Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 27 år

1: Er forholdet mitt liv laget? 

2: Jeg er lærling, og med tanke på utdannelse og læringen min er jeg litt usikker på mitt nåværende arbeidsforhold. Skal jeg velge arbeidsplass A, hvor jeg nå jobber, eller B som er en liten bedrift i vekst som ønsker meg inn som lærling? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du «se» hvor det har blitt av et par ting som har forsvunnet fra sommerhuset vårt,?en gammel og en ny pynteting. Har noen tatt det, gjemt det, eller har det forsvunnet i løse luften? Vi har lett i flere år nå, og skjønner ikke hvor de har blitt av? 

Anonymkode: 24d75...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 35 år, to barn.

Elsker mannen min som en venn og ikke en partner.

Kommer jeg til å gå fra ham?

Hvordan blir det hvis jeg går?

Anonymkode: ee238...f8a

Kjære deg, det er vanskelige tanker du strever med. Å elske mannen som en venn, kan føles trygt og godt, men vil i det lange løp gi deg lite. Du kommer til å leve med et savn etter mer enn det dere har pr nå. Om du kommer til å gå fra ham, det er fullt og helt ditt valg, men jeg ser at du vil være veldig i tvil, lenge. Valget kommer du til å ta, og dersom du lander på å gå, så vil du klare deg helt fint. Det vil bli sårt og vondt første tiden, du vil kjenne på sorg, men dere kommer til å klare beholde vennskapet, og på sikt være takknemlige for friheten, begge to. Du har en liten jobb å gjøre med følelser, fornuft og hjerte, jeg håper du lander på det som er rett for deg. 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt pris på om du kunne fortelle litt om hva som skjer på karrierefronten i vinter, kommer jeg til å oppnå det jeg ønsker? Kommer problemene i familien min til å løse seg, og treffer jeg en snill mann før jeg fyller hundre år? Tusen takk på forhånd.

Anonymkode: 9f02c...a27

For å ta det siste først ...Du har enda mange år å gå på til du er 100 ;) og ja, du vil treffe en mann du vil anse som både snill, god og det du har lengtet etter. Han venter og leter etter det samme som deg, og dere vil møtes innen første halvdel av 2020. 

Du har evnen til å oppnå det du ønsker innen karriere, og det ligger mye kraft i deg og en "drive" du har nytte av. Jeg ser at du vil oppnå det du ønsker, selv om veien dit kan være litt mer kronglete enn du liker. 

Familien din, ...det føles litt "rotete". Noe konfliktfylt som ikke snakkes så mye om. Det er særlig en person som trenger å innse at det må en endring til, før det skjer, vil dere gå litt i samme spor....Ønsker dere lykke til og håper det kan snu. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar deg på ordet, jeg ;). Prøver igjen, og limer inn det forrige spm :)

  On 9/9/2019 at 11:13 PM, AnonymBruker said:

Så vondt å ha slik uro i seg som du har nå. Han har ikke vært fysisk utro mot deg, men jeg må be deg være litt obs. Han har fått eller er på vei til å få noe følelser for en annen. At han jobber overtid har faktisk med jobb å gjøre - det jeg får opp er ikke knyttet til det. Bare vær obs, plei forholdet mer enn du pleier. Spør igjen om du trenger utdypning. 

Tusen takk for svar! ❤️ Både godt og litt foruroligende på samme tid. Jeg hører gjerne litt mer om hva det gjelder, om du har noen tanker rundt det :).

(K46)

Anonymkode: f1dfc...30c

Jo, det er "godt" fordi du har gått med en uro, en mistanke - og den trenger du ikke ha, knyttet til det fysiske. Jeg tror derimot at mannen din savner noe i forholdet deres, noe du/dere ikke klarer gi hverandre nå. Da er det lett for ham å bli kontaktsøkende overfor andre, eller heller "mottakelig" overfor andre. Selv om du ikke synes han er verdens kjekkeste, så er det ei som har lagt sine øyne på ham. Dette er ei du skal være obs på, for relasjonen kan utvikle seg. Har du snakket med ham om dine bekymringer? Vet du hva det er han savner? Jeg tror dere trenger en lang kveld med mye tid, for å snakke gjennom en hel del ting. Håper du vil prøve ta tak i det. Han er veldig glad i og knyttet til deg. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

K25

Hvordan ser økonomien min ut framover?

Elsker han meg?

Er jeg god nok for A?

Anonymkode: 3a211...345

Økonomien din vil være stabil. 

Han tør ikke innrømme så sterke følelser for seg selv enda, men han er på vei, og det skremmer han litt. Han har sterke følelser for deg. 

Ja, du er god nok. Mer enn god nok faktisk.  :)

21 timer siden, Hvemvethvorharenho skrev:

Hei. 

Dette er spennende, så jeg prøver! 

1) Jeg er en dame på 43. Gift, men veldig usikker på om jeg burde gå... Det er dette jeg lurer på om du kan "hjelpe" meg med? Vi elsker hverandre, men mye har skjedd siden vi giftet oss, så føler vi har sklidd og fortsatt sklir fra hverandre 

2) Har en person i livet mitt jeg tenker på hver dag, men aldri ser... Kan du fortelle noe om hvordan denne personen har det? 

1. Du er usikker på om du burde gå. Det er fordi din kjærlighet til ham enda er der, og den er gjensidig. Dere fortjener begge to å gi hverandre en ny sjanse. Gi det tid, kan dere reise bort sammen og få snakket godt sammen? Ja det har skjedd mye, og dersom dere ikke tar tak i dette nå, vil dere ende opp i å flytte  fra hverandre. Men dere elsker sier du, og det kjenner jeg også på. Det er verdt et siste forsøk. Deretter kan du ta valget. Hvordan høres det ut?

