Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jente 32, Har jeg møtt den rette? Vi har kjent hverandre i mange år, og føler det alltid har vært oss. Kommer vi til å få er liv i sammen? Hva tenker han?😊🌸

Anonymkode: b4491...5ca

Nei😰

Anonymkode: 78272...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 46 her.

Jeg er veldig betatt av en mann, vi flørter og har sex og hatt det i ca 2 år. Føler avogtil en tomhet i livet som fylles til dels av han. Jeg er nok følelsesmessig mer på han enn hva han er i meg. Men selv om det er følelser fra min side, så vet jeg ikke hva jeg helt vil med han og om følelsene mine er ekte eller er det mest begjær eller om han er en slags boost i hverdagen.

Hva er hans tanker / følelser om meg... Og kan jeg stole på han?

Takk, håper du svarer.

Anonymkode: d0a6a...9fc

Du kan stole på ham i form av at han "er der" og han "forteller ikke" , om du forstår. Men om han er mannen i ditt liv er jeg usikker på. Vær forsiktig med å involvere deg for mye følelsesmessig før dere har avklart hva dere begge ønsker. Kanskje er det nødvendig å ta en prat? Han føler for deg, men det svinger litt. Han er litt av og på, litt usikker på hvor han har deg, redd for å snakke for mye om tingene. Men dere bør det, det gjør det lettere for dere begge. 

‐---------------------------------------------------

Hei, takk for svar. 🍀😊

Skjønte ikke helt hva du mente med at han " forteller ikke". Dvs, kanskje du mente han forteller ikke bare for å  tekkes meg.  

Vi har pratet og noe seriøst forhold nå ønsker ikke han. Jeg er usikker på om han er "mannen i mitt liv", kanskje livene våre nå gjør at ting er bra som det er tross alt. Selv om jeg håper det vil utvikles etterthvert at en kan finne ut av det.

Han gir signaler at han liker meg veldig godt og at det er "noe" der.  Jeg har nok dessverre engasjert meg følelsesmessig pga det og at han "er der". 

At han er usikker på hvor han har meg hørtes intressant ut. Hva eller hvorfor er han redd for å snakke for mye om tingene? 

 

 

Anonymkode: d0a6a...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei😰

Anonymkode: 78272...17d

Det var da et kort svar 🙈

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da et kort svar 🙈

Anonymkode: b4491...5ca

Jeg har en følelse av at det ikke var trådstarter som svarte deg nå, fikk en følelse av at det var en som prøver å trolle🤔 

Anonymkode: ce11b...acc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse av at det ikke var trådstarter som svarte deg nå, fikk en følelse av at det var en som prøver å trolle🤔 

Anonymkode: ce11b...acc

Får håpe det 💞

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K46

Samboeren min har plutselig fått en rekke overtidskvelder og avtaler på kveldstid.. Er han utro? 🥴

Anonymkode: f1dfc...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt kontakt med en mann i 3 mnd. Sier han skal prøve å komme på søndag! Er han interressert?

Anonymkode: 2a3a7...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, å finne sin sjelevenn er ekstremt spesielt. Og når man finner den personen, bør man ikke skilles fra den. Jeg kjenner det i magen av at dere (han?) har tatt dette valget om et veiskille. Jeg ser en dyp sorg hos dere begge, for nå har det gått slik det ikke skulle gå. Følelsene deres vil ikke blekne. Dere vil ses igjen , faktisk om ikke altfor lenge, og dere vil kjenne at følelsene bruser som før. Kjenner du ordtaket "Women fall in love in mens presence. Men fall in love in womens absence". Han vil kjenne på de sterke kreftene han har i seg, der han trekkes mot deg. Dette forsterkes nå som dere har valgt som dere har gjort. Han vil kjenne på en smerte og være lei seg, dette kan komme ut til dem rundt ham i form av irritasjon og amperhet. Han vil egentlig ikke ta dette valget han har gjort, men han må. Og du forstår det , ikke sant? Men det er feil, det skal du vite. 

