Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er mange henvendelser nå. Jeg skal bruke litt tid på dette i kveld. 

Ts 💚

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er mange henvendelser nå. Jeg skal bruke litt tid på dette i kveld. 

Ts 💚

Anonymkode: 4b496...35b

Så kjekt at du vil bruke tid på dette og hjelpe oss med evnene dine❤️ Kjempespennende! 😊🌻

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Hei TS.

K32. Jeg er i et forhold med en mann, vi har ett barn. For en stund siden fikk jeg øynene opp for en annen mann. Vi møttes i forbindelse med arbeid her vi bor. Det var noe med denne mannen som gjorde meg betatt. Han er også i et forhold. Jeg følte vi hadde en tiltrekning til hverandre. Var det kun noe jeg innbilte meg, eller er det noe mellom oss?

Anonymkode: 08408...366

Det var ikke innbilning, det var en tiltrekning der. Men du vet like godt som meg at du bør la det ligge ;) ikke lek med ilden, selv om du er fristet. Ditt valg, men mitt råd. 

På 5.9.2019 den 9.47, Kikkisixx skrev:

Kvinne 34 år, sammensatt både fysisk og psykisk uhelse. Mangeårig rusproblematikk, samt dårlig økonomi. Korleis ser det ut framover for meg, økonomisk og ellers i livet ? 

Du har hatt mange nedturer i livet. Det er vondt å kjenne på. Økonomien din kniper tidvis så ofte at du føler du tæres innvendig og bærer på en skam rundt dette. Men du har uante styrker, som trenger å komme til overflaten. Det er noe i deg som du er svært god på, som du trenger få frem. Har det noe med kreativitet å gjøre? Noe du vet du er god på? Du har livet foran deg, du tar tak nå og det står det respekt av. Fortsett der du er nå, det vil gå bra. Men du må kjempe den kampen hver eneste dag. Du vil etterhvert få deg et arbeid som vil hjelpe deg økonomisk OG som du trives i. Slik du har det nå, er du ikke helt der du ønsker. Gi ikke opp. Du har det som trengs for å klare deg. 

På 5.9.2019 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Mann 24 år, vil jeg klare å drikke med måte i helgen

Anonymkode: b2374...7af

Hvordan gikk det? ;) 

På 5.9.2019 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Kvinne 46 år

Startet I ny jobb for en måned siden, Har jeg omsider havnet på rett sted, og vil jeg bli god I denne jobben? 

 

Anonymkode: b90e2...6bb

Du kommer til å bli god i denne jobben fordi du er en slik som klarer å komme deg opp og frem når du har bestemt deg for noe. Målbevisst og ambisiøs. Jeg tror likevel at du på sikt vil ønske deg noe annet. Ergo, ikke helt på rett sted enda, men et viktig skritt i riktig retning. 

På 5.9.2019 den 9.57, Augustotejerina skrev:

Mann, 21. Med tvil om fremtiden som studier, kjærlighet eller arbeid. Hva ser du?

Takk.

Du har vaklet litt mellom to retninger. Du er praktisk anlagt og med et skarpt hode. Du har også en sterk emosjonell intelligens. Gå etter hjertet, det du kjenner du vil trives med. Ikke tenk fornuft og karriere, tenk hjerte og velg ut fra det. På den måten vil du bli lykkeligst. Penger er ikke alt. Når det gjelder kjærligheten, ...du har et par-tre jenter som er interesserte i deg akkurat nå. Visste du det? Du har litt interesse for en av dem? jeg ser ei med langt brunt hår, som du har eller vil få et godt øye til. Hun vil også være en god match for deg. Hun er forøvrig svært pen. Lykke til :)

På 5.9.2019 den 16.03, OCB skrev:

Hei, jeg er en mann på 43 år. Er for tiden singel og lurer derfor mye på hva fremtiden vil bringe. Kan du se en fremtidig kjæreste? Er også nysgjerrig på jobbsituasjonen min.

På forhånd takk. 