2. Personen du tenker på har det akkurat nå ikke bra. Det har vært svingende det siste året spesielt og akkurat nå er denne personen i en slags krise. Det er en grunn til at dere ikke ses. Men jeg tror dere vil møtes igjen om ikke altfor lenge, da vil du også få et inntrykk og noen nye tanker rundt vedkommende. 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg holder deg gjerne oppdatert💜😊

Om du vil fortsette å trene intuisjonen på meg, så har jeg lyst å ta opp igjen et tidligere spørsmål om karriere, for dette syns jeg var spennende😊 Jeg kan være litt mer konkret; jeg er en klassisk musiker, i jobben underviser jeg, men har så lyst å spille mer enn jeg gjør, sammen med andre i nærmiljøet, og generelt bli en del av musikklivet her hjemme. Jeg føler meg ikke som en del av dette miljøet, og det kan nok bl.a skyldes helseutfordringer i mange år, da jeg ikke har klart å være så frempå, rett og slett. Men jeg syns det er så leit at min største lidenskap og mine drømmer om et aktivt musikkliv skulle falle helt i grus. Jeg har ikke turt å si ja pga helse når jeg har blitt spurt om spilleoppdrag og spille sammen med andre, er redd helsen gjør at jeg ikke klarer å øve nok til å prestere bra nok. Og derfor har jeg falt utenfor. Dette er altså ikke noe helsespørsmål, men jeg lurer på hva du ser for meg i årene fremover i forhold til deltagelse i musikklivet, om musikere rundt her omkring vil vise interesse for å bli kjent og spille sammen, og jeg lurer på hva de syns om meg som musiker pr idag? Ser du noe rundt dette? Jeg har bl.a sendt en forespørsel til en på messenger, har ikke fått svar, og siden vi ikke er venner på messenger eller Facebook, så får jeg heller ikke sett om han har sett meldingen. Hvordan blir utfallet i ebbe konkrete saken, og hva ser du generelt rundt dette? Er kjempespent på hva du ser😃

Anonymkode: ce11b...acc

Du er en dyktig musiker, og det vet du. Du blir sett på og omtalt som dyktig, talentfull og en det er godt å samarbeide med. Du er kreativ og har idèer som andre vil like. Jeg ser at helsen din har satt mye frykt i deg, mer enn det som er nødvendig, men det er også helt reelt at den har satt deg ut av spill. Det er vondt å ha det slik du har hatt det lenge nå, men som jeg sa til deg tidligere, så vil dette snu. Gradvis. Ikke over natten.

Jo, det vil danne seg et miljø rundt deg på sikt. Det vil ta litt tid å bygge opp dette, da du har vært "ute av det" en stund og folk har lett for å tenke at du ikke kan bli med. Du har sendt en forespørsel som vedkommende pr nå ikke har sett enda. Han er ikke så rask på avtrekkeren. Hører du ikke noe, så skriv igjen, med frimodighet. Du må nok stå på litt selv i dette, og den gutsen har  du i deg. Det kommer til å løse seg, og du vil igjen kjenne på en glede over det å kunne spille med noen. Gi det litt tid og vær på offensiven. 

Masse lykke til med dette! 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lovte å komme med en tilbakemelding.

Jeg skrev dette i slutten av juli:

"K26. Student. Min samboer gjennom to og et halvt år slo nylig opp med meg ganske brått. Det var sterke følelser begge veier, og han hadde ingen forklaring på hvorfor han gjør dette mot meg. Jeg var/er sikker på at vi er sjelevenner. 

Får du opp hvorfor han slo opp med meg? Vil han komme tilbake? Klarer du å "se" hvor jeg har vært den siste uka, fysisk og psykisk? Hva er veien min videre? Selv ser jeg bare mørke.

Gir tilbakemelding hvis du har lyst til å svare. :)"

Svaret ditt:

"Han vet hvorfor han gjorde det men han velger å ikke si det til deg. Han er redd for å såre deg. Du bør kreve å få en forklaring. Jeg tror han tidvis angrer og ikke er helt klok på sitt eget valg i ettertid. 

Du har vært langt nede, mistet tro på deg selv og stiller spørsmål ved livet. Hva er hensikten med alt? Du er sliten,nesten utmattet. Men selvom du ser mørke så ser jeg lys. Du vil finne tilbake til håpet men du må gripe de hendene noen rekker mot deg. Og neste gang du blir bedt med ut så sier du ja. Det er et skritt i riktig retning."

 

Tilbakemelding:

I dag er akkurat to mnd siden bruddet, og jeg føler meg fortsatt like jævlig og ulykkelig. :(Selvmordstanker hver eneste dag. Ser absolutt ingen lys.

Jeg har spurt ham en rekke ganger om vi kan ta en prat, så jeg kan få en forklaring. Å sitte med så mange ubesvarte spørsmål, gjør meg lei meg. Han har lovet meg at vi skal ta en ordentlig prat og snakke ut. Og han sa at han kunne trengt å snakke også. Men så blir det aldri noe av, han "glemmer" det selv om vi har blitt enige om dager. Han har unngått å prate i over en mnd nå. Jeg orker ikke mase på ham, men kjenner på skuffelsen når jeg ikke hører noe fra ham allikevel, den dagen han sa han skulle besøke meg. Senest i dag hadde vi avtalt at han skulle hente noen ting, og så skulle vi prate. Men han kom bare kjapt innom (med moren sin) for å ta med seg tingene. 

Alle jeg har snakket med synes at han er feig og at han bare unngår meg og ikke tør å snakke. De gangene jeg har sett ham etter bruddet, har han glefset til meg og vært irritabel. Jeg har knapt kontaktet ham de siste ukene nå fordi jeg føler meg sånn til bry. Har sendt et par mld ang. praktiske ting, utsatte disse meldingene lenge fordi jeg ikke turte å ta kontakt (hadde dessuten håpet at det var han som kontaktet meg først ang. disse tingene).

Etter bruddet sa han at han ønsker å være gode venner, men han oppfører seg overhodet ikke som en venn. Frekk, arrogant og lite empatisk har han vært. Jeg så alltid godhet i ham, men etter bruddet har han bare forandret seg til en helt annen person.

