Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

utslag av ekstreeeemt dårlig humor, veslo :-) .

Hildegard (vi har kjent hverandre i 12 år) forsto nok liiiitt, men teit var det, uansett...

:hoho: nei fy fader ,da va dritløye!! :hoho:

tøffe kar da der :ler:

natta t deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wheeee! Pakkelapp i posten i dag! :-) Min trolovede har lovet å hente den for meg i morgen, og har lovet å ikke lure oppi pakken. Jeg skal til fysioterapeuten og rett på jobb etterpå, så da rekker jeg ikke å hente den. Spennende, spennende!! Tipper de er for små, men i det minste får jeg prøvd kjoler uten at det står et skrukketryne og ser misbilligende på meg. Og jeg finner jo ut om det er realistisk å komme ned i str 40 i løpet av et år, eller om det er sånn no fucking way....

Kanskje jeg må begynne å spise Fitness, eller faktisk begynne å BRUKE medlemskapet på Sportsclub.

Vi skal kanskje kjøpe ringer fra Chanti, det virker som et brukbart alternativ. Isåfall blir det de med firkantet sten i, de er ganske like de Meister-ringene jeg har siklet etter :kul: .......men uendelig rimeligere i pris..

Veslo: Grattis med overstått eksamen :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Åååååååå, så spennende med kjolepakke i posten!

Gleder meg til full rapport om hvordan de er, og om fasooonen funker, etc, etc.

Er sikkert ikke så gøy å være på joo bå-du vil vel helst hjem til pakken, tenker jeg meg!

:klem:

Tester ut Bamsemums med bringebærsmak. Skylder på pms. De smaker utrooolig barnslig, men litt godt også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og sitrer foran tven: Cat Stevens :kul: !! Han ser så innmari glad ut, ser ut som han elsker det han gjør. Jeg hadde blitt et såååååååå lett groupiebytte for den fyren der :sjarmor: .... Synger med og hoier, godt jeg er alene hjemme!

Har prøvd kjoooler også! Den ene, som jeg i utgangspunktet hadde mest lyst på, var ganske for stor. Men ellers var den ganske fin, og bh-vennlig. Den andre var veldig fin, men jeg bør nok aktivisere medlemskapet mitt i Sportsclub, få litt flatere mage. Den var også bh-vennlig, noe som er veldig viktig for meg. Er nemlig ikke skapt for halterneck og stroppeløst :-( . Hvis eg klarer å gå ned rundt 5 kg i løpet av året, vil den sitte som et skudd.

Men så blir jeg usikker; kler jeg firkantet utringning og empireliv? Vil jeg finne slør og sko som passer, siden den er ganske mørk i fargen (karamell)? Tenk om jeg ikke klarer å gå ned de kiloene? Hvorfor var jeg ikke kjønnsmoden på 70-tallet, slik at jeg kunne stalket Cat Stevens? Hvilke blomster vil passe til kjolen? Hvilke blomster ville Cat Stevens hatt om han skulle hatt den kjolen?

Uansett, med en kjole til den prisen har jeg lov til å ombestemme meg dersom jeg skulle finne noe annet senere :)

Begge kjolene var av god kvalitet, litt krøllete etter turen i Posten. Ikke noe å klage over i det hele tatt :-)

PEACE TRAIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker :) .

Min trolovede er på jobb i hele kveld. Skal prøve kjolen igjen i kveld, og kjenne etter. Kanskje litt dumt å bestemme seg alt nå. Jeg kunne glatt giftet meg allerede i år, her er det ganske bridezilla ute og går. Men er greit det er et år til også.

Nå skal jeg sove tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sjølvsagt er det ikkje dumt å bestemme seg for kjole eit år i forvegen. Det er jo berre fint med ting som er unnagjort! ;) Håpar du legg ut bilete av deg med kjolen på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta et bilde etterhvert. Nå har jeg akkurat spist to berlinerboller i min ensomhet, og lurer på hva jeg skal ta meg til. Litt woozy etter å ha sovet tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker både de med masse vanilje inni og de med bringebærsyltetøy 8) ..

Prøvde kjolen på nytt i går, den var fortsatt fin :kul: . Har kjempelyst til å kjøpe den, men tenk om det finnes en annen der ute? Og jeg vet min trolovede ikke synes den er så superfin. Han har sett det bildet som ligger på nettsiden til kjoledamen. Første gang han så den mente han den var fin, andre gangen var den "for fransk", hva han nå mente med det. Men uansett bør jeg trimme Det Uhellige Bukfettet, samme hva slags kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg bør vente til kjolen er kjøpt og betalt før jeg begynner å legge ut bilder :) . Tenker masse på kjolen, Min trolovede mener jeg bør vente, ihvertfall til over sommeren -tilfelle jeg faller for en annen kjole. Men akkurat denne kjolen har så mye potensiale! Jeg kan få sydd inn et slep, jeg kan få byttet ut noen perler i en annen farge, det er liksom ikke måte på hva jeg kan finne på med den. Klør i fingrene her! Det er jo sant at når jeg har gått ned de berømte 5kg, blir utvalget straks større. Men den er så fiiiiiiiiiiiiin! Søsteren min kommer på tirsdag, så får hun være med og evaluere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Eg syns vi skulle fått lov til å vere med å evaluere også eg... ;) Eg bestemte meg for kjole for leeeenge sidan, så dersom du har falt for den, så syns ikkje eg det er noko å tvile på! Sjølv om mannen din ikkje syns kjolen var så fin på bildet, er det jo noko heilt anna når den kjem på ei vakker kvinne, som attpåtil er HANS vakre kvinne!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Eg syns vi skulle fått lov til å vere med å evaluere også eg... ;) Eg bestemte meg for kjole for leeeenge sidan, så dersom du har falt for den, så syns ikkje eg det er noko å tvile på! Sjølv om mannen din ikkje syns kjolen var så fin på bildet, er det jo noko heilt anna når den kjem på ei vakker kvinne, som attpåtil er HANS vakre kvinne!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For fransk"? Hva søttan betyr det? Har hodet hans blitt besatt av en prippen viktoriansk chaperone, eller hva? Jeg syns den er lækker! Så hva syns du så om denne, som jeg bare deiset borti på snart-gift.no?

http://snart-gift.no/dress.php?dress_id=49...&category_id=17

kjempefin kjole,lillelou!!!!

eg kjøptekjolen min for 9 mnd si,ska gifta meg om 11...har du fuunet kjolen ,så har du :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei Hildegard!

Ser vi har satt samme dato - du er kommet langt i planleggingen!! Ordentlig flink er du :bukke:

Hvilken butikk var du innom i Haugesund?? Jeg skal straks begynne på mine prøve-runder..

Har forresten fått tips om at det er verdt turen til Stord på en brudesalong der.. For alt jeg vet kan det hende det blir tur både til Stavanger og Bergen i søken etter kjole. Tar det som det kommer.

Lykke til videre i planleggingen!

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...