 

Er du litt usikker på om du kommer til å "stige i gradene" eller om du skal bytte jobb? Hva med å ta et kurs eller en videreutdanning du har vært innom tidligere? Kanskje er tiden inne nå. Du kommer til å lande trygt, om ett års tid er du der du ønsker å være. Det er et lite stykke dit og du må være villig til å ofre noe for å få noe, om du skjønner. Jobb kommer til å bli veldig bra for deg! Og en fremtidig kjæreste er i sikte. Liker du blondiner? vær litt våken for ei blond jente med relativt store , vakre øyne. 

På 5.9.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har med stor interesse lest denne tråden. Du ser faktisk ut til å være en av de som faktisk har virkelig god intuisjon.

K53: Jeg skal i gang med omfattende tannreparasjoner. Implantater. Vil dette gå bra, vil resultatet bli godt?

Anonymkode: b3e7b...2e3

Tusen takk, jeg håper du har rett i det. Men jeg vet jeg er bare et menneske og bommer også rett som det er, dessverre. 

Implantat-operasjonene dine vil gå helt fint. Noe smerter innimellom, men resultatet blir helt supert og du vil være glad du gjennomførte. Lykke til!

På 5.9.2019 den 16.06, Forumhei skrev:

😂😂😂😂

Hva ?

På 5.9.2019 den 16.11, wintergirl skrev:

Kvinne 38. Lurer egentlig ikke på noe spesifikk, men har begynt med noe helt annet enn jeg har jobbet med før. Tar litt tid å komme i gang, men vil det bli bra til slutt? Ser du noe annet/får opp noe angående meg? 

Du er tøff som har tatt et valg "utenfor boksen", og du har grunnet en stund på dette. Det vil bli bra, men det kan oppleves som at noen dager går litt trått. Ikke gi deg, du kommer i mål med dette. Det vil oppleves givende og du kommer til å treffe flere spennende mennesker som du vil oppleve som en berikelse i livet ditt. 

Jeg får opp noe annet, men jeg kan ikke gå inn på det. Det handler om barn - og mer kan jeg faktisk ikke si....Men det ser ut som du går en flott høst i møte. 

På 5.9.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Jente 32, Har jeg møtt den rette? Vi har kjent hverandre i mange år, og føler det alltid har vært oss. Kommer vi til å få er liv i sammen? Hva tenker han?😊🌸

Anonymkode: b4491...5ca

Du er lykkelig sammen med han. Han har det på samme måten. Det dere har sammen er en sjeldenhet. Jeg ville ikke gitt slipp.  Den gode kommunikasjonen dere i mellom er et godt utgangspunkt. Våg litt mer, det rådet vil jeg gi deg. 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 41, separert fra faren til mine barn, men vi har begynt å treffes litt igjen. Kan vi få det til å fungere?

Anonymkode: b8bd0...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2019 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 25.

Har slitt på utdanningsfronten ganske lenge. Mangler et par fag for å komme i gang. Har prøvd å fullføre i mange år, men sliter med noe konkret som gjør det vanskelig. Når vil jeg klare dette? Begynner å miste troen, selv om jeg vet at jeg har evnen. 

Anonymkode: cf6cb...3c2

Er eldre enn deg og føler jeg har vært evig student, så ble litt nysgjerrig på innlegget ditt. Hva er det du sliter med? Kan si at jeg sleit meg igjennom bacheloren min og trodde aldri det kom til å gå men det gikk til slutt. Hold ut,vi er flere som strever.

Anonymkode: 1c313...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 20.03, AnonymBruker skrev:

K46

Samboeren min har plutselig fått en rekke overtidskvelder og avtaler på kveldstid.. Er han utro? 🥴

Anonymkode: f1dfc...30c

Så vondt å ha slik uro i seg som du har nå. Han har ikke vært fysisk utro mot deg, men jeg må be deg være litt obs. Han har fått eller er på vei til å få noe følelser for en annen. At han jobber overtid har faktisk med jobb å gjøre - det jeg får opp er ikke knyttet til det. Bare vær obs, plei forholdet mer enn du pleier. Spør igjen om du trenger utdypning. 

På 5.9.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Har hatt kontakt med en mann i 3 mnd. Sier han skal prøve å komme på søndag! Er han interressert?

Anonymkode: 2a3a7...e13

Han er interessert i å finne ut om han faktisk er interessert. Skjønte du det? han er nysgjerrig på deg. Ønsker du at han skal falle for deg, så spill dine kort riktig med å være deg selv og gi av deg selv. Nå har dere vel forøvrig også møttes? hvordan gikk det da?