Jeg føler den eneste forklaringen er at det er en annen dame inne i bildet. Det har vært flere tegn på at det er logisk. Samtidig er han ikke typen som kunne vært utro. MEN jeg bare har en følelse av at han har vært det. Og klarer ikke riste den følelsen av meg. :(

Jeg griper de hendene som rekker mot meg. Familie og venner har gitt meg masse støtte - mye mer enn jeg kunne forvente. ❤ Men selv om jeg har folk som er glad i meg, så føler jeg meg ufattelig tom. 😞 Jeg savner nærheten hans, jeg savner alt ved ham. Jeg føler meg så alene. Klarer overhodet ikke forestille meg å være med noen andre. Har ikke blitt bedt ut av noen, og tviler på at det vil skje.

Anonymkode: c6b47...99a

Kjære deg, jeg er glad for å høre at du har venner og familie som gir deg støtte. Og for at du tar i mot deres støtte og omsorg, du trenger det nå. 

Jeg holder fast på det jeg skrev tidligere. han vet hvorfor det ble brudd, men er redd for å såre deg. Du har rett på å få vite, og du kommer til å få vite, men han prøver finne bortforklaringer og ro seg ut av situasjonen hele tiden. han vet du vil bli såret, og derfor vil dette ta litt tid. Men slutt ikke å be ham om en samtale, fortell ham at du har det vondt fordi du enda ikke vet sannheten om bruddet, og si at du syns du har rett på dette. han har endret seg, opplever du, og det stemmer, men ikke fordi han ønsker det. Han har en indre kamp som gir seg utslag i dette du ser, arroganse, frekkhet. han kjenner også på en dårlig samvittighet som river i ham og gjør ham til en annen enn den han var. 

Du er inne på noe, men jeg vil at du skal få høre årsak av ham. Klarer du å vente til det? 

Du skal, om du klarer, heve deg høyt over det denne mannen gjør mot deg. Du er verdt så mye mer. Du fortjener en som respekterer deg, setter deg først, elsker deg høyere enn noe annet. At du tenker på selvmord grunnet dette, gjør meg fryktelig vondt. Men du skal ikke havne der, du kommer til å stå stødig i dette. Nå stormer det,nå gjør det dritvondt, men hold ut, for noen måneder frem i tid vil du snu deg, se tilbake og være glad for at du kom deg gjennom dette. Tenk at du skal klare en dag om gangen, noen ganger bare en time. 

Og igjen, be om den praten. Den vil være med på at du lettere kan gå videre. 

Jeg ønsker deg alt godt kjære deg. 

14 timer siden, Stjernetåka skrev:

 

Takk, igjen, ja det er absolutt logisk og interessant det du ser. Men du sier du ser hva som er bra for meg. Er denne personen bra for meg selv om det er viktige ting å tenke igjennom?

 

Takker varmt for oppfølging.

Personen er en god person, men har sine ting å streve med. Det kan skinne litt igjennom noen ganger og gjøre deg bittelitt usikker. Og det er, som nevnt, viktige ting å tenke gjennom :)

14 timer siden, OCB skrev:

Takk så mye for tilbakemeldingen. Det med jobb er riktig som du sier. Har tidligere ønsket å videre utdanne meg, men på grunn av barn og familie situasjonen har det blitt lagt på is. Du ga meg troen på å ta opp igjen denne drømmen. Når det gjelder kjærligheten ble jeg enda mer nysgjerrig på hva du skrev. Kan du se for deg at denne blonde kvinnen vil dukke opp i min daglige og ordinære hverdag, eller bør jeg oppsøke nye arenaer? Er det kanskje en av mine tidligere dater som kommer tilbake? Håper du har tid til å «se» litt mer rundt min situasjon. På forhånd takk! Mvh mann 43 (nå 44) 

 

 

Så bra at du har fått troen igjen! Den syns jeg du skal holde fast på og gjøre noe ut av. Du vet selv når tiden er inne og når du kjenner at du har nok kapasitet til å gjøre dette.

Denne blonde kvinnen vil dukke opp helt naturlig, det er en du vil hilse på og like med en gang. Om du oppsøker nye arenaer, så er det vel og bra, det har du bare godt av, men hun vil dukke opp uansett, enten det blir på en ny arena eller i din "hverdag". Hun vil finne deg, om du forstår- Tidligere har du vært "jakteren", denne gang vil du erfare noe annet. 

Det ser ikke ut som dere har hatt en nær relasjon tidligere, så sånn sett tror jeg ikke det er en av dine tidligere dater. Håper du på det?  Spør meg igjen om noe er uklart :) Og takk for gode ord forresten :)

 

 

....

Fortsetter siden. TS

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

1. Du er usikker på om du burde gå. Det er fordi din kjærlighet til ham enda er der, og den er gjensidig. Dere fortjener begge to å gi hverandre en ny sjanse. Gi det tid, kan dere reise bort sammen og få snakket godt sammen? Ja det har skjedd mye, og dersom dere ikke tar tak i dette nå, vil dere ende opp i å flytte  fra hverandre. Men dere elsker sier du, og det kjenner jeg også på. Det er verdt et siste forsøk. Deretter kan du ta valget. Hvordan høres det ut?

2. Personen du tenker på har det akkurat nå ikke bra. Det har vært svingende det siste året spesielt og akkurat nå er denne personen i en slags krise. Det er en grunn til at dere ikke ses. Men jeg tror dere vil møtes igjen om ikke altfor lenge, da vil du også få et inntrykk og noen nye tanker rundt vedkommende.  

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

1. Det høres ut sånn ca jeg tenker selv 👍

2. Dette forstår jeg ikke... Håper det er lenge til vi treffes, da jeg har barn jeg vil være her for! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, det er vanskelige tanker du strever med. Å elske mannen som en venn, kan føles trygt og godt, men vil i det lange løp gi deg lite. Du kommer til å leve med et savn etter mer enn det dere har pr nå. Om du kommer til å gå fra ham, det er fullt og helt ditt valg, men jeg ser at du vil være veldig i tvil, lenge. Valget kommer du til å ta, og dersom du lander på å gå, så vil du klare deg helt fint. Det vil bli sårt og vondt første tiden, du vil kjenne på sorg, men dere kommer til å klare beholde vennskapet, og på sikt være takknemlige for friheten, begge to. Du har en liten jobb å gjøre med følelser, fornuft og hjerte, jeg håper du lander på det som er rett for deg. 

