Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annabel skrev (19 timer siden):

Såå glad på dine vegne her! Tror aldri jeg har ønsket en graviditet for en fremmed person så sterkt noen sinne💖 

Ikke for å bygge opp forhåpningene dine enda mer her, men: Hvis det er streken din 11 dpo tror jeg absolutt det er realistisk å få 2-3 på IKM altså😍 (Min 11 dpo-strek tror jeg var litt svakere enn din, og jeg fikk i hvert fall det🙊🤞🏻)

Jeg blir helt rørt 🥺 tusen takk ❤ det er så godt å lese det du skriver, det er så fint med bekreftelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (42 minutter siden):

Har du tenkt å ta en digital? 😊

Ikke før ikm eller 4+1, jeg vet jo jeg er gravid og å se 1-2 har ikke så mye for seg :) bruker bare digital for å verifisere stigning av hcg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest her av og på lenge, og som jeg håper på deres vegne! Krysser alt jeg har av kroppsdeler, og sender alt av gode tanker, vibber og følelser deres vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmjadda skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest her av og på lenge, og som jeg håper på deres vegne! Krysser alt jeg har av kroppsdeler, og sender alt av gode tanker, vibber og følelser deres vei!

For en utrolig fin melding, tusen takk 🌻 jeg velger å leve i håpet, å uroe meg vil være bortkastet energi uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo / 3+4 

Fortsatt god stigning på testene, kommer til å teste hver eller annenhver dag frem til jeg tar digital på fredag/lørdag. 

Men, jeg sliter allerede. Jeg er så sliten. Det er _mye_ på jobb og det krever all min indre energi å være en tålmodig og god voksen, det gjør at jeg uansett om jeg er gravid eller ei, er litt sliten. I går la jeg meg kl 20 og sto opp kl 07. Sov ikke alle de timene, men ikke langt fra. Er bare himla glad for alle symptomer,  men synes dette kom vel tidlig 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes heftig ut, men du får prøve å kvile så mykje du kan ❤️ 
Eg vil så inderlig at det skal bli din tur denne gongen! Seier som @Mhmjadda; krysse alle kroppsdeler!

Korleis blir det vidare? Får du tidlig UL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at du er gravid igjen❤️ Håper denne vill klamre seg godt fast! Ser ut som du har ganske sterke tester😍🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med symptomer da 😄 So far so good. Håper så inderlig at dette er din tur! Det er, som noen andre skriver lengre opp, merkelig å håpe så mye på at en fremmed og anonym person på et forum skal bli gravid 😂 men håper virkelig virkeliiiig at dette lille frøet klamrer seg fast ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (23 timer siden):

Det hørtes heftig ut, men du får prøve å kvile så mykje du kan ❤️ 
Eg vil så inderlig at det skal bli din tur denne gongen! Seier som @Mhmjadda; krysse alle kroppsdeler!

Korleis blir det vidare? Får du tidlig UL?

Jeg blir helt varm inni meg, det er så mye omsorg her ❤ det har nok ikke alltid vært like gøy å fulgt her, så jeg er ekstra takknemlig for det!

Jeg får tul i uke 7, og så har jeg brukt å fått annenhver uke etter det frem til jeg er trygg. Aldri kommet dit før da, men det har altså gjort at MA-ene har blitt tidlig avdekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (19 timer siden):

Deilig med symptomer da 😄 So far so good. Håper så inderlig at dette er din tur! Det er, som noen andre skriver lengre opp, merkelig å håpe så mye på at en fremmed og anonym person på et forum skal bli gravid 😂 men håper virkelig virkeliiiig at dette lille frøet klamrer seg fast ❤

Dere er alle så veldig gode, takk ❤ jeg må leve med håpet, hvis ikke hadde vi ikke gjort dette 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3+6 / 13 dpo

Er ikke hjemme, men tok en test likevel. Tror det er fin økning fra I går og I forigår.  Håper veldig på det i alle fall ❤

10 dpo øverst og 13 dpo på eget bilde nederst. Synes dere det ser ok ut? (12 dpo og 13 dpo er tatt etter 5 min begge to, altså like "våte")

 Blir nok digital i morgen om jeg greier å holde meg etter jobb. 

20210915_155220.thumb.jpg.f928c86b661ed1000b4025d4215ec5a6.jpg

20210916_155513.thumb.jpg.011ca3e98ed99115081a3a2edc025af4.jpg

Endret av Neutral90
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Gratulerer så mye kjære Neutral. Jeg sier som mange andre her, aldri har jeg unnet noen andre ukjente så mye at dette skal gå veien. Vi er en stor heiagjeng som har fulgt reisen din lenge. 
 

Jeg har virkelig troen på at dette er en terminspire! Testene ser helt supre ut. Kjempefin stigning!! ♥️😍🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en fin økning🤩🤩 ligner veldig på økningen jeg hadde irundt den tiden😍 nå må du holde deg der lille spire❤️❤️ Er så glad på dine vegne, dette må bare gå nå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (40 minutter siden):

10 dpo øverst og 13 dpo på eget bilde nederst. Synes dere det ser ok ut? (12 dpo og 13 dpo er tatt etter 5 min begge to, altså like "våte")

Veldig fine!! Se mine 10-12 dpo-tester i det andre innlegget her. Myye svakere enn dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad på dine vegne ❤️ nå krysser jeg fingrene for at frøet holder seg der den skal være og gror seg stor og fin i 9 måneder 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...