På 5.9.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Hei,

Et lite desperat skrik føles dette ut som.. K29, hatt angst i de senere år. Går mest på det sosiale, og jeg føler ting er veldig vanskelig om dagen. Framtiden ser mørk ut, spesielt siden jeg har et barn i tillegg. Livredd for at jeg ikke skal klare å følge opp. Har fått hjelp tidligere/får sporadisk hjelp nå. 

Jeg lurer rett og slett på om ting blir litt enklere i fremtiden? Kommer jeg til å klare å håndtere denne angsten? Kommer angsten til å avta? Eller bare bli sterkere? 

Anonymkode: 68b51...4b9

Du har det vondt, men det er alltid håp, kjære deg. Barnet ditt trenger deg og trenger at du ikke gir opp. Første bud - tro på at endring er mulig, for det er det. Og med hjelp, tid og innsats, så vil angsten din avta. Den vil ikke bli sterkere. Å være rammet av angst er helt grusomt og umulig for noen som ikke har vært der, å forstå. Men du har mennesker rundt deg som vil hjelpe, våg å ta i mot hjelpen. Og du? igjen, det er håp og det er en fremtid for deg og barnet ditt som er mye lysere enn det ser ut nå. 

På 5.9.2019 den 21.39, Lorieen skrev:

Kvinne, 36. Jeg holder på å selge et hus, får du opp noe rundt dette?

Dette huset, er det flere familiemedlemmer knyttet til dette? Jeg får følelsen av en slags uro rundt dette, noe som er "uoppgjort" eller uavklart? Huset vil bli solgt, og du får omtrent rundt takst eller litt over. Den som kjøper vil endre det totalt. Det kan ta noe tid, men det er allerede interesserte. Er det et hus du selger med litt "tungt hjerte"? jeg vet ikke, forstår ikke helt hva det er, men som om det er noen tanker/følelser knyttet til dette som jeg ikke helt får tak i. Du vet, ikke sant?

På 5.9.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Blir min eks på 38 år lykkelig med sin kommende kone fra thailand? Etter 3 treff bedyret hun at hun elsket han så høyt....

Anonymkode: 25ac0...6f1

Nei, han vil mene det utad, men nei. 

På 5.9.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Dame 46,får du opp en forandring i livet mitt fremover, er der noe i det magefølelsen "mistenker" 

Anonymkode: 6f666...987

Jeg er usikker, dette ble litt for lite konkret. men har du en magefølese som er sterk, så skal du lytte til den. 

På 5.9.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Mister nåværende stilling pga omorganisering. En stilling hvor jeg har hatt mye ansvar, men dette var tidsbegrenset på prosjekt. 

Vil jeg få mulighet til å få verdifull erfaring i en ny stilling? Vil jeg fremdeles få mulighet til å «klatre» oppover?

Føler meg veldig «alene» i en stor svæær bedrift, hvor det handler om å si «ja» til rette ansvarsområder og ikke brenne seg ut.

Er 28 år, og blant de yngste i bedriften. 

Anonymkode: 215f4...77b

Lov meg at du ikke brenner deg ut, for du er ung, full av energi, men jeg ser at du vil få mange muligheter igjen, men også at du sier ja litt for fort, litt for lett,uten helt å tenke konsekvens fordi du vil opp og frem. Ta det litt rolig og kjenne etter hva DU vil, ikke bare gjøre andre til lags. Det er mitt råd. Men ja, du vil klatre igjen. 

På 5.9.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 33. 

Jeg har hatt en stor kjærlighet i livet. Vi hadde et av/på forhold i 9 år, og vi har barn sammen. Nå er det over 5 år siden det ble slutt, men det slår fremdeles gnister når vi treffes. Jeg ønsker ikke å være i et forhold med denne mannen, ingen har gjort meg så trist og så sint som ham, alikevel klarer jg ikke å glemme ham. Hvordan vil dette ende? Kommer jeg meg videre? Er det en grunn til at jeg står fast her? Jeg har hatt et langvarig forhold etter ham, uten at det satt noen demper på følelsene. 