For å ta det siste først ...Du har enda mange år å gå på til du er 100 ;) og ja, du vil treffe en mann du vil anse som både snill, god og det du har lengtet etter. Han venter og leter etter det samme som deg, og dere vil møtes innen første halvdel av 2020. 

Du har evnen til å oppnå det du ønsker innen karriere, og det ligger mye kraft i deg og en "drive" du har nytte av. Jeg ser at du vil oppnå det du ønsker, selv om veien dit kan være litt mer kronglete enn du liker. 

Familien din, ...det føles litt "rotete". Noe konfliktfylt som ikke snakkes så mye om. Det er særlig en person som trenger å innse at det må en endring til, før det skjer, vil dere gå litt i samme spor....Ønsker dere lykke til og håper det kan snu. 

Jo, det er "godt" fordi du har gått med en uro, en mistanke - og den trenger du ikke ha, knyttet til det fysiske. Jeg tror derimot at mannen din savner noe i forholdet deres, noe du/dere ikke klarer gi hverandre nå. Da er det lett for ham å bli kontaktsøkende overfor andre, eller heller "mottakelig" overfor andre. Selv om du ikke synes han er verdens kjekkeste, så er det ei som har lagt sine øyne på ham. Dette er ei du skal være obs på, for relasjonen kan utvikle seg. Har du snakket med ham om dine bekymringer? Vet du hva det er han savner? Jeg tror dere trenger en lang kveld med mye tid, for å snakke gjennom en hel del ting. Håper du vil prøve ta tak i det. Han er veldig glad i og knyttet til deg. 

Økonomien din vil være stabil. 

Han tør ikke innrømme så sterke følelser for seg selv enda, men han er på vei, og det skremmer han litt. Han har sterke følelser for deg. 

Ja, du er god nok. Mer enn god nok faktisk.  :)

1. Du er usikker på om du burde gå. Det er fordi din kjærlighet til ham enda er der, og den er gjensidig. Dere fortjener begge to å gi hverandre en ny sjanse. Gi det tid, kan dere reise bort sammen og få snakket godt sammen? Ja det har skjedd mye, og dersom dere ikke tar tak i dette nå, vil dere ende opp i å flytte  fra hverandre. Men dere elsker sier du, og det kjenner jeg også på. Det er verdt et siste forsøk. Deretter kan du ta valget. Hvordan høres det ut?

2. Personen du tenker på har det akkurat nå ikke bra. Det har vært svingende det siste året spesielt og akkurat nå er denne personen i en slags krise. Det er en grunn til at dere ikke ses. Men jeg tror dere vil møtes igjen om ikke altfor lenge, da vil du også få et inntrykk og noen nye tanker rundt vedkommende. 

Du er en dyktig musiker, og det vet du. Du blir sett på og omtalt som dyktig, talentfull og en det er godt å samarbeide med. Du er kreativ og har idèer som andre vil like. Jeg ser at helsen din har satt mye frykt i deg, mer enn det som er nødvendig, men det er også helt reelt at den har satt deg ut av spill. Det er vondt å ha det slik du har hatt det lenge nå, men som jeg sa til deg tidligere, så vil dette snu. Gradvis. Ikke over natten.

Jo, det vil danne seg et miljø rundt deg på sikt. Det vil ta litt tid å bygge opp dette, da du har vært "ute av det" en stund og folk har lett for å tenke at du ikke kan bli med. Du har sendt en forespørsel som vedkommende pr nå ikke har sett enda. Han er ikke så rask på avtrekkeren. Hører du ikke noe, så skriv igjen, med frimodighet. Du må nok stå på litt selv i dette, og den gutsen har  du i deg. Det kommer til å løse seg, og du vil igjen kjenne på en glede over det å kunne spille med noen. Gi det litt tid og vær på offensiven. 

Masse lykke til med dette! 

Kjære deg, jeg er glad for å høre at du har venner og familie som gir deg støtte. Og for at du tar i mot deres støtte og omsorg, du trenger det nå. 

Jeg holder fast på det jeg skrev tidligere. han vet hvorfor det ble brudd, men er redd for å såre deg. Du har rett på å få vite, og du kommer til å få vite, men han prøver finne bortforklaringer og ro seg ut av situasjonen hele tiden. han vet du vil bli såret, og derfor vil dette ta litt tid. Men slutt ikke å be ham om en samtale, fortell ham at du har det vondt fordi du enda ikke vet sannheten om bruddet, og si at du syns du har rett på dette. han har endret seg, opplever du, og det stemmer, men ikke fordi han ønsker det. Han har en indre kamp som gir seg utslag i dette du ser, arroganse, frekkhet. han kjenner også på en dårlig samvittighet som river i ham og gjør ham til en annen enn den han var. 

Du er inne på noe, men jeg vil at du skal få høre årsak av ham. Klarer du å vente til det? 

Du skal, om du klarer, heve deg høyt over det denne mannen gjør mot deg. Du er verdt så mye mer. Du fortjener en som respekterer deg, setter deg først, elsker deg høyere enn noe annet. At du tenker på selvmord grunnet dette, gjør meg fryktelig vondt. Men du skal ikke havne der, du kommer til å stå stødig i dette. Nå stormer det,nå gjør det dritvondt, men hold ut, for noen måneder frem i tid vil du snu deg, se tilbake og være glad for at du kom deg gjennom dette. Tenk at du skal klare en dag om gangen, noen ganger bare en time. 

Og igjen, be om den praten. Den vil være med på at du lettere kan gå videre. 

Jeg ønsker deg alt godt kjære deg. 

Personen er en god person, men har sine ting å streve med. Det kan skinne litt igjennom noen ganger og gjøre deg bittelitt usikker. Og det er, som nevnt, viktige ting å tenke gjennom :)

Så bra at du har fått troen igjen! Den syns jeg du skal holde fast på og gjøre noe ut av. Du vet selv når tiden er inne og når du kjenner at du har nok kapasitet til å gjøre dette.

