Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Kjære deg! ❤️
Først og fremst: gratulerer så mye!! Jeg er ikke så god på å huske på innlogging og blir dermed smugleser i lengre tid av gangen! Men, jeg gråt faktisk en skvett av glede for deg da du fikk positiv test 🥰

Når det gjelder blødninger så har jeg hatt en del av det i mitt svangerskap. Jeg har ikke historikken din, men jeg hadde én SA bak meg før dette svangerskapet - og blod = angst. Anyhow, jeg blødde litt hver dag fra uke 6 og i to-tre uker før det brått stoppet. Enda ikke fått helt forklaring på hvorfor, men gyn mente det kunne være fosteret, etter hvert morkaka, som «gravde seg ned». Husker muligens litt feil på hva som «gravde», men noe med graving var det hvert fall. Fikk se blinkende hjerte på 7+5 og 9+4 ❤️ 

Fikk igjen en blødning ca halvveis. Gikk igjen rett i kjelleren - men også da gikk det bra. Nå er jeg i uke 24 ❤️ 
Jeg har skikkelig godfølelse for deg denne gangen!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (12 timer siden):

Hcg har steget fra 42.000 til 63.000, prøver tatt med 44 t mellomrom. Hhv 6+3 og 6+5.

Det gir en doblingstid på 70-noe timer eller hver 3 dag. 

Det skal jo ikke dobles hver dag lengre, så tror jeg er fornøyd med det. Hadde håpet på et tall nærmere 70.000, men men. Hva synes dere? Innafor selv uten 2 døgns doblingstid? 

Det er jo veldig bra! Normalt er mer enn 96 timer på dette tidspunktet;

 

The doubling times of hCG are very short at the beginning of pregnancy and the rate decreases as hCG level increases. You can expect the following doubling times:

  • hCG under 1,200 mIU/ml: between 30 and 72 hours
  • hCG between 1200-6000 mIU/ml: between 72 and 96 hours
  • hCG over 6,000 mIU/ml: over 96 hours

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en såå fin HCG-stigning! :klem: Skulle virkelig ønske du kunne få slippe disse blødningene her altså, det er så utrolig unødvendig og må være ekstra belastende😔 

Måtte tiden frem mot TUL gå fort (og fri for blødninger!) og vise en perfekt spire som koser seg i magen din ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (På 7.10.2021 den 15.03):

Jeg syns doblig hver 3.dag når man er nesten 7 uker høres fint ut, det er jo normalt at stigningen begynner å slakke litt ned nå 😁 Det blir veldig spennende med tul om 5 dager, måtte tiden gå fort!! 🥰

Det gjør at jeg går inn i helgen med senkede skuldre, herlig 🥰 god helg til deg kjære snurk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (22 timer siden):

Gode nyheter! Dette skal virkelig gå veien for deg nå :klemmer:

Jeg håper så inderlig at det er min tur nå ❤ det hadde passa så sykt bra 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg oppdaget tråden din denne uken, og har nå lest meg gjennom hele. Jeg ble så grepet av din historie og ditt mot at jeg ikke klarte å slutte å lese. Opprettet en bruker her på KG for å kunne skrive en liten hilsen til deg.

Vil bare si at du er en stor inspirasjon, så mye du har stått i, så mye du har jobbet deg igjennom og så hardt du står på for å realisere en drøm. Må bare si at jeg unner deg å få et barn av hele mitt hjerte❤️ Håper så inderlig at denne graviditeten blir den dere har drømt om! Mest av alt kjenner jeg på at jeg virkelig ønsker deg og din mann en god og lykkelig fremtid, enten det er med barn eller uten❤️ Kommer til å følge deg videre her inne. Selv om vi aldri har møtt hverandre, vit at du har meg i ryggen! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sai skrev (21 timer siden):

Kjære deg! ❤️
Først og fremst: gratulerer så mye!! Jeg er ikke så god på å huske på innlogging og blir dermed smugleser i lengre tid av gangen! Men, jeg gråt faktisk en skvett av glede for deg da du fikk positiv test 🥰

Når det gjelder blødninger så har jeg hatt en del av det i mitt svangerskap. Jeg har ikke historikken din, men jeg hadde én SA bak meg før dette svangerskapet - og blod = angst. Anyhow, jeg blødde litt hver dag fra uke 6 og i to-tre uker før det brått stoppet. Enda ikke fått helt forklaring på hvorfor, men gyn mente det kunne være fosteret, etter hvert morkaka, som «gravde seg ned». Husker muligens litt feil på hva som «gravde», men noe med graving var det hvert fall. Fikk se blinkende hjerte på 7+5 og 9+4 ❤️ 

Fikk igjen en blødning ca halvveis. Gikk igjen rett i kjelleren - men også da gikk det bra. Nå er jeg i uke 24 ❤️ 
Jeg har skikkelig godfølelse for deg denne gangen!! 

