har han merket seg deg og er nysgjerrig på deg. Om han matcher dine verdier, er jeg derimot veldig usikker på....Tenk deg litt om ;)  

Mannen ved navn som begynner på A....her er det vanskelig å kjenne noe syns jeg. Det kan være fordi dere ikke har en sterk nok forbindelse eller det kan være fordi han svinger. Er dette en du ikke treffer veldig ofte eller har så mye kontakt med? Han kan være svingende ifht deg men du kan gjøre noe med det. Du er selvsikker nok og såpass flott på alle måter at om du VIL at han skal tenke på deg, så får du det til. Beklager litt vagt svar, men denne var litt tricky....

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 53 år. Har en del utfordringer for tiden, lurer på om du fornemmer noe om dette og hvordan det eventuelt går?

Anonymkode: a73ec...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt om sjelevennen min tidligere i tråden. K 34. Nå lurer jeg på et helt annet tema, aner ikke om du kan se noe på det? Og hvis du vil prioritere noen andre, så gjør det;-) Familiehytte. Sted med sjel og som mange er glad i. Ser du han som bygget det? Det føles som han er der fortsatt. Hvem ender opp der? Storfamilien? Paret? Alle? Eller går den rett og slett ut i salg? 

Anonymkode: ade3e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Dette har jeg aldri forsøkt før så jeg prøver meg. Er kvinne, 30 år og mor til to barn.

For fem år siden forlot jeg pappaen til våre to barn. Tiden etter har vært preget av barnefordelingssaker og barnevernsmeldinger. Dette har vært fars måte å håndtere at jeg forlot han på. Han har også utøvet vold flere ganger mot meg. Jeg er sliten av en pågående livskrise over flere år.

I begynnelsen av neste år skal vi inn i en ny runde med barnefordelingssak, barna har bosted hos meg. Jeg lurer på om du kan formane hvordan veien videre vil bli, vil far roe seg ned, og vil han slutte å forvirre (informere) barna?

Mvh sliten mamma

Anonymkode: 7a67a...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kvinne 36 år her.

Lurer mest på hva som skjer med forholdet mitt. Jeg er sammen med en mann, men vi har nesten ikke sett hverandre i hele sommer pga jobb og andre utfordringer. Jeg mangler følelser, men er usikker på om det er fordi jeg aldri ser ham eller fordi jeg ha mistet dem fullstendig.

Vil vi komme oss gjennom dette eller er det på tide å avslutte?

Anonymkode: 3d621...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg har det siste året hatt et turbulent liv på mange måter, spesielt emosjonelt, mistet noen jeg var veldig glad i til kreft, funnet ut at noen jeg ikke trodde likte meg liker meg masse, såret en jeg er veldig glad i, forsøkt ivareta familien over meg selv og gått på akkord med egne følelser for å tekkes en partner med depresjon oppi det hele..

spørsmålet mitt nå er blir det bedre og valgte jeg riktig?

 

Anonymkode: 0b699...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei - jeg har det siste året hatt et turbulent liv på mange måter, spesielt emosjonelt, mistet noen jeg var veldig glad i til kreft, funnet ut at noen jeg ikke trodde likte meg liker meg masse, såret en jeg er veldig glad i, forsøkt ivareta familien over meg selv og gått på akkord med egne følelser for å tekkes en partner med depresjon oppi det hele..

spørsmålet mitt nå er blir det bedre og valgte jeg riktig?

 

Anonymkode: 0b699...615

jeg er kvinne forresten.. 

Anonymkode: 0b699...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Ja han er kroppsfiksert, men mest på sin egen. Han er ikke ute etter en bestemt type dame, men han er svært opptatt av eget utseende og sin egen kropp. Til tider kan det drive ham til vanvidd. Han er en snill mann, men han er vel vitende om sitt utseende og har mer enn en gang utnyttet det. Det er ikke en god egenskap. Som sagt så har han merket seg deg og er nysgjerrig på deg. Om han matcher dine verdier, er jeg derimot veldig usikker på....Tenk deg litt om ;)  

Mannen ved navn som begynner på A....her er det vanskelig å kjenne noe syns jeg. Det kan være fordi dere ikke har en sterk nok forbindelse eller det kan være fordi han svinger. Er dette en du ikke treffer veldig ofte eller har så mye kontakt med? Han kan være svingende ifht deg men du kan gjøre noe med det. Du er selvsikker nok og såpass flott på alle måter at om du VIL at han skal tenke på deg, så får du det til. Beklager litt vagt svar, men denne var litt tricky....

Anonymkode: 4b496...35b

Denne mannen A var jeg ulykkelig forelsket i for mange år siden. Var overbevist om at han var min store kjærlighet.... så opp igjennom alle år så streifer tankene mine innom han. Jeg vet ikke hvor i verden han befinner seg, tror han bor på en annen kant av landet. Jeg lurte egentlig bare på om jeg en gang i blant dukker opp i han sine tanker. Ikke mer enn det.....;)

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1, Eksen din er en god mann, han har et varmt hjerte. Han er derimot ikke så lykkelig som det kan se ut som, han gikk videre for fort og har angret seg på det, men syns det er en vanskelig situasjon å være i. Han liker denne nye, men tankene hans sneier innom deg rett som det er. Han holder avstand fordi han ikke ønsker rippe opp i smerten, han ønsker ikke påminnes det han egentlig ønsket seg av hele sitt hjerte. Om det var dumt av deg å gå, det vet du best selv. jeg ser dere kunne vært gode for hverandre fortsatt, men det må være kjærlighet fra begges side. Du valgte slippe han, dersom du angrer på dette,bør du snakke med ham om dette, nokså raskt. 