Anonymkode: 32d45...abe

Dere vil alltid ha et bånd til hverandre og gnistene du kjenner på , kjenner dere begge. Det er spesielt, dere har en spesiell kjemi, selvom dere på mange måter er rake motsetninger, som også var årsak til brudd. Dere er ulike, men tiltrekker hverandre. Så har dere begge gått videre, men dere forstår ikke helt hvorfor dere ikke blir HELT ferdige. Er du sikker på du ikke ønsker et forhold til ham igjen? savner du alle stormene? Du er litt spenningssøkende, derfor finner du han også noe spennende. Men du har gått videre og har hatt et godt forhold i etterkant. Du må ta et valg, kjenn etter. Godt etter. 

På 8.9.2019 den 18.42, Syvende sans skrev:

Hei trådstarter, så fint å se at du er på bedringens veg😊

 

Mann 42.

Viser til tidlegere tråd jeg spurte deg om hvordan jeg skal finne tilbake til kjærligheten mellom meg og eks.

Har siden sist vist i ord og tanker til henne min oppriktighet og unnskyldt mine feil. 

Har også bedt i ydmyk om å treffes. 

Ho har takket ja til dette, alikavel ønsker ho å ta med seg sin nye partner, som en weekendtur.

Har selv gitt utrykk for at jeg gjerne ønsker at vi kan treffes alene.

Jeg skjønner at dette kan vere vanskelig for henne, alikavel føler jeg at ho gjerne vil, uten at jeg selv vet.

Jeg ønsker ikke å vere påtrengende, så håper du kan se noe mer om denne situasjonen og hva jeg bør gjøre videre?

Kan du se noe om hvordan situasjonen føles for henne no og tidsaspekt for muligens gjenforening?

 

Jeg ønsker også å selge en leilighet, men magefølelsen sier at det kan vere tidleg med salg pga dårleg boligmarked. Bør jeg avvente ?

 

 

Jeg synes du har en utrolig god evne til å «se» andre sine utfordringer og er ydmyk over den tid du gir av deg selv til å svare så utfyllende og med slik treffende tilbakemelding❤️😊

 

 

Gir gjerne tilbakemelding.

På forhand tusen takk

Tusen takk for gode ord til meg. Det varmet.

Jeg forstår din frustrasjon og at du virkelig elsker denne damen. Hun har fortsatt følelser for deg, men hun er vaklende. Hun har gått videre, for du ga henne for lite den gang hun trengte det. Det er nå din sorg, og det har vært hennes. Hun har en mann nå som er snill, men hun er ikke fullt så tiltrukket av ham som av deg. ja, du har rett i at hun på sett og vis vil men hun er redd. Derfor ber hun om at partner kan være med, noe jeg ser på som "en strek i regninga". Det må du prøve unngå, at han blir med, det blir helt feil. Prøv å overtale henne til å komme alene - først da, når du snakker med henne alene og får sett henne i øynene, kan det igjen blomstre mellom dere. Som sagt, hun er vaklende. 

Jeg håper dette ordner seg, jeg har hele tiden vært positiv, og jeg håper dette blir slik du ønsker. 

Når det gjelder leiligheten vil jeg umiddelbart si, at om du kan - så vent til nyåret, mot våren. Lykke til med alt :)

9 timer siden, AnonymBruker skrev:


Tusen takk for svar! Du har rett i at dersom jeg skal bli lege, så skal jeg studere i utlandet. Jeg må også ha en pause mellom psykologigraden og medisinstudiet, så hvis det var det du så, er det rett. Du er flink :) Imponert!

Angående kjærligheten har jeg en partner som jeg har hatt i snart 8 år. Han har hele veien vært veldig rett, men vi har også våre problemer og vår tvil. En ny verden har definitivt åpnet seg for meg siden torsdag, og jeg har møtt nye mennesker på en reise. Hva denne reisen vil bety for kjærligheten og fremtiden min, vil jeg gjerne vite mer om - dersom du klarer å se/føle noe. 

Anonymkode: 88d82...b4d

Ja jeg så at du skal til utlandet. Dette kommer til å gå bra, men det blir som nevnt en stor overgang. Du klarer det. 