Denne blonde kvinnen vil dukke opp helt naturlig, det er en du vil hilse på og like med en gang. Om du oppsøker nye arenaer, så er det vel og bra, det har du bare godt av, men hun vil dukke opp uansett, enten det blir på en ny arena eller i din "hverdag". Hun vil finne deg, om du forstår- Tidligere har du vært "jakteren", denne gang vil du erfare noe annet. 

Det ser ikke ut som dere har hatt en nær relasjon tidligere, så sånn sett tror jeg ikke det er en av dine tidligere dater. Håper du på det?  Spør meg igjen om noe er uklart :) Og takk for gode ord forresten :)

 

 

....

Fortsetter siden. TS

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

 

Takk for mer oppfølging. Jeg håper du har rett. Dette mennesket er veldig spesielt, og jeg har trodd jeg aldri ville få komme nærmere innpå hen i det hele tatt. Det kan virke som jeg blir sluppet inn, for å så skyves vekk, og det har gjort meg usikker på om det er meg som var problemet. Og at jeg innbilte meg det som kunne virke som kontakt fra personens side.

Endret av Stjernetåka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en dyktig musiker, og det vet du. Du blir sett på og omtalt som dyktig, talentfull og en det er godt å samarbeide med. Du er kreativ og har idèer som andre vil like. Jeg ser at helsen din har satt mye frykt i deg, mer enn det som er nødvendig, men det er også helt reelt at den har satt deg ut av spill. Det er vondt å ha det slik du har hatt det lenge nå, men som jeg sa til deg tidligere, så vil dette snu. Gradvis. Ikke over natten.

Jo, det vil danne seg et miljø rundt deg på sikt. Det vil ta litt tid å bygge opp dette, da du har vært "ute av det" en stund og folk har lett for å tenke at du ikke kan bli med. Du har sendt en forespørsel som vedkommende pr nå ikke har sett enda. Han er ikke så rask på avtrekkeren. Hører du ikke noe, så skriv igjen, med frimodighet. Du må nok stå på litt selv i dette, og den gutsen har  du i deg. Det kommer til å løse seg, og du vil igjen kjenne på en glede over det å kunne spille med noen. Gi det litt tid og vær på offensiven. 

Masse lykke til med dette! 

Tusen takk igjen for kjempegod hjelp❤️

Jeg skal ta vare på alle ordene du har skrevet til meg, både denne meldingen og de andre, og ta de fram nå og da😊 Ordene dine gir meg en trygghet på at det skal gå bra med meg, når det gjelder alle sidene ved livet mitt som knirker litt nå. Tusen tusen takk for at du har gitt meg den tryggheten og bedret uroen i meg❤️ Jeg håper du blir værende lenge her i denne tråden, så kan vi alle sammen lese og spørre om det dukker opp noe vi trenger hjelp med❤️ Du er et spennende, godt, varmt, empatisk menneske❤️❤️❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, det er vanskelige tanker du strever med. Å elske mannen som en venn, kan føles trygt og godt, men vil i det lange løp gi deg lite. Du kommer til å leve med et savn etter mer enn det dere har pr nå. Om du kommer til å gå fra ham, det er fullt og helt ditt valg, men jeg ser at du vil være veldig i tvil, lenge. Valget kommer du til å ta, og dersom du lander på å gå, så vil du klare deg helt fint. Det vil bli sårt og vondt første tiden, du vil kjenne på sorg, men dere kommer til å klare beholde vennskapet, og på sikt være takknemlige for friheten, begge to. Du har en liten jobb å gjøre med følelser, fornuft og hjerte, jeg håper du lander på det som er rett for deg. 

For å ta det siste først ...Du har enda mange år å gå på til du er 100 ;) og ja, du vil treffe en mann du vil anse som både snill, god og det du har lengtet etter. Han venter og leter etter det samme som deg, og dere vil møtes innen første halvdel av 2020. 

Du har evnen til å oppnå det du ønsker innen karriere, og det ligger mye kraft i deg og en "drive" du har nytte av. Jeg ser at du vil oppnå det du ønsker, selv om veien dit kan være litt mer kronglete enn du liker. 

Familien din, ...det føles litt "rotete". Noe konfliktfylt som ikke snakkes så mye om. Det er særlig en person som trenger å innse at det må en endring til, før det skjer, vil dere gå litt i samme spor....Ønsker dere lykke til og håper det kan snu. 

Jo, det er "godt" fordi du har gått med en uro, en mistanke - og den trenger du ikke ha, knyttet til det fysiske. Jeg tror derimot at mannen din savner noe i forholdet deres, noe du/dere ikke klarer gi hverandre nå. Da er det lett for ham å bli kontaktsøkende overfor andre, eller heller "mottakelig" overfor andre. Selv om du ikke synes han er verdens kjekkeste, så er det ei som har lagt sine øyne på ham. Dette er ei du skal være obs på, for relasjonen kan utvikle seg. Har du snakket med ham om dine bekymringer? Vet du hva det er han savner? Jeg tror dere trenger en lang kveld med mye tid, for å snakke gjennom en hel del ting. Håper du vil prøve ta tak i det. Han er veldig glad i og knyttet til deg. 

Økonomien din vil være stabil. 

Han tør ikke innrømme så sterke følelser for seg selv enda, men han er på vei, og det skremmer han litt. Han har sterke følelser for deg. 

Ja, du er god nok. Mer enn god nok faktisk.  :)

1. Du er usikker på om du burde gå. Det er fordi din kjærlighet til ham enda er der, og den er gjensidig. Dere fortjener begge to å gi hverandre en ny sjanse. Gi det tid, kan dere reise bort sammen og få snakket godt sammen? Ja det har skjedd mye, og dersom dere ikke tar tak i dette nå, vil dere ende opp i å flytte  fra hverandre. Men dere elsker sier du, og det kjenner jeg også på. Det er verdt et siste forsøk. Deretter kan du ta valget. Hvordan høres det ut?

