Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (8 timer siden):

For en fin lue🤩 

er så enige med de over her! Jeg beundrer styrken din! Du holder liksom roen og klarer å ta en dag om gangen selv med den bakgrunnen du har og du opplevde litt blod og brunlig spotting! Mens jeg blir helt hysterisk av litt brunlig utflod🤣 tenker på alt du har vært igjennom og likevel klarer å tenke sånn! Sterke deg! Veldig positivt at blødningen har roet seg og samtidig at testene øker❤️ Det må jo være positivt tenker jeg🥰

Takk for så fine og kloke ord ❤ man må jo bare prøve her i livet, vi ønsker oss dette og vi får det ikke gratis 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+5

Testdato fra st Olavs så fikk jo bare ta en test da ;) kontrollstreken var sterkere enn teststreken før det hadde gått 15 sekunder! Tok derfor en digital test, og det kan ikke være langt unna at den viser 3+!

Deilig å se at hcg stiger, selv etter litt blod.

Edit: 20 dager til tidlig ultralyd, 7+4. 

20210922_174705.thumb.jpg.a2b02c7abefabeb71587d38910522cb7.jpg

Endret av Neutral90
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du klarer å kose deg med babystrikk, jeg tror det er viktig å ha det fint her og nå❤️ 

Veldig fine tester!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smashy skrev (21 timer siden):

Gratulerer så mye! 😍😍 De testene var kjempe fine! 

Krysser fingrene for deg 🤞💛

Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyr1 skrev (På 23.9.2021 den 12.21):

Gratulerer med positiv test, håper denne sitter ❤️ 

Takk, jeg lever absolutt i håpet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0

Skuffende  nok ble kveldens digitale bare 2-3 😒 den har steget fint fra forrige 4+5, men mannen vil gjerne se 3+ så det blir nok å ta en ny en I morgen bare for å se det.

Jeg har også kjent på kvalme og er stort sett uggen når jeg er våken nå. Våknet kl 0430 i natt og var kvalm, fikk ikke sove igjen. Ingen spring enn så lenge 🤞 litt usikker på hva jeg håper på, for det er fint med bekreftelse, men vil jo ikke spy da.. 

Jeg har ultralyd når jeg er 7+4, det er det store neste for meg. Har ikke blødd mer, men det har vært litt brunt hver dag, et par tørk ila dagen. Aldri før 12 og aldri etter 18, så tror klart det har noe med aktivitetsnivå på jobb å gjøre.

20210924_161515.thumb.jpg.70710cff3e6482c453a39ba29b487aa0.jpg20210924_155255.thumb.jpg.ed80c1d54cd195ad2d6db295fbf1f89e.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun utflod høres absolutt ut som noe knyttet til aktivitetsnivået ditt ja! Jeg hadde også blødninger eller brun utflod når jeg var «aktiv». Jeg ble sykemeldt helt i starten av svangerskapet (fra uke 4 til 5, og så igjen fra uke 6 til 9), så jeg klarte å holde meg i ro for det meste. Men så fort jeg bare handlet på matbutikken kom det enten en blødning eller brun utflod. 

Jeg håper dere får se 3+ veldig snart❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (46 minutter siden):

Brun utflod høres absolutt ut som noe knyttet til aktivitetsnivået ditt ja! Jeg hadde også blødninger eller brun utflod når jeg var «aktiv». Jeg ble sykemeldt helt i starten av svangerskapet (fra uke 4 til 5, og så igjen fra uke 6 til 9), så jeg klarte å holde meg i ro for det meste. Men så fort jeg bare handlet på matbutikken kom det enten en blødning eller brun utflod. 

Jeg håper dere får se 3+ veldig snart❤️

Godt å lese din erfaring og at det kan være logikk i det jeg tenker ❤ den dagen jeg fikk en liten blødning passet jeg en hund. Det ble vel 20k skritt og 12 km tur. Så jeg har tenkt at det ble rett og slett for mye den dagen 😒

Vi fikk heldigvis 3+ I går, 5+1 ❤

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2

I dag skal hjertet til lille begynne å slå ❤

Kvalmen har også økt på! I går var jeg mer eller mindre utslått hele dagen. Vanskelig å spise, føler heller ikke at å spise nødvendigvis hjelper. Har ikke opplevd så sterk kvalme før, og helt ærlig så er det en kjempefin bekreftelse som jeg er glad for. 

Noe jeg sliter med er at jeg våkner om natten og er kvalm, ikke så lett å sovne igjen da 😬

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt høres veldig bra ut 🥰 jeg har vært velsignet med kvalme i begge mine svangerskap  🤢 første gangen kom kvalmen nøyaktig 6+0, var avtakende fra uke 10. Kunne holdes nogenlunde i sjakk ved å spise kontinuerlig, men fortsatt ganske kvalm. I siste svangerskap kom kvamen rundt 5+0 og varte til nærmere uke 15-17 🤮 ingenting hjalp og jeg slet med å sovne fordi jeg bare lå å kjente på hvor kvalm jeg var. Endte opp med å få kvalmestillende fra legen. Det e jo litt sånn to-sidig, på en måte føler man at det er et veldig godt symtom når man e kvalm men på andre siden er det veldig lammende 😅 Du får bare prøve å slappe av, ingen skam å ligge på sofaen å synes synd på seg selv 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hyggelig lesing ❤️ Åh, den der kvalmen som bare stilnes akkurat når man spiser, men som kommer tilbake omtrent før du har svelget siste matbit... 🤢🤢  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snurk skrev (På 26.9.2021 den 10.12):

Alt høres veldig bra ut 🥰 jeg har vært velsignet med kvalme i begge mine svangerskap  🤢 første gangen kom kvalmen nøyaktig 6+0, var avtakende fra uke 10. Kunne holdes nogenlunde i sjakk ved å spise kontinuerlig, men fortsatt ganske kvalm. I siste svangerskap kom kvamen rundt 5+0 og varte til nærmere uke 15-17 🤮 ingenting hjalp og jeg slet med å sovne fordi jeg bare lå å kjente på hvor kvalm jeg var. Endte opp med å få kvalmestillende fra legen. Det e jo litt sånn to-sidig, på en måte føler man at det er et veldig godt symtom når man e kvalm men på andre siden er det veldig lammende 😅 Du får bare prøve å slappe av, ingen skam å ligge på sofaen å synes synd på seg selv 😂

Akkurat slik jeg føler det, fint med symptom, men det er temmelig kjipt å være ubrukelig fordi jeg er kvalm 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5

Nå har kvalmen tatt meg, altså. Jeg har tatt postafen de siste par dagene, men det varierer litt hvor god effekt jeg har av det. Merker at søvn spiller inn en del. Natt til i går sov jeg dårlig, samtidig var det en tøff dag på jobb, da ble det senga fra kl 19 og bare kvalme. 

Skal ikke klage, jeg synes det er deilig med en fysisk bekreftelse ❤ selv om jeg gjerne vil slippe unna spying da 😧 jeg er en dårlig spyer 🙃 

Brystene er også ømmere enn de har vært før. Tolker også det som et godt tegn ❤

Akkurat nå er jeg ingen god kone og partner, men vi er begge enige om at det er verdt det om vi får baby :)

13 dager til ultralyd! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...