Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Siden økonomien brått ble rævkjørt da bilen sa takk for seg, blir bryllup og planlegging lagt på hylla inntil videre. Eneste som kan redde bryllupsfesten nå er en snarlig død av en rik onkel i Amerika, eller om jeg får solgt en nyre på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelou: Jeg har kjempemye tinn på loftet, alt mulig lekkert i boller, vaser, fat og staker (!) På enkelte artikler er det sogar inngravert koselige ting... Takk for tipset, nå vet jeg hva jeg skal glede deg med på Dagen din!

Hildegard: Unnskyld at jeg misbruker dagboka di. Her får du en :smilyblomst: som kompensasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Her kommer jeg og nyser: :sjokk: i dagboka di!

Du er vår nye sølvsmed! Nå forventer jeg at du skal begynne å gå med busserull og snakke merkelige telemarksdialekter og spytte skrå.

GJØR DET!

Hehe,kan se for meg gamle snurte Tante Sinna. Er vel ikke mye nøgd med å måtte være på diett,tenker jeg, og den lille frakkasen som får godfòr i tillegg-Livet er hardt når man er en litt skrudd pus. :sprettoy: :blaaveis:

Håper dere får en oppbyggelig helg!Snakkes sikkert på msn eller noe!

:kissfan: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaah, dette har vært en vidunderlig uke! Begynner med å bli utskjelt foran ca 20 stk av anestesilege, mens legen som var årsaken til bråket later som ingenting og lar meg ta støyten. Fortsettes med at bilen tar kvelden og koster oss ca 10 000 kr mer enn vi har. Da gikk bryllupsplanleggingen i vasken inntil videre, siden vi rett og slett ikke har sjanse til å spare mer og attpåtil må bruke den lille slanten vi hadde spart. Det hele toppes med en ny utskjelling av faren til han som skulle holde timer i munnharpespill siden jeg hadde vært så uhorvelig frekk å avlyse timen tre timer før vi skulle begynne (fordi jeg var kjempelei meg for at bryllupet er utsatt et år eller to og ikke orket å se folk og for at vi nå knapt har penger til de vanlige utgiftene og jobben er dass og alt suger, men bare ville være hjemme og gråte en skvett).

Herlig, herlig....kan det bli bedre? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst og omtanke alle sammen, det varmer :) !

Tar en pause her en stund, ser om jeg kan fortsette planleggingen etter regningene er betalt.

Kommer nok til å sniklese i dagbøkene deres likevel da ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Aaaaaaaand Im Back!!!! Med litt sparing her og der og litt sjonglering, så får vi spart litt likevel :) . Jeg trekkes ekstra i skatt, slik at jeg ihvertfall ikke får baksmell. har også tatt noen ekstravakter som også hjelper på.

Kommer ikke til å kjøpe noe stæsj før i november/desember, men i det minste kan jeg planlegge aktivt igjen!

Siste nye:

-Slør er kjøpt, kommer i posten om noen uker.

-Underskjørt er i boks, hele to stykker!

-musikalsk innslag under middag er i boks, den spillejobben gikk til en annen enn sønnen til den uhøflige faren, for å si det mildt

-solistinnslag i kirken er i boks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Hei Hildegard!

Jeg er ganske ny her på forumet, og ble litt trist når jeg nå leste historien om legen, bilen og faren. Veldig glad på deres vegne for at dere likevel får til bryllup :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...