Hva kan du gjøre? Du må leve ditt liv. Som nevnt vil ikke følelsene blekne og jeg tror dere får en sjanse igjen. Ikke denne uken, heller ikke denne måneden, men jeg tror at dere ikke skal gi slipp og før eller siden vil finne tilbake igjen. Det hjelper ikke at du maser på ham nå, du må respektere ham og gi slipp. Men du kan, når du ser ham neste gang, si at livet ditt vil aldri bli det samme nå, og be han om å treffe deg igjen når det har gått litt tid. Da gir du ham space samtidig som du sier hva du føler. Eskempelvis - om du ser ham i neste måned. Si til ham "jeg er lei meg for valget som ble gjort, men jeg respekterer deg. Livet mitt blir aldri det samme etter å ha møtt deg, og jeg ønsker ikke miste deg helt. Kan vi ha en kaffe-avtale like før jul, bare for å prates litt?". Noe slikt. Du vet hva som er rett for deg å si eller gjøre. Og treffer du ham ikke (noe jeg tror du gjør), så send ham en melding litt lenger ut på høsten. Var dette klargjørende for deg?

Anonymkode: 4b496...35b

Åh, tusen takk! Jeg følte det var skikkelig treffende, og jeg håper virkelig det er sånn det blir etterhvert. Når du sier det så merker jeg jo at han har vært mer på om jeg er av. Snakket sammen noen dager etter at vi måtte velge veiskillet. Jeg hadde droppa snap, meldinger. Han sa han var lei seg, savna det og følte det veldig trist når det var meg som var «sterk» og holdt avstand.

Jeg håper så at du får rett❤️

Anonymkode: ade3e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Et lite desperat skrik føles dette ut som.. K29, hatt angst i de senere år. Går mest på det sosiale, og jeg føler ting er veldig vanskelig om dagen. Framtiden ser mørk ut, spesielt siden jeg har et barn i tillegg. Livredd for at jeg ikke skal klare å følge opp. Har fått hjelp tidligere/får sporadisk hjelp nå. 

Jeg lurer rett og slett på om ting blir litt enklere i fremtiden? Kommer jeg til å klare å håndtere denne angsten? Kommer angsten til å avta? Eller bare bli sterkere? 

Anonymkode: 68b51...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir min eks på 38 år lykkelig med sin kommende kone fra thailand? Etter 3 treff bedyret hun at hun elsket han så høyt....

Anonymkode: 25ac0...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bekymrer deg mye. Ofte unødig, både for deg selv men også for andre mennesker. Prøv å la det fare, hver dag har nok med sin egen plage og du skal ikke bekymre deg for dette. Mistrivsel er ikke ok og dersom du kjenner det i magen når du drar på jobb, bør du ta en timeout og snakke med legen din. I mellomtiden, søk på nye stillinger du finner interessante. Det vil løse seg og alder er ikke relevant der du skal. Men du må være villig til å tenke utenfor boksen og gjøre noe annet enn du i utgangspunktet ønsket. Det kommer til å bli bra for deg.

 

Hei igjen TS😊 Jeg er kvinne 51 år, som du svarte vedr jobbytte. Følte virkelig at du snakket rett til meg, så det kom noen tårer her nå. Jeg håper så inderlig at du har rett, og jeg velger å tro at du har det😀 Tusen takk!🌸 Masse lykke til videre😊

Anonymkode: 9dd4f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 46,får du opp en forandring i livet mitt fremover, er der noe i det magefølelsen "mistenker" 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mister nåværende stilling pga omorganisering. En stilling hvor jeg har hatt mye ansvar, men dette var tidsbegrenset på prosjekt. 

Vil jeg få mulighet til å få verdifull erfaring i en ny stilling? Vil jeg fremdeles få mulighet til å «klatre» oppover?

Føler meg veldig «alene» i en stor svæær bedrift, hvor det handler om å si «ja» til rette ansvarsområder og ikke brenne seg ut.

Er 28 år, og blant de yngste i bedriften. 

Anonymkode: 215f4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mister nåværende stilling pga omorganisering. En stilling hvor jeg har hatt mye ansvar, men dette var tidsbegrenset på prosjekt. 

Vil jeg få mulighet til å få verdifull erfaring i en ny stilling? Vil jeg fremdeles få mulighet til å «klatre» oppover?

Føler meg veldig «alene» i en stor svæær bedrift, hvor det handler om å si «ja» til rette ansvarsområder og ikke brenne seg ut.

Er 28 år, og blant de yngste i bedriften. 

