Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jeg skal gifte meg i september neste år, men skal ha minibryllup,og har allveeerdens med tid :sjarmor: .Men jeg kommer nok til å bli ganske opphengt i kjolen allikevel.Jeg LIIIKER kjoler :sjarmor:

Står til der nede i tyll-land, H? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel i tyll-land. Skal ned til sivilisasjonen i morgen og vindushoppe slør. I dag har jeg prøvd sandalen til en av legene, jeg vil også sånne sandaler! Han var meget fornøyd med dem ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var litt tåfis der, men siden det er en veldig grei lege så gjør det ikke noe. Skal ikke gifte meg i sandaler nei, blir nok noe mer elegant enn det (selv om sandalene var gode da) :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at sandalprøvingen foregikk på en verdig måte. Har aldri hørt om noen som har prøvd sandaler på en høvisk og verdig måte, skal prøve det neste gang. Litt kongelig, på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp.Hun er flink. :) Og JEG skal snart begynne å skrive på den "rooosa sangen"

som skal framføres i bryllupet hennes...*knegg,knegg* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhuuu! Her planlegges det! Venter på lønningen slik at jeg kan løpe til nærmeste hobbybutikk for å kjøpe masse stæsj. Må prøve ut litt invitasjonsideer, begynner å vakle litt der. Lurer på om jeg skal ha et enkelt slør uten kantbånd istedet. Var nede og så på et med tre supersmale striper på. Tror det var hvitt, og har hengt i butikkvinduet så lenge jeg har bodd her ihvertfall. Fint, men kanskje det blir for mye jalla?

I dag sprakk slankekuren også, momset i meg x antall after eigther :tristbla:....

Rompe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Karbojunkie

:) Hei ville bare legge inn en hilsen til deg, da vi skal gifte oss samme dag!!!!

Men jeg har på feelingen at du er en mil foran meg i planleggingen :klappe:

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,du er frekk som smør (du også)! :-D :smilorange: :-D :smilorange:

:sprettoy:

Bridezilla i sikte *løp,løøøøp*

Funnet ut hvilke krystall-lysestaker du skal ønske dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAAAA! Jeg vil også ønske oss kjempedigre krystallysestaker. Si fra hvis du finner noen! :cool: Trodde dette var en spionsmiley, men det var visst en coolsmiley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Svigermor selges til høystbydende

Lettere innpåsliten, beslutningsvegrende svigermor som duller for mye med gutten sin, selges til høstbydende over kr 0,50. Er liten,og kan lett oppbevares i bøttekott o.l.

Kommer godt over ens med dyr,og lager de kjedeligste formkaker.Slå til nå! :sjarmor:

Hun har omnestemt seg...nå er Toyota Corolla for kjedelig.I morra bærer det ut på biltesting igjen..... :frustrert::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...