For en utrolig fin melding ❤ du er veldig god, sai! Det er veldig fint å lese dine erfaringer fer, det gir meg absolutt håp ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (21 timer siden):

Fin økning i hcg vil jeg si 🥰 og håper dagene mot UL går fort ❤️

Jeg går absolutt inn i helgen med lavere skuldre enn på lenge ❤ tenker på deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sermina skrev (15 timer siden):

Det er jo veldig bra! Normalt er mer enn 96 timer på dette tidspunktet;

 

The doubling times of hCG are very short at the beginning of pregnancy and the rate decreases as hCG level increases. You can expect the following doubling times:

  • hCG under 1,200 mIU/ml: between 30 and 72 hours
  • hCG between 1200-6000 mIU/ml: between 72 and 96 hours
  • hCG over 6,000 mIU/ml: over 96 hours

 

Takk så mye for at du deler! Jeg er veldig letta 🥺🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (9 timer siden):

Hurra for en såå fin HCG-stigning! :klem: Skulle virkelig ønske du kunne få slippe disse blødningene her altså, det er så utrolig unødvendig og må være ekstra belastende😔 

Måtte tiden frem mot TUL gå fort (og fri for blødninger!) og vise en perfekt spire som koser seg i magen din ❤️  

Jeg er så enig 😅 hadde vært veldig fint å slippe, men samtidig var det greit å måle hcg. Hadde nok vært i maks angst/flykt-modus frem til ultralyd, men nå kan jeg slappe litt mer av, selv om hcgøkning ikke nødvendigvis betyr at alt er ok. 

God helg, håper alt er bra ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyvendeelefant skrev (5 minutter siden):

Hei! Jeg oppdaget tråden din denne uken, og har nå lest meg gjennom hele. Jeg ble så grepet av din historie og ditt mot at jeg ikke klarte å slutte å lese. Opprettet en bruker her på KG for å kunne skrive en liten hilsen til deg.

Vil bare si at du er en stor inspirasjon, så mye du har stått i, så mye du har jobbet deg igjennom og så hardt du står på for å realisere en drøm. Må bare si at jeg unner deg å få et barn av hele mitt hjerte❤️ Håper så inderlig at denne graviditeten blir den dere har drømt om! Mest av alt kjenner jeg på at jeg virkelig ønsker deg og din mann en god og lykkelig fremtid, enten det er med barn eller uten❤️ Kommer til å følge deg videre her inne. Selv om vi aldri har møtt hverandre, vit at du har meg i ryggen! 

Åh 🥺🥺 nå var det min tur til å bli skikkelig rørt!

TAKK ❤ jeg håper så inderlig dette kan bli gangen vi får et fullgått svangerskap 🥰

Denne dagboken har vært en dagbok på godt og vondt. Jeg har vært veldig naken her og også fått masse god støtte av andre her. Samtidig har jeg brukt den som støtte når jeg har hatt det som vanskeligst. Det er litt vondt å tenke tilbake på i dag. Kanskje har jeg vært litt urettferdig mot verden inne her også, men av og til har alt bare blitt opplevd som om universet har vært imot oss.

Takk igjen for så fin melding 🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også masse på deg om dagen! Masse lykke til i morgen!❤️ Jeg håper såååå voldsomt at dette blir svangerskapet som går hele veien! Sender alt jeg har av gode vibber din vei❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (33 minutter siden):

Jeg tenker også masse på deg om dagen! Masse lykke til i morgen!❤️ Jeg håper såååå voldsomt at dette blir svangerskapet som går hele veien! Sender alt jeg har av gode vibber din vei❤️

❤❤

Ilmimo skrev (1 time siden):

Lykke til med UL i morgon! Tenker på deg og heier på deg ❤️🌸

❤❤

Så gode dere er! Er egentlig kjemperedd , samtidig har jeg så mye symptomer at dersom det ikke er liv inni der så er dette tidenes ironi fra oven 🤭🙄 er skikkelig kvalm og utslitt, håper det er gode tegn ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære skjønne Neutral ❤️
Gratulerer så mye! Ord kan ikke beskrive for hvor glad jeg er av å lese om den lille i magen, herregud NÅ ER DET DIN TUR NEUTRAL!!! Og den selebuksen du har strikket er bare nydelig, den lille i magen kommer til å bli så skjønn i den buksen. Gratulerer igjen, gleder meg til å høre hvordan det går på tul 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til i morgen 🥰 Hele heiagjengen din kommer til å holde pusten frem til det kommer en update her inne - og det SKAL være en god update 🤭

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...