Så spennende å høre at en ny verden har åpnet seg for deg allerede. Det vil by på mange spennende bekjentskaper, og du vil komme til å måtte ta et valg. Du har en snill partner ved din side, men det kommer en tid der du blir usikker. Du må følge hjertet, velge med hjertet. En annen mann vil prøve å nå inn til deg, selv om han vet du er opptatt. Valget vil være ditt :) Lurer du på noe mer, så spør litt mer konkret, det gjør det lettere :)

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K36. Jeg bekymrer meg endel for økonomien, ser du noen endring på den fronten? 

Morsomt å lese hva du skriver forresten, syns det er snilt av deg å bruke tiden din på å svare andre. Jeg er bittelitt intuitiv selv, men på ingen måte som deg. :) 

Anonymkode: ca8b3...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 41, separert fra faren til mine barn, men vi har begynt å treffes litt igjen. Kan vi få det til å fungere?

Anonymkode: b8bd0...d51

Dette kan dere få til å fungere igjen, ja. Her er det håp. Men la det gå sakte, gi ikke for mye for fort. Dere trenger å bli trygge igjen på hverandre, det er også noen tema som vil være litt betent enda, du vet hva jeg sikter til. Men håp, det er det. Lykke til. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 27

Har slitt endel med å akseptere meg selv og å konme meg videre. Har også lagt kjærligheten på hylla for en stund frem til jeg føler meg klar for den igjen, men der er en mann jeg har gått å tenkt på siden Mars som jeg ikke helt klarer gi slipp på. Hva ser du angående mitt kjærlighetsliv for fremtiden? 

Anonymkode: eb06f...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

K36. Jeg bekymrer meg endel for økonomien, ser du noen endring på den fronten? 

Morsomt å lese hva du skriver forresten, syns det er snilt av deg å bruke tiden din på å svare andre. Jeg er bittelitt intuitiv selv, men på ingen måte som deg. :) 

Anonymkode: ca8b3...3bd

Takk. Intuisjonen din er sterkere enn du tror, men du har valgt å undertrykke den noe. Det er mange ganger du har "visst" ting som du ikke har handlet på eller tatt til etterretning. Begynn å kjenn godt etter, og prøv følg den. Du har iallefall en vel-utviklet intuisjon som kan utvikles mer. 

Men til det du spør om. Ikke bekymre deg, prøv å ikke tenke for mye på dette, for det suger energien ut av kroppen din. Det er dager der du ikke helt vet hvordan få til denne måneden, der det er vanskelig, men det vil snu. Du vil få en opplevelse av å bli møtt på dette som også endrer situasjonen. kan ikke si for mye rundt det, da jeg ikke vet helt når, men det er grunn til å være optimistisk og ha tro på at det snur. Klarer du det?  :)

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 46,takk for svar, er usikker på ekteskapet og streber med å være helt lykkelig 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 27

Har slitt endel med å akseptere meg selv og å konme meg videre. Har også lagt kjærligheten på hylla for en stund frem til jeg føler meg klar for den igjen, men der er en mann jeg har gått å tenkt på siden Mars som jeg ikke helt klarer gi slipp på. Hva ser du angående mitt kjærlighetsliv for fremtiden? 

Anonymkode: eb06f...66f

Du har ingen grunn til å snakke deg selv ned, slik du gjør i ditt indre. Du er en flott dame som har alle muligheter foran deg. Du har blitt nedtrykt av andre mennesker, og du trenger å reise deg igjen. Og den styrken har du. Sakte men sikkert skal du bygge deg opp igjen. Jeg ser også en mann i livet ditt med mellomblondt/lysbrunt hår og blå øyne. Beskriver dette han du tenker på? i såfall er det stor grunn til optimisme rundt ham. Uansett, han du tenker på - kan du våge å fortelle ham det? Gå små steg, du har noen sår med deg som trenger å leges, så ikke eksponer deg for tidlig, bare ta små skritt men jeg vil likevel anbefale deg å prøve deg litt, våg litt mer enn det som er behagelig for deg. Da vinner du. Lykke til. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne,  37 år, ett barn. 

Jeg har spørsmål om kjærlighet,  jobb, barn og hvordan jeg blir oppfattet av andre. 

1) Vil jeg finne mannen jeg drømmer om? Er det en eller flere av det motsatte kjønn som har følelser for meg nå uten å innrømme det? 