Anonymkode: 215f4...77b

Kvinne forresten 🙂 

Anonymkode: 215f4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei😰

Anonymkode: 78272...17d

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da et kort svar 🙈

Anonymkode: b4491...5ca

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse av at det ikke var trådstarter som svarte deg nå, fikk en følelse av at det var en som prøver å trolle🤔 

Anonymkode: ce11b...acc

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe det 💞

Anonymkode: b4491...5ca

TS her. Det var IKKE jeg som svarte "Nei" på spørsmålet ditt. Dere burde vite, så langt nå, at jeg ikke svarer hverken så kort eller hardt. Jeg skal se på det du spør litt senere og komme tilbake til deg :)

Hvorfor noen gir seg ut for å være meg, er jo bare irriterende....

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne, 33. 

Jeg har hatt en stor kjærlighet i livet. Vi hadde et av/på forhold i 9 år, og vi har barn sammen. Nå er det over 5 år siden det ble slutt, men det slår fremdeles gnister når vi treffes. Jeg ønsker ikke å være i et forhold med denne mannen, ingen har gjort meg så trist og så sint som ham, alikevel klarer jg ikke å glemme ham. Hvordan vil dette ende? Kommer jeg meg videre? Er det en grunn til at jeg står fast her? Jeg har hatt et langvarig forhold etter ham, uten at det satt noen demper på følelsene. 

Anonymkode: 32d45...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame 46,får du opp en forandring i livet mitt fremover, er der noe i det magefølelsen "mistenker" 

Anonymkode: 6f666...987

"magefølelsen min.. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter, så fint å se at du er på bedringens veg😊

 

Mann 42.

Viser til tidlegere tråd jeg spurte deg om hvordan jeg skal finne tilbake til kjærligheten mellom meg og eks.

Har siden sist vist i ord og tanker til henne min oppriktighet og unnskyldt mine feil. 

Har også bedt i ydmyk om å treffes. 

Ho har takket ja til dette, alikavel ønsker ho å ta med seg sin nye partner, som en weekendtur.

Har selv gitt utrykk for at jeg gjerne ønsker at vi kan treffes alene.

Jeg skjønner at dette kan vere vanskelig for henne, alikavel føler jeg at ho gjerne vil, uten at jeg selv vet.

Jeg ønsker ikke å vere påtrengende, så håper du kan se noe mer om denne situasjonen og hva jeg bør gjøre videre?

Kan du se noe om hvordan situasjonen føles for henne no og tidsaspekt for muligens gjenforening?

 

Jeg ønsker også å selge en leilighet, men magefølelsen sier at det kan vere tidleg med salg pga dårleg boligmarked. Bør jeg avvente ?

 

 

Jeg synes du har en utrolig god evne til å «se» andre sine utfordringer og er ydmyk over den tid du gir av deg selv til å svare så utfyllende og med slik treffende tilbakemelding❤️😊

 

 

Gir gjerne tilbakemelding.

På forhand tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Du er snart ferdig med psykologi-studiet og ønsker rette deg inn mot medisin. Det kan være fornuftig for du har de rette egenskapene for å bli en god lege. Det vil være svært krevende for deg å begynne på medisin, men du kommer til å klare det. Mulig det blir en pause i studiene, mulig du må utenlands en tid (?). Usikker. 

Du har møtt en som er veldig rett for deg, men om det er den personen du skal leve resten av livet med, det tror jeg dessverre ikke. Det åpner seg snart opp en helt ny verden for deg og det inkluderer nye mennesker. Skal du bli med den personen du nå kjenner føles "rett" så må dere snakke gjennom et vanskelig tema og få rensket opp  i noe gruff som ligger der. Lykke til. 

Anonymkode: 4b496...35b


Tusen takk for svar! Du har rett i at dersom jeg skal bli lege, så skal jeg studere i utlandet. Jeg må også ha en pause mellom psykologigraden og medisinstudiet, så hvis det var det du så, er det rett. Du er flink :) Imponert!

Angående kjærligheten har jeg en partner som jeg har hatt i snart 8 år. Han har hele veien vært veldig rett, men vi har også våre problemer og vår tvil. En ny verden har definitivt åpnet seg for meg siden torsdag, og jeg har møtt nye mennesker på en reise. Hva denne reisen vil bety for kjærligheten og fremtiden min, vil jeg gjerne vite mer om - dersom du klarer å se/føle noe. 

Anonymkode: 88d82...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...