Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallois! Tastaturet mitt flippa ut i går,rett etter at jeg hadde logga på...og jeg klarer selvsagt ikke å fikse sånt alene-så internett ble en rimelig begrensa greie for meg resten av dagen :-?.

Nå er O tilbake igjen! Yehaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Godt du har mannen din heime att!!! Tastatur-trøbbel er kjipt!!! Har det blitt noko meir bryllups-planlegging i det siste då? Gledar meg til å høyre meir!!! Hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i utdrikkningslag til en kollega i går. Det var festlig og jeg fikk stifte bekjentskap med begrepet jellyshots 8) ... Den kommende bruden fikk en fin kveld ihvertfall.

Etter nok en familiemiddag er jeg usikker på hvordan det vil gå med de tre onkelbarna. De klarer max å sitte 15 min til bords, etter det blir det knuffing, skråling og bråk.

Ellers venter jeg i spenning på kjolene. Og lurer på hvor mange kaker vi trenger. Har en mistanke om at det kan bli veeeeldig mange kaker, må prøve å redusere antallet kraftig. Ellers har vi kakerester til dommedags ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også.......hvis jeg ikke får stoppet enkelte slektninger :)..... De lager ikke kaker etter prinsippet "hvor mange kakestykker trenger vi til 80 personer", det er mer sånn som dette: "vi må ha en sånn og en sånn, og så er det lenge siden vi har hatt sånn kake, derfor tar vi to av den, den sorten kake er jo så fin, vi må ha en sånn også, og en sånn en til ungene". Da kan det bli veeeldig mange kaker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

"vi må ha en sånn og en sånn, og så er det lenge siden vi har hatt sånn kake, derfor tar vi to av den, den sorten kake er jo så fin, vi må ha en sånn også, og en sånn en til ungene".

Det er sånn mamma og eg tenker også.... :ler: Men mykje kaker er bra det!! Hehe... Så får vi heller invitere nabolaget på kaffe kvar dag resten av sommaren... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen ikke :sjarmor: , men vi har så liten fryser...

Har ikke hørt noe fra kjoledamen etter første mailen. Hun svarte ikke på mail nr to, så enten får jeg pakke i posten eller så får jeg det ikke. Uhyre spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen ikke :sjarmor: ' date=' men vi har så liten fryser...[/quote']

Vi har to frysere vi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal ønske oss en diiiiger fryseboks :-) ..

Ellers synes jeg grusomt synd på meg selv i dag, jeg har fått influensa -igjen! Knapt 3 uker siden sist, og i mellomtiden fikk jeg senebetennelsen fra indre Blådalen. Så nå har jeg både senebetennelse, influensa og jeg er bombesikker på at jeg har fått blodpropp i venstre legg *hypokondrehypokondrehypokondre* :grine: !

Ingen kjoler i posten foreløbig, men venter fortsatt i spenning.

Sammen med min trolovede fikk jeg en ide til en artig sketsj, kalt "C.S.I. Undheim". Ikke akkurat en sketsj, mer en monolog. Undheim er en liten bygd ikke så langt fra der vi bor. Består av noen få hus, bondegårder og jorder. Navnet uttales omtrent sånn: Onnai, veldig jærsk.

-Diu, herrane, æg hoirte kyne dine gjorde noge gale iude på jorde hans Johnny Gonnar. Det mangle nogne trakoregg derrane. Eg må itteforska na Dagros, høyra kor hu va i går: Miu, miu miu miu. Hu seie hu ikkje kjenne te det, eg må ta hu ner te stasjonen.

hmmmm, veldig internt det der :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*stemmen fra avgrunnen* Hildegaaaard....er du i ferd med å bli fullstendig jærbu, eller? Dette er skummelt, skummelt!

Trist å høre at du er dårlig igjen, det er sikkert både ubehagelig og kjipt, og så dette elendige møkkaværet som ikke akkurat gjør noe bedre...Jeg skal og svi av etpar gavekort jeg fikk til bursdagen *buggi,buggi*. Det hjelper ihvertfall litt.

God bedring på du,gode gamle H!

kromsings! kromsings fra Pinny ooog! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, var jo ikke blodpropp da, bare gangesperr :) .

Jæren eter seg innpå vettu, men jeg knoter faktisk ikke noe særlig. Får faktisk ikke til den der jærske dreisen på tonefallet. Litt lettere med stavangerdialekten.

Nå er kjolene på vei, kanskje det er kommet pakkelapp i posten :-) ! O Spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh, snart kjole!!!! Spennande!!!!!

God bedring forresten... Måkke være sjuk, vettu....

Eg har sommarfeeeeeeeeeeeerie!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Keffer' ha'kje du bart?

(resultat av hektisk bydag, elendig vær og dårlig humor) :klem:

????

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

utslag av ekstreeeemt dårlig humor, veslo :-) .

Hildegard (vi har kjent hverandre i 12 år) forsto nok liiiitt, men teit var det, uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...