2. Personen du tenker på har det akkurat nå ikke bra. Det har vært svingende det siste året spesielt og akkurat nå er denne personen i en slags krise. Det er en grunn til at dere ikke ses. Men jeg tror dere vil møtes igjen om ikke altfor lenge, da vil du også få et inntrykk og noen nye tanker rundt vedkommende. 

Du er en dyktig musiker, og det vet du. Du blir sett på og omtalt som dyktig, talentfull og en det er godt å samarbeide med. Du er kreativ og har idèer som andre vil like. Jeg ser at helsen din har satt mye frykt i deg, mer enn det som er nødvendig, men det er også helt reelt at den har satt deg ut av spill. Det er vondt å ha det slik du har hatt det lenge nå, men som jeg sa til deg tidligere, så vil dette snu. Gradvis. Ikke over natten.

Jo, det vil danne seg et miljø rundt deg på sikt. Det vil ta litt tid å bygge opp dette, da du har vært "ute av det" en stund og folk har lett for å tenke at du ikke kan bli med. Du har sendt en forespørsel som vedkommende pr nå ikke har sett enda. Han er ikke så rask på avtrekkeren. Hører du ikke noe, så skriv igjen, med frimodighet. Du må nok stå på litt selv i dette, og den gutsen har  du i deg. Det kommer til å løse seg, og du vil igjen kjenne på en glede over det å kunne spille med noen. Gi det litt tid og vær på offensiven. 

Masse lykke til med dette! 

Kjære deg, jeg er glad for å høre at du har venner og familie som gir deg støtte. Og for at du tar i mot deres støtte og omsorg, du trenger det nå. 

Jeg holder fast på det jeg skrev tidligere. han vet hvorfor det ble brudd, men er redd for å såre deg. Du har rett på å få vite, og du kommer til å få vite, men han prøver finne bortforklaringer og ro seg ut av situasjonen hele tiden. han vet du vil bli såret, og derfor vil dette ta litt tid. Men slutt ikke å be ham om en samtale, fortell ham at du har det vondt fordi du enda ikke vet sannheten om bruddet, og si at du syns du har rett på dette. han har endret seg, opplever du, og det stemmer, men ikke fordi han ønsker det. Han har en indre kamp som gir seg utslag i dette du ser, arroganse, frekkhet. han kjenner også på en dårlig samvittighet som river i ham og gjør ham til en annen enn den han var. 

Du er inne på noe, men jeg vil at du skal få høre årsak av ham. Klarer du å vente til det? 

Du skal, om du klarer, heve deg høyt over det denne mannen gjør mot deg. Du er verdt så mye mer. Du fortjener en som respekterer deg, setter deg først, elsker deg høyere enn noe annet. At du tenker på selvmord grunnet dette, gjør meg fryktelig vondt. Men du skal ikke havne der, du kommer til å stå stødig i dette. Nå stormer det,nå gjør det dritvondt, men hold ut, for noen måneder frem i tid vil du snu deg, se tilbake og være glad for at du kom deg gjennom dette. Tenk at du skal klare en dag om gangen, noen ganger bare en time. 

Og igjen, be om den praten. Den vil være med på at du lettere kan gå videre. 

Jeg ønsker deg alt godt kjære deg. 

Personen er en god person, men har sine ting å streve med. Det kan skinne litt igjennom noen ganger og gjøre deg bittelitt usikker. Og det er, som nevnt, viktige ting å tenke gjennom :)

Så bra at du har fått troen igjen! Den syns jeg du skal holde fast på og gjøre noe ut av. Du vet selv når tiden er inne og når du kjenner at du har nok kapasitet til å gjøre dette.

Denne blonde kvinnen vil dukke opp helt naturlig, det er en du vil hilse på og like med en gang. Om du oppsøker nye arenaer, så er det vel og bra, det har du bare godt av, men hun vil dukke opp uansett, enten det blir på en ny arena eller i din "hverdag". Hun vil finne deg, om du forstår- Tidligere har du vært "jakteren", denne gang vil du erfare noe annet. 

Det ser ikke ut som dere har hatt en nær relasjon tidligere, så sånn sett tror jeg ikke det er en av dine tidligere dater. Håper du på det?  Spør meg igjen om noe er uklart :) Og takk for gode ord forresten :)

 

 

....

Fortsetter siden. TS

 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Takk for interessant svar. Blir jo bare mer og mer nysgjerrig 😊 Så bra du tenker videreutdannelse er riktig vei for meg. Til neste år tenker jeg at tiden er inne for å ta et skritt videre og utvikle meg. Da har nok mye roet seg i livet mitt.

Når det gjelder den flotte kvinnen som muligens dukker opp, så tenker jeg at det ikke er en tidligere date nødvendigvis. Datet en kvinne som passer til beskrivelsen i et halvt år. Vi er fortsatt gode venner, så jeg tenker hun ikke er denne personen du fornemmer. Men jeg liker hun kjempegodt. I mitt daglige virke på jobb så treffer jeg mange forskjellige mennesker, både kunder, leietagere og kollegaer. Du tenker kanskje denne arenaen er mest sannsynlig? Kan kanskje også bare være på butikken. 

Takk for svar.

Mvh mann 44

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for gode ord til meg. Det varmet.

 Jeg forstår din frustrasjon og at du virkelig elsker denne damen. Hun har fortsatt følelser for deg, men hun er vaklende. Hun har gått videre, for du ga henne for lite den gang hun trengte det. Det er nå din sorg, og det har vært hennes. Hun har en mann nå som er snill, men hun er ikke fullt så tiltrukket av ham som av deg. ja, du har rett i at hun på sett og vis vil men hun er redd. Derfor ber hun om at partner kan være med, noe jeg ser på som "en strek i regninga". Det må du prøve unngå, at han blir med, det blir helt feil. Prøv å overtale henne til å komme alene - først da, når du snakker med henne alene og får sett henne i øynene, kan det igjen blomstre mellom dere. Som sagt, hun er vaklende. 