2) Vil jeg klare å skrive de bøkene jeg vil skrive? Jeg drømmer om å leve av skrivingen.  

3) Vil jeg få flere barn? 

4) Hvordan blir jeg oppfattet av andre? 

Tusen takk for svar. Er spent på dette og vil gjerne vite litt om hvordan du jobber.

Anonymkode: dbefd...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har antakelig ikke fått med meg alle her nå, jeg blingser lett, så bare spør igjen. Men jeg velger å fokusere på dem som spør og er nye på banen. Noen av dere har jeg svart opptil tre og fire ganger og har jeg overskudd svarer jeg igjen, men jeg ønsker å rekke så mange jeg kan (så lenge jeg ser at jeg faktisk har noe å bidra med her).

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger forresten. Det varmer å høre at mange av dere mener jeg treffer og har en god intuisjon. 

Nå tar jeg kvelden. 

ts

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man spør igjen når man ser man får gode svar ❤️

Jeg lurer på om det vil ordne seg med jobb og bedre økonomi på lang sikt? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg så at du skal til utlandet. Dette kommer til å gå bra, men det blir som nevnt en stor overgang. Du klarer det. 

Så spennende å høre at en ny verden har åpnet seg for deg allerede. Det vil by på mange spennende bekjentskaper, og du vil komme til å måtte ta et valg. Du har en snill partner ved din side, men det kommer en tid der du blir usikker. Du må følge hjertet, velge med hjertet. En annen mann vil prøve å nå inn til deg, selv om han vet du er opptatt. Valget vil være ditt :) Lurer du på noe mer, så spør litt mer konkret, det gjør det lettere :)

Anonymkode: 4b496...35b


:) Tusen takk igjen for svar. Jeg blir selvsagt veldig nysgjerrig, hehe! Men ja ... Det er vel ikke ALT man skal vite om før det eventuelt skjer, vil jeg tro. Du har jo også mange folk å svare her, og det er ikke rart, for du virker veldig treffsikker.

Jeg vil da spørre: Den som prøver å nå inn til meg, er dette noen jeg har møtt allerede? Lurer også på om du kan se noe ang. fremtidige barn og om jeg noen gang blir gift? 

Anonymkode: 88d82...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne snart 42, har mista ein arva gull armring. Kvar kan den vera?

Anonymkode: 31b80...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk. Intuisjonen din er sterkere enn du tror, men du har valgt å undertrykke den noe. Det er mange ganger du har "visst" ting som du ikke har handlet på eller tatt til etterretning. Begynn å kjenn godt etter, og prøv følg den. Du har iallefall en vel-utviklet intuisjon som kan utvikles mer. 

Men til det du spør om. Ikke bekymre deg, prøv å ikke tenke for mye på dette, for det suger energien ut av kroppen din. Det er dager der du ikke helt vet hvordan få til denne måneden, der det er vanskelig, men det vil snu. Du vil få en opplevelse av å bli møtt på dette som også endrer situasjonen. kan ikke si for mye rundt det, da jeg ikke vet helt når, men det er grunn til å være optimistisk og ha tro på at det snur. Klarer du det?  :)

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for et fint svar :) Ja, jeg undertrykker nok endel, mest for å beskytte meg selv. Jeg føler smerte, også andres, for sterkt. Og noen ting jeg "vet" kan jeg jo ikke fikse opp i, selv om det indirekte påvirker meg selv og mine nære bånd, som i forbindelse med familie eller venner. Og det kan være fryktelig vondt og frustrerende. Så da er det bedre å legge lokk på det på en måte.. 

Ang økonomien har jeg en følelse av at det vil ordne seg, men det har jeg trodd lenge, uten at noe som helst har skjedd, så jeg har vel begynt å tvile litt på følelsen min, og tenkt at jeg kanskje bare er for naiv. Kanksje jeg bare ønsker det så sterkt at jeg lurer meg selv. Det er også måten jeg føler det vil skje på, som er ganske usannsynlig, som gjør at jeg tviler litt. Men følelsen er der. Det kan jo også hende at jeg treffer på at det ordner seg, men ikke på måten. Lever uansett i håpet :) 

Anonymkode: ca8b3...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36. Hva synes han mannen som drifter treningssenteret om meg? 

Anonymkode: 373ec...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...