Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Jeg husker veldig godt at jeg rundt uke 7 hadde såpass sterke murringer at jeg var helt sikker på at jeg kom til å abortere. Måtte ta parcet og legge meg i sengen med varmeflaske på magen. Men alt gikk heldigvis fint. Når har jo du sporadiske små blødninger så skjønner at det ikke er helt sammenligbart, men kanskje kan du finne litt ro i det uannsett. Det er nok ikke helt uvanlig med murringer når livmoren strekker seg  ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snurk skrev (På 5.10.2021 den 19.54):

Jeg husker veldig godt at jeg rundt uke 7 hadde såpass sterke murringer at jeg var helt sikker på at jeg kom til å abortere. Måtte ta parcet og legge meg i sengen med varmeflaske på magen. Men alt gikk heldigvis fint. Når har jo du sporadiske små blødninger så skjønner at det ikke er helt sammenligbart, men kanskje kan du finne litt ro i det uannsett. Det er nok ikke helt uvanlig med murringer når livmoren strekker seg  ❤ 

Det er veldig beroligende å lese andres erfaringer,  det gjør dagene litt kortere ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissB skrev (På 5.10.2021 den 15.37):

Håper alt godt for deg og at alt ser fint ut på ultralyd på tirsdag ❤ Du må ha det veldig vanskelig med disse blødningene og forhåpningene om at dette skal bli en baby. 

Så bra du tok deg litt fri og tenker på deg selv det er nok lurt. Og hcg var veldig fin, krysser fingrene og sender gode tanker!

Takk for gode ønsker ❤ håper du har det så fint du kan og at alt er okay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5

I går, rett etter gleden over å se det fine hvg tallet, så blødde jeg faktisk rødt. Helt rødt. Ikke noe slim eller noe, bare rødt. Går jo på blodfortynnende, og lurer kanskje på om det var et sår faktisk. Hadde satt en vivag for pH balanse, og jeg knotet en del for å sette den.... det var lite og ga seg raskt. Litt brunt i dag. Håper på ingenting i morgen ❤

Ble ferdig med en sparkebukse i dag. Håper veldig vi får bruke den en dag ❤

 

20211006_200043.thumb.jpg.05b7028cf1dfc5448372dcb8e5065631.jpg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for fin økning på morgendagens blodprøve, og for at tiden frem mot UL går fort! 🤞 Kjempe godt tegn at du ligger såpass høyt på skalaen nå. ❤️ Håper alt jeg kan for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

Det er veldig beroligende å lese andres erfaringer,  det gjør dagene litt kortere ❤

Jeg hadde litt brunt/rødt på papiret i uke 6 og 7, og en del murringer. Faktisk såpass murringer at de trodde jeg hadde blindtarmbetennelse og ble innlagt på sykehuset. Veldig nervepirrende, men har en frisk baby her hjemme nå ❤ jeg ble prøver i 2018, og tror jeg har fulgt deg fra starten av dagboken din. Jeg er oppriktig imponert over måten du skriver og står i dette, men håper du slipper fremover, og håper derfor av hele mitt hjerte at det er din tur nå ❤ 

Endret av Gåsemor
Endet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg i dag, og håper du får se en fin stigning av hcg❤️

Så utrolig søt sparkebukse du har laget! Nå fortjener du virkelig å få bruke den på din etterlengtede baby❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg har steget fra 42.000 til 63.000, prøver tatt med 44 t mellomrom. Hhv 6+3 og 6+5.

Det gir en doblingstid på 70-noe timer eller hver 3 dag. 

Det skal jo ikke dobles hver dag lengre, så tror jeg er fornøyd med det. Hadde håpet på et tall nærmere 70.000, men men. Hva synes dere? Innafor selv uten 2 døgns doblingstid? 

Endret av Neutral90
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåsemor skrev (12 timer siden):

Jeg hadde litt brunt/rødt på papiret i uke 6 og 7, og en del murringer. Faktisk såpass murringer at de trodde jeg hadde blindtarmbetennelse og ble innlagt på sykehuset. Veldig nervepirrende, men har en frisk baby her hjemme nå ❤ jeg ble prøver i 2018, og tror jeg har fulgt deg fra starten av dagboken din. Jeg er oppriktig imponert over måten du skriver og står i dette, men håper du slipper fremover, og håper derfor av hele mitt hjerte at det er din tur nå ❤ 

Så fint skrevet av deg ❤ tusen hjertelig takk, jeg lever i håpet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (4 timer siden):

Tenker på deg i dag, og håper du får se en fin stigning av hcg❤️

Så utrolig søt sparkebukse du har laget! Nå fortjener du virkelig å få bruke den på din etterlengtede baby❤️

Åh takk 😭 jeg håper så veldig! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (15 minutter siden):

Hcg har steget fra 42.000 til 63.000, prøver tatt med 44 t mellomrom. 

Det gir en doblingstid på 70-noe timer eller hver 3 dag. 

Det skal jo ikke dobles hver dag lengre, så tror jeg er fornøyd med det. Hadde håpet på et tall nærmere 70.000, men men. Hva synes dere? Innafor selv uten 2 døgns doblingstid? 

Dette høres veldig bra ut🥰 Dog usikker på hvor langt du var på vei da blodprøven ble tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (6 minutter siden):

Dette høres veldig bra ut🥰 Dog usikker på hvor langt du var på vei da blodprøven ble tatt? 

6+3 og 6+5 slik jeg tolker det som at hcg ikke dobles annenhver dag fra uke 6 av? 🤞

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg kan og har lest, er det der helt normal,  perfekt stigning. Jeg er jo ikke en lege, men kan ikke se at den stigningen der er noe annet enn positiv. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Safirblå skrev (25 minutter siden):

Ut fra hva jeg kan og har lest, er det der helt normal,  perfekt stigning. Jeg er jo ikke en lege, men kan ikke se at den stigningen der er noe annet enn positiv. 

Ååå jeg håper sånn ❤ takk for synsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fin stigning!! :hoppendeglad:Har ingen kunnskap, men tenker at en stigning på 21000 på 44 timer er gode nyheter! Nå ble jeg så glad og lettet på dine vegne! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns doblig hver 3.dag når man er nesten 7 uker høres fint ut, det er jo normalt at stigningen begynner å slakke litt ned nå 😁 Det blir veldig spennende med tul om 5 dager, måtte tiden gå fort!! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...