 Jeg håper dette ordner seg, jeg har hele tiden vært positiv, og jeg håper dette blir slik du ønsker. 

 Når det gjelder leiligheten vil jeg umiddelbart si, at om du kan - så vent til nyåret, mot våren. Lykke til med alt :)

Blir så rørt og ydmyk over dine evner. Du er virkelig spesiell med den evnen du har og empatien du gir i dine svar til medmenneskene her inne. At du bruker din tid og krefter på å gi håp og støtte, er veldig rørende.

Tusen takk❤️

 

Følelsene jeg har no er nok samme følelser hun hadde ovenfor meg, både sorg og frustrasjon, noe som desverre gjorde til at hun gjekk videre. 

Det er ord som du «ser», som jeg aldri har nevnt til noen, jeg gav utrykk for det også i tidligere svar. Blir veldig satt ut når du skriver «snill», for det var virkelig det ordet hun sa ettertrykkelig til meg i en frustrert situasjon vi var i ved årsskifte. Jeg håper å kunne overtale henne til å komme med noen som vet om vår relasjon, med det håpet som du gir meg, føler jeg fortsatt på troen om gjenforening. Jeg er veldig ydmyk over dine tanker om dette.

Du skriver «vaklende», er det siden hun har gått videre og er redd for hva som vil skje om vi treffes, siden hun vil at livet hennes skal vere slik det er no. Eller er det fordi hun begynner å finne tilbake til følelsene som var mellom oss, at hun igjen føler at vi blir sammen igjen? Vi var veldig tiltrukket av hverandre.

Om det vil gå den veien at det blir en gjensidig lykke mellom oss, så kommer jo følelsen min opp om hvordan hennes partner no vil ta det, ser du noe om dette? Jeg vet dette er en vanskelig situasjon.

Siden du gir så utfyllende svar, er jeg veldig takknemlig over at du har gitt av din tid til meg i flere tråder. Er veldig takknemlig❤️

Om du har tid å gi til meg fortsatt, vil jeg bli veldig glad. Du må gjerne svare andre først, så kan du se hva du får tid til ovenfor mine spørsmål.

1) Kan du se noe om jeg vil klare å videreutdanne meg, finner jeg krefter til dette og vil jeg kunne klare å fullføre utdannelsen jeg har startet på?

2) Ser du noe generelt om fremtiden både når det gjelder bosted, levesett og økonomi?

3) Hvordan ser andre på meg, føler dei at jeg er en ressurs eller en som ikke er «tilstede», unner dei meg å ha det godt?

 

Igjen, tusen takk for din godhet🌹

Gir gjerne tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Jeg var tydelig med han som var vinglete, og nå er han forsvunnet helt. Kommer jeg til å høre fra han igjen, eller er det best å legge han fra meg? Vanskelig, jeg sitter fast. K 29

Anonymkode: b2607...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 40. 

Vil ting snart snu for oss? Og vil den ene, viktige tingen bli litt bedre?

Anonymkode: bdadc...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka

Hei. Jeg spør videre om døren er mer lukket eller åpnet, og tenker du vil forstå etter hva du har svart. Samme tilfelle som jeg spurte om lenger oppe, og du bad meg tenke om. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kvinne på 30 år. 

- hva ser du mtp jobb fremover? Snart ferdig utdannet. 

- Vil jeg holde sammen med han jeg har nå, eller ser du noe annet? Synes kjærlighet er komplisert, og er usikker på om han er rett for meg. 

- Rådvill om vi bør flytte eller bli, hva tror du?

Gir tilbakemelding❤️

Anonymkode: dc11a...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Kan du «se» hvor det har blitt av et par ting som har forsvunnet fra sommerhuset vårt,?en gammel og en ny pynteting. Har noen tatt det, gjemt det, eller har det forsvunnet i løse luften? Vi har lett i flere år nå, og skjønner ikke hvor de har blitt av? 

Anonymkode: 24d75...475

Prøver igjen, kunne du tatt en kikk på denne?🌺

Anonymkode: 24d75...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 31. Har mistet troen på det meste etter mange tunge år, prøver hardt, men føler ikke jeg kommer noen vei.

Vil jeg møte en mann og få et godt forhold igjen?

Vil jeg få i orden finansene til å kjøpe meg eiendom?

 

Setter utrolig stor pris på om du vil se på dette, jeg lover tilbakemelding.

Anonymkode: aae61...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, dette var vond og trist lesning og jeg kjenner smerten din på kroppen. Før jeg går innpå far, vil jeg si at jeg kjenner på en angst som brer seg i min egen kropp når jeg leser om deg. Har dette gitt deg mye angst, uro og søvnløshet? Du er fryktelig sliten og hadde hatt godt av tre uker på en strand langt av gårde. Hvile. Du trenger hvile. Hvordan kan du få det? Du er i konstant beredskap og kroppen din er anspent og det tærer på alt av muskler og ledd og hjernen din er overfylt. Jeg får skikkelig vondt av deg. Frykten din er åpenbar. Har du noen å snakke med? Jeg må på det sterkeste anbefale at du får hjelp, dersom du enda ikke har funnet en samtalepartner. Men jeg ser en god advokat som blir avgjørende i dette. Du har mange gode mennesker på din side og du vil få stort støtte i denne saken.

Far ....jeg ser dessverre ikke at han roer seg med det første, og hvis saken går slik jeg tror, vil det en periode eskalere. Ikke frykt, allier deg med politi, be om besøksforbud. Mulig dette er avklart, siden jeg tenker på det, men hvis ikke, sørg for det. Barn som blir forvirret av sin egen pappa er skadelig. De trenger noen å snakke med. Jeg ser at den minste sliter veldig med en slags "innesperret" sorg. Du gjør alt du kan og er en god mamma. Jeg ønsker deg av hjertet alt godt og lykke til. Og du? selvom du kanskje ikke tror det nå...jeg ser en sterk kjærlighet til en annen mann, en veldig snill mann som bare ønsker deg godt og ikke kan få gitt deg nok omsorg. Ta i mot når hendene rekkes mot deg. Mulig du allerede har møtt ham. 