 2.Denne drømmen vil oppfylles, men det vil gå noen år. Se fremover og vær optimistisk, for det er det all grunn til. 

Tusen takk igjen for et godt svar, føler du ser situasjonen med eksen godt. Jeg føler ikke direkte at jeg angrer på at jeg lot han gå, selv om jeg var/er glad i han, så det var så mye som ikke fungerte i forholdet, og jeg følte meg ofte frustrert og lei meg. Hadde han vært singel, så hadde det vært lettere å snakke med han om alt, og tilbringe tid sammen, men siden jeg ikke vet helt om det kan være lurt å gå tilbake eller ei, så kan jeg ikke rippe opp i noe så lenge han er i dette forholdet. Vil han være sammen med henne lenge? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal være helt ærlig med deg her, og selv om jeg syns det er ubehagelig, så tenker jeg at siden du spør, så får du svar. Jeg kjenner på storm, en voldsom storm i livet ditt. Den vil stå på en stund og jeg klarer ikke helt å sile ut hva det handler om, men det er noe som vil skje som vil være omveltende for deg, noe som vil føles som om det rokker ved dine grunnvoller og setter deg ut av spill. Jeg velger å ikke tolke hva det er, men det vil gjøre deg noe redd og usikker, men du skal ikke frykte, for du kommer til å stå støtt i dette. Stormer varer heller ikke evig og det vil igjen roe seg for deg, men jeg ville bare si at dette er noe som kommer og du kan være litt forberedt mentalt om ikke annet. Så kommer det også lange perioder med mye glede, varme og solskinn og jeg ser deg lykkelig. Ser at du ikke er alene i den lykken, men sammen med en du er glad i. En som du gir hjertet ditt til. 

Jeg er så utrolig glad for at du ser drømmen om en partner og felles hus/hageflekk bli til❤️ Siden du også skriver om en voldsom storm, og samtidig skriver at det er all grunn til å være positiv og se fremover, så mener du kanskje at stormen vil komme først, og lykken etterpå? Takk for at du er ærlig, selv om det du skrev skremmer meg. Jeg føler jeg har stått i en evig lang storm i mange, mange år nå, med kroniske smerter og alt det har gjort med meg og med livet mitt, jeg har nesten mistet meg selv på denne vanskelige veien allerede, og håpte at jeg kunne se frem til en litt lettere periode nå. Hva som menes med «en voldsom storm», det var du usikker på, men for meg så høres de ordene så kraftige ut at det kan føles som om det enten gjelder at jeg eller noen jeg er glad i blir alvorlig syk, eller at jeg mister noen jeg er glad i og som står meg nær. Om du ser noe sånt, så vil jeg jo helst ikke høre om det, selvsagt, jeg tror nok jeg bare skriver dette fordi jeg har lyst å få den tanken ut av hodet, få en bekreftelse fra deg om at dette ikke dreier seg om så forferdelige ting som dette.. uff, jeg ble skikkelig urolig og redd nå😔

Glad for at du også ser lykke og glede, og en partner å dele dette med❤️

 

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Takk for svaret ditt. Dame her som har hatt kontakt med en mann i 3 mnd, vi møttes sist søndag. Du spurte hvordan det gikk. Føler uro etter møte, vet ikke hva han føler nå. Mann av få ord, tror at han har opplevd å bli såret. Noe jeg også har, på en veldig stygg måte. Dette gjør at jeg blir usikker på menn, og selvtilliten er litt lav. Syns denne mannen er utrolig fin, og den første jeg føler mye for etter 3 år alene.Kan du gi meg noen svar? På forhånd takk💚

Anonymkode: 2a3a7...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke møtt vedkommende enda, nei - dette er i forbindelse med at du må flytte på deg. 

Jeg kan dessverre ikke svare ang barn, men ja, gift blir du, og når du skal gifte deg er du så sikker som du aldri før har vært på noe. Gled deg :)

Anonymkode: 4b496...35b

Interessant! Takk igjen for svar ❤️ Tenker du i forbindelse med reisen jeg har vært på? Tenker meg nemlig tilbake dit på nyåret. Eller tenker du i forbindelse med flytting pga. skolegang? Da skal jeg slutte å spørre, hehe. 

Anonymkode: 88d82...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dette stemmer, og mentalt er jeg nok "på vei ut" men konsekvenser for barna (en ungdom, resten voksne) holder meg igjen og jeg hater hvor knust mannen vil bli.. Dame 46

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Så vondt å ha slik uro i seg som du har nå. Han har ikke vært fysisk utro mot deg, men jeg må be deg være litt obs. Han har fått eller er på vei til å få noe følelser for en annen. At han jobber overtid har faktisk med jobb å gjøre - det jeg får opp er ikke knyttet til det. Bare vær obs, plei forholdet mer enn du pleier. Spør igjen om du trenger utdypning. 

Tusen takk for svar! ❤️ Både godt og litt foruroligende på samme tid. Jeg hører gjerne litt mer om hva det gjelder, om du har noen tanker rundt det :).

Anonymkode: f1dfc...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...