Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Supah skrev (3 timer siden):

Åååå! Gratulerer så mye kjære Neutral. Jeg sier som mange andre her, aldri har jeg unnet noen andre ukjente så mye at dette skal gå veien. Vi er en stor heiagjeng som har fulgt reisen din lenge. 
 

Jeg har virkelig troen på at dette er en terminspire! Testene ser helt supre ut. Kjempefin stigning!! ♥️😍🥰

Jeg blir veldig ydmyk av å lese dette ❤ stor takk. Jeg er heldig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ruskemor skrev (1 time siden):

Jeg er så glad på dine vegne ❤️ nå krysser jeg fingrene for at frøet holder seg der den skal være og gror seg stor og fin i 9 måneder 🤞

Tusen takk ❤ jeg krysser med deg! 

snurk skrev (2 timer siden):

Testene ser kjempefine ut 🥰

 

Amatariel skrev (2 timer siden):

Veldig fine!! Se mine 10-12 dpo-tester i det andre innlegget her. Myye svakere enn dine. 

 

Love90 skrev (2 timer siden):

For en fin økning🤩🤩 ligner veldig på økningen jeg hadde irundt den tiden😍 nå må du holde deg der lille spire❤️❤️ Er så glad på dine vegne, dette må bare gå nå🥰

Takk for at dere bekrefter meg! Det er så lett å få styggen på ryggen og bli paranoid, det er så deilig at dere er tålmodig med meg ❤

Stor, stor TAKK ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissB skrev (13 timer siden):

Så fint å komme inn her å lese gode nyheter, jeg håper av hele mitt hjerte at det skal gå bra for dere denne gangen!

Takk ❤ så utrolig gledelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0

En våt drøm har gått i oppfyllelse! Veldig fin måte å gå inn i helga på ❤ nå legger jeg bort strimlene, og håper det er flere år til jeg kan ta de frem igjen 🥰

20210917_150521.thumb.jpg.8932feccb52d423c5e175cef4b630acb.jpg

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...