Kjære TS,

beklager for sen tilbakemelding, jeg så rett og slett ikke at du hadde besvart min henvendelse til deg. Jeg ønsker å fortelle at jeg gråter etter å ha lest det du skriver til meg, mye - fordi du treffer så riktig.

Jeg har mer eller mindre vært i beredskap siden 2015, hverdagen og indre prosesser har vært preget av uro og angst knyttet til alle bekymringer. Det har vært hardt og brutalt, min opplevelsen i møte med de som skal verne om de sårbare (offentlige etater) har opplevdes som strabasiøs og helt maktesløs da barnas far med den største sikkerhet vet hvordan han skal opptre i møte med det offentlige. Maktesløsheten min rundt manglende kompetanse hos dommere og andre etater har føltes stor. Hvordan kjempe en sak når personen du står mot absolutt alltid vet hvordan han skal opptre. Heldigvis er jeg stødig og har mange ressurser i form av egenskaper og nettverk, men den siste runden har slått skikkelig ut i kropp og sinn, så nå kjemper jeg en kamp mot lavt stoffskifte som legen tror er utløst av konstant stress. Det er som du skriver, jeg trenger hvile, men akkurat nå tillater ikke hverdagen det.

Kan jeg spørre hva mer du får opp ang den minste? Det stemmer at det er en sorg hos barnet, barnet gråter mye etter å ha vært hos sin far og holder på mye inni seg. Barnet har det heldigvis veldig godt hjemme hos oss og det er helt tydelig at disse indre prosessene av uro starter etter samvær hos far. Dessverre er det slik at ingen av barna ønsker å dele så mye, de har vært vitne til vold for en stund siden mellom far og meg, og det har satt uopprettelige spor og de har vist liten interesse av å snakke med mennesker knyttet til siste sak hvor vold ble utøvet. Det stemmer som du skriver om besøksforbud, det var oppe å gikk i to måneder, men på bakgrunn av kommende sak i retten var det for det beste å ikke videreføre det, på bakgrunn at det får en til å virke lite samarbeidsvillig i retten (har det skriftlig fra dommer faktisk, helt absurd).

Angående advokaten som fører saken er hun oppriktig utrolig dyktig. Hun har nå vært i våre liv siden 2015 og vår relasjon er god. Jeg har stor tiltro til det arbeidet hun utfører og måten hun gjør det på.

Angående kjærlighet: Det stemmer, jeg har allerede møtt mannen i mitt liv, han gir meg utømmelig mye med kjærlighet. Han er fantastisk god og omsorgsfull. Det er også han jeg snakker med om det som foregår i livet vårt nå. Vi ser positivt på fremtiden og håper at i begynnelsen på neste år at ting vil roe seg, jeg tar med i betraktning at du skriver at det vil eskalere. Men en dag vil det vel bli bra.

Så inderlig, tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese, kjenne etter og besvare min henvendelse til deg. Jeg setter så umåtelig stor pris på det.

 

Varm klem 

 

Anonymkode: 7a67a...b77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame, 42 år, singel. 

1. Vil eg nokon gong få min eigen hage?

2. Kvifor går eg rundt med ein evig vond klump i magen? Ser du noko om korleis eg kan bli kvitt den? 

 

Vert veldig takksam for svar.

 M

Anonymkode: b9896...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.9.2019 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen for kjempegod hjelp❤️

Jeg skal ta vare på alle ordene du har skrevet til meg, både denne meldingen og de andre, og ta de fram nå og da😊 Ordene dine gir meg en trygghet på at det skal gå bra med meg, når det gjelder alle sidene ved livet mitt som knirker litt nå. Tusen tusen takk for at du har gitt meg den tryggheten og bedret uroen i meg❤️ Jeg håper du blir værende lenge her i denne tråden, så kan vi alle sammen lese og spørre om det dukker opp noe vi trenger hjelp med❤️ Du er et spennende, godt, varmt, empatisk menneske❤️❤️❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Heisann TS😊

Jeg siterte det siste jeg skrev til deg, så du skal skjønne hvem jeg er😊

Jeg har lyst til å spørre deg om noen helt andre ting; det paranormale. 

Har jeg varme hender/ begynnende healingevner? For å ta et eksempel: Jeg merker det skjer mye rart når jeg holder på vonde steder, som når jeg f.eks holder på halsen min eller lenger ned på brystkassa. Jeg kjenner sterkere smerte, noen ganger som en nål som stikker, og smerten kan stråle oppover mot kjeve og øre, og det kjennes ut som jeg får strøm i tungen, som om det skjer noe i nervebanene. Dette kjennes såpass sterkt at jeg et overbevist om at det er noe som skjer, men jeg aner ikke hva, eller om det i det hele tatt hjelper at jeg «healer» med selv? Jeg får ingen beskjeder om hva som skjer eller hva som er årsaken til smerten, eller noe sånt. Altså ikke klarsynt i det hele tatt, men hva er da vitsen med at jeg skal få healingevner hvis jeg ikke skal kunne se hva som skjer når jeg holder på vonde områder, vite hvor lenge jeg bør holde eller vite om det i det hele tatt er bra at jeg holder på med denne såkalte healingen? Syns det er så spennende når det føles så sterkt, så jeg har blitt helt avhengig av å holde på området😄 Ser du noe rundt alt dette? Har lenge hatt lyst å spørre noen om dette, men har ikke visst hvem som kanskje ser hva dette er😊

Spent på hva du ser💖😃

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg finne styrke til å gå, kan ikke enda pga barn og økonomi 💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opp

Anonymkode: bdadc...b4b

;) Ser det er noen litt utålmodige her, men jeg har sagt nokså tydelig at jeg svarer når jeg kan, har lyst og tid. Har jeg ikke overskudd, blir det ofte "rot" i å se sammenhengene, da kan jeg bomme veldig. 

Jeg har litt å ta igjen her nå og skal begynne så smått med noen spørsmål nå, men rekker ikke alt. Må ta det litt etter litt. Vær tålmodige, jeg prøver svare